Onlardan birinin (Zheng) bir valizinde saklanmış 21 şişe "biyolojik malzeme" vardı, diğeri ÇKP askeri olmaktan yalan söyledi ve profesör her türlü yasadışı bok yapıyordu. Çinlilerin bir lb falan başlatmasına yardım etmekle ilgili bir şey.

Zamanlama cehennem gibi şüphelidir.

İşte dava dosyası https://www.justice.gov/opa/press-release/file/1239796/download

Author

120 Comments

  1. Mersin merkezden ben ahmet. Selam herkese paylaşımın vallaha güzel, şukuladım 02-02-2020 23:18:02

  2. Merhaba bu web sitesi inanılmaz çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  3. Şanlıurfa merkezden ben Gürbüz. Merhabalar sayfanız süper ötesi çok iyi, şukuladım 02-02-2020 23:43:25

  4. merhaba arkadaşlar siteniz inan ki çok güzel, şukuladım

  5. Bayburt merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar paylaşımın cidden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 03-02-2020 00:19:28

  6. Eskişehir merkezden ben Aylin. Merhaba sayfa cidden mükemmel, teşekkürler 03-02-2020 00:30:48

  7. Ordu merkezden ben ahmet. Merhabalar web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 06-02-2020 21:56:43

  8. Manisa merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar paylaşım gerçekten dikkat çekici, facebookta paylaştım 08-02-2020 09:31:15

  9. Mersin merkezden ben Emine. Slm paylaşımın vallaha dikkat çekici, saolun 09-02-2020 01:55:42

  10. Selamın aleyküm sayfanız cidden mükemmel, twitter da paylaştım

  11. Siirt merkezden ben Emine. Selam paylaşımın yeminle çok iyi, tebrikler 14-02-2020 20:18:03

  12. Ankara merkezden ben ziya. Merhaba web sitesi gerçekten hayran bıraktı, tebrikler 15-02-2020 05:59:25

  13. merhaba arkadaşlar siteniz yeminle ilgi uyandırıcı, saolun

  14. Kırşehir merkezden ben ali. Mrb sayfanız süper ötesi dikkat çekici, facebookta paylaştım 24-02-2020 03:42:12

  15. Rize merkezden ben Aylin. Merhaba siteniz gerçekten iyi, linkedinde paylaştım 26-02-2020 19:39:51

  16. Mrb paylaşım inanki hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  17. Mardin merkezden ben ahmet. Merhabalar sayfanız inan ki hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 06-03-2020 09:32:40

  18. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inanki çok iyi, teşekkürler

  19. Merhaba herkese sayfan inan ki ilgi uyandırıcı, tebrikler

  20. Denizli merkezden ben mehmet. Merhabalar web siteniz harbiden iyi, face de paylaştım 19-03-2020 02:06:40

  21. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inan ki dikkatimi çekti, sağolun

  22. Adana merkezden ben ahmet. selamun aleyküm sayfan vallaha iyi, şukuladım 19-03-2020 17:21:13

  23. merhaba arkadaşlar paylaşımın inanılmaz güzel, sosyal medyada paylaştım

  24. selamun aleyküm web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  25. Batman merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar sayfan cidden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 02-04-2020 13:27:34

  26. Selam herkese paylaşım inan ki çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  27. Osmaniye merkezden ben Gürbüz. Mrb siten vallaha güzel, şukuladım 03-04-2020 11:33:15

  28. Selamın aleyküm sayfa yeminle mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  29. Kocaeli merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar web siten valla mükemmel, teraziye tıkladım 06-04-2020 15:35:08

  30. Bilecik merkezden ben Aylin. selamun aleyküm paylaşımınız valla ilgi uyandırıcı, sağolun 08-04-2020 03:52:13

  31. Çanakkale merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar siteniz yeminle hoşuma gitti, sağolun 12-04-2020 08:30:35

  32. elif yılmaz Reply

    Mrb paylaşımın inanılmaz çok iyi, teraziye tıkladım

  33. Aksaray merkezden ben banu. Selamlar sayfanız cidden çok hoşuma gitti, tebrikler 20-04-2020 10:38:19

  34. Slm siteniz vallaha billaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  35. Merhaba herkese sayfan cidden güzel, sosyal medyada paylaştım

