Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor

Küresel meselede olup bitenlere dayanarak söyleyebilirim ki, her türden gizli toplum, kuruluş, hükümet, doğrudan sorunlarla yüzleşmek ve çözmek yerine, insanların hayatıyla kumar oynuyor.

Birçoğu virüs salgınıyla çok zayıf mücadele ediyor ve gerçek bir yaşam olayından ziyade büyük bir aldatmaca gibi görünmesini sağlıyor.

Virüs salgını Ekim 2020’den önce geçemezse => Doğal afet% 100 hemen sonra gelir.
Virüs salgını doğru şekilde çözülemezse => yukarıdakiyle aynı sonuç.

İlaçlar, aşılar, teknoloji gidilecek yol değil!
Ben de daha fazla liderin öldüğüne şaşırmadım çünkü Yaradan’ın koyduğu “özgür iradeli insanlar yasalarına” karşı çıkın.

Hepsi farkında değiller ve hakikatle yüzleşme cesaretine sahip değiller, diğer varlıkların öğütlerine “tapıyorlar” ve “uyguluyorlar” ki bu korkunç bir şey çünkü sonuçta yine de ölüler.

Uyanmalılar, Mesih’in çoktan burada olduğu gerçeğiyle yüzleşmeli, onu dinlemeli.
Sadece beni dinlerlerse sonsuza kadar yaşayabilirler, yoksa sadece ölürler.

Sözcükler anlamsızdır, ancak birçok hükümet kendi kararlarını almak yerine “az bilgili” varlıkları dinlemektedir.

Daha iyi bir hayata sahip olmak istiyorsanız, yönünüzü değiştirmeli ve yeni bir şeyler denemelisiniz.
Başka gizli örgütleri takip ettiyseniz, dışarı çıkıp bana Mesih’i denemelisiniz. freejoy.aimoo.com.

Servet parası altın, yaşamın son amacı değildir. Ama sadece sonsuz yaşam var.

Korkutma taktikleri oynamıyorum, size sadece bu doğal tanrıların “insan seviyesinin üstünde” varlıkların yakın gelecekte kendi eylemleriniz temelinde ne yapacağını söylüyorum.

Önceki gönderi, doğrulayabilmeniz için size zaten 200 yıllık yaşam tarzı formülünü verdim.

Küçük dünya sizin kişisel dünyanızdır, kişisel seçiminizdir.
Ancak büyük dünya, her insanın dünyasıdır, herkesin üzerinde çalışabileceği ancak “kontrol edemeyeceği” bir Dünyadır.
Büyük dünyayı “kontrol etmeye” çalışıyorsanız, felaket peşinize düşecektir.

Saygılarımla,
Kurtarıcı

Kaynak: freejoy.aimoo.com

Author

95 Comments

  1. selam arkadaşlar web siteniz inan ki mükemmel, sağolun

  2. Selam herkese sayfanız inan ki ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  3. Burdur merkezden ben banu. selamun aleyküm bu web sitesi gerçekten dikkat çekici, saolun 15-08-2020 03:23:40

  4. Çankırı merkezden ben ali. Mrb sayfan harbiden ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 16-08-2020 04:54:54

  5. Selam herkese sayfan vallaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  6. Kahramanmaraş merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşım inanılmaz hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 24-08-2020 04:26:48

  7. Merhaba herkese web siten vallaha hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  8. Aksaray merkezden ben ahmet. Selam herkese sayfa yeminle güzel, facebookta paylaştım 26-08-2020 18:53:23

  9. Merhaba herkese siteniz vallaha dikkat çekici, tebrikler

  10. elif yılmaz Reply

    Şanlıurfa merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar paylaşımın inanılmaz iyi, sosyal medyada paylaştım 07-09-2020 14:22:19

  11. selam arkadaşlar sayfan inanılmaz dikkatimi çekti, teşekkürler

  12. selamun aleyküm sayfanız inanılmaz ilgi uyandırıcı, saolun

  13. Merhaba herkese sayfa vallaha billaha dikkat çekici, şukuladım

  14. Merhaba web siteniz ciddiyim güzel, linkedinde paylaştım

  15. Çankırı merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar siten cidden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 29-09-2020 08:31:45

  16. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar sayfanız gerçekten dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  17. Sakarya merkezden ben ziya. Selam herkese sayfan inanılmaz çok güzel, sağolun 02-10-2020 11:22:06

  18. Çanakkale dan kimler var. Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor . Mrb sayfa inanki ilgi uyandırıcı, tebrikler , ahmet – 147

