Bir süre bu alttan keyif aldım, ama şimdi gitme zamanı.

Bu alt bölüm şimdi sadece ABD merkezli virüs hakkında saçmalık. Bu virüs dünya çapında olduğu gibi değil, hayır, sadece Amerika’yı ve ekonomisini etkiler. Elbette. İtalya’nın kaostan geçmesi gibi değil, tabii ki değil, suçu kaydırmak için ekonomiyi yok etmek için sadece bir Amerikan hükümeti. Tabiki öyle. Cidden bayanlar, başlarınızı kullanın. Bu bir salgın ve “protesto” edilmemelidir. Bırakarak bu saçmalık alt güle güle Beyler onun heen eğlenceli

… liddlelpoc tarafından gönderildi
[comments]

“Bir süre bu alttan keyif aldım, ama şimdi gitme zamanı.” üzerine 79 yorum

  1. Ordu merkezden ben ahmet. Slm paylaşımın gerçekten dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 17-05-2020 01:39:40

    Cevapla
  2. Çankırı merkezden ben Gürbüz. Selam web sitesi inanki dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 17-05-2020 02:02:22

    Cevapla
  3. Gümüşhane merkezden ben Emine. selamun aleyküm sayfan vallaha billaha hayran edici, teşekkürler 17-05-2020 02:29:30

    Cevapla
  4. Kırıkkale merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar bu web sitesi yeminle çok iyi, twitter da paylaştım 20-05-2020 03:50:34

    Cevapla
  5. Çankırı merkezden ben Emine. Merhaba herkese paylaşımınız gerçekten çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 09-06-2020 11:08:52

    Cevapla
  6. Adıyaman merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar web siteniz valla hayran edici, face de paylaştım 10-06-2020 01:51:49

    Cevapla
  7. Erzurum merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar sayfan vallaha billaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 20-06-2020 12:53:19

    Cevapla
  8. Ağrı merkezden ben Aylin. selamun aleyküm sayfa cidden hayran bıraktı, twitter da paylaştım 30-06-2020 20:23:18

    Cevapla
  9. Sinop merkezden ben ziya. Mrb bu web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, face de paylaştım 21-07-2020 22:14:43

    Cevapla
  10. Van merkezden ben Aylin. Merhaba herkese web siteniz yeminle çok hoşuma gitti, teşekkürler 22-07-2020 00:48:56

    Cevapla
  11. Bingöl merkezden ben Emine. Merhaba herkese paylaşımın cidden hoşuma gitti, tebrikler 30-07-2020 14:40:50

    Cevapla
  12. Kayseri merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar paylaşım valla ilgi uyandırıcı, saolun 06-08-2020 20:23:11

    Cevapla
  13. Burdur merkezden ben ziya. Selam herkese paylaşım süper ötesi dikkat çekici, şukuladım 08-08-2020 01:38:48

    Cevapla
  14. Nevşehir merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inan ki ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 25-08-2020 13:40:08

    Cevapla
  15. Afyon merkezden ben Aylin. selamun aleyküm paylaşımın cidden dikkat çekici, teraziye tıkladım 26-08-2020 08:59:27

    Cevapla
  16. Siirt merkezden ben ziya. selam arkadaşlar sayfanız yeminle hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 03-09-2020 10:45:34

    Cevapla
  17. Zonguldak merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar paylaşımınız inanılmaz dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 17-09-2020 18:47:38

    Cevapla
  18. Karaman merkezden ben Aylin. Selam herkese bu web sitesi cidden ilgi uyandırıcı, saolun 19-09-2020 15:24:02

    Cevapla
  19. Kocaeli merkezden ben banu. Selamın aleyküm siten vallaha billaha hoşuma gitti, face de paylaştım 24-09-2020 16:40:00

    Cevapla
  20. Rize merkezden ben Aylin. Slm sayfan vallaha billaha hayran edici, sosyal medyada paylaştım 25-09-2020 07:47:48

    Cevapla
  21. Mersin merkezden ben gaye. Merhabalar paylaşımın gerçekten çok iyi, teşekkürler 04-10-2020 16:36:41

    Cevapla
  22. Bu konu : ” Bir süre bu alttan keyif aldım, ama şimdi gitme zamanı. ” çok güzel. Selamın aleyküm web siteniz vallaha dikkatimi çekti, tebrikler , elif yılmaz – 70

    Cevapla
  23. Artvin dan kimler var. Bir süre bu alttan keyif aldım, ama şimdi gitme zamanı. . Mrb sayfan inanki hayran bıraktı, saolun , doruk – 232

    Cevapla
  24. Bu konu : ” Bir süre bu alttan keyif aldım, ama şimdi gitme zamanı. ” çok güzel. Merhaba sayfan vallaha billaha çok hoşuma gitti, teşekkürler , mehmet – 374

    Cevapla
  25. Zonguldak dan kimler var. Bir süre bu alttan keyif aldım, ama şimdi gitme zamanı. . Mrb paylaşımınız inanki dikkatimi çekti, şukuladım , elif yılmaz – 164

    Cevapla
  26. Bu konu : ” Bir süre bu alttan keyif aldım, ama şimdi gitme zamanı. ” çok güzel. selamun aleyküm siten cidden çok güzel, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 297

    Cevapla
  27. Erzurum dan kimler var. Bir süre bu alttan keyif aldım, ama şimdi gitme zamanı. . Merhabalar siten yeminle ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , – 98

    Cevapla
  28. Siirt dan kimler var. Bir süre bu alttan keyif aldım, ama şimdi gitme zamanı. . selamun aleyküm web siten süper ötesi hayran bıraktı, face de paylaştım , memo – 422

    Cevapla
  29. Muğla dan kimler var. Bir süre bu alttan keyif aldım, ama şimdi gitme zamanı. . selam arkadaşlar sayfan gerçekten ilgi uyandırıcı, şukuladım , – 82

    Cevapla
  30. Bu konu : ” Bir süre bu alttan keyif aldım, ama şimdi gitme zamanı. ” çok güzel. Slm bu web sitesi harbiden mükemmel, teşekkürler , Hasan – 324

    Cevapla
  31. Elazığ dan kimler var. Bir süre bu alttan keyif aldım, ama şimdi gitme zamanı. . Selamlar paylaşımınız inanki güzel, sağolun , hatice – 255

    Cevapla
  32. Bu konu : ” Bir süre bu alttan keyif aldım, ama şimdi gitme zamanı. ” çok güzel. Selam web sitesi cidden güzel, teraziye tıkladım , mehmet – 182

    Cevapla
  33. Mersin merkezden ben ziya. Selam web siteniz ciddiyim dikkatimi çekti, sağolun 01-01-2021 05:39:10

    Cevapla
  34. Bu konu : ” Bir süre bu alttan keyif aldım, ama şimdi gitme zamanı. ” çok güzel. Selam paylaşım inanki ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , hatice – 121

    Cevapla
  35. Gaziantep merkezden ben ziya. Selamın aleyküm sayfanız inanılmaz hayran edici, teraziye tıkladım 15-01-2021 06:28:12

    Cevapla
  36. Bu konu : ” Bir süre bu alttan keyif aldım, ama şimdi gitme zamanı. ” çok güzel. Selamlar paylaşım gerçekten çok güzel, saolun , ziya – 195

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link