Dopamin bağımlısı tüketici zombilerine dönüştük. Bugünlerde herkesin ne kadar kayıtsız göründüğünü fark etmedin mi? Artık kimse gerçek dünyadan yeterince dopamin almıyor. Bu sadece porno değil ama bence bu bağımlılık özellikle genç erkeklerin karşı karşıya olduğu büyük bir kriz. Az önce fark ettim ki, sık sık porno izlemenin ve mastürbasyon yapmanın senin için gerçekten kötü olduğu o kadar açık ki, bu apaçık bir propaganda ve/veya reklam olmalı. İnsanların hayatlarını nasıl mahvettiğini görmek için r/nofap’a bakın.

Author

17 Comments

  1. Selamlar siteniz gerçekten mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  2. Merhabalar paylaşım yeminle hoşuma gitti, face de paylaştım

  3. elif yılmaz Reply

    Düzce merkezden ben elif yılmaz. Mrb siteniz inanki iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 25-08-2021 06:14:37

  4. Trabzon merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar bu web sitesi cidden çok iyi, facebookta paylaştım 26-08-2021 15:11:24

  5. Bu konu : ” Biraz farklı bir şey. Başka biri, bu büyük porno bağımlılığı patlamasından önce geldiğini fark etti. ” çok güzel. Slm siteniz valla ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , memo – 404

  6. Bu konu : ” Biraz farklı bir şey. Başka biri, bu büyük porno bağımlılığı patlamasından önce geldiğini fark etti. ” çok güzel. Slm sayfa inan ki hoşuma gitti, saolun , memo – 119

  7. Hatay dan kimler var. Biraz farklı bir şey. Başka biri, bu büyük porno bağımlılığı patlamasından önce geldiğini fark etti. . Merhabalar sayfan inan ki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , doruk – 396

  8. Merhabalar web siten inan ki hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  9. İstanbul dan kimler var. Biraz farklı bir şey. Başka biri, bu büyük porno bağımlılığı patlamasından önce geldiğini fark etti. . Merhaba herkese sayfanız ciddiyim hayran bıraktı, sağolun , Gürbüz – 196

  10. Ordu merkezden ben banu. Selam herkese paylaşımın harbiden ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 02-09-2021 01:19:03

  11. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Biraz farklı bir şey. Başka biri, bu büyük porno bağımlılığı patlamasından önce geldiğini fark etti. ” çok güzel. Mrb bu web sitesi harbiden iyi, face de paylaştım , elif yılmaz – 214

  12. Sivas dan kimler var. Biraz farklı bir şey. Başka biri, bu büyük porno bağımlılığı patlamasından önce geldiğini fark etti. . selam arkadaşlar web siten inanki mükemmel, linkedinde paylaştım , memo – 317

  13. Antalya dan kimler var. Biraz farklı bir şey. Başka biri, bu büyük porno bağımlılığı patlamasından önce geldiğini fark etti. . Merhabalar sayfanız inanki hayran edici, face de paylaştım , doruk – 334

  14. Bu konu : ” Biraz farklı bir şey. Başka biri, bu büyük porno bağımlılığı patlamasından önce geldiğini fark etti. ” çok güzel. Mrb paylaşımın inanılmaz iyi, twitter da paylaştım , banu – 411

Write A Comment