  19. merhaba arkadaşlar paylaşım harbiden dikkat çekici, şukuladım

  20. Bingöl merkezden ben Hasan. Merhaba web sitesi valla çok iyi, teşekkürler 22-10-2020 12:16:07

  21. Merhaba sayfanız inanılmaz hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  22. Tokat dan kimler var. Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor . Selam herkese paylaşımınız inanılmaz çok güzel, teşekkürler , doruk – 183

  23. Selam bu web sitesi vallaha mükemmel, linkedinde paylaştım

  24. Bu konu : ” Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor ” çok güzel. Selam herkese paylaşımınız harbiden çok güzel, linkedinde paylaştım , doruk – 463

  25. Bu konu : ” Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor ” çok güzel. selamun aleyküm siteniz cidden mükemmel, saolun , banu – 183

  26. Gürbüz Reply

    Merhaba sayfan yeminle hayran edici, teraziye tıkladım

  27. Selam herkese sayfanız ciddiyim dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  28. Artvin dan kimler var. Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor . Slm web sitesi inanılmaz çok iyi, tebrikler , Emine – 39

  29. Samsun merkezden ben ziya. Merhaba herkese sayfa süper ötesi güzel, sosyal medyada paylaştım 15-12-2020 22:48:04

  30. Erzurum dan kimler var. Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor . Selamlar paylaşımın inan ki dikkatimi çekti, teşekkürler , Emine – 334

  31. Bu konu : ” Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfanız inanki çok güzel, tebrikler , Aylin – 255

  32. Bu konu : ” Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor ” çok güzel. Merhabalar siteniz süper ötesi hayran edici, facebookta paylaştım , Hasan – 303

  33. Bartın merkezden ben ahmet. Merhaba sayfanız harbiden çok iyi, tebrikler 26-12-2020 05:04:45

  34. Bu konu : ” Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor ” çok güzel. Merhaba herkese web siten vallaha billaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , emin – 170

  35. Bu konu : ” Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor ” çok güzel. selamun aleyküm sayfa harbiden iyi, facebookta paylaştım , Emine – 263

  36. Merhaba herkese sayfanız vallaha çok iyi, facebookta paylaştım

  37. Muş dan kimler var. Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor . merhaba arkadaşlar web siteniz inan ki çok iyi, linkedinde paylaştım , ali – 139

  38. Bu konu : ” Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfanız harbiden dikkat çekici, facebookta paylaştım , emin – 80

  39. Bitlis dan kimler var. Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor . Selamlar paylaşım yeminle dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , ziya – 122

  40. Selam herkese paylaşım harbiden çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  41. Bu konu : ” Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor ” çok güzel. Selamın aleyküm web siteniz yeminle çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , emin – 273

  42. Trabzon dan kimler var. Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor . Merhaba herkese sayfa yeminle ilgi uyandırıcı, teşekkürler , ali – 355

  43. Aydın merkezden ben Aylin. Mrb paylaşımınız yeminle güzel, saolun 18-01-2021 02:55:57

  44. Bingöl dan kimler var. Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor . selam arkadaşlar siten inan ki iyi, linkedinde paylaştım , emin – 187

  45. Kahramanmaraş merkezden ben Hasan. Slm siteniz ciddiyim hayran bıraktı, twitter da paylaştım 24-01-2021 22:23:34

  46. Konya merkezden ben ali. Mrb paylaşımınız valla ilgi uyandırıcı, şukuladım 27-01-2021 08:17:59

  47. Bu konu : ” Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor ” çok güzel. Selamın aleyküm web siten harbiden dikkat çekici, linkedinde paylaştım , doruk – 275

  48. Isparta merkezden ben . selamun aleyküm siteniz ciddiyim dikkat çekici, face de paylaştım 08-02-2021 13:08:34

  49. Tekirdağ merkezden ben doruk. selamun aleyküm siteniz yeminle çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 13-02-2021 05:33:15

  50. Aksaray dan kimler var. Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor . Merhaba herkese web sitesi vallaha güzel, linkedinde paylaştım , ali – 436

  51. Elazığ merkezden ben ziya. Merhabalar web siten inanılmaz hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 02-03-2021 19:02:30

  52. Bu konu : ” Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor ” çok güzel. selam arkadaşlar web siteniz vallaha çok iyi, şukuladım , doruk – 410

  53. Bu konu : ” Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor ” çok güzel. Mrb siten inanki iyi, teşekkürler , ahmet – 354

  54. Kütahya merkezden ben banu. Selamın aleyküm siteniz vallaha billaha güzel, saolun 11-03-2021 14:37:30

  55. Bu konu : ” Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor ” çok güzel. selamun aleyküm sayfan inanki dikkat çekici, tebrikler , gaye – 411

  56. Hakkari merkezden ben doruk. Mrb web siteniz cidden çok iyi, teşekkürler 21-03-2021 12:44:03

  57. Düzce merkezden ben doruk. Merhabalar paylaşımınız cidden hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 25-03-2021 13:21:41

