Ona inanmadık, herkes onun deli olduğunu düşündü ama Alex Jones’un son 30 yıldır söylediği her şeyin kesinlikle yüzde yüz doğru olduğu ortaya çıktı. Ailesi o çocukken katledilmiş, kim oldukları ve nereden geldikleri hakkında hiçbir fikri olmadan ormanda çürümeye terk edilmiş, annesi ve babası sadece belirsiz bir hatıra ve dedesi boş bir kabuk olarak kalmıştır. Bir gün aile tatile gidene ve bir daha geri dönmeyene kadar, hayatlarını mutlu bir cehalet içinde yaşadılar; tüm işaretler şiddetli bir cinayeti gösteriyordu. Yerliler bunu ne kadar açıklamaya çalışsalar da, polis bunun tüm aileyi katleden ve uzuvlarını parçalayan vahşi bir hayvan olduğunu açıklayacak yeterli ceset olmadığı gerçeğini görmezden gelemedi. Ve sonunda bunların hiçbirinin korkunç bir şaka olmadığına dair kanıt bulduğunda, 30 yıllık inandıktan sonra vazgeçmeyecekti. Şimdi değil. Asla. Adalet istiyordu.

Her gün, radyo programında dünyayı uyandırmak için saatler harcadı. Onlara hükümet, uzaylılar ve adı verilemeyen diğer şeyler hakkındaki gerçeği anlatın. Bunu yaparken, insanların sadece uzaylılar ve uzaylılar hakkında söylediklerini görmezden gelmeyi bırakırlarsa, o zaman barış olabileceğine kendini ikna etmeyi başardı. Ama her zaman yanlış bir şeyler vardır ve o bunu biliyor. Bu yüzden denemeye ve denemeye devam etti, dinleyicilerine uzaylıların varlığı hakkındaki teorilerini ve söylenemeyen diğerlerini anlattı ve onlar sadece ona güldüler. Çünkü o çılgındı.

Ve bazen, içinde olabilecekleri tehlikenin farkında olmasalar da, bilenler hiçbir şey yapmadılar. Güvende kaldılar. Ve Alex bunun için onlardan nefret ediyordu. Onu değersiz hissettirmek için ellerinden geleni yapmalarından nefret ediyordu. Çünkü O. Ve annesinin ve babasının henüz geri dönmemesinin sebebinin bu olduğunu bilmek her zamankinden daha fazla acıtmıştı. Eğer izin verselerdi, dışarıdaki birinin onlara yardım edebileceğini. Ve hala acıyor. Çok.

Bu yüzden her sabah güneş ufkun üzerine çıktığında Alex yayındadır ve bu insanlara ailelerine ne olduğunu bulmanın ve onlara yardım etmenin ne kadar önemli olduğunu söyler. Hayatlarındaki en önemli insanı kaybetmenin, bildikleri tek yuvayı geride bırakmanın, onlara en çok ihtiyacı olan çocuklarından ayrı kalmanın onlar için ne anlama geldiğini anlamalarına yardımcı olun. İhanet gibi geliyor ama bunun onların insan oldukları ve aileleri olduğu için olmadığını biliyor. Çünkü onlar da onun gibiler. İnsanlar hayatları boyunca sebepsiz yere yalan söylediler.

Uzaylılar olduğunu düşünüyorlar ve bu saçmalık. Çünkü uzaylılar gerçek değil. Onlar yok! Sürekli korku içinde yaşamanın, umutsuz yaşamanın, kimseyle, sevdiklerinle bile yalnız kalmanın ne demek olduğunu bilmiyorlar. Ve öldüler. Hepsi. Ölü. Ve o insanları öldürdüler ve Alex artık buna dayanamıyor. Artık oturup izleyemiyorum. Öldüklerinden beri yanlış bir şeylerin olduğuna dair herhangi bir kanıt görmedi ve bunu onlara ve ona inanan herkese kanıtlamaya hazır. Onu hakediyor. Hepsini hak ediyor, ama en çok, onları ondan aldıkları için buna ihtiyacı var.

