Daha önce, başka bir frekansta var olan bilinç üzerine yapılan CIA çalışmalarının özetlendiği ve bedenlerimizin damar olduğu hakkında bir başlık yayınlamıştım. https://preview.redd.it/6lomsvykhni31.png?width=1410&format=png&auto=webp&s=84c0528971fb8c2e21798222dd640b0ac9c5b2f6

Üst sınıfta dış boyutsal bir boyutsal kuvvet olduğunu tartışan Ronald Bernard var. Ayrıca seçkinler arasında kötü güçlere olan inançlarını gösteren satantik ritüelleri tartışıyor. https://m.youtube.com/watch?feature=emb_title&v=xC62iJ_oXDE

Enstitüler tarafından holografik bir teoriyi desteklediklerine inandıkları çalışmalar bile var.

Holografi, evrenin yapısı ve yaratılışı hakkında düşünme şeklimizde büyük bir adımdır.. Einstein’ın genel teorisi Görelilik, evrendeki hemen hemen her şeyi büyük ölçekte çok iyi açıklar, ancak kuantum düzeyinde kökenlerini ve mekanizmalarını incelerken çözülmeye başlar.. Bilim adamları, Einstein’ın yerçekimi teorisi ile kuantum teorisini birleştirmek için onlarca yıldır çalışıyorlar. Bazıları holografik evren kavramının ikisini uzlaştırma potansiyeline sahip olduğuna inanıyor. Umarım araştırmamız bizi buna doğru bir adım daha götürür. “ https://www.sciencedaily.com/releases/2017/01/170130083231.htm

Dr Ian Stevenson’ın reenkarnasyon ve geçmiş yaşamlara odaklanan çalışmalarına sahibiz. Burada, çocukların daha önce hiç görmedikleri yerleri ve insanları açıklayan, bazılarının doğum lekelerinin çok fazla yaralanmasına neden olduğu vb. Bulguların bazılarını açıklayan bir video var. https://m.youtube.com/watch?v=Ir9Xs1Q9T5g

Ölüme yakın ve dışarıda ya da beden deneyimleri gibi çok daha fazla çalışma ve oluşum olsa da, neye inandığınızı merak ediyorum. Ölümden sonraki hayata veya daha yüksek bir varoluş seviyesine inanmanızı sağlayan okuduğunuz veya deneyimlediğiniz bir şey var mı? Ayrıca, tabiri caizse bu ‘aşkınlığın’ baltalandığına inanıyor musunuz?

Düzenleme: Meraklı olanlar için daha fazla çalışma, video ve metinle güncelleme yapacağım

Author

69 Comments

  1. Merhaba siten inan ki iyi, sosyal medyada paylaştım

  2. Tunceli merkezden ben ali. Slm paylaşımınız gerçekten çok iyi, facebookta paylaştım 29-08-2020 12:12:46

  3. Diyarbakır merkezden ben doruk. Selam bu web sitesi yeminle hoşuma gitti, face de paylaştım 29-08-2020 12:54:30

  4. Bartın merkezden ben ali. Selamın aleyküm bu web sitesi gerçekten çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 29-08-2020 13:18:54

  5. Merhabalar web siteniz ciddiyim çok güzel, tebrikler

  6. Mrb siten inanılmaz hayran edici, teraziye tıkladım

  7. Merhaba web sitesi gerçekten hayran edici, tebrikler

  8. selamun aleyküm web siteniz yeminle dikkat çekici, teraziye tıkladım

  9. Çorum merkezden ben banu. selam arkadaşlar siteniz inanki güzel, face de paylaştım 10-09-2020 13:32:12

  10. merhaba arkadaşlar web siten yeminle dikkatimi çekti, tebrikler

  11. Mrb paylaşımınız vallaha billaha dikkatimi çekti, saolun

  12. selamun aleyküm sayfan inanki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  13. Rize merkezden ben ali. Selamlar siten süper ötesi dikkat çekici, facebookta paylaştım 28-09-2020 02:37:32

  14. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar siteniz süper ötesi hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  15. Selamın aleyküm siteniz gerçekten güzel, face de paylaştım

  16. Selamın aleyküm paylaşım süper ötesi hayran edici, sağolun

  17. selamun aleyküm paylaşım valla dikkatimi çekti, face de paylaştım

  18. Bu konu : ” Bir ruhun veya bir tür ölümden sonraki yaşamın varlığına inanıyor musunuz? Öyleyse neden? ” çok güzel. Selam siteniz harbiden güzel, sağolun , memo – 188

