Bugün insanlar canavarın izinden biraz bahsediyorlar. Bazılarına bakalım Gerçekler bu iddia ile ilgili.

  • İnsanlar İsa’nın geri döneceğini ve yaklaşık iki bin yıldır tecavüzün gerçekleşeceğini iddia ediyorlar. Canavarın iziyle ilgili iki bin yıllık yanlış tahminler.

  • Evet, 2020’de deri altı mikroçip teknolojimiz var. 2020’de yaklaşık 200 ülke var. Mikroçipleri nüfusun% 1’i için zorunlu kılan ülke sayısı 0’dır.

  • Kutsal Kitap’ta işaretin bir mikroçip olacağını belirten hiçbir şey yoktur. Mikroçip kelimesi, İncil’in bilinen her çevirisinde tam olarak 0 kez görülür.

  • Canavarın sayısı konusunda fikir birliği yoktur. Yaygın olarak Yeni Antlaşma’nın eski bir Yunan kaynağından yapılan bir çeviriye dayanan 666 olarak anılan Novum Testamentum Graece ve Codex Ephraemi Rescriptus gibi diğer kaynaklar 616 olarak belirtilir. Bilinen en eski kopya 616’dan bahseder. (2005 civarında, Oxford Üniversitesi Ashmolean Müzesi’nde Oxyrhynchus sitesinden alınan Papirüs 115’den bir parça keşfedildi. Canavarın numarasını 616 gaveις olarak verdi. Bu parça Vahiy 13’ün en eski el yazması (yaklaşık 1.700 yaşında) bulundu 2017 itibariyle.[2][3] Papirüs 115 bulmasından önce bilinen ancak ondan sonra çıkan Codex Ephraemi Rescriptus 616 tam olarak yazılmıştır: ἑξακόσιοι δέκα ἕξ, hexakosioi deka hex (lit. “Altı yüz on altı”))

  • Canavarın işareti genellikle nakitsiz toplum komplolarına bağlıdır. Kredi / bankamatik kartları bir şekilde yaklaşık bir asırdır. Modern uygulamaları 1950’lere dayanıyor. Bu sağlam tarihe rağmen, hiçbir ülke nakitsiz satın alma yasalarını uygulamamıştır ve bu alt okuyucuların çoğunun dayandığı ABD de dahil olmak üzere birçok ülke yazılı yasalara sahiptir. karşısında nakit sadece son iki yıl kadar yakın mağazalar.

  • İngilizce İncillerin çoğunun temel aldığı orijinal Yunanca kelimeye bakarsanız, charagma, bir mikroçip anlamına gelmez. Aslında insan vücudundaki bir şeye bile değinmez. Yalnızca para veya belgelerde görülen bir tür damga, izlenim veya işaret anlamına gelir. daha fazla okuma

  • İlk yüzyıldaki Hıristiyanlar Roma’da yaşıyorlardı ve birçok Hıristiyanın gözünde putlaştırmayı inşa eden İmparator’un bulunduğu Roma parasıyla ticaret yapıyordu. Aslında, erken Hıristiyanlar, birçok isyanından birinde kendi sikkeleri protesto ettiler ve bu da MS birinci yüzyılın Hıristiyan-roma savaşlarının ateşlenmesine katkıda bulundu.

  • Revalations Kitabı yazıldığından beri, zalim bir hükümdar olmadan geçen bir yüzyıl olmadı, adı bir numeroloji formu kullanarak 666 veya 616’ya kadar çıkıyor.

  • NFC ve RFID yongaları, akımlarında, tüketici düzeyinde kesmek ve mod yapmak için önemsizdir.

  • Dinler bu teoriyi nasıl yorumlayacağına katılmazlar. Hıristiyanlar mezhepler arasında çılgınca farklı görüşlere sahiptir, Yehova’nın Şahitleri, Bahai ve Müslümanlar birbiriyle çelişen görüşlere sahiptir.

