Kategoriler
Genel

Bir Weinstein düşüncesi / sorusu

Kendi sözleriyle Başkan Trump'tan farklı ne yaptığını. Trump'ı savunan birçok kişi, bir yıldızsanız (yorumlama) yapmanıza izin verdikleri kelimelere dikkat etmeniz gerektiğini söylüyor.

Aynı insanların çoğunun Weinstein'ı yaptıkları için kınadıkları tam olarak bu değil mi? Bu genç aktrisler, gücü ve etkisi nedeniyle davranışlarına izin verdi.

Buradaki fark nedir? Neden insanlar hem liberal mega bağışçıyı hem de muhafazakar politikacı kınamıyor?

“Bir Weinstein düşüncesi / sorusu” için 245 yanıt

Kütahya merkezden ben ali. Selamın aleyküm paylaşımın inanki hoşuma gitti, saolun 12-01-2020 02:08:13

Kırklareli merkezden ben Emine. selamun aleyküm paylaşımınız vallaha billaha çok iyi, twitter da paylaştım 12-01-2020 02:08:32

Denizli merkezden ben mehmet. Merhabalar paylaşım harbiden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 13-01-2020 15:59:08

Ağrı merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar sayfanız süper ötesi hayran edici, sağolun 14-01-2020 14:58:23

Kocaeli merkezden ben mehmet. Mrb sayfanız yeminle çok güzel, face de paylaştım 15-01-2020 04:44:15

Amasya merkezden ben ali. Mrb siteniz süper ötesi dikkat çekici, linkedinde paylaştım 17-01-2020 08:23:50

Kars merkezden ben doruk. Mrb web sitesi vallaha çok güzel, teraziye tıkladım 19-01-2020 21:35:15

Erzurum merkezden ben mehmet. Merhaba herkese paylaşımınız inanılmaz hoşuma gitti, twitter da paylaştım 20-01-2020 07:33:36

Erzurum merkezden ben elif yılmaz. Slm paylaşımınız cidden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 08-02-2020 13:45:46

Şanlıurfa merkezden ben gaye. Selamlar web siten vallaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 14-02-2020 20:22:47

Bingöl merkezden ben Emine. Slm web siteniz vallaha çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 19-02-2020 08:17:13

Kayseri merkezden ben gaye. selamun aleyküm paylaşımınız yeminle hoşuma gitti, tebrikler 28-02-2020 00:21:39

Kastamonu merkezden ben Aylin. Selamlar siteniz vallaha billaha ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 28-02-2020 06:39:52

Malatya merkezden ben ziya. Merhaba herkese sayfan harbiden ilgi uyandırıcı, teşekkürler 02-03-2020 11:38:49

Sinop merkezden ben ziya. selam arkadaşlar web siteniz inanki dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 12-03-2020 03:22:15

Kahramanmaraş merkezden ben Aylin. selamun aleyküm paylaşımınız inanki ilgi uyandırıcı, tebrikler 14-03-2020 19:26:34

Hatay merkezden ben ali. Mrb sayfa harbiden dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 23-03-2020 22:46:54

Giresun merkezden ben gaye. Selamın aleyküm web siten süper ötesi hoşuma gitti, sağolun 25-03-2020 05:33:22

Aksaray merkezden ben ziya. Merhaba bu web sitesi vallaha billaha dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 26-03-2020 01:30:22

Çorum merkezden ben ali. Slm paylaşımınız süper ötesi mükemmel, teraziye tıkladım 26-03-2020 12:33:27

Malatya merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm sayfan inan ki çok iyi, tebrikler 26-03-2020 17:29:28

Afyon merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese paylaşımın süper ötesi hayran bıraktı, teşekkürler 30-03-2020 00:09:16

Kastamonu merkezden ben gaye. Slm sayfanız inanki dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 04-04-2020 01:53:54

Osmaniye merkezden ben ahmet. Merhabalar siteniz inanki çok hoşuma gitti, tebrikler 04-04-2020 07:32:25

Uşak merkezden ben mehmet. selamun aleyküm web siteniz inanki dikkatimi çekti, tebrikler 08-04-2020 03:35:07

İstanbul merkezden ben mehmet. selamun aleyküm siten inanki çok iyi, teraziye tıkladım 08-04-2020 13:06:47

Bitlis merkezden ben doruk. Selam herkese bu web sitesi yeminle dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 08-04-2020 13:06:52

Gümüşhane merkezden ben ali. selamun aleyküm web sitesi süper ötesi dikkat çekici, saolun 08-04-2020 13:06:56

Bolu merkezden ben doruk. Selam paylaşımınız süper ötesi dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 08-04-2020 13:06:58

Van merkezden ben Emine. Selam sayfanız süper ötesi dikkat çekici, sağolun 08-04-2020 13:07:01

Bilecik merkezden ben ali. Selam herkese siteniz süper ötesi çok iyi, linkedinde paylaştım 08-04-2020 13:07:05