  19. Bu konu : ” Bir ruhun veya bir tür ölümden sonraki yaşamın varlığına inanıyor musunuz? Öyleyse neden? ” çok güzel. Selam sayfa cidden çok iyi, facebookta paylaştım , mehmet – 144

  20. Düzce dan kimler var. Bir ruhun veya bir tür ölümden sonraki yaşamın varlığına inanıyor musunuz? Öyleyse neden? . Selam sayfa inanki hoşuma gitti, saolun , ahmet – 481

  21. Selamlar bu web sitesi inanki mükemmel, teraziye tıkladım

  22. merhaba arkadaşlar siteniz cidden hayran bıraktı, saolun

  23. merhaba arkadaşlar sayfan inan ki çok iyi, teşekkürler

  24. Bu konu : ” Bir ruhun veya bir tür ölümden sonraki yaşamın varlığına inanıyor musunuz? Öyleyse neden? ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfa süper ötesi çok güzel, face de paylaştım , emin – 321

  25. Bu konu : ” Bir ruhun veya bir tür ölümden sonraki yaşamın varlığına inanıyor musunuz? Öyleyse neden? ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfa harbiden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , ziya – 1

  26. Bu konu : ” Bir ruhun veya bir tür ölümden sonraki yaşamın varlığına inanıyor musunuz? Öyleyse neden? ” çok güzel. Mrb paylaşımın vallaha çok güzel, teraziye tıkladım , Hasan – 486

  27. Bu konu : ” Bir ruhun veya bir tür ölümden sonraki yaşamın varlığına inanıyor musunuz? Öyleyse neden? ” çok güzel. Mrb web siten valla ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım , – 480

  28. Yalova merkezden ben emin. Merhaba web siten ciddiyim mükemmel, teraziye tıkladım 07-12-2020 00:28:21

  29. Adıyaman merkezden ben Aylin. Selam sayfa vallaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 11-12-2020 04:57:34

  30. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm sayfanız inan ki çok iyi, facebookta paylaştım

  31. Selam web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  32. Trabzon dan kimler var. Bir ruhun veya bir tür ölümden sonraki yaşamın varlığına inanıyor musunuz? Öyleyse neden? . Merhaba herkese paylaşımınız süper ötesi hayran bıraktı, şukuladım , mehmet – 121

  33. merhaba arkadaşlar paylaşımınız valla mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  34. Kahramanmaraş dan kimler var. Bir ruhun veya bir tür ölümden sonraki yaşamın varlığına inanıyor musunuz? Öyleyse neden? . Selam web siten inan ki hoşuma gitti, tebrikler , ali – 336

  35. Bu konu : ” Bir ruhun veya bir tür ölümden sonraki yaşamın varlığına inanıyor musunuz? Öyleyse neden? ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşım inanki çok hoşuma gitti, saolun , ahmet – 467

  36. İzmir merkezden ben ali. selamun aleyküm bu web sitesi vallaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 25-12-2020 16:51:24

  37. elif yılmaz Reply

    Sivas merkezden ben elif yılmaz. Slm web siteniz harbiden dikkat çekici, sağolun 28-12-2020 06:12:32

  38. Bu konu : ” Bir ruhun veya bir tür ölümden sonraki yaşamın varlığına inanıyor musunuz? Öyleyse neden? ” çok güzel. Selam paylaşım süper ötesi güzel, saolun , Hasan – 322

  39. elif yılmaz Reply

    Osmaniye dan kimler var. Bir ruhun veya bir tür ölümden sonraki yaşamın varlığına inanıyor musunuz? Öyleyse neden? . Selam herkese paylaşımın inanki iyi, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 160

  40. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese paylaşımınız gerçekten hayran edici, sağolun

  41. Bu konu : ” Bir ruhun veya bir tür ölümden sonraki yaşamın varlığına inanıyor musunuz? Öyleyse neden? ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfanız harbiden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , mehmet – 292

  42. Gaziantep dan kimler var. Bir ruhun veya bir tür ölümden sonraki yaşamın varlığına inanıyor musunuz? Öyleyse neden? . merhaba arkadaşlar siten vallaha dikkat çekici, sağolun , ziya – 266

  43. Bu konu : ” Bir ruhun veya bir tür ölümden sonraki yaşamın varlığına inanıyor musunuz? Öyleyse neden? ” çok güzel. Merhaba paylaşım süper ötesi hoşuma gitti, facebookta paylaştım , Aylin – 315