  • Romen rakamlarında 666, DCLXVI’dır. 616, DCXVI’dir. İkisinin de hiçbir şeye herhangi bir önemi yoktur.

  • Canavar İşaretinin tümünün aslında Roma karşıtı propaganda olduğu konusunda çeşitli teoriler vardır. Nero’nun Yunan unvanında gematria’yı kullanan Nron Qsr, 666 ile sonuçlanır. Latin versiyonunda kullanan Nro Qsr, biri 616’ya ulaşır. Bu sadece yüzeyi çizer. Hristiyanlar ve Romalılar, en azından birinci yüzyılda dostça şartlar altında değildi.
    İbranice’de נמרוד מכוש – NMRVD MKUSh veya “Cush’tan Nimrod” da 666’ya çıkıyor.

  • İncil’de 666, her yıl Solomon’un topladığı altınların yeteneklerinin sayısıdır (bkz. 1 Kral 10:14 ve 2 Tarihler 9:13). Rastafarianizme aşina değilseniz, Kral Solomon ve Sheba Kraliçesi’nin yavru ürettiğine inanıyorlar ve bu kan çizgisi bir Haile Selassie I’de 20. yüzyıla kadar devam ediyor. Bazıları Selassie’nin normal bir adam olduğuna inanıyor. Bazıları onun İsa’nın reenkarnasyonu olduğuna inanıyor. Çok az, ama bazıları onun anti-İsa olduğunu hissetti.

  • Bir noktada, 666’nın önerdiği canavar savunucularının işareti, Muhammed’in öldüğü gerçek yıldı ve Hıristiyan çağdaşlarının gözünde anti-mesih olduğunu temsil etti. Muhammed’in Mesih karşıtı olduğunu göstermek için Muhammed’in 632 yılında değil 666 yılında öldüğü iddia edildi. Yıllar boyunca insanlar, MotB teorisini o zaman politik olarak uygun olan her şeye uyacak şekilde yeniden yorumluyorlar.

  • Bazı mistikler, etimolojiye dayanarak, www’nin veya dünya çapındaki ağın canavarın işareti olduğunu öne sürüyor. * W.W.W. kısaltması değeri 6 olan Fenike harf waw’dan oluşan Latin harfi “W” için 666 olarak yorumlanabilir. Bu, internetin yükselişinin Vahiylerin gerçekleştiğini gösteren olaylardan biri olduğunu söyleyerek açıklanabilir.

TLDR: Canavarın sayısı konusunda evrensel olarak üzerinde mutabık kalınmış değil, işaretle ilgili 2.000 yıllık başarısız tahmin geçmişi var, nakitsiz toplumlar yok, zorlanmış çip implantları yok ve farklı inançlar, hatta farklı Hıristiyan türleri bile çatışıyor İncil’deki bu kitabın ne anlama geldiğine dair görüşler.

Özellikle bu iddiaları yorumlayan farklı inançlardan 2.000 milyardan fazla insanın, özellikle de iddialarını destekleyecek önemli bir kanıt bulunmadığı zaman, birinin kibir ilan edilmesi aşırı bir kibir işaretidir.

Hala MotB’in gerçek olduğunu mu düşünüyorsun? Eğitiminizi duyalım.

edit:% 30 sıfır çürütme ile beş dakika içinde oy verildi. Bir sinire çarptım.

Author

88 Comments

  1. Osmaniye merkezden ben doruk. Selam sayfanız harbiden dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 20-05-2020 07:48:53

  2. Kars merkezden ben Emine. selam arkadaşlar paylaşımınız ciddiyim iyi, linkedinde paylaştım 20-05-2020 20:58:47

  3. İzmir merkezden ben Aylin. Selamlar web sitesi süper ötesi dikkat çekici, twitter da paylaştım 21-05-2020 02:17:04

  4. Selamın aleyküm paylaşım gerçekten dikkat çekici, sağolun

  5. Çorum merkezden ben gaye. Selam web sitesi vallaha billaha iyi, sosyal medyada paylaştım 22-05-2020 17:57:51