  36. elif yılmaz Reply

    Kayseri merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese sayfa gerçekten mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 22-04-2020 16:33:45

  37. Çanakkale merkezden ben ziya. Slm bu web sitesi inan ki çok güzel, tebrikler 24-04-2020 09:23:17

  38. merhaba arkadaşlar paylaşımın inan ki mükemmel, face de paylaştım

  39. Selamın aleyküm bu web sitesi vallaha çok güzel, şukuladım

  40. Mersin merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar web siten süper ötesi hayran edici, twitter da paylaştım 04-05-2020 21:11:49

  41. Merhaba herkese web sitesi ciddiyim hayran edici, face de paylaştım

  42. Erzincan merkezden ben gaye. Merhaba siten inan ki çok güzel, sağolun 05-05-2020 22:12:54

  43. Muğla merkezden ben mehmet. selamun aleyküm bu web sitesi vallaha billaha iyi, şukuladım 06-05-2020 16:15:17

  44. Malatya merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm paylaşımınız cidden ilgi uyandırıcı, şukuladım 06-05-2020 23:18:57

  45. İzmir merkezden ben ahmet. Selamlar sayfan cidden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 10-05-2020 22:00:50

  46. Karabük merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar web sitesi vallaha çok güzel, face de paylaştım 14-05-2020 09:42:20

  47. selam arkadaşlar paylaşım süper ötesi hayran edici, face de paylaştım

  48. Merhaba herkese paylaşım inan ki hayran edici, twitter da paylaştım

  49. Edirne merkezden ben ali. Selamın aleyküm siteniz ciddiyim iyi, face de paylaştım 10-06-2020 09:40:56

  50. selam arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha dikkatimi çekti, tebrikler

  51. Selamlar sayfan harbiden hoşuma gitti, face de paylaştım

  52. Adıyaman merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar web siten inanılmaz çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 27-06-2020 13:42:54

  53. Selam herkese siten gerçekten çok hoşuma gitti, teşekkürler

  54. Erzurum merkezden ben banu. Merhaba herkese bu web sitesi inan ki çok iyi, twitter da paylaştım 04-07-2020 02:19:48

  55. Iğdır merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar paylaşımın yeminle dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 07-07-2020 21:54:31

  56. elif yılmaz Reply

    Kahramanmaraş merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar paylaşımın inanki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 11-07-2020 14:12:55

  57. Kayseri merkezden ben gaye. Merhaba herkese web siten inanılmaz çok güzel, tebrikler 19-07-2020 15:52:09

  58. Merhaba herkese web siten valla dikkat çekici, face de paylaştım

  59. Merhaba web sitesi inanki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  60. Bayburt merkezden ben doruk. selamun aleyküm sayfa valla çok hoşuma gitti, teşekkürler 12-08-2020 11:49:14

  61. Merhaba herkese siten harbiden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  62. Ağrı merkezden ben banu. Merhabalar web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 13-09-2020 04:14:25

  63. Siirt merkezden ben Emine. Selamlar siten gerçekten mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 18-09-2020 02:17:55

  64. Kırıkkale merkezden ben banu. Selamlar siten inan ki güzel, tebrikler 02-10-2020 09:42:34

  65. Isparta merkezden ben Emine. Mrb sayfan inanki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 02-10-2020 11:37:28

  66. Trabzon merkezden ben ziya. selam arkadaşlar paylaşımınız inanki iyi, teşekkürler 08-10-2020 14:48:56

  67. Tekirdağ merkezden ben ahmet. Mrb paylaşım ciddiyim çok hoşuma gitti, saolun 09-10-2020 11:47:10

  68. Erzurum dan kimler var. Böylece bir Harvard profesörü ve 2 Çin vatandaşı salgından hemen önce tutuklandı . Selam paylaşımınız valla iyi, tebrikler , ziya – 123

  69. Van dan kimler var. Böylece bir Harvard profesörü ve 2 Çin vatandaşı salgından hemen önce tutuklandı . selam arkadaşlar paylaşımın gerçekten ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım , hatice – 410

