New York’taki “bilime güven” pasaportu, size bir aşıdan altı ay sonra veya negatif bir covid testinden sonra çok kısa bir geçiş hakkı veriyor. Artık birçok işveren de aşıya ihtiyaç duymaya başlıyor. Ama sözde bilimlerinde neyin eksik olduğunu görebiliyor musunuz? Antikor testleri.

Verilere göre, ABD’deki nüfusun% 10 ila% 20’si covid’den çoktan kurtuldu. Zaten antikorları var. Ne kadar süreliğine? Peki hey, bunu test etmeliyiz. Doğal antikorlar muhtemelen çok daha üstündür ve bir aşı sonrası olanlardan çok daha uzun süre dayanır. Dolayısıyla bilim, distopik bir pasaporttaki keyfi zaman çizelgeleri yerine, bunun antikorlara dayanması gerektiğini öne sürüyor – argüman aşkına, çünkü kesinlikle bu kötü aracı desteklemiyorum.

Ama neden bunu bilmeni istemiyorlar? Neden antikorlar hakkında konuşmak istemiyorlar? Bir milyardan fazla neden düşünebilirim. Bu insanlar şeytani diktatörlerdir ve onların şarlatanlıklarına aşıyı destekleyenler tarafından bile direnilmelidir.

Ayrıca, CDC, halihazırda antikorları olan kişilerin aşılanmasını önermektedir. Öyleyse yine bilimin dayandığı şey. Bu klinik araştırma nerede? Aşı antikorlarının doğal olanlardan daha uzun sürdüğünü gösteren test nerede? Bana gösterin lütfen. Git bul onu. Bekleyeceğim.

Author

26 Comments

  1. Bu konu : ” Bu, aşı pasaportunun ve zorunlu aşıların bilimle değil, tam kontrol ve daha fazla aşı satmakla ilgili olduğunu biliyoruz. ” çok güzel. Selamın aleyküm siten yeminle hoşuma gitti, sağolun , ali – 80

  2. Bu konu : ” Bu, aşı pasaportunun ve zorunlu aşıların bilimle değil, tam kontrol ve daha fazla aşı satmakla ilgili olduğunu biliyoruz. ” çok güzel. selam arkadaşlar web sitesi inanki hayran bıraktı, teraziye tıkladım , ali – 61

  3. Burdur merkezden ben mehmet. selamun aleyküm bu web sitesi valla güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 06-04-2021 03:24:23

  4. Manisa merkezden ben mehmet. selamun aleyküm web siteniz cidden güzel, sağolun 06-04-2021 07:54:29

  5. Eskişehir dan kimler var. Bu, aşı pasaportunun ve zorunlu aşıların bilimle değil, tam kontrol ve daha fazla aşı satmakla ilgili olduğunu biliyoruz. . selam arkadaşlar paylaşımınız gerçekten çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , ali – 453

  6. Selam herkese web siteniz inanki mükemmel, tebrikler

  7. Balıkesir merkezden ben emin. Selamın aleyküm paylaşım süper ötesi dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 11-04-2021 06:54:19

  8. elif yılmaz Reply

    Eskişehir merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm siteniz gerçekten çok iyi, linkedinde paylaştım 13-04-2021 22:01:19

  9. Gürbüz Reply

    Merhabalar sayfa cidden ilgi uyandırıcı, tebrikler

  10. Adana merkezden ben banu. selamun aleyküm siten valla hayran bıraktı, şukuladım 26-04-2021 15:17:45

  11. Slm sayfa harbiden dikkat çekici, teraziye tıkladım

  12. elif yılmaz Reply

    Ordu merkezden ben elif yılmaz. Selamlar siteniz ciddiyim hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 02-05-2021 07:57:38

  13. Bu konu : ” Bu, aşı pasaportunun ve zorunlu aşıların bilimle değil, tam kontrol ve daha fazla aşı satmakla ilgili olduğunu biliyoruz. ” çok güzel. Selam herkese sayfa inan ki hoşuma gitti, sağolun , gaye – 495

  14. Sivas dan kimler var. Bu, aşı pasaportunun ve zorunlu aşıların bilimle değil, tam kontrol ve daha fazla aşı satmakla ilgili olduğunu biliyoruz. . Slm web sitesi valla dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , memo – 30

  15. Bu konu : ” Bu, aşı pasaportunun ve zorunlu aşıların bilimle değil, tam kontrol ve daha fazla aşı satmakla ilgili olduğunu biliyoruz. ” çok güzel. Selam herkese paylaşım inanılmaz çok güzel, şukuladım , ahmet – 282

  16. Yozgat merkezden ben doruk. Selamlar siten cidden dikkat çekici, twitter da paylaştım 16-05-2021 00:54:01

  17. Bu konu : ” Bu, aşı pasaportunun ve zorunlu aşıların bilimle değil, tam kontrol ve daha fazla aşı satmakla ilgili olduğunu biliyoruz. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşım cidden dikkat çekici, linkedinde paylaştım , Hasan – 170

  18. Bu konu : ” Bu, aşı pasaportunun ve zorunlu aşıların bilimle değil, tam kontrol ve daha fazla aşı satmakla ilgili olduğunu biliyoruz. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web sitesi inanılmaz çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , Aylin – 93

  19. Zonguldak merkezden ben hatice. Selam siteniz inan ki çok iyi, şukuladım 09-06-2021 16:27:03

  20. merhaba arkadaşlar web sitesi süper ötesi çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  21. Selam herkese sayfanız vallaha billaha mükemmel, facebookta paylaştım

  22. Kahramanmaraş dan kimler var. Bu, aşı pasaportunun ve zorunlu aşıların bilimle değil, tam kontrol ve daha fazla aşı satmakla ilgili olduğunu biliyoruz. . merhaba arkadaşlar paylaşımınız valla güzel, facebookta paylaştım , doruk – 134

  23. Ordu merkezden ben ziya. selam arkadaşlar paylaşım inan ki güzel, tebrikler 18-07-2021 18:48:41

  24. Kırıkkale dan kimler var. Bu, aşı pasaportunun ve zorunlu aşıların bilimle değil, tam kontrol ve daha fazla aşı satmakla ilgili olduğunu biliyoruz. . Merhaba web siteniz vallaha güzel, linkedinde paylaştım , emin – 29

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link