bu bir komplo mu yoksa gerçeği gözden geçiriyorum?

böl ve fethet

plan, herkesi kontrol etmek ve aşılamak, onları zayıflatmak ve muhtemelen aşılardan 7-8 yıl sonra gelecek olan kısırlık yoluyla nüfusunu azaltmaktır. Bunu önlemek ya da bununla ilgili bir şey yapmak için çok geç olacak.

nesnelerin interneti, 5G ve sosyal kredi puanı artı dijital devlet hükümeti kripto para birimine geçiş.

bunu kitlesel propaganda ve medya manipülasyonu ile yaparsınız, karşı çıkan herkesi sansürlersiniz. Q-anon, flat-earth, anti-vaxx gibi birkaç saçma komplo teorisi yaratırsınız ve ardından insanların birbirleriyle savaşmasını sağlarsınız. Onlarla alay edin ve sizinle ve sizin için çalışan şirketlere ait ortak sosyal medyayı yasaklayın.

plan 2030 gündemidir. iklimi koruma ve toprağa ve sağlığımıza özen gösterme gibi yakalama yöntemleri kullanıyorlar.

ilk zorunlu maskeler

sonra testler

sonra telefonunuzdaki sağlık pasaportları

sonra aşılar

Yasayı yavaşça değiştirin, böylece koyun seyahat etmek için vakum sertifikasına ihtiyaç duyacaktır.

vac, DNA / RNA’larını yavaşça değiştirecek, ardından eti çıkaracak ve hayvanları koruma kılığında (ikiyüzlüler!)

bu, seçkinlerin laboratuvarda üretilen protein hamuru pompalamasına ve istedikleri herhangi bir şeyle takviye etmesine izin verecektir. hormonlar, sakinleştiriciler. nanotech. herhangi bir şey.

sonunda orta sınıf yok. Fiziksel ve zihinsel olarak asla isyan edemeyecek kadar zayıf olan sadece% 1 ultra zengin ve fakir köle var.

oh ve btw, kadınları erkeklerden nefret ettirin ve erkekleri sosyal medya aracılığıyla kadınlara güvenmeyi bırakın.

kadınların kendilerini satmasını ve o kadar çok para kazanmasını sağlayın ki, sosyal medyada sadece hayranlar gibi fahişelik yapmayı bırakamayacaklar.

erkekleri tehlikeli ve kötü yaparsan, bunu onlara “tecavüzcü” diyerek ve “toksik erkeklik” gibi yeni terimler hayal ederek yaparsın

bu aile birimini bozacak, birbirleriyle evlenmeyi bırakıp çocuk yapacaklar.

gelecek nesiller zaten sahip olduğumuz sosyal medyaya bağlı.

dopamin darbeleri atılamayacak kadar güçlü.

onlara tamamen sahibiz. ve hiçbir şey yapmadılar.

“bu bir komplo mu yoksa gerçeği gözden geçiriyorum?” üzerine 18 yorum

  1. Bu konu : ” bu bir komplo mu yoksa gerçeği gözden geçiriyorum? ” çok güzel. Mrb web sitesi inanki hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , – 348

    Cevapla
  2. Bu konu : ” bu bir komplo mu yoksa gerçeği gözden geçiriyorum? ” çok güzel. Selamın aleyküm bu web sitesi harbiden dikkat çekici, sağolun , ali – 35

    Cevapla
  3. Bu konu : ” bu bir komplo mu yoksa gerçeği gözden geçiriyorum? ” çok güzel. Merhaba paylaşımın cidden dikkatimi çekti, face de paylaştım , Aylin – 388

    Cevapla
  4. Kilis dan kimler var. bu bir komplo mu yoksa gerçeği gözden geçiriyorum? . Merhaba siten yeminle hayran edici, teşekkürler , Aylin – 199

    Cevapla
  5. Hakkari merkezden ben hatice. Selam herkese bu web sitesi süper ötesi ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 18-12-2020 18:32:47

    Cevapla
  6. Aydın dan kimler var. bu bir komplo mu yoksa gerçeği gözden geçiriyorum? . Merhaba herkese sayfan harbiden güzel, tebrikler , banu – 6

    Cevapla
  7. Bu konu : ” bu bir komplo mu yoksa gerçeği gözden geçiriyorum? ” çok güzel. Selam siten vallaha çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , – 425

    Cevapla
  8. Bu konu : ” bu bir komplo mu yoksa gerçeği gözden geçiriyorum? ” çok güzel. Selam web siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, şukuladım , Emine – 35

    Cevapla
  9. Osmaniye merkezden ben . selam arkadaşlar siteniz vallaha çok güzel, sağolun 07-01-2021 09:42:56

    Cevapla
  10. Ankara merkezden ben doruk. Mrb bu web sitesi vallaha billaha mükemmel, teraziye tıkladım 07-01-2021 10:55:18

    Cevapla
  11. Bu konu : ” bu bir komplo mu yoksa gerçeği gözden geçiriyorum? ” çok güzel. Selam sayfan harbiden mükemmel, şukuladım , doruk – 311

    Cevapla
  12. İzmir dan kimler var. bu bir komplo mu yoksa gerçeği gözden geçiriyorum? . selam arkadaşlar web sitesi inan ki dikkat çekici, tebrikler , ahmet – 33

    Cevapla
  13. Iğdır merkezden ben Gürbüz. Mrb web siten vallaha billaha dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 29-01-2021 04:37:22

    Cevapla
  14. Kahramanmaraş dan kimler var. bu bir komplo mu yoksa gerçeği gözden geçiriyorum? . selamun aleyküm sayfa inanılmaz dikkat çekici, tebrikler , Gürbüz – 141

    Cevapla
  15. Şırnak dan kimler var. bu bir komplo mu yoksa gerçeği gözden geçiriyorum? . selam arkadaşlar web sitesi vallaha dikkatimi çekti, sağolun , Hasan – 284

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link