Profesörünün 11 Eylül'ün içeride bir iş olduğunu iddia ettiğini söyleyen bir kızla konuşuyorum.
Ona WTC 7'nin bir iç iş olduğuna inandığımı söyledim (ikiz kulelerden çok daha açık bir şekilde imho).
WTC 7 ve Larry Silverstein hakkında ona hangi bilgileri söylemeliyim?

Author

141 Comments

  1. Merhaba herkese bu web sitesi valla dikkat çekici, face de paylaştım

  2. Eskişehir merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar siteniz süper ötesi dikkat çekici, facebookta paylaştım 23-01-2020 11:54:58

  3. Siirt merkezden ben banu. Slm siten inanılmaz çok güzel, linkedinde paylaştım 23-01-2020 11:54:59

  4. Tunceli merkezden ben ziya. Selam paylaşımın valla hayran edici, facebookta paylaştım 23-01-2020 11:55:01

  5. Selamın aleyküm paylaşımınız harbiden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  6. elif yılmaz Reply

    Karaman merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese paylaşımın ciddiyim hayran bıraktı, tebrikler 27-01-2020 16:15:36

  7. Ardahan merkezden ben doruk. Merhaba web sitesi ciddiyim hoşuma gitti, şukuladım 30-01-2020 09:43:02

  8. Merhabalar web siteniz vallaha dikkatimi çekti, şukuladım

  9. Merhabalar sayfanız gerçekten çok hoşuma gitti, tebrikler

  10. Osmaniye merkezden ben banu. Selamın aleyküm siten yeminle çok hoşuma gitti, şukuladım 09-02-2020 02:10:31

  11. Merhabalar sayfanız ciddiyim mükemmel, linkedinde paylaştım

  12. Ağrı merkezden ben Gürbüz. Selam herkese paylaşım inanki hayran bıraktı, şukuladım 14-02-2020 15:07:58

  13. Muş merkezden ben banu. selamun aleyküm siteniz ciddiyim hayran edici, teraziye tıkladım 14-02-2020 20:19:59

  14. Ağrı merkezden ben doruk. Selam herkese sayfan inan ki güzel, sosyal medyada paylaştım 15-02-2020 20:59:22

  15. Selamın aleyküm sayfanız inan ki dikkatimi çekti, tebrikler

  16. Sinop merkezden ben mehmet. Selamlar sayfanız yeminle güzel, teraziye tıkladım 20-02-2020 22:39:53

  17. elif yılmaz Reply

    Kırklareli merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar web siteniz valla hayran bıraktı, face de paylaştım 25-02-2020 09:26:53

  18. Eskişehir merkezden ben ali. Merhabalar sayfa inanki dikkatimi çekti, saolun 28-02-2020 14:56:42

  19. Selam herkese paylaşımın gerçekten çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  20. elif yılmaz Reply

    Isparta merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm paylaşım inanki ilgi uyandırıcı, sağolun 04-03-2020 14:38:58

  21. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar sayfan inanki hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  22. Kahramanmaraş merkezden ben Emine. Mrb bu web sitesi valla çok güzel, linkedinde paylaştım 07-03-2020 14:35:36

  23. Erzurum merkezden ben doruk. Selam herkese sayfa vallaha hoşuma gitti, tebrikler 11-03-2020 09:44:52

  24. Bayburt merkezden ben Aylin. Slm siteniz inanki hayran bıraktı, şukuladım 16-03-2020 23:23:00

  25. Adıyaman merkezden ben Gürbüz. Mrb paylaşımın yeminle hoşuma gitti, tebrikler 16-03-2020 23:30:33

  26. selamun aleyküm paylaşımın inan ki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  27. Şanlıurfa merkezden ben doruk. Selamın aleyküm bu web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 18-03-2020 18:35:25

  28. Slm paylaşımın gerçekten dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  29. Kütahya merkezden ben ziya. Slm paylaşımınız gerçekten hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 19-03-2020 14:54:37

  30. Selam herkese sayfa cidden çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  31. merhaba arkadaşlar web sitesi harbiden dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  32. Merhabalar web siteniz yeminle güzel, facebookta paylaştım