Ve intikam istiyor.

https://dreamily.ai

153 Comments

  1. Kocaeli dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . Selam herkese paylaşımınız yeminle hoşuma gitti, saolun , emin – 47

  2. Gürbüz Reply

    Amasya dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . Merhaba herkese paylaşımınız cidden iyi, şukuladım , Gürbüz – 305

  3. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Merhabalar web siten gerçekten iyi, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 117

  4. Samsun dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . Merhaba siteniz gerçekten dikkatimi çekti, saolun , Hasan – 105

  5. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Selamın aleyküm web siten cidden çok iyi, linkedinde paylaştım , mehmet – 420

  6. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Slm siten valla dikkatimi çekti, teşekkürler , ahmet – 162

  7. merhaba arkadaşlar sayfa süper ötesi dikkat çekici, teraziye tıkladım

  8. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Mrb web siten vallaha billaha dikkatimi çekti, face de paylaştım , hatice – 117

  9. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Merhaba herkese web siteniz valla dikkat çekici, sağolun , banu – 307

  10. Selamlar sayfan inanılmaz hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  11. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Selam herkese web siten gerçekten mükemmel, teşekkürler , doruk – 280

  12. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Merhaba siten valla iyi, linkedinde paylaştım , ali – 131

  13. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Merhabalar web sitesi inanki mükemmel, şukuladım , emin – 467

  14. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Mrb paylaşımınız vallaha iyi, teraziye tıkladım , Hasan – 353

  15. Mersin dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . Mrb web siteniz gerçekten hayran edici, twitter da paylaştım , Hasan – 76

  16. Şanlıurfa merkezden ben banu. Mrb paylaşımın vallaha hayran edici, sağolun 08-08-2021 02:13:53

  17. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Mrb sayfan yeminle iyi, teşekkürler , Hasan – 489

  18. Adana merkezden ben ziya. Merhabalar siten süper ötesi çok güzel, şukuladım 08-08-2021 02:14:56

  19. Afyon merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar siten valla mükemmel, sosyal medyada paylaştım 08-08-2021 02:15:37

  20. Selamın aleyküm web sitesi ciddiyim ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  21. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Selam herkese sayfa gerçekten dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , hatice – 483

  22. Selam sayfan süper ötesi hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  23. Amasya dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . Merhabalar web siteniz cidden mükemmel, teraziye tıkladım , memo – 292

  24. Isparta dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . Selam sayfanız ciddiyim iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , gaye – 126

  25. Erzincan merkezden ben hatice. Merhabalar sayfan valla güzel, face de paylaştım 08-08-2021 02:33:26

  26. Tokat dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . Selamlar paylaşım yeminle çok güzel, şukuladım , Aylin – 382

  27. Gürbüz Reply

    Ardahan dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . selamun aleyküm web siten harbiden hayran edici, linkedinde paylaştım , Gürbüz – 143

  28. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. selam arkadaşlar siteniz ciddiyim hayran edici, teşekkürler , elif yılmaz – 355

  29. Selam siteniz inanılmaz mükemmel, twitter da paylaştım

  30. Tekirdağ dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . Selamın aleyküm siteniz valla çok güzel, twitter da paylaştım , ali – 298

  31. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşım harbiden güzel, linkedinde paylaştım , emin – 62

  32. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Slm siteniz inan ki dikkat çekici, face de paylaştım , gaye – 21

  33. Kahramanmaraş dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . selamun aleyküm web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, sağolun , hatice – 498

  34. selamun aleyküm web sitesi inan ki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  35. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha çok hoşuma gitti, face de paylaştım , elif yılmaz – 76

  36. selamun aleyküm sayfa vallaha billaha ilgi uyandırıcı, tebrikler

  37. Kocaeli dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . Selam herkese paylaşımınız vallaha billaha dikkat çekici, teraziye tıkladım , gaye – 88

