Bu 2 bağlantıya göz atın ve kendi kararınızı verin. BCG aşısı ve CV19

Bazılarınız tüberküloz için BCG aşısını duymuş olabilirsiniz. Görünüşe göre, covid’e karşı adil bir bağışıklık kazandığına dair kanıt olabilir * veya olmayabilir. Nasıl yani?

BCG, tamamen anlaşılmayan spesifik olmayan yollarla bağışıklığı arttırıyor gibi görünüyor. Ama burada ilginç hale geliyor. Bazı insanlar “kanıt yok” demeye hazır görünüyor. DSÖ?

Kim kim.

Bununla birlikte, çalışmanın kendisine bir bağlantı.

https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2020.03.24.20042937v1

Ve ilgili bazı metinler …

Burada, COVID-19 etkisindeki ulusal farklılıkların, Bacillus Calmette-Guerin (BCG) çocukluk aşısı ile ilgili farklı ulusal politikalarla kısmen açıklanabileceğini öneriyoruz. BCG aşılamasının solunum yolu enfeksiyonlarına geniş koruma sağladığı bildirilmiştir. Çok sayıda ülkenin BCG aşılama politikalarını COVID-19 morbidite ve mortalitesi ile karşılaştırdık. Evrensel BCG aşısı politikası olmayan ülkelerin (İtalya, Nederland, ABD) evrensel ve uzun süredir devam eden BCG politikalarına sahip ülkelere kıyasla daha ciddi etkilendiğini tespit ettik.. Evrensel BCG politikasına geç başlayan ülkeler (İran, 1984), BCG’nin aşılanmış yaşlı nüfusu koruduğu düşüncesiyle tutarlı olarak yüksek mortaliteye sahiptir. Ayrıca BCG aşılamasının bir ülkedeki rapor edilen COVID-19 vakalarının sayısını azalttığını da bulduk.

Görünüşe göre bir şey yapıyorlar. Ama bakalım DSÖ bu konuda ne söyleyecek. Bunların CV19 ile ilgili her türlü drama ifadesini erken yapan ve korku alevlerini hayran bırakmaya yardım eden insanlar olduğunu unutmayın.

https://www.who.int/news-room/commentaries/detail/bacille-calmette-gu%C3%A9rin-(bcg)-vaccination-and-covid-19

Bağlantıdan metin …

Bacille Calmette-Guérin aşısının (BCG) insanları COVID-19 virüsü enfeksiyonuna karşı koruduğuna dair bir kanıt yoktur. Bu soruyu ele alan iki klinik çalışma devam etmektedir ve DSÖ mevcut olduğunda kanıtları değerlendirecektir. Kanıt yokluğunda, WHO, COVID-19’un önlenmesi için BCG aşılamasını önermez. DSÖ, tüberküloz insidansı yüksek olan ülkelerde veya ortamlarda neonatal BCG aşısını önermeye devam etmektedir.1

İşte benim almam. “Kanıt yok …” dedikleri zaman bu gerçek bir ifadedir ama sadece sınırlı / teknik anlamda. Kanıtla kastettikleri “doğrulanmış deneysel kanıt” tır.

BCG, kovidere karşı önemli ölçüde koruma sağlayabilir. Ancak DSÖ, bir dizi çalışma makul bir şüphenin ötesinde onaylayana kadar bunu kabul etmeyecektir.

Sorun (ve şüpheli olan şey) ifadelerini ifade etme şeklidir. IMO, kasıtlı olarak BCG aşısının covid’e karşı bir etkisi olmadığı izlenimini vermek için hazırlanmıştır.

İfadelerini daha belirsiz veya açık bir şekilde ifade edebilirlerdi. Benim şüphem mi?

Herhangi bir rakip tedavinin kapısını kapatmak istiyorlar. Bu yüzden umut verici bir dizi antiviral ilaç, intravenöz C vitamini … ve şimdi BCG hakkında çok az haber var.

DSÖ’nün ne kadar politik hale geldiğini merak ediyorum. Belki de henüz hazır olmayan bir sürü deneysel yeni aşıya karşı rekabet edecek bir aşı istemiyorlar mı?

Bunların hepsini söyledin mi?

Yaklaşık 22 yıl önce bir BCG’yi kendim vurdum. Benim 3 küçük çocuklar tüm vardı ve bu yüzden o bir çocukken eşim yaptı. BCG aşılamasının evrensel olduğu ülkelerden birinde yaşıyoruz.

Ve buradaki dava sayısı çok az. Çoğu, başka bir yerden buraya göç eden insanlardı. Ölüm sayısı (yaklaşık 20 milyon insanın toplam nüfusu içinde) 3’tür.

Sonuç: WHO kirli olmayabilir, ama onlar da gıcırtılı temiz değildir.

“Bu 2 bağlantıya göz atın ve kendi kararınızı verin. BCG aşısı ve CV19” üzerine 89 yorum

  1. Sinop merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar paylaşımın harbiden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 29-04-2020 08:31:22

    Cevapla
  2. Sakarya merkezden ben Emine. selam arkadaşlar sayfa gerçekten güzel, sosyal medyada paylaştım 06-05-2020 01:27:47

    Cevapla
  3. Hakkari merkezden ben ziya. Selam web sitesi inanki çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 11-05-2020 00:11:10

    Cevapla
  4. Tunceli merkezden ben mehmet. Selamlar web siteniz vallaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 14-05-2020 08:20:52

    Cevapla
  5. Edirne merkezden ben Aylin. Merhaba herkese sayfanız vallaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 14-05-2020 11:00:22

    Cevapla
  6. Tekirdağ merkezden ben doruk. selam arkadaşlar sayfanız harbiden çok güzel, linkedinde paylaştım 14-05-2020 11:00:36