  44. Kocaeli dan kimler var. Bir ruhun veya bir tür ölümden sonraki yaşamın varlığına inanıyor musunuz? Öyleyse neden? . Merhabalar web siteniz süper ötesi dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , ziya – 357

  45. Gürbüz Reply

    Karaman dan kimler var. Bir ruhun veya bir tür ölümden sonraki yaşamın varlığına inanıyor musunuz? Öyleyse neden? . Selamın aleyküm paylaşımın yeminle ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , Gürbüz – 497

  46. Selam herkese sayfa harbiden çok iyi, facebookta paylaştım

  47. İstanbul merkezden ben ali. Merhaba herkese siten yeminle dikkat çekici, teşekkürler 16-01-2021 15:18:11

  48. Selam paylaşım gerçekten hayran edici, tebrikler

  49. Çorum dan kimler var. Bir ruhun veya bir tür ölümden sonraki yaşamın varlığına inanıyor musunuz? Öyleyse neden? . merhaba arkadaşlar siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, saolun , doruk – 48

  50. Amasya merkezden ben memo. Merhaba paylaşımınız inanki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 17-01-2021 20:50:31

  51. Hatay dan kimler var. Bir ruhun veya bir tür ölümden sonraki yaşamın varlığına inanıyor musunuz? Öyleyse neden? . Selamlar web siteniz cidden dikkat çekici, linkedinde paylaştım , Emine – 334

  52. Denizli dan kimler var. Bir ruhun veya bir tür ölümden sonraki yaşamın varlığına inanıyor musunuz? Öyleyse neden? . Merhabalar web siten vallaha billaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , gaye – 368

  53. Merhaba herkese web siteniz harbiden hayran edici, saolun

  54. Bu konu : ” Bir ruhun veya bir tür ölümden sonraki yaşamın varlığına inanıyor musunuz? Öyleyse neden? ” çok güzel. selam arkadaşlar web siteniz harbiden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , gaye – 191

  55. Kütahya merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar web sitesi süper ötesi hayran edici, sosyal medyada paylaştım 12-02-2021 19:52:33

  56. Bartın merkezden ben emin. Slm paylaşımın vallaha billaha ilgi uyandırıcı, saolun 15-02-2021 17:16:55

  57. Adana dan kimler var. Bir ruhun veya bir tür ölümden sonraki yaşamın varlığına inanıyor musunuz? Öyleyse neden? . Selam herkese paylaşım harbiden hayran bıraktı, face de paylaştım , Emine – 448

  58. Kırşehir dan kimler var. Bir ruhun veya bir tür ölümden sonraki yaşamın varlığına inanıyor musunuz? Öyleyse neden? . Mrb paylaşımınız harbiden güzel, tebrikler , – 388

  59. Bitlis merkezden ben ali. Merhabalar sayfanız süper ötesi ilgi uyandırıcı, şukuladım 02-03-2021 15:27:12

  60. Bu konu : ” Bir ruhun veya bir tür ölümden sonraki yaşamın varlığına inanıyor musunuz? Öyleyse neden? ” çok güzel. Selamlar paylaşımınız cidden iyi, şukuladım , emin – 161

  61. Şırnak dan kimler var. Bir ruhun veya bir tür ölümden sonraki yaşamın varlığına inanıyor musunuz? Öyleyse neden? . Slm web sitesi harbiden hoşuma gitti, teraziye tıkladım , doruk – 255

  62. Batman merkezden ben gaye. selam arkadaşlar siteniz gerçekten dikkat çekici, teşekkürler 06-04-2021 22:01:57

  63. Bu konu : ” Bir ruhun veya bir tür ölümden sonraki yaşamın varlığına inanıyor musunuz? Öyleyse neden? ” çok güzel. Mrb paylaşım inanki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , ahmet – 325

  64. Siirt merkezden ben Hasan. Selamın aleyküm siten ciddiyim çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 30-04-2021 08:49:00

  65. Bu konu : ” Bir ruhun veya bir tür ölümden sonraki yaşamın varlığına inanıyor musunuz? Öyleyse neden? ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımın cidden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , hatice – 455

  66. Kilis dan kimler var. Bir ruhun veya bir tür ölümden sonraki yaşamın varlığına inanıyor musunuz? Öyleyse neden? . Selamlar siten inanılmaz çok iyi, twitter da paylaştım , ali – 229

  67. Balıkesir merkezden ben hatice. Selamlar bu web sitesi harbiden dikkat çekici, saolun 14-05-2021 02:27:48

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link