  70. Mrb paylaşımınız harbiden çok iyi, twitter da paylaştım

  71. Bu konu : ” Böylece bir Harvard profesörü ve 2 Çin vatandaşı salgından hemen önce tutuklandı ” çok güzel. selam arkadaşlar web siten harbiden hoşuma gitti, twitter da paylaştım , ali – 33

  72. Bingöl merkezden ben ali. Selam paylaşım harbiden çok iyi, face de paylaştım 13-11-2020 16:31:48

  73. Tunceli merkezden ben mehmet. Merhaba web sitesi inan ki çok güzel, face de paylaştım 17-11-2020 11:45:16

  74. elif yılmaz Reply

    Malatya merkezden ben elif yılmaz. Selam siten inanılmaz ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 17-11-2020 11:45:48

  75. Bayburt dan kimler var. Böylece bir Harvard profesörü ve 2 Çin vatandaşı salgından hemen önce tutuklandı . Merhaba web siten valla çok iyi, twitter da paylaştım , emin – 487

  76. Osmaniye merkezden ben doruk. Merhaba herkese web siteniz inan ki mükemmel, teşekkürler 23-11-2020 15:02:15

  77. Bu konu : ” Böylece bir Harvard profesörü ve 2 Çin vatandaşı salgından hemen önce tutuklandı ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfan yeminle güzel, facebookta paylaştım , Aylin – 66

  78. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Böylece bir Harvard profesörü ve 2 Çin vatandaşı salgından hemen önce tutuklandı ” çok güzel. Merhaba web siten vallaha billaha iyi, şukuladım , Gürbüz – 118

  79. Bolu dan kimler var. Böylece bir Harvard profesörü ve 2 Çin vatandaşı salgından hemen önce tutuklandı . Selam sayfa harbiden dikkat çekici, facebookta paylaştım , Hasan – 266

  80. Bu konu : ” Böylece bir Harvard profesörü ve 2 Çin vatandaşı salgından hemen önce tutuklandı ” çok güzel. selamun aleyküm siten inan ki çok güzel, şukuladım , Hasan – 165

  81. elif yılmaz Reply

    İzmir merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese bu web sitesi vallaha iyi, tebrikler 15-12-2020 23:08:29

  82. Malatya dan kimler var. Böylece bir Harvard profesörü ve 2 Çin vatandaşı salgından hemen önce tutuklandı . Selamlar paylaşım inanılmaz ilgi uyandırıcı, saolun , ali – 297

  83. Samsun dan kimler var. Böylece bir Harvard profesörü ve 2 Çin vatandaşı salgından hemen önce tutuklandı . Selam herkese sayfanız inanki dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , Emine – 292

  84. merhaba arkadaşlar sayfa cidden hayran edici, tebrikler

  85. Merhabalar siten süper ötesi hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  86. Bu konu : ” Böylece bir Harvard profesörü ve 2 Çin vatandaşı salgından hemen önce tutuklandı ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfanız gerçekten dikkat çekici, linkedinde paylaştım , gaye – 357

  87. elif yılmaz Reply

    Hakkari dan kimler var. Böylece bir Harvard profesörü ve 2 Çin vatandaşı salgından hemen önce tutuklandı . Selam web siteniz süper ötesi hayran edici, teraziye tıkladım , elif yılmaz – 142

  88. Samsun dan kimler var. Böylece bir Harvard profesörü ve 2 Çin vatandaşı salgından hemen önce tutuklandı . Slm bu web sitesi inan ki iyi, linkedinde paylaştım , gaye – 470

  89. Düzce dan kimler var. Böylece bir Harvard profesörü ve 2 Çin vatandaşı salgından hemen önce tutuklandı . Selam sayfanız gerçekten ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , banu – 37

  90. Iğdır dan kimler var. Böylece bir Harvard profesörü ve 2 Çin vatandaşı salgından hemen önce tutuklandı . Selamlar sayfanız vallaha billaha dikkatimi çekti, şukuladım , Hasan – 451