    Cevapla
  7. Kahramanmaraş merkezden ben Emine. selamun aleyküm paylaşımın vallaha çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 14-05-2020 11:00:45

    Cevapla
  8. Ordu merkezden ben mehmet. Selamlar sayfa yeminle dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 14-05-2020 11:00:50

    Cevapla
  9. Manisa merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar paylaşımınız inanki çok güzel, saolun 14-05-2020 11:01:04

    Cevapla
  10. Kilis merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar paylaşımınız harbiden hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 29-05-2020 17:08:34

    Cevapla
  11. Ağrı merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar paylaşımınız valla dikkat çekici, twitter da paylaştım 06-06-2020 20:54:24

    Cevapla
  12. Düzce merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar paylaşımın inanılmaz güzel, sosyal medyada paylaştım 09-06-2020 13:24:43

    Cevapla
  13. Nevşehir merkezden ben ziya. Selamın aleyküm paylaşımın inanılmaz çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 02-07-2020 18:01:49

    Cevapla
  14. Adana merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar web sitesi yeminle hayran edici, sağolun 08-07-2020 05:10:12

    Cevapla
  15. İzmir merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar sayfanız ciddiyim mükemmel, teşekkürler 10-07-2020 05:18:42

    Cevapla
  16. Bursa merkezden ben ziya. Selamın aleyküm web siten gerçekten dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 18-07-2020 15:25:41

    Cevapla
  17. Hatay merkezden ben ali. Merhaba herkese paylaşımınız harbiden ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 05-08-2020 01:52:14

    Cevapla
  18. Gaziantep merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm web sitesi harbiden ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 06-08-2020 13:22:02

    Cevapla
  19. Adana merkezden ben ziya. selam arkadaşlar sayfan vallaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım 06-08-2020 21:29:38

    Cevapla
  20. Çanakkale merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm sayfan inanki ilgi uyandırıcı, şukuladım 16-08-2020 18:24:05

    Cevapla
  21. Osmaniye merkezden ben ali. Selam herkese paylaşım valla hayran bıraktı, şukuladım 03-09-2020 07:30:57

    Cevapla
  22. Ankara merkezden ben Aylin. Selam herkese sayfa yeminle çok güzel, facebookta paylaştım 04-09-2020 05:19:31

    Cevapla
  23. Ankara merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm bu web sitesi inanılmaz hayran bıraktı, saolun 11-09-2020 05:42:49

    Cevapla
  24. Antalya merkezden ben doruk. Selamın aleyküm bu web sitesi vallaha billaha ilgi uyandırıcı, tebrikler 22-09-2020 20:12:00

    Cevapla
  25. Erzincan merkezden ben doruk. Slm bu web sitesi yeminle mükemmel, linkedinde paylaştım 26-09-2020 20:56:13

    Cevapla
  26. Ankara merkezden ben Emine. Merhaba web siten vallaha dikkatimi çekti, tebrikler 01-10-2020 19:32:38

    Cevapla
  27. Erzurum dan kimler var. Bu 2 bağlantıya göz atın ve kendi kararınızı verin. BCG aşısı ve CV19 . selam arkadaşlar sayfan inanılmaz iyi, facebookta paylaştım , elif yılmaz – 392

    Cevapla
  28. Bu konu : ” Bu 2 bağlantıya göz atın ve kendi kararınızı verin. BCG aşısı ve CV19 ” çok güzel. selamun aleyküm sayfa valla çok iyi, facebookta paylaştım , banu – 7

    Cevapla
  29. Adıyaman dan kimler var. Bu 2 bağlantıya göz atın ve kendi kararınızı verin. BCG aşısı ve CV19 . Slm sayfanız cidden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 481

    Cevapla
  30. Muğla merkezden ben memo. merhaba arkadaşlar web siten cidden ilgi uyandırıcı, tebrikler 28-11-2020 13:57:28

    Cevapla
  31. Bu konu : ” Bu 2 bağlantıya göz atın ve kendi kararınızı verin. BCG aşısı ve CV19 ” çok güzel. Selamın aleyküm siten harbiden mükemmel, saolun , ali – 428

    Cevapla
  32. Isparta dan kimler var. Bu 2 bağlantıya göz atın ve kendi kararınızı verin. BCG aşısı ve CV19 . Selamın aleyküm web siten harbiden hayran bıraktı, teşekkürler , – 495

    Cevapla
  33. Bu konu : ” Bu 2 bağlantıya göz atın ve kendi kararınızı verin. BCG aşısı ve CV19 ” çok güzel. Merhaba web siteniz inan ki dikkat çekici, teraziye tıkladım , ahmet – 331

    Cevapla
  34. Sinop dan kimler var. Bu 2 bağlantıya göz atın ve kendi kararınızı verin. BCG aşısı ve CV19 . Merhaba herkese siteniz yeminle mükemmel, sağolun , – 197

    Cevapla
  35. Çankırı dan kimler var. Bu 2 bağlantıya göz atın ve kendi kararınızı verin. BCG aşısı ve CV19 . selamun aleyküm web siteniz inan ki mükemmel, twitter da paylaştım , Gürbüz – 402

    Cevapla
  36. Zonguldak dan kimler var. Bu 2 bağlantıya göz atın ve kendi kararınızı verin. BCG aşısı ve CV19 . Mrb paylaşımınız yeminle ilgi uyandırıcı, teşekkürler , ziya – 379

    Cevapla
  37. Malatya merkezden ben banu. selamun aleyküm sayfa inan ki güzel, teraziye tıkladım 15-01-2021 16:25:15

    Cevapla
  38. Bu konu : ” Bu 2 bağlantıya göz atın ve kendi kararınızı verin. BCG aşısı ve CV19 ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siten yeminle hayran edici, sağolun , ali – 214

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link