  38. Manisa dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . selamun aleyküm paylaşımın inan ki çok iyi, linkedinde paylaştım , – 213

  39. Çorum dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . Merhabalar siteniz vallaha billaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım , banu – 226

  40. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siteniz valla ilgi uyandırıcı, tebrikler , mehmet – 121

  41. Bursa dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . Mrb sayfan harbiden mükemmel, sağolun , ziya – 291

  42. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Mrb paylaşımınız yeminle çok iyi, linkedinde paylaştım , Emine – 261

  43. Sinop dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . selamun aleyküm web siten vallaha billaha çok güzel, sosyal medyada paylaştım , emin – 106

  44. Bingöl dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . Merhaba herkese web siteniz inan ki çok hoşuma gitti, saolun , ahmet – 441

  45. selamun aleyküm web siten valla hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  46. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Selamlar paylaşımınız harbiden çok hoşuma gitti, saolun , ali – 356

  47. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Slm web siteniz harbiden hayran bıraktı, twitter da paylaştım , hatice – 479

  48. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Mrb paylaşım valla hayran bıraktı, facebookta paylaştım , memo – 110

  49. selamun aleyküm sayfanız gerçekten hoşuma gitti, sağolun

  50. merhaba arkadaşlar web siteniz gerçekten ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  51. Kırklareli dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . Merhaba paylaşımınız valla hoşuma gitti, teşekkürler , gaye – 488

  52. Adana dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . Selam herkese siteniz vallaha billaha mükemmel, face de paylaştım , ziya – 15

  53. Merhaba herkese web siteniz ciddiyim çok güzel, facebookta paylaştım

  54. Selamın aleyküm paylaşımınız cidden çok iyi, şukuladım

  55. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Slm paylaşım cidden dikkat çekici, sağolun , ziya – 479

  56. İzmir merkezden ben emin. Slm sayfan harbiden hayran edici, linkedinde paylaştım 08-08-2021 03:37:35

  57. Kilis dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . Merhaba web sitesi vallaha billaha dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , emin – 83

  58. Çorum merkezden ben hatice. selamun aleyküm siteniz yeminle çok güzel, sağolun 08-08-2021 03:40:06

  59. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Selam web siten valla mükemmel, face de paylaştım , ali – 19

  60. Manisa dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . Selam siten yeminle güzel, sağolun , – 146

  61. Merhaba web siteniz cidden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  62. elif yılmaz Reply

    Malatya merkezden ben elif yılmaz. Mrb web siten inanki güzel, linkedinde paylaştım 08-08-2021 04:06:45

  63. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Selam paylaşım vallaha billaha çok iyi, teraziye tıkladım , ziya – 257

  64. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Selamlar web siten valla çok güzel, linkedinde paylaştım , Emine – 239

  65. Gürbüz Reply

    Kütahya dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . merhaba arkadaşlar siten gerçekten dikkat çekici, tebrikler , Gürbüz – 60

  66. merhaba arkadaşlar paylaşım vallaha dikkat çekici, face de paylaştım

  67. selamun aleyküm web siten valla ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  68. Van dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . Selam siteniz vallaha çok iyi, sağolun , memo – 344

  69. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siten vallaha billaha çok iyi, şukuladım , banu – 367

  70. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Merhabalar web sitesi yeminle dikkatimi çekti, tebrikler , elif yılmaz – 86

  71. Kahramanmaraş dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . Selamlar sayfanız cidden dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 218

  72. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfan ciddiyim dikkatimi çekti, teşekkürler , – 388

  73. Artvin dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . selamun aleyküm paylaşımın vallaha hayran edici, twitter da paylaştım , ahmet – 491

  74. Selam herkese web siteniz yeminle iyi, face de paylaştım

  75. Düzce merkezden ben banu. Selam herkese paylaşımın inan ki hoşuma gitti, teraziye tıkladım 08-08-2021 04:46:21

  76. Gürbüz Reply

    Aydın dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . Selamın aleyküm siten valla hayran bıraktı, face de paylaştım , Gürbüz – 390