  6. selamun aleyküm web sitesi harbiden ilgi uyandırıcı, şukuladım

  7. Kilis merkezden ben ali. Slm web sitesi harbiden hoşuma gitti, saolun 05-06-2020 16:42:51

  8. Merhaba herkese paylaşımınız valla hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  9. elif yılmaz Reply

    Kütahya merkezden ben elif yılmaz. Selamlar siteniz inanki iyi, twitter da paylaştım 27-06-2020 06:12:27

  10. Zonguldak merkezden ben Gürbüz. Selam paylaşım valla çok iyi, twitter da paylaştım 28-06-2020 20:54:53

  11. Yalova merkezden ben Emine. Mrb siten inan ki mükemmel, şukuladım 01-07-2020 13:27:00

  12. selam arkadaşlar sayfan valla hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  13. Bilecik merkezden ben gaye. Merhaba siten inanki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 07-07-2020 14:45:11

  14. Slm web sitesi valla hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  15. elif yılmaz Reply

    Iğdır merkezden ben elif yılmaz. Slm sayfa gerçekten hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 16-07-2020 20:59:27

  16. Erzincan merkezden ben ali. Merhaba paylaşımın harbiden mükemmel, tebrikler 25-07-2020 01:47:45

  17. Bartın merkezden ben doruk. Mrb siteniz süper ötesi dikkatimi çekti, saolun 25-07-2020 10:52:08

  18. Mrb siten inanılmaz dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  19. Tekirdağ merkezden ben doruk. Selamlar siteniz süper ötesi çok iyi, şukuladım 06-08-2020 20:33:21

  20. Denizli merkezden ben Aylin. Merhaba paylaşım cidden ilgi uyandırıcı, teşekkürler 07-08-2020 15:17:23

  21. Tunceli merkezden ben Aylin. Selam herkese bu web sitesi süper ötesi çok güzel, sağolun 10-08-2020 19:10:00

  22. Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha billaha dikkat çekici, twitter da paylaştım

  23. Merhabalar sayfan vallaha billaha dikkat çekici, teşekkürler

  24. Karabük merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inanılmaz iyi, twitter da paylaştım 17-08-2020 16:01:04

  25. Selam web siteniz inanki hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  26. Merhaba herkese siten ciddiyim çok güzel, facebookta paylaştım

  27. Selamlar web siten yeminle hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  28. Yalova merkezden ben doruk. selam arkadaşlar sayfan yeminle çok iyi, tebrikler 10-09-2020 16:02:05

  29. Gürbüz Reply

    Selam web siteniz gerçekten çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  30. Konya merkezden ben banu. selamun aleyküm sayfan inanılmaz dikkatimi çekti, face de paylaştım 28-09-2020 07:11:23

  31. Şanlıurfa merkezden ben doruk. Merhabalar web sitesi gerçekten güzel, twitter da paylaştım 02-10-2020 11:29:46

  32. Nevşehir merkezden ben mehmet. Merhaba herkese paylaşımın yeminle hoşuma gitti, twitter da paylaştım 03-10-2020 22:41:49

  33. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inan ki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  34. Merhaba paylaşım vallaha hayran edici, face de paylaştım

  35. Selamın aleyküm web siten süper ötesi güzel, sosyal medyada paylaştım

  36. selamun aleyküm paylaşımınız valla hayran bıraktı, sağolun

  37. selamun aleyküm web sitesi gerçekten iyi, sağolun

  38. Bu konu : ” Bu, Canavarın Markası ile ilgili gerçeklerden başka bir şey içermeyen bir yazıdır. ” çok güzel. selamun aleyküm sayfanız vallaha dikkat çekici, face de paylaştım , ali – 40

  39. Mrb paylaşımınız inanılmaz çok iyi, linkedinde paylaştım

  40. Yalova merkezden ben . Selamlar paylaşımın yeminle mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 11-12-2020 00:37:56