  91. Slm bu web sitesi harbiden çok güzel, linkedinde paylaştım

  92. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Böylece bir Harvard profesörü ve 2 Çin vatandaşı salgından hemen önce tutuklandı ” çok güzel. Selam herkese sayfan inanki hayran edici, saolun , elif yılmaz – 373

  93. Bu konu : ” Böylece bir Harvard profesörü ve 2 Çin vatandaşı salgından hemen önce tutuklandı ” çok güzel. Mrb web siten inanılmaz çok iyi, teşekkürler , ali – 307

  94. Bu konu : ” Böylece bir Harvard profesörü ve 2 Çin vatandaşı salgından hemen önce tutuklandı ” çok güzel. Merhabalar sayfanız ciddiyim dikkat çekici, facebookta paylaştım , ali – 453

  95. Erzincan dan kimler var. Böylece bir Harvard profesörü ve 2 Çin vatandaşı salgından hemen önce tutuklandı . Selam web siteniz inan ki ilgi uyandırıcı, şukuladım , Aylin – 437

  96. İstanbul merkezden ben memo. Selam web siteniz inanılmaz çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 16-02-2021 14:44:43

  97. Manisa merkezden ben gaye. selam arkadaşlar web siten harbiden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 18-02-2021 14:48:07

  98. Bu konu : ” Böylece bir Harvard profesörü ve 2 Çin vatandaşı salgından hemen önce tutuklandı ” çok güzel. Merhabalar web siteniz vallaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , doruk – 463

  99. Kırklareli merkezden ben banu. Selamın aleyküm paylaşımınız inanki dikkat çekici, face de paylaştım 28-02-2021 06:16:16

  100. Afyon dan kimler var. Böylece bir Harvard profesörü ve 2 Çin vatandaşı salgından hemen önce tutuklandı . Selam paylaşımın harbiden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , ahmet – 475

  101. Bu konu : ” Böylece bir Harvard profesörü ve 2 Çin vatandaşı salgından hemen önce tutuklandı ” çok güzel. Selam herkese web sitesi valla çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 301

  102. Bu konu : ” Böylece bir Harvard profesörü ve 2 Çin vatandaşı salgından hemen önce tutuklandı ” çok güzel. selamun aleyküm siten gerçekten güzel, facebookta paylaştım , emin – 26

  103. selam arkadaşlar sayfanız inanılmaz ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  104. Giresun dan kimler var. Böylece bir Harvard profesörü ve 2 Çin vatandaşı salgından hemen önce tutuklandı . Slm sayfa inanılmaz çok güzel, sosyal medyada paylaştım , hatice – 204

  105. Aksaray merkezden ben emin. Selamın aleyküm sayfan gerçekten hayran edici, twitter da paylaştım 09-04-2021 00:08:53

  106. Amasya dan kimler var. Böylece bir Harvard profesörü ve 2 Çin vatandaşı salgından hemen önce tutuklandı . Mrb web siten inanki hayran bıraktı, facebookta paylaştım , mehmet – 205

  107. Iğdır merkezden ben ziya. Merhabalar bu web sitesi harbiden hoşuma gitti, saolun 23-04-2021 15:17:20

  108. Trabzon dan kimler var. Böylece bir Harvard profesörü ve 2 Çin vatandaşı salgından hemen önce tutuklandı . selam arkadaşlar sayfa ciddiyim dikkat çekici, sağolun , banu – 410

  109. Denizli dan kimler var. Böylece bir Harvard profesörü ve 2 Çin vatandaşı salgından hemen önce tutuklandı . Slm paylaşımın süper ötesi dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , Aylin – 312

  110. Erzurum merkezden ben hatice. Mrb bu web sitesi ciddiyim çok güzel, twitter da paylaştım 22-05-2021 01:15:03

  111. Bu konu : ” Böylece bir Harvard profesörü ve 2 Çin vatandaşı salgından hemen önce tutuklandı ” çok güzel. Selam herkese paylaşım harbiden dikkatimi çekti, tebrikler , Gürbüz – 334

  112. Selam herkese bu web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, tebrikler

  113. Adana merkezden ben doruk. Selamın aleyküm paylaşım ciddiyim dikkat çekici, twitter da paylaştım 04-06-2021 14:26:27

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link