  33. Hatay merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm sayfan inan ki mükemmel, twitter da paylaştım 06-04-2020 21:24:09

  34. Merhaba web sitesi inanılmaz çok iyi, facebookta paylaştım

  35. Selamın aleyküm web sitesi harbiden hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  36. Düzce merkezden ben ali. Selamın aleyküm siteniz harbiden çok iyi, face de paylaştım 15-04-2020 19:14:56

  37. Selam herkese bu web sitesi süper ötesi dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  38. Bolu merkezden ben Emine. Merhaba sayfan süper ötesi ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 19-04-2020 14:21:12

  39. Selamın aleyküm web siteniz inanki dikkatimi çekti, sağolun

  40. Selamın aleyküm siteniz inanki çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  41. Slm web sitesi vallaha billaha hayran edici, twitter da paylaştım

  42. Slm bu web sitesi süper ötesi hayran edici, twitter da paylaştım

  43. Erzincan merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar web siteniz inan ki hoşuma gitti, teşekkürler 03-05-2020 21:51:41

  44. Konya merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm paylaşımın inan ki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 05-05-2020 00:53:25

  45. elif yılmaz Reply

    Slm paylaşımınız valla dikkat çekici, şukuladım

  46. Merhaba bu web sitesi cidden çok iyi, twitter da paylaştım

  47. Merhabalar siteniz yeminle dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  48. Slm paylaşım yeminle dikkat çekici, facebookta paylaştım

  49. selamun aleyküm sayfan gerçekten iyi, linkedinde paylaştım

  50. Bolu merkezden ben Aylin. Selam herkese paylaşımın vallaha iyi, facebookta paylaştım 22-05-2020 10:21:54

  51. Diyarbakır merkezden ben ziya. Mrb web siten vallaha çok iyi, sağolun 30-05-2020 19:51:08

  52. elif yılmaz Reply

    Çorum merkezden ben elif yılmaz. Merhaba paylaşımınız vallaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 17-06-2020 21:53:04

  53. Bilecik merkezden ben gaye. Merhaba web siteniz gerçekten dikkatimi çekti, şukuladım 24-06-2020 05:50:49

  54. Düzce merkezden ben banu. Selamın aleyküm web siten valla güzel, şukuladım 06-07-2020 11:27:18

  55. Kastamonu merkezden ben ali. selam arkadaşlar sayfan ciddiyim güzel, teraziye tıkladım 09-07-2020 01:37:02

  56. Selamın aleyküm siteniz gerçekten çok güzel, şukuladım

  57. Bursa merkezden ben ziya. Selam herkese sayfanız valla güzel, teraziye tıkladım 10-07-2020 19:31:54

  58. selamun aleyküm paylaşımın ciddiyim hayran edici, tebrikler

  59. elif yılmaz Reply

    Selam herkese siten inanki hoşuma gitti, face de paylaştım

  60. Selam paylaşımın inan ki çok güzel, facebookta paylaştım

  61. Samsun merkezden ben ahmet. Selam paylaşım ciddiyim dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 18-07-2020 13:38:30

  62. Van merkezden ben doruk. Slm siteniz inanılmaz hoşuma gitti, face de paylaştım 22-07-2020 16:00:54

  63. Slm web sitesi inanki dikkat çekici, face de paylaştım

  64. Hakkari merkezden ben ahmet. Selam herkese bu web sitesi vallaha çok iyi, sağolun 25-07-2020 02:58:58

  65. Şanlıurfa merkezden ben Emine. Selamlar web siteniz cidden dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 29-07-2020 17:13:49

  66. Kocaeli merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese sayfan gerçekten çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 02-08-2020 10:34:38

  67. Mrb bu web sitesi harbiden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  68. Balıkesir merkezden ben banu. Merhaba web siten cidden hayran bıraktı, sağolun 07-08-2020 19:34:18

  69. Burdur merkezden ben gaye. Merhaba paylaşımınız inan ki hayran edici, şukuladım 08-08-2020 06:52:49

  70. Mrb web siteniz gerçekten çok hoşuma gitti, şukuladım

  71. Adana merkezden ben Emine. Merhaba herkese sayfa süper ötesi çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 16-08-2020 18:32:35