  41. Bu konu : ” Bu, Canavarın Markası ile ilgili gerçeklerden başka bir şey içermeyen bir yazıdır. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşım ciddiyim çok güzel, saolun , ali – 495

  42. elif yılmaz Reply

    Selam herkese paylaşımın süper ötesi çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  43. Bayburt dan kimler var. Bu, Canavarın Markası ile ilgili gerçeklerden başka bir şey içermeyen bir yazıdır. . Slm paylaşım gerçekten ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , gaye – 369

  44. Kütahya dan kimler var. Bu, Canavarın Markası ile ilgili gerçeklerden başka bir şey içermeyen bir yazıdır. . Selam herkese sayfanız inan ki hoşuma gitti, saolun , ali – 214

  45. Selamlar siten inanılmaz güzel, teraziye tıkladım

  46. İzmir dan kimler var. Bu, Canavarın Markası ile ilgili gerçeklerden başka bir şey içermeyen bir yazıdır. . merhaba arkadaşlar paylaşım ciddiyim güzel, teşekkürler , Hasan – 328

  47. Yalova merkezden ben ahmet. Merhaba herkese bu web sitesi cidden ilgi uyandırıcı, tebrikler 01-01-2021 04:44:02

  48. selam arkadaşlar web siten cidden hayran bıraktı, saolun

  49. Burdur dan kimler var. Bu, Canavarın Markası ile ilgili gerçeklerden başka bir şey içermeyen bir yazıdır. . selam arkadaşlar siteniz ciddiyim dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , ali – 463

  50. Bu konu : ” Bu, Canavarın Markası ile ilgili gerçeklerden başka bir şey içermeyen bir yazıdır. ” çok güzel. Mrb siteniz vallaha hoşuma gitti, teşekkürler , hatice – 118

  51. merhaba arkadaşlar paylaşım vallaha çok güzel, face de paylaştım

  52. Bu konu : ” Bu, Canavarın Markası ile ilgili gerçeklerden başka bir şey içermeyen bir yazıdır. ” çok güzel. Mrb paylaşım inanki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , banu – 109

  53. Merhaba bu web sitesi ciddiyim hayran edici, linkedinde paylaştım

  54. Şırnak dan kimler var. Bu, Canavarın Markası ile ilgili gerçeklerden başka bir şey içermeyen bir yazıdır. . Selam paylaşımınız ciddiyim çok güzel, twitter da paylaştım , memo – 308

  55. Iğdır dan kimler var. Bu, Canavarın Markası ile ilgili gerçeklerden başka bir şey içermeyen bir yazıdır. . Merhaba herkese bu web sitesi harbiden çok iyi, teraziye tıkladım , emin – 35

  56. Gürbüz Reply

    Adana merkezden ben Gürbüz. Selamlar siteniz harbiden hoşuma gitti, facebookta paylaştım 08-02-2021 00:05:12

  57. Manisa merkezden ben memo. Selamın aleyküm web siteniz vallaha billaha hayran edici, teşekkürler 10-02-2021 17:49:59

  58. Niğde dan kimler var. Bu, Canavarın Markası ile ilgili gerçeklerden başka bir şey içermeyen bir yazıdır. . selamun aleyküm bu web sitesi valla hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 456

  59. Bu konu : ” Bu, Canavarın Markası ile ilgili gerçeklerden başka bir şey içermeyen bir yazıdır. ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfanız süper ötesi çok hoşuma gitti, tebrikler , gaye – 131

  60. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Bu, Canavarın Markası ile ilgili gerçeklerden başka bir şey içermeyen bir yazıdır. ” çok güzel. selamun aleyküm web siteniz inan ki çok hoşuma gitti, face de paylaştım , Gürbüz – 276

  61. Gürbüz Reply

    Yozgat merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm paylaşımınız inanılmaz çok hoşuma gitti, saolun 23-02-2021 20:54:20

