Bizi birleştiren şey bu

Bu, isyan ettiğimizde, diğer tüm boklar daha önce sevimliydi, ancak sokaklara gitmezseniz, bu çocukları siktir demiyoruz ve onların tecavüz ve işkence görmeye devam etmeleri sorun değil. Js, ben phx protestosundaydım ve her zaman davaya düştüm. Ama ne zaman konuşmayı bırakıp onlarla savaşmaya başlayacağız.

Gönderen … EddiePiff
[comments]

“Bizi birleştiren şey bu” üzerine 27 yorum

  1. Bitlis merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese paylaşım inanılmaz dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 15-07-2020 21:25:56

    Cevapla
  2. Hakkari merkezden ben doruk. Selam herkese paylaşımınız harbiden mükemmel, teşekkürler 09-08-2020 19:59:00

    Cevapla
  3. Mardin merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar paylaşım ciddiyim çok güzel, teşekkürler 10-08-2020 01:09:17

    Cevapla
  4. Trabzon merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar siteniz valla çok güzel, sağolun 01-09-2020 13:26:12

    Cevapla
  5. Trabzon merkezden ben Aylin. Selam bu web sitesi vallaha billaha hoşuma gitti, face de paylaştım 18-09-2020 14:16:23

    Cevapla
  6. Bu konu : ” Bizi birleştiren şey bu ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımın valla hayran bıraktı, şukuladım , elif yılmaz – 268

    Cevapla
  7. Bolu merkezden ben emin. Selam herkese web siten inanki dikkatimi çekti, tebrikler 19-10-2020 08:37:06

    Cevapla

Yorum yapın