Oldukça açık görünüyor, değil mi? Ne yazık ki söylenmesi gerekiyor. Belirli bir grubun “gündeminin” ne olduğuna dair fikirlerini yanlış anlatan insanlar, sizi o gruptan nefret ettirmede son derece etkilidir. Bu, faşizmin en güçlü stratejilerinden biridir. Siyon’un Bilgili Büyüklerinin Toplantılarının Protokolleri, Nazi’nin iktidara gelişi sırasında en etkili Yahudi karşıtı metindi çünkü Yahudi dünya hakimiyeti planının tamamen kurgusal bir tanımını olgusal olarak sunuyordu. Modern örnekler şunları içerir: Eşcinsel Gündem: https://www.amazon.com/Homosexual-Agenda-Exposing-Principal-Religion/dp/0805426981 Liberal Gündem: https://www.amazon.com/Bamboozled-Americans-Exploited-Liberal-Agenda/dp/1595553363

Bir saman adam inşa etmek ve onu kendiniz sökmek kolaydır. Tam olarak anlamadığınız şeylerden nefret etmek kolaydır. Bir birincil kaynaktan bir grubun tam “gündemini” araştırmak ve analiz etmek daha zordur. Sizinle aynı fikirde olmayan insanlarla samimi bir şekilde ilişki kurmak daha zordur. Gerçeği gerçekten bulmak istiyorsan, kendin aramaya gideceksin.

Author

40 Comments

  1. Denizli dan kimler var. Bir grup hakkındaki fikrinizi, o gruba karşı çıkan birinin açıklamasına dayandırmayın. . Selamlar web siteniz vallaha çok hoşuma gitti, face de paylaştım , Hasan – 71

  2. Burdur dan kimler var. Bir grup hakkındaki fikrinizi, o gruba karşı çıkan birinin açıklamasına dayandırmayın. . Slm web siten gerçekten hayran bıraktı, şukuladım , Hasan – 169

  3. Düzce merkezden ben hatice. Merhaba herkese paylaşım gerçekten dikkatimi çekti, teşekkürler 09-03-2021 19:39:28

  4. Bu konu : ” Bir grup hakkındaki fikrinizi, o gruba karşı çıkan birinin açıklamasına dayandırmayın. ” çok güzel. Mrb siteniz süper ötesi çok iyi, tebrikler , mehmet – 448

  5. İstanbul dan kimler var. Bir grup hakkındaki fikrinizi, o gruba karşı çıkan birinin açıklamasına dayandırmayın. . Mrb web sitesi inan ki dikkat çekici, twitter da paylaştım , ziya – 43

  6. Ankara merkezden ben hatice. Selam herkese sayfa gerçekten çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 11-03-2021 13:16:45

  7. Merhaba web sitesi inanki ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  8. merhaba arkadaşlar web siteniz harbiden hayran bıraktı, saolun

  9. Edirne merkezden ben emin. Merhabalar sayfanız yeminle hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 26-03-2021 20:01:34

  10. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Bir grup hakkındaki fikrinizi, o gruba karşı çıkan birinin açıklamasına dayandırmayın. ” çok güzel. Selam herkese paylaşımınız inanılmaz hoşuma gitti, şukuladım , elif yılmaz – 242

  11. Merhaba sayfa inanılmaz ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  12. Aksaray merkezden ben banu. selam arkadaşlar web sitesi ciddiyim iyi, sosyal medyada paylaştım 20-04-2021 11:07:18

  13. Selamlar siteniz inan ki iyi, facebookta paylaştım

  14. Rize dan kimler var. Bir grup hakkındaki fikrinizi, o gruba karşı çıkan birinin açıklamasına dayandırmayın. . Selam herkese sayfa vallaha billaha ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım , ali – 94

  15. Slm web siteniz inanılmaz hayran edici, teraziye tıkladım

  16. elif yılmaz Reply

    Adana dan kimler var. Bir grup hakkındaki fikrinizi, o gruba karşı çıkan birinin açıklamasına dayandırmayın. . Slm sayfan süper ötesi hayran edici, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 121

  17. Kayseri dan kimler var. Bir grup hakkındaki fikrinizi, o gruba karşı çıkan birinin açıklamasına dayandırmayın. . Slm sayfan valla güzel, facebookta paylaştım , ali – 23

  18. Bu konu : ” Bir grup hakkındaki fikrinizi, o gruba karşı çıkan birinin açıklamasına dayandırmayın. ” çok güzel. selamun aleyküm sayfa inanılmaz hayran edici, teraziye tıkladım , banu – 290

  19. elif yılmaz Reply

    Ardahan merkezden ben elif yılmaz. Merhaba siten harbiden çok iyi, saolun 13-05-2021 12:22:56

  20. Bu konu : ” Bir grup hakkındaki fikrinizi, o gruba karşı çıkan birinin açıklamasına dayandırmayın. ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımın inan ki çok güzel, twitter da paylaştım , hatice – 158

  21. Muğla merkezden ben emin. merhaba arkadaşlar sayfan gerçekten çok güzel, twitter da paylaştım 27-05-2021 07:27:41

  22. Afyon merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar paylaşımın inanılmaz çok iyi, teraziye tıkladım 26-06-2021 03:37:55

  23. Kocaeli dan kimler var. Bir grup hakkındaki fikrinizi, o gruba karşı çıkan birinin açıklamasına dayandırmayın. . Merhabalar web siteniz inanılmaz dikkat çekici, face de paylaştım , ali – 319

  24. Bu konu : ” Bir grup hakkındaki fikrinizi, o gruba karşı çıkan birinin açıklamasına dayandırmayın. ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşım harbiden iyi, linkedinde paylaştım , ali – 95

  25. Düzce dan kimler var. Bir grup hakkındaki fikrinizi, o gruba karşı çıkan birinin açıklamasına dayandırmayın. . Merhabalar paylaşımın inanki dikkat çekici, saolun , Hasan – 407

  26. selamun aleyküm paylaşımınız cidden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  27. Şanlıurfa merkezden ben . selamun aleyküm siteniz ciddiyim hayran edici, şukuladım 15-07-2021 12:27:04

  28. Bu konu : ” Bir grup hakkındaki fikrinizi, o gruba karşı çıkan birinin açıklamasına dayandırmayın. ” çok güzel. Mrb web siten vallaha billaha hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 53

  29. Bu konu : ” Bir grup hakkındaki fikrinizi, o gruba karşı çıkan birinin açıklamasına dayandırmayın. ” çok güzel. Selam herkese sayfan inanki çok güzel, saolun , hatice – 104

  30. merhaba arkadaşlar web siten harbiden çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  31. Uşak merkezden ben hatice. selam arkadaşlar paylaşımınız cidden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 18-07-2021 10:21:46

  32. Hatay merkezden ben doruk. Selam web siteniz cidden dikkatimi çekti, şukuladım 21-07-2021 07:46:40

  33. Van merkezden ben ali. Merhaba sayfan vallaha billaha ilgi uyandırıcı, saolun 29-07-2021 14:04:54

  34. merhaba arkadaşlar sayfan ciddiyim mükemmel, teraziye tıkladım

  35. selam arkadaşlar siteniz harbiden hayran bıraktı, twitter da paylaştım

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link