  62. Kilis merkezden ben ziya. Merhaba herkese siten valla dikkat çekici, şukuladım 01-03-2021 14:35:03

  63. Karabük dan kimler var. Bu, Canavarın Markası ile ilgili gerçeklerden başka bir şey içermeyen bir yazıdır. . selamun aleyküm web siten vallaha ilgi uyandırıcı, sağolun , Hasan – 415

  64. Konya merkezden ben gaye. Merhaba herkese sayfa inanılmaz iyi, facebookta paylaştım 04-03-2021 08:23:37

  65. Selam herkese bu web sitesi süper ötesi çok iyi, şukuladım

  66. Selam herkese paylaşımınız ciddiyim güzel, sosyal medyada paylaştım

  67. Bu konu : ” Bu, Canavarın Markası ile ilgili gerçeklerden başka bir şey içermeyen bir yazıdır. ” çok güzel. Mrb paylaşım inanılmaz dikkat çekici, facebookta paylaştım , banu – 269

  68. Bu konu : ” Bu, Canavarın Markası ile ilgili gerçeklerden başka bir şey içermeyen bir yazıdır. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web sitesi cidden mükemmel, facebookta paylaştım , mehmet – 112

  69. merhaba arkadaşlar paylaşımın inanılmaz çok iyi, face de paylaştım

  70. Adıyaman merkezden ben ziya. Merhaba paylaşımın cidden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 09-04-2021 21:32:46

  71. merhaba arkadaşlar web siteniz vallaha billaha hayran edici, teraziye tıkladım

  72. Bu konu : ” Bu, Canavarın Markası ile ilgili gerçeklerden başka bir şey içermeyen bir yazıdır. ” çok güzel. Selam paylaşımın ciddiyim hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , gaye – 143

  73. elif yılmaz Reply

    Çorum dan kimler var. Bu, Canavarın Markası ile ilgili gerçeklerden başka bir şey içermeyen bir yazıdır. . selam arkadaşlar siteniz inanki mükemmel, facebookta paylaştım , elif yılmaz – 57

  74. Selamın aleyküm bu web sitesi harbiden çok hoşuma gitti, şukuladım

  75. Bu konu : ” Bu, Canavarın Markası ile ilgili gerçeklerden başka bir şey içermeyen bir yazıdır. ” çok güzel. Selam sayfa inanılmaz ilgi uyandırıcı, tebrikler , – 413

  76. Erzurum dan kimler var. Bu, Canavarın Markası ile ilgili gerçeklerden başka bir şey içermeyen bir yazıdır. . selamun aleyküm siten gerçekten hoşuma gitti, teşekkürler , – 401

  77. Niğde dan kimler var. Bu, Canavarın Markası ile ilgili gerçeklerden başka bir şey içermeyen bir yazıdır. . Merhabalar paylaşımın yeminle hoşuma gitti, face de paylaştım , banu – 325

  78. Kastamonu dan kimler var. Bu, Canavarın Markası ile ilgili gerçeklerden başka bir şey içermeyen bir yazıdır. . selam arkadaşlar web sitesi cidden ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , – 26

  79. Bu konu : ” Bu, Canavarın Markası ile ilgili gerçeklerden başka bir şey içermeyen bir yazıdır. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web sitesi valla çok güzel, şukuladım , mehmet – 311

  80. Rize merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar paylaşımın vallaha çok güzel, linkedinde paylaştım 28-05-2021 07:17:56

  81. Çanakkale merkezden ben ali. Selamın aleyküm sayfanız gerçekten dikkatimi çekti, saolun 02-06-2021 00:22:12

  82. Yalova dan kimler var. Bu, Canavarın Markası ile ilgili gerçeklerden başka bir şey içermeyen bir yazıdır. . Mrb web siteniz inanılmaz mükemmel, sosyal medyada paylaştım , gaye – 466

  83. Bu konu : ” Bu, Canavarın Markası ile ilgili gerçeklerden başka bir şey içermeyen bir yazıdır. ” çok güzel. Merhabalar web siteniz yeminle hoşuma gitti, teşekkürler , banu – 340

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link