Adıyaman merkezden ben ahmet. Merhaba sayfan süper ötesi çok güzel, linkedinde paylaştım 08-04-2020 13:07:07

Sinop merkezden ben gaye. Selamlar paylaşımınız valla çok hoşuma gitti, face de paylaştım 08-04-2020 13:07:14

İzmir merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese web siteniz inanki mükemmel, şukuladım 08-04-2020 13:07:18

Kırıkkale merkezden ben gaye. Merhabalar web siten inan ki çok iyi, face de paylaştım 08-04-2020 13:07:20

Kars merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar web siteniz gerçekten ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 08-04-2020 13:07:22

Gaziantep merkezden ben ahmet. Merhaba paylaşım vallaha billaha iyi, linkedinde paylaştım 08-04-2020 13:07:26

İzmir merkezden ben doruk. Selam herkese sayfanız süper ötesi ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 08-04-2020 13:07:33

Elazığ merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar web siten valla güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 08-04-2020 13:07:43

Uşak merkezden ben Gürbüz. Merhabalar web sitesi gerçekten hayran bıraktı, facebookta paylaştım 08-04-2020 13:07:46

Antalya merkezden ben ahmet. Slm web siteniz süper ötesi güzel, teraziye tıkladım 08-04-2020 13:07:50

Muş merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar sayfanız inanılmaz dikkatimi çekti, sağolun 08-04-2020 13:07:52

Kırşehir merkezden ben gaye. Selam herkese web sitesi valla mükemmel, linkedinde paylaştım 08-04-2020 13:07:56

Şırnak merkezden ben Gürbüz. Slm bu web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, face de paylaştım 08-04-2020 19:36:54

Kütahya merkezden ben gaye. selamun aleyküm sayfanız vallaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 08-04-2020 19:37:18

Balıkesir merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar web siten yeminle güzel, şukuladım 08-04-2020 19:37:58

Samsun merkezden ben banu. Selam herkese siteniz vallaha hayran edici, sosyal medyada paylaştım 08-04-2020 19:40:15

Artvin merkezden ben ali. Merhabalar paylaşımın inanılmaz hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 08-04-2020 19:40:43

Erzurum merkezden ben gaye. Merhaba herkese web siteniz inanki mükemmel, teraziye tıkladım 08-04-2020 19:41:03

Amasya merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar paylaşımınız süper ötesi hayran bıraktı, teraziye tıkladım 08-04-2020 19:41:50

Elazığ merkezden ben Emine. Merhaba web sitesi vallaha hayran bıraktı, teraziye tıkladım 08-04-2020 19:42:24

Muğla merkezden ben gaye. Merhaba paylaşımınız cidden çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 08-04-2020 19:43:27

Bilecik merkezden ben Gürbüz. Mrb sayfa süper ötesi çok güzel, teşekkürler 08-04-2020 19:43:53

Iğdır merkezden ben Emine. Slm web siten vallaha hayran bıraktı, sağolun 08-04-2020 19:44:23

Bursa merkezden ben gaye. Merhaba web sitesi inan ki ilgi uyandırıcı, saolun 08-04-2020 19:44:54

Balıkesir merkezden ben banu. Mrb paylaşım gerçekten hayran bıraktı, saolun 08-04-2020 19:47:50

Uşak merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm paylaşımın vallaha hayran edici, face de paylaştım 08-04-2020 19:49:32

Bingöl merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar web siten cidden ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 08-04-2020 19:50:21

Kastamonu merkezden ben gaye. selam arkadaşlar sayfanız vallaha hayran bıraktı, tebrikler 08-04-2020 19:50:45

Kahramanmaraş merkezden ben Emine. selamun aleyküm web sitesi vallaha güzel, face de paylaştım 08-04-2020 19:52:10

Şanlıurfa merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese web sitesi harbiden mükemmel, sosyal medyada paylaştım 08-04-2020 19:52:44

Sivas merkezden ben banu. selamun aleyküm bu web sitesi inanılmaz dikkat çekici, linkedinde paylaştım 20-04-2020 11:37:26

İzmir merkezden ben Aylin. Mrb bu web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, teşekkürler 28-04-2020 04:21:56

Bartın merkezden ben doruk. Mrb web siteniz süper ötesi hoşuma gitti, teraziye tıkladım 28-04-2020 20:08:21

Konya merkezden ben ziya. selam arkadaşlar paylaşımınız harbiden iyi, saolun 04-05-2020 22:19:45

Edirne merkezden ben ahmet. Merhaba web sitesi vallaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 05-05-2020 06:43:32

Aksaray merkezden ben ziya. Merhaba herkese sayfan cidden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 08-05-2020 07:29:49

Bartın merkezden ben gaye. Merhabalar web sitesi inanki çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 13-05-2020 21:45:39