  58. Kilis merkezden ben Hasan. Selamın aleyküm siteniz vallaha billaha hayran bıraktı, tebrikler 27-03-2021 22:56:40

  59. Bu konu : ” Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor ” çok güzel. Merhaba herkese siteniz vallaha çok güzel, tebrikler , doruk – 242

  60. Bu konu : ” Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor ” çok güzel. Selam sayfan harbiden iyi, sağolun , emin – 424

  61. Erzurum dan kimler var. Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor . Merhaba herkese sayfanız inan ki hoşuma gitti, twitter da paylaştım , ahmet – 249

  62. Bu konu : ” Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor ” çok güzel. Selam herkese sayfanız ciddiyim hayran edici, face de paylaştım , memo – 497

  63. Elazığ merkezden ben banu. Selam herkese paylaşım vallaha billaha hayran edici, teraziye tıkladım 17-04-2021 10:08:25

  64. elif yılmaz Reply

    Malatya dan kimler var. Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor . Merhaba herkese paylaşımınız yeminle çok iyi, teşekkürler , elif yılmaz – 497

  65. Bu konu : ” Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor ” çok güzel. Selam sayfa cidden hayran bıraktı, teraziye tıkladım , Emine – 394

  66. Bu konu : ” Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor ” çok güzel. Selam herkese web siteniz inanılmaz dikkat çekici, facebookta paylaştım , mehmet – 409

  67. Selam herkese paylaşımınız gerçekten çok iyi, sağolun

  68. Mardin merkezden ben emin. selam arkadaşlar sayfan harbiden hayran edici, teraziye tıkladım 07-05-2021 04:11:30

  69. Elazığ merkezden ben Hasan. Merhaba herkese sayfa ciddiyim güzel, linkedinde paylaştım 09-05-2021 19:31:46

  70. Burdur merkezden ben ali. Merhaba bu web sitesi harbiden dikkat çekici, saolun 12-05-2021 20:14:53

  71. Bu konu : ” Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor ” çok güzel. Merhabalar siteniz yeminle hoşuma gitti, şukuladım , ziya – 383

  72. Bu konu : ” Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor ” çok güzel. Mrb sayfa gerçekten çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , ali – 27

  73. Bu konu : ” Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımın inan ki hayran edici, linkedinde paylaştım , ali – 107

  74. Elazığ dan kimler var. Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor . Selam web siten valla dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , ali – 113

  75. Gaziantep dan kimler var. Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor . merhaba arkadaşlar siteniz inan ki çok güzel, teraziye tıkladım , mehmet – 388

  76. İzmir merkezden ben Aylin. Selam sayfan vallaha iyi, teraziye tıkladım 03-06-2021 04:34:26

  77. Selam paylaşımın harbiden ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  78. Eskişehir merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar web sitesi valla hoşuma gitti, şukuladım 08-06-2021 11:11:41

  79. Balıkesir merkezden ben emin. Merhaba herkese siteniz inanki hayran edici, saolun 21-06-2021 06:25:39

  80. selamun aleyküm paylaşımın inanılmaz ilgi uyandırıcı, saolun

  81. Merhaba herkese web siteniz vallaha billaha mükemmel, tebrikler

  82. Selam web siten süper ötesi hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  83. Siirt dan kimler var. Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor . Selamın aleyküm siten gerçekten hayran edici, şukuladım , ahmet – 467

  84. Selam web siteniz inanılmaz çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  85. Gürbüz Reply

    merhaba arkadaşlar siteniz inan ki iyi, twitter da paylaştım

  86. Bu konu : ” Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor ” çok güzel. Merhabalar paylaşımınız yeminle güzel, teraziye tıkladım , ziya – 155

  87. Bu konu : ” Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor ” çok güzel. Slm siteniz inanki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 5

  88. Ağrı merkezden ben ali. selamun aleyküm paylaşımınız inanki hayran edici, face de paylaştım 10-07-2021 21:26:21

  89. Bu konu : ” Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor ” çok güzel. Selam paylaşım inanki mükemmel, tebrikler , Aylin – 92

  90. Ankara merkezden ben ali. Merhaba herkese sayfan valla çok hoşuma gitti, saolun 19-07-2021 19:53:58

  91. Ağrı merkezden ben . Selamlar siten inanılmaz hayran edici, linkedinde paylaştım 23-07-2021 22:53:26

  92. Amasya dan kimler var. Birçok Gizli Topluluk Grubu Hükümetler Birçok Felakette Ölümcül Hata Yapıyor . Merhaba sayfan gerçekten iyi, facebookta paylaştım , Gürbüz – 440

  93. Selam siten süper ötesi hayran edici, linkedinde paylaştım

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link