Ben Kanadalıyım ve meydana gelen patlama hakkında pek bir şey bilmiyorum. Kafamı daha da karıştıran her yerde gönderi görüyorum. Tam olarak ne olduğunu merak ediyorum ve ardındaki komplo / neden, gösterilenden daha büyük bir şey. Herhangi bir bilgi için teşekkürler!

Author

25 Comments

  1. Van dan kimler var. Birisi meydana gelen patlamayı ve arkasındaki komployu açıklayabilir mi? . merhaba arkadaşlar bu web sitesi inanki çok iyi, şukuladım , – 326

  2. Kilis merkezden ben gaye. selam arkadaşlar sayfan yeminle mükemmel, twitter da paylaştım 26-12-2020 22:47:26

  3. Muğla merkezden ben ali. Slm bu web sitesi yeminle dikkat çekici, facebookta paylaştım 26-12-2020 23:43:45

  4. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Birisi meydana gelen patlamayı ve arkasındaki komployu açıklayabilir mi? ” çok güzel. Merhabalar web siteniz inanılmaz çok güzel, saolun , Gürbüz – 490

  5. Yalova merkezden ben Aylin. Mrb web siten harbiden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 10-01-2021 12:21:16

  6. Bu konu : ” Birisi meydana gelen patlamayı ve arkasındaki komployu açıklayabilir mi? ” çok güzel. Merhabalar siteniz vallaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , gaye – 388

  7. Merhabalar web siteniz ciddiyim dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  8. Hakkari merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşımın harbiden çok iyi, tebrikler 18-01-2021 18:37:56

  9. Denizli dan kimler var. Birisi meydana gelen patlamayı ve arkasındaki komployu açıklayabilir mi? . Slm sayfan gerçekten dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , memo – 210

  10. Denizli dan kimler var. Birisi meydana gelen patlamayı ve arkasındaki komployu açıklayabilir mi? . selamun aleyküm paylaşımın inanılmaz hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , gaye – 462

  11. Niğde merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar sayfan inanılmaz çok güzel, teşekkürler 31-01-2021 23:35:44

  12. Selam paylaşım inan ki çok iyi, teraziye tıkladım

  13. Bu konu : ” Birisi meydana gelen patlamayı ve arkasındaki komployu açıklayabilir mi? ” çok güzel. Selamın aleyküm bu web sitesi cidden mükemmel, facebookta paylaştım , ziya – 392

  14. Denizli dan kimler var. Birisi meydana gelen patlamayı ve arkasındaki komployu açıklayabilir mi? . selamun aleyküm sayfan yeminle dikkat çekici, facebookta paylaştım , gaye – 334

  15. Bu konu : ” Birisi meydana gelen patlamayı ve arkasındaki komployu açıklayabilir mi? ” çok güzel. Merhaba web siten süper ötesi iyi, sağolun , gaye – 283

  16. Şanlıurfa dan kimler var. Birisi meydana gelen patlamayı ve arkasındaki komployu açıklayabilir mi? . Mrb paylaşımın inanki dikkatimi çekti, sağolun , banu – 499

  17. Bu konu : ” Birisi meydana gelen patlamayı ve arkasındaki komployu açıklayabilir mi? ” çok güzel. Mrb web siteniz yeminle çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 25

  18. Gümüşhane dan kimler var. Birisi meydana gelen patlamayı ve arkasındaki komployu açıklayabilir mi? . Selamlar sayfa inanki mükemmel, saolun , – 237

  19. Erzurum merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, tebrikler 14-03-2021 03:29:59

  20. Merhabalar web sitesi yeminle güzel, linkedinde paylaştım

  21. Rize dan kimler var. Birisi meydana gelen patlamayı ve arkasındaki komployu açıklayabilir mi? . selam arkadaşlar bu web sitesi gerçekten güzel, face de paylaştım , emin – 394

  22. Çankırı dan kimler var. Birisi meydana gelen patlamayı ve arkasındaki komployu açıklayabilir mi? . Slm paylaşımın süper ötesi mükemmel, teraziye tıkladım , – 20

  23. Selam herkese paylaşım inan ki çok güzel, face de paylaştım

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link