Kategoriler
Genel

Bir dakika için mevcut gerçekleşmelere odaklanalım …

Son başkanlık seçimlerimizden bu yana 4 yıl geçti. Seçim yıllarında bokun her zaman yükseldiğini unutmayalım. Bu deneme zamanlarında herhangi bir tehdidi veya olayı görmezden gelmeyi veya reddetmeyi söylemiyorum, ancak histeri ve kıyamet yanılsamasına kapılmamaya izin veriyorum. Sürekli negatif stimülasyon ile bombalandığında ne önemli izini kaybetmek kolaydır. Her soruyu perspektife koyalım ve korkuyla başa çıkmayalım.
Korku, hepimizi gerçek gerçeğin önünden uzaklaştırmanın yoludur ve kardeşleri birbirine çevirir. Bu topluluk, fikirlerini ve bilgilerini paylaşmak için bir araya geliyor, algıları için başka bir adamı kesmek için değil. TPTB'nin amacı bizi bölmek ve diğer insanlarımız için bizi kızdırmaktır. Moreso, şimdi o zaman, bir araya gelip gerçekten önemli olana odaklanma zamanımız. Bilinmeyenlerin bizi en iyi şekilde kullanmasına izin vermeyeceğiz çünkü bu bilgi ve gerçek yolculuğunda hepimiz birlikteyiz. Bizimle aynı fikirde olmayanlar için, onlardan öğrenelim, bizimle hemfikir olanlar için, onlardan inşa edelim. Bu topluluk, fikirleri ve bilgileri bir araya getirmeye, bizi farklı görüşlere bölmemeye dayanıyordu. Buradan sonra, burada olma amacımızı ayıran duvarlar inşa etmek yerine kolektif bir topluluk olarak hareket edelim. Köylüleri aşağıya çekecek olan dostlarımıza şefkat ve empati. Değişimin sabit olduğunu ve değişime uyumun gücü artıran olduğunu bilerek hepinizle birlikte duruyorum. Amacımızı unutmayalım ve şimdiye kadar yaptığımızdan daha güçlü ilerleyelim. Bizim parlak zamanımız ve ışık o zamanlar daha parlak, karanlığın düşüncelerinizi bulmasına izin vermeyin. Size gerçek yaşamak için tüm gücü ve refahı diliyorum. Tokalaşalım ve bu yolculuğu bilinmeyen, isteyerek ve yargılamadan götürelim.

“Bir dakika için mevcut gerçekleşmelere odaklanalım …” için 62 yanıt

Iğdır merkezden ben ali. Merhaba herkese paylaşımınız harbiden hayran edici, twitter da paylaştım 31-01-2020 15:23:43

Denizli merkezden ben mehmet. Slm sayfa vallaha billaha çok güzel, sosyal medyada paylaştım 01-02-2020 13:09:51

Mardin merkezden ben gaye. Merhaba herkese paylaşımın süper ötesi hayran bıraktı, teşekkürler 02-02-2020 08:24:14

Şanlıurfa merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar paylaşımın inan ki mükemmel, teraziye tıkladım 08-02-2020 14:29:19

Giresun merkezden ben Emine. Merhabalar paylaşım yeminle çok güzel, teraziye tıkladım 15-02-2020 10:26:43

Muğla merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar paylaşım yeminle hayran bıraktı, teşekkürler 17-02-2020 01:55:06

Diyarbakır merkezden ben elif yılmaz. Mrb web siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 22-02-2020 17:05:17

Isparta merkezden ben Aylin. Selam herkese web siten ciddiyim çok güzel, sosyal medyada paylaştım 01-03-2020 12:58:40

Sivas merkezden ben doruk. Merhabalar sayfanız harbiden hayran edici, tebrikler 07-03-2020 11:37:06

Erzincan merkezden ben ali. Selamlar sayfa cidden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 09-03-2020 09:36:39

Mardin merkezden ben mehmet. Selamlar paylaşım harbiden çok hoşuma gitti, face de paylaştım 16-03-2020 10:48:21

Nevşehir merkezden ben gaye. Selam herkese web sitesi yeminle çok güzel, teşekkürler 22-03-2020 11:59:03

Bayburt merkezden ben Emine. Selamlar web siten valla dikkatimi çekti, sağolun 25-03-2020 14:27:08

Sivas merkezden ben Emine. Selamın aleyküm bu web sitesi inanki hayran bıraktı, teşekkürler 05-04-2020 00:44:21

Uşak merkezden ben ahmet. Merhaba herkese siten süper ötesi çok güzel, sağolun 05-04-2020 09:16:54

Batman merkezden ben gaye. Merhabalar bu web sitesi ciddiyim hayran edici, sağolun 30-04-2020 07:26:51

Çankırı merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar web siten gerçekten dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 02-05-2020 10:48:21

Kırıkkale merkezden ben Emine. Merhaba web siteniz vallaha dikkat çekici, tebrikler 07-05-2020 13:13:49

Aydın merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar paylaşım vallaha billaha mükemmel, linkedinde paylaştım 08-05-2020 05:25:03

Manisa merkezden ben ahmet. Selamlar sayfanız inanılmaz çok güzel, twitter da paylaştım 10-05-2020 01:07:13

Çanakkale merkezden ben doruk. Selamın aleyküm paylaşımın valla dikkatimi çekti, face de paylaştım 11-05-2020 03:06:49

Konya merkezden ben ziya. Selamlar paylaşımın vallaha dikkatimi çekti, face de paylaştım 12-05-2020 13:51:14

Kahramanmaraş merkezden ben Gürbüz. Mrb sayfan gerçekten çok hoşuma gitti, teşekkürler 15-05-2020 03:34:08

Elazığ merkezden ben ahmet. Mrb paylaşımın süper ötesi çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 24-05-2020 17:46:49

Siirt merkezden ben gaye. selamun aleyküm web sitesi ciddiyim çok iyi, twitter da paylaştım 03-06-2020 18:32:53

Hatay merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar web sitesi inanki çok hoşuma gitti, face de paylaştım 05-06-2020 00:40:30

Batman merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese sayfan inanki çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 04-07-2020 19:37:27

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir