Bob Dylan bize yeni şarkılarında ne anlatmaya çalışıyor?

Bob Dylan, şarkılardaki gizli mesajlar veya müzik endüstrisinin karanlık tarafını bilenler için yeni şarkılarında ne söylemeye çalışıyor olabilir? Şarkı sözlerini dinlemenizi veya okumanızı ya da aşağıdakileri dinlemenizi öneririm; Cinayet En Kötü, Çokluk ve Sahte Peygamber içeririm.

Cinayet Çoğu faul JFK suikastıyla ilgili, bize Moloch’a insan kurbanı olduğunu söylüyor gibi görünüyor

Çoklukları içerdiğimde, ritüellerle olan deneyimlerini ima ediyor ve bize diğer ünlü insanların aynı şeyi yaptığını söylüyor, ancak onun, sandığından daha fazla olduğunu söyledi.

Sahte Peygamber TPTB için bir uyarı gibi görünüyor

SS; Üç yeni Bob Dylan şarkısı, her biri şarkı sözleri diğer şeylerden bir mola isteyen herkes tarafından disseke etmek yalvarıyor

“Bob Dylan bize yeni şarkılarında ne anlatmaya çalışıyor?” üzerine 68 yorum

  1. Artvin merkezden ben Aylin. selamun aleyküm paylaşımınız cidden hoşuma gitti, facebookta paylaştım 24-05-2020 17:49:00

    Cevapla
  2. Ankara merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar paylaşımınız vallaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 30-05-2020 10:40:39

    Cevapla
  3. Eskişehir merkezden ben Emine. Selamlar sayfan süper ötesi hayran edici, linkedinde paylaştım 03-06-2020 08:48:05

    Cevapla
  4. Aksaray merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm sayfanız ciddiyim hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 05-06-2020 07:44:22

    Cevapla
  5. Sinop merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm sayfa yeminle çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 14-06-2020 00:22:08

    Cevapla
  6. Sivas merkezden ben banu. Selamın aleyküm siteniz vallaha billaha hayran edici, şukuladım 22-06-2020 10:23:34

    Cevapla
  7. Muğla merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar siteniz ciddiyim hoşuma gitti, facebookta paylaştım 30-06-2020 06:41:38

    Cevapla
  8. Aydın merkezden ben doruk. Merhabalar sayfa cidden ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 07-07-2020 00:06:17

    Cevapla
  9. Batman merkezden ben mehmet. Slm sayfan vallaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 24-07-2020 08:39:42

    Cevapla
  10. Malatya merkezden ben ali. selamun aleyküm paylaşım gerçekten çok güzel, facebookta paylaştım 04-08-2020 11:08:01

    Cevapla
  11. Sakarya merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar siten gerçekten hayran bıraktı, teraziye tıkladım 06-08-2020 20:28:46

    Cevapla
  12. Adıyaman merkezden ben Gürbüz. Merhabalar siten vallaha billaha çok iyi, linkedinde paylaştım 27-08-2020 02:42:38

    Cevapla
  13. Kütahya merkezden ben mehmet. Merhaba herkese paylaşım cidden dikkatimi çekti, saolun 18-09-2020 01:08:42

    Cevapla
  14. Tekirdağ merkezden ben Aylin. Merhabalar web siteniz gerçekten çok iyi, facebookta paylaştım 10-10-2020 08:27:43

    Cevapla
  15. Yalova dan kimler var. Bob Dylan bize yeni şarkılarında ne anlatmaya çalışıyor? . Merhabalar siten inanılmaz dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , mehmet – 341

    Cevapla
  16. Ankara dan kimler var. Bob Dylan bize yeni şarkılarında ne anlatmaya çalışıyor? . Mrb web sitesi ciddiyim hayran bıraktı, şukuladım , Emine – 212

    Cevapla
  17. Bu konu : ” Bob Dylan bize yeni şarkılarında ne anlatmaya çalışıyor? ” çok güzel. Merhaba herkese sayfanız gerçekten hayran edici, teraziye tıkladım , mehmet – 154

    Cevapla
  18. Ordu merkezden ben gaye. Slm sayfan yeminle hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 02-11-2020 19:00:51

    Cevapla
  19. Mardin dan kimler var. Bob Dylan bize yeni şarkılarında ne anlatmaya çalışıyor? . merhaba arkadaşlar siten gerçekten iyi, saolun , Hasan – 302

    Cevapla
  20. Bu konu : ” Bob Dylan bize yeni şarkılarında ne anlatmaya çalışıyor? ” çok güzel. Selam sayfanız harbiden iyi, şukuladım , mehmet – 391

    Cevapla
  21. Aydın dan kimler var. Bob Dylan bize yeni şarkılarında ne anlatmaya çalışıyor? . Merhaba herkese paylaşımınız inanki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 128

    Cevapla
  22. Bu konu : ” Bob Dylan bize yeni şarkılarında ne anlatmaya çalışıyor? ” çok güzel. Selamın aleyküm siteniz cidden çok iyi, sağolun , hatice – 483

    Cevapla
  23. Bu konu : ” Bob Dylan bize yeni şarkılarında ne anlatmaya çalışıyor? ” çok güzel. Slm web siten harbiden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , elif yılmaz – 433

    Cevapla
  24. Kastamonu dan kimler var. Bob Dylan bize yeni şarkılarında ne anlatmaya çalışıyor? . Merhaba herkese siten inanki hayran bıraktı, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 150

    Cevapla
  25. Sakarya merkezden ben mehmet. Selam web sitesi gerçekten çok iyi, sosyal medyada paylaştım 26-12-2020 18:14:12

    Cevapla
  26. Uşak merkezden ben Gürbüz. Merhaba siteniz süper ötesi hayran edici, teşekkürler 01-01-2021 14:56:32

    Cevapla
  27. Bu konu : ” Bob Dylan bize yeni şarkılarında ne anlatmaya çalışıyor? ” çok güzel. Merhaba paylaşımın vallaha iyi, teraziye tıkladım , hatice – 250

    Cevapla
  28. Nevşehir dan kimler var. Bob Dylan bize yeni şarkılarında ne anlatmaya çalışıyor? . merhaba arkadaşlar siteniz süper ötesi dikkat çekici, sağolun , ali – 354

    Cevapla
  29. Trabzon dan kimler var. Bob Dylan bize yeni şarkılarında ne anlatmaya çalışıyor? . Merhaba herkese web siteniz harbiden çok güzel, facebookta paylaştım , Aylin – 409

    Cevapla
  30. Samsun dan kimler var. Bob Dylan bize yeni şarkılarında ne anlatmaya çalışıyor? . selamun aleyküm sayfanız yeminle dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , ziya – 397

    Cevapla
  31. Bu konu : ” Bob Dylan bize yeni şarkılarında ne anlatmaya çalışıyor? ” çok güzel. Selam herkese web sitesi valla çok güzel, linkedinde paylaştım , Hasan – 254

    Cevapla
  32. Gümüşhane dan kimler var. Bob Dylan bize yeni şarkılarında ne anlatmaya çalışıyor? . Mrb sayfanız yeminle çok güzel, tebrikler , Emine – 355

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link