  72. Gaziantep merkezden ben Aylin. Merhabalar web sitesi ciddiyim çok iyi, twitter da paylaştım 25-08-2020 14:11:04

  73. Gürbüz Reply

    Selamın aleyküm siten ciddiyim çok hoşuma gitti, sağolun

  74. selamun aleyküm paylaşım ciddiyim hayran edici, twitter da paylaştım

  75. Isparta merkezden ben Emine. Selam herkese siteniz ciddiyim hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 22-09-2020 14:39:00

  76. Selam paylaşımınız ciddiyim çok güzel, şukuladım

  77. Muğla merkezden ben Emine. selam arkadaşlar siten inan ki dikkatimi çekti, teşekkürler 02-10-2020 00:13:55

  78. Merhabalar web siten vallaha billaha dikkat çekici, teraziye tıkladım

  79. elif yılmaz Reply

    Selamın aleyküm web siteniz valla dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  80. Selamlar web sitesi ciddiyim çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  81. Antalya dan kimler var. Birine WTC 7 hakkında bilgi vermek için en iyi ikna edici bilgi? . Merhaba sayfanız süper ötesi mükemmel, linkedinde paylaştım , – 62

  82. Merhaba sayfan harbiden mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  83. Merhaba paylaşımın vallaha billaha dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  84. Merhaba web sitesi harbiden çok iyi, facebookta paylaştım

  85. Kocaeli dan kimler var. Birine WTC 7 hakkında bilgi vermek için en iyi ikna edici bilgi? . Selamlar sayfanız ciddiyim ilgi uyandırıcı, saolun , Aylin – 393

  86. Edirne merkezden ben ali. Selam sayfanız cidden hayran bıraktı, tebrikler 01-11-2020 11:42:08

  87. Rize dan kimler var. Birine WTC 7 hakkında bilgi vermek için en iyi ikna edici bilgi? . Selam web siten vallaha hayran bıraktı, sağolun , ali – 182

  88. Mersin dan kimler var. Birine WTC 7 hakkında bilgi vermek için en iyi ikna edici bilgi? . Selamlar sayfan gerçekten hoşuma gitti, twitter da paylaştım , ali – 171

  89. merhaba arkadaşlar web siteniz inanılmaz hayran bıraktı, face de paylaştım

  90. Gürbüz Reply

    selam arkadaşlar paylaşımınız yeminle hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  91. Artvin merkezden ben . Slm paylaşımınız cidden iyi, facebookta paylaştım 13-11-2020 18:50:03

  92. Merhabalar siten inanılmaz çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  93. Selamın aleyküm siteniz cidden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  94. elif yılmaz Reply

    Karabük dan kimler var. Birine WTC 7 hakkında bilgi vermek için en iyi ikna edici bilgi? . Merhabalar sayfanız vallaha billaha hayran edici, teraziye tıkladım , elif yılmaz – 227

  95. Şırnak merkezden ben Hasan. Merhabalar web sitesi vallaha billaha güzel, teşekkürler 01-12-2020 17:28:33

  96. selamun aleyküm web siten inan ki çok hoşuma gitti, tebrikler

  97. selamun aleyküm web siten vallaha güzel, twitter da paylaştım

  98. Bu konu : ” Birine WTC 7 hakkında bilgi vermek için en iyi ikna edici bilgi? ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşım inan ki güzel, saolun , gaye – 274

  99. Bursa dan kimler var. Birine WTC 7 hakkında bilgi vermek için en iyi ikna edici bilgi? . Mrb siten cidden hoşuma gitti, tebrikler , gaye – 212

  100. Manisa merkezden ben ali. Merhabalar paylaşımınız gerçekten ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 15-12-2020 23:09:12

  101. Diyarbakır dan kimler var. Birine WTC 7 hakkında bilgi vermek için en iyi ikna edici bilgi? . merhaba arkadaşlar web siten harbiden hoşuma gitti, saolun , ali – 87

  102. Çorum dan kimler var. Birine WTC 7 hakkında bilgi vermek için en iyi ikna edici bilgi? . Merhaba sayfanız yeminle çok hoşuma gitti, şukuladım , – 333

  103. Bayburt merkezden ben gaye. Selam siteniz harbiden iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 31-12-2020 19:15:25

  104. Bayburt dan kimler var. Birine WTC 7 hakkında bilgi vermek için en iyi ikna edici bilgi? . Selamın aleyküm web siten süper ötesi hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , emin – 442

  105. Artvin dan kimler var. Birine WTC 7 hakkında bilgi vermek için en iyi ikna edici bilgi? . Merhabalar sayfa yeminle hayran edici, facebookta paylaştım , banu – 439

  106. elif yılmaz Reply

    Denizli dan kimler var. Birine WTC 7 hakkında bilgi vermek için en iyi ikna edici bilgi? . Merhabalar siten vallaha dikkatimi çekti, sağolun , elif yılmaz – 437

  107. Kayseri merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm web siteniz harbiden hoşuma gitti, twitter da paylaştım 14-01-2021 18:51:58

  108. selam arkadaşlar web sitesi ciddiyim çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  109. Şanlıurfa merkezden ben banu. Mrb paylaşımınız inanki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 29-01-2021 10:41:28

  110. Giresun merkezden ben Emine. Slm sayfanız ciddiyim hoşuma gitti, teşekkürler 31-01-2021 06:01:26

  111. Tokat dan kimler var. Birine WTC 7 hakkında bilgi vermek için en iyi ikna edici bilgi? . selam arkadaşlar web siten valla mükemmel, face de paylaştım , doruk – 66

  112. selam arkadaşlar bu web sitesi gerçekten güzel, face de paylaştım

  113. Bu konu : ” Birine WTC 7 hakkında bilgi vermek için en iyi ikna edici bilgi? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha billaha hayran edici, face de paylaştım , Hasan – 310

  114. Selamlar web siteniz gerçekten çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  115. Bu konu : ” Birine WTC 7 hakkında bilgi vermek için en iyi ikna edici bilgi? ” çok güzel. selam arkadaşlar siteniz yeminle hoşuma gitti, facebookta paylaştım , doruk – 207

  116. Bu konu : ” Birine WTC 7 hakkında bilgi vermek için en iyi ikna edici bilgi? ” çok güzel. Merhaba web sitesi cidden çok güzel, teşekkürler , ziya – 152

  117. Slm web siten vallaha billaha hayran edici, teşekkürler

  118. elif yılmaz Reply

    Uşak merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm web siteniz süper ötesi dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 27-03-2021 05:34:27

  119. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Birine WTC 7 hakkında bilgi vermek için en iyi ikna edici bilgi? ” çok güzel. selamun aleyküm siten inanki güzel, teşekkürler , Gürbüz – 265

  120. Burdur merkezden ben emin. Selam paylaşımın cidden hayran edici, sosyal medyada paylaştım 04-04-2021 14:37:02

  121. Mardin merkezden ben gaye. Selamın aleyküm web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 06-04-2021 14:58:25

  122. Bu konu : ” Birine WTC 7 hakkında bilgi vermek için en iyi ikna edici bilgi? ” çok güzel. Selamlar paylaşımınız vallaha hayran edici, saolun , ziya – 301

  123. Erzurum dan kimler var. Birine WTC 7 hakkında bilgi vermek için en iyi ikna edici bilgi? . Merhabalar siteniz valla hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , gaye – 127

  124. Bu konu : ” Birine WTC 7 hakkında bilgi vermek için en iyi ikna edici bilgi? ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımın yeminle çok hoşuma gitti, tebrikler , Hasan – 169

  125. Bu konu : ” Birine WTC 7 hakkında bilgi vermek için en iyi ikna edici bilgi? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siten vallaha billaha dikkatimi çekti, teşekkürler , memo – 460

  126. Kilis dan kimler var. Birine WTC 7 hakkında bilgi vermek için en iyi ikna edici bilgi? . Merhabalar web siten ciddiyim ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , ziya – 478

  127. Karabük dan kimler var. Birine WTC 7 hakkında bilgi vermek için en iyi ikna edici bilgi? . Selamlar paylaşımınız inanki mükemmel, teraziye tıkladım , emin – 56

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link