Biz insanlar.

Biz insanlar. Bu, uygun bir ses olmadan çağlarda söylenmedi. Biz, insanlar, zulüm altında yaşamayacağız. Sürekli bir gözetim ve sürekli bir düşman saldırısı korkusu altında yaşamayacağız. Biz, halk olarak, milliyetçiler, vatanseverler olarak gurur duyacağız, farklı ülke bayrakları altında olacağız, ancak bir ülke olarak duracağız. Bu, siyah, beyaz, Asya, engelli olsanız bile günlük hatırlatmanızdır. Hepimiz bir olarak varız. Bu mesajı kullanın ve birbirinizle birleşin. Bu dünyada çok fazla nefret var, tekrar sevmeye başlama zamanı.

Gönderen … LumpyObungah
[comments]

“Biz insanlar.” üzerine 79 yorum

  1. Erzincan merkezden ben Aylin. Merhabalar paylaşım valla çok iyi, linkedinde paylaştım 09-04-2020 04:45:30

    Cevapla
  2. Muş merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar bu web sitesi harbiden hayran edici, saolun 09-04-2020 20:17:44

    Cevapla
  3. Amasya merkezden ben elif yılmaz. Merhaba paylaşımın harbiden hayran edici, facebookta paylaştım 10-04-2020 23:05:39

    Cevapla
  4. Yalova merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar paylaşımınız inanılmaz çok hoşuma gitti, şukuladım 23-04-2020 04:56:48

    Cevapla
  5. Bayburt merkezden ben doruk. selamun aleyküm paylaşım inanılmaz hayran edici, sosyal medyada paylaştım 27-04-2020 07:43:11

    Cevapla
  6. Çanakkale merkezden ben banu. Selam herkese paylaşımınız inanılmaz çok hoşuma gitti, şukuladım 27-04-2020 08:21:10

    Cevapla
  7. İzmir merkezden ben banu. Merhabalar web sitesi vallaha billaha güzel, facebookta paylaştım 06-05-2020 04:30:35

    Cevapla
  8. İstanbul merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm web sitesi harbiden hoşuma gitti, şukuladım 12-05-2020 05:32:28

    Cevapla
  9. Kocaeli merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar sayfanız cidden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 14-05-2020 08:49:38

    Cevapla
  10. Gümüşhane merkezden ben elif yılmaz. Slm bu web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, tebrikler 19-05-2020 03:23:51

    Cevapla
  11. Diyarbakır merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar siten harbiden mükemmel, teraziye tıkladım 19-05-2020 13:20:23

    Cevapla
  12. Kırklareli merkezden ben banu. Mrb web siten gerçekten mükemmel, linkedinde paylaştım 22-05-2020 14:06:47

    Cevapla
  13. Kırklareli merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar web siten inanılmaz hayran bıraktı, saolun 24-05-2020 17:54:25

    Cevapla
  14. Batman merkezden ben mehmet. Selam sayfa cidden hayran edici, sosyal medyada paylaştım 08-06-2020 20:45:51

    Cevapla
  15. Yozgat merkezden ben ali. Selamın aleyküm siten süper ötesi çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 09-06-2020 14:23:59

    Cevapla
  16. Karabük merkezden ben banu. Selamın aleyküm paylaşım inan ki hoşuma gitti, face de paylaştım 29-06-2020 06:00:55

    Cevapla
  17. Aksaray merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inanılmaz hoşuma gitti, twitter da paylaştım 17-07-2020 05:00:07

    Cevapla
  18. Ordu merkezden ben doruk. selamun aleyküm siten cidden çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 19-07-2020 01:34:04

    Cevapla
  19. Denizli merkezden ben mehmet. Merhaba herkese sayfa vallaha billaha hayran bıraktı, face de paylaştım 27-07-2020 09:13:53

    Cevapla
  20. Sinop merkezden ben Aylin. Selam sayfanız inanki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 14-08-2020 20:45:33

    Cevapla
  21. Bitlis merkezden ben mehmet. Selam herkese siten vallaha billaha dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 23-08-2020 06:00:22

    Cevapla
  22. Sinop merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm sayfa gerçekten dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 31-08-2020 19:22:20

    Cevapla
  23. Konya merkezden ben doruk. Slm web siten gerçekten hoşuma gitti, face de paylaştım 04-09-2020 03:23:17

    Cevapla
  24. Isparta merkezden ben Gürbüz. Mrb siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, face de paylaştım 05-09-2020 03:38:29

    Cevapla
  25. Osmaniye merkezden ben Gürbüz. Selamlar sayfa inanki dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 07-09-2020 15:13:50

    Cevapla
  26. Ağrı merkezden ben Emine. Selamlar web sitesi harbiden mükemmel, face de paylaştım 08-09-2020 06:47:24

    Cevapla
  27. Adıyaman merkezden ben doruk. Selamın aleyküm sayfanız inan ki çok hoşuma gitti, şukuladım 09-09-2020 16:50:27

    Cevapla
  28. Bu konu : ” Biz insanlar. ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfan cidden mükemmel, saolun , – 403

    Cevapla
  29. Kilis dan kimler var. Biz insanlar. . Selamlar web siteniz gerçekten hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , emin – 178

    Cevapla
  30. Bu konu : ” Biz insanlar. ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfa inanılmaz çok güzel, şukuladım , – 133

    Cevapla
  31. Bu konu : ” Biz insanlar. ” çok güzel. Selamlar paylaşım gerçekten mükemmel, sosyal medyada paylaştım , gaye – 52

    Cevapla
  32. Kayseri dan kimler var. Biz insanlar. . selamun aleyküm paylaşımınız inanki hoşuma gitti, face de paylaştım , emin – 183

    Cevapla
  33. Bu konu : ” Biz insanlar. ” çok güzel. selamun aleyküm siten inan ki dikkat çekici, facebookta paylaştım , – 342

    Cevapla
  34. Nevşehir dan kimler var. Biz insanlar. . Mrb web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, saolun , elif yılmaz – 383

    Cevapla
  35. Manisa dan kimler var. Biz insanlar. . Mrb paylaşımınız vallaha güzel, facebookta paylaştım , Hasan – 401

    Cevapla
  36. Hakkari merkezden ben Hasan. Selam herkese bu web sitesi yeminle hayran edici, face de paylaştım 23-12-2020 16:40:29

    Cevapla
  37. Bu konu : ” Biz insanlar. ” çok güzel. Selam siten inan ki dikkat çekici, saolun , hatice – 218

    Cevapla
  38. Ağrı merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm sayfa valla dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 13-01-2021 02:41:10

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link