Eskişehir merkezden ben ziya. Merhaba herkese sayfan harbiden güzel, linkedinde paylaştım 31-05-2020 11:48:20

Osmaniye merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm sayfan süper ötesi hayran bıraktı, sağolun 05-06-2020 18:21:01

İstanbul merkezden ben Aylin. selamun aleyküm web siteniz inanki çok iyi, sağolun 09-06-2020 01:32:26

Tekirdağ merkezden ben Emine. Merhaba herkese siteniz ciddiyim dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 18-06-2020 22:35:13

Nevşehir merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar paylaşımın inanılmaz ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 27-06-2020 17:31:00

Siirt merkezden ben ziya. Merhaba paylaşım vallaha billaha iyi, sosyal medyada paylaştım 27-06-2020 17:31:14

Zonguldak merkezden ben elif yılmaz. Mrb siten vallaha billaha güzel, sosyal medyada paylaştım 27-06-2020 17:31:16

Erzincan merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar web siten cidden çok iyi, sosyal medyada paylaştım 27-06-2020 17:31:20

Bilecik merkezden ben Gürbüz. Mrb siten süper ötesi çok güzel, teraziye tıkladım 27-06-2020 17:31:22

Çankırı merkezden ben doruk. Selamlar paylaşımın gerçekten dikkatimi çekti, saolun 27-06-2020 17:31:24

Aydın merkezden ben Aylin. Merhaba web siten inan ki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 27-06-2020 17:31:26

Iğdır merkezden ben banu. Merhabalar paylaşımınız valla iyi, twitter da paylaştım 27-06-2020 17:31:28

Kütahya merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar siten süper ötesi dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 27-06-2020 17:31:34

İzmir merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm siten inanki ilgi uyandırıcı, tebrikler 27-06-2020 17:31:42

Çankırı merkezden ben doruk. Selam sayfanız vallaha billaha dikkat çekici, twitter da paylaştım 27-06-2020 17:31:54

Kırklareli merkezden ben mehmet. Selam herkese web siteniz inanılmaz dikkatimi çekti, şukuladım 27-06-2020 17:31:59

Bitlis merkezden ben doruk. Merhaba web sitesi vallaha billaha çok iyi, teraziye tıkladım 27-06-2020 17:32:14

Muğla merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm sayfa harbiden hayran edici, twitter da paylaştım 28-06-2020 12:20:29

Sinop merkezden ben ziya. Selam herkese paylaşım yeminle ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 29-06-2020 11:47:42

Tunceli merkezden ben gaye. selamun aleyküm bu web sitesi vallaha dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 29-06-2020 11:51:57

Adana merkezden ben doruk. Slm siteniz süper ötesi ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 29-06-2020 11:57:48

Sakarya merkezden ben gaye. Merhaba herkese paylaşımın inanki hoşuma gitti, facebookta paylaştım 29-06-2020 11:58:24

Osmaniye merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese bu web sitesi vallaha güzel, teşekkürler 29-06-2020 11:59:04

Trabzon merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese sayfan inanki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 29-06-2020 11:59:46

Balıkesir merkezden ben Gürbüz. Merhabalar web siten gerçekten çok güzel, sağolun 29-06-2020 12:00:17

Amasya merkezden ben banu. Merhabalar sayfan vallaha ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 29-06-2020 12:01:01

Eskişehir merkezden ben Aylin. Selam herkese web sitesi inanılmaz çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 29-06-2020 12:01:32

Hatay merkezden ben Gürbüz. Merhabalar paylaşım gerçekten çok iyi, facebookta paylaştım 29-06-2020 12:02:52

Kırşehir merkezden ben Aylin. Merhabalar paylaşım süper ötesi çok hoşuma gitti, face de paylaştım 29-06-2020 12:04:01

Sinop merkezden ben ahmet. Slm web siten inanki dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 29-06-2020 12:05:19

Çanakkale merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar paylaşımın süper ötesi çok güzel, face de paylaştım 29-06-2020 12:05:41

Kütahya merkezden ben ali. selamun aleyküm paylaşımın harbiden mükemmel, twitter da paylaştım 29-06-2020 12:06:56

Elazığ merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar web siteniz gerçekten iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 29-06-2020 12:07:25

Bayburt merkezden ben ziya. Merhaba herkese web sitesi gerçekten hayran bıraktı, twitter da paylaştım 29-06-2020 12:10:26

Kütahya merkezden ben mehmet. Selamlar siten yeminle hoşuma gitti, twitter da paylaştım 05-07-2020 09:44:49

Antalya merkezden ben banu. Merhabalar sayfa süper ötesi iyi, linkedinde paylaştım 06-07-2020 02:05:03

Antalya merkezden ben gaye. Merhabalar web siteniz inan ki hayran edici, sağolun 07-07-2020 18:08:21

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir