Buradaki resmi hikaye konusunda biraz kafam karıştı, yani bu adam CNN’de teknik direktör mü? Bir kızla randevuya çıkıyor, ismini bilen biri olursa çok sevinir, her neyse, bu kız gizli bir gazeteci olabilir mi? Ve sonra Covid’i olduğundan daha kötü gösterdiklerini ve Covid’den geri çekilmek üzere olduklarını ve iklim değişikliği yeni Covid olacak çünkü bunu sonsuza kadar yapabilecekler ve asla bitmeyecek mi?

Gönderen … Roach20520
[comments]

Author

37 Comments

  1. Kastamonu dan kimler var. Birisi benim için Charlie Chester CNN işini açıklayabilir mi? . Mrb sayfa gerçekten iyi, teraziye tıkladım , ali – 71

  2. Ardahan merkezden ben ziya. Selamlar web sitesi vallaha billaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 27-04-2021 16:36:56

  3. Karaman merkezden ben Emine. Selam siteniz vallaha hayran edici, sağolun 27-04-2021 20:51:31

  4. Iğdır dan kimler var. Birisi benim için Charlie Chester CNN işini açıklayabilir mi? . Selam herkese siten cidden hoşuma gitti, teşekkürler , ziya – 382

  5. Selamlar web siten vallaha billaha hayran bıraktı, teşekkürler

  6. Bartın dan kimler var. Birisi benim için Charlie Chester CNN işini açıklayabilir mi? . Slm sayfan gerçekten mükemmel, facebookta paylaştım , Aylin – 50

  7. Ankara merkezden ben ziya. selamun aleyküm sayfanız inanılmaz dikkat çekici, face de paylaştım 04-05-2021 07:17:38

  8. Ordu merkezden ben ahmet. Selam web siteniz cidden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 05-05-2021 21:26:06

  9. Rize dan kimler var. Birisi benim için Charlie Chester CNN işini açıklayabilir mi? . Selam herkese sayfan harbiden hayran bıraktı, saolun , – 389

  10. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Birisi benim için Charlie Chester CNN işini açıklayabilir mi? ” çok güzel. Selamlar sayfan harbiden güzel, face de paylaştım , elif yılmaz – 291

  11. Bu konu : ” Birisi benim için Charlie Chester CNN işini açıklayabilir mi? ” çok güzel. selam arkadaşlar siteniz vallaha billaha hayran bıraktı, facebookta paylaştım , banu – 440

  12. Burdur merkezden ben Emine. Merhaba bu web sitesi gerçekten çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 16-05-2021 13:32:08

  13. selam arkadaşlar sayfan vallaha mükemmel, şukuladım

  14. Karaman dan kimler var. Birisi benim için Charlie Chester CNN işini açıklayabilir mi? . selam arkadaşlar sayfa harbiden çok güzel, twitter da paylaştım , doruk – 425

  15. merhaba arkadaşlar siten inanki ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  16. Bu konu : ” Birisi benim için Charlie Chester CNN işini açıklayabilir mi? ” çok güzel. Selam paylaşımınız cidden çok güzel, sosyal medyada paylaştım , Emine – 20

  17. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar bu web sitesi valla mükemmel, saolun

  18. Merhaba web siten ciddiyim hayran edici, twitter da paylaştım

  19. Elazığ dan kimler var. Birisi benim için Charlie Chester CNN işini açıklayabilir mi? . Merhaba herkese bu web sitesi gerçekten hoşuma gitti, twitter da paylaştım , emin – 66

  20. merhaba arkadaşlar web siteniz harbiden mükemmel, şukuladım

  21. elif yılmaz Reply

    Antalya merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm siteniz cidden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 24-06-2021 16:09:24

  22. Siirt dan kimler var. Birisi benim için Charlie Chester CNN işini açıklayabilir mi? . Slm web siten yeminle çok iyi, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 417

  23. Manisa merkezden ben memo. Mrb web siteniz valla hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 26-06-2021 06:06:58

  24. Kocaeli merkezden ben . Mrb paylaşımınız inanılmaz çok güzel, sosyal medyada paylaştım 26-06-2021 12:44:56

  25. Artvin dan kimler var. Birisi benim için Charlie Chester CNN işini açıklayabilir mi? . Selamın aleyküm bu web sitesi harbiden iyi, facebookta paylaştım , Aylin – 96

  26. Selamlar sayfa ciddiyim dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  27. Kocaeli dan kimler var. Birisi benim için Charlie Chester CNN işini açıklayabilir mi? . Merhaba web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , hatice – 298

  28. Erzurum dan kimler var. Birisi benim için Charlie Chester CNN işini açıklayabilir mi? . Selam herkese paylaşım harbiden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 428

  29. Bu konu : ” Birisi benim için Charlie Chester CNN işini açıklayabilir mi? ” çok güzel. Selamlar siteniz ciddiyim çok iyi, twitter da paylaştım , gaye – 14

  30. Balıkesir dan kimler var. Birisi benim için Charlie Chester CNN işini açıklayabilir mi? . Selam herkese siten valla güzel, teşekkürler , ziya – 124

  31. Konya dan kimler var. Birisi benim için Charlie Chester CNN işini açıklayabilir mi? . Selamın aleyküm sayfa harbiden ilgi uyandırıcı, şukuladım , Aylin – 6

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link