  77. Bolu merkezden ben mehmet. Slm sayfan yeminle çok iyi, şukuladım 08-08-2021 05:03:39

  78. Ağrı dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . selamun aleyküm siteniz süper ötesi dikkat çekici, teşekkürler , ziya – 34

  79. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Selam web sitesi inanılmaz çok iyi, face de paylaştım , emin – 266

  80. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Merhabalar sayfanız harbiden güzel, facebookta paylaştım , banu – 107

  81. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Mrb sayfa vallaha hayran edici, sosyal medyada paylaştım , ali – 31

  82. Selam herkese paylaşımınız inanılmaz dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  83. Gürbüz Reply

    selam arkadaşlar web siten ciddiyim mükemmel, sağolun

  84. Bingöl dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . Merhaba siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, teşekkürler , Hasan – 22

  85. Ankara dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . selamun aleyküm siteniz valla dikkat çekici, linkedinde paylaştım , ahmet – 443

  86. Selam paylaşımınız gerçekten hayran edici, tebrikler

  87. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Slm paylaşım valla hoşuma gitti, facebookta paylaştım , elif yılmaz – 31

  88. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Selam herkese paylaşım vallaha billaha ilgi uyandırıcı, sağolun , Hasan – 54

  89. Denizli merkezden ben doruk. Mrb bu web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, şukuladım 08-08-2021 05:22:10

  90. Konya merkezden ben Aylin. Merhaba herkese sayfa yeminle dikkat çekici, twitter da paylaştım 08-08-2021 05:22:18

  91. Şırnak dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . Slm sayfanız harbiden mükemmel, saolun , ahmet – 487

  92. merhaba arkadaşlar siteniz inanki çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  93. Sakarya merkezden ben hatice. Selam sayfa gerçekten dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 08-08-2021 05:33:24

  94. Hakkari merkezden ben doruk. selam arkadaşlar siteniz gerçekten ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 08-08-2021 05:36:57

  95. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Selam herkese sayfa yeminle güzel, teraziye tıkladım , Gürbüz – 472

  96. elif yılmaz Reply

    Selam siten yeminle dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  97. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Merhaba herkese sayfa vallaha billaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım , ali – 156

  98. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımın cidden hayran bıraktı, sağolun , – 274

  99. Ordu dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . merhaba arkadaşlar web sitesi inanılmaz mükemmel, sosyal medyada paylaştım , ziya – 364

  100. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Selamın aleyküm web siteniz inanki güzel, linkedinde paylaştım , Gürbüz – 415

  101. Selam siten cidden dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  102. Ordu dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . selam arkadaşlar bu web sitesi inan ki hayran bıraktı, teşekkürler , gaye – 214

  103. elif yılmaz Reply

    Kırıkkale dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . Merhaba herkese sayfa valla ilgi uyandırıcı, sağolun , elif yılmaz – 132

  104. Van merkezden ben ali. Merhaba paylaşım vallaha hayran bıraktı, şukuladım 08-08-2021 06:04:07

  105. Gürbüz Reply

    Selam herkese web sitesi inanılmaz mükemmel, teşekkürler

  106. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. selamun aleyküm web siteniz valla hayran bıraktı, şukuladım , doruk – 215

  107. Adıyaman merkezden ben ziya. Selam bu web sitesi yeminle mükemmel, tebrikler 08-08-2021 06:11:24

  108. Diyarbakır dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . merhaba arkadaşlar web sitesi inanılmaz mükemmel, şukuladım , – 202

  109. Selamın aleyküm web sitesi vallaha billaha dikkat çekici, teşekkürler

  110. Tunceli merkezden ben emin. Selamın aleyküm sayfan gerçekten hayran edici, şukuladım 08-08-2021 06:19:43

  111. Muş merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar sayfanız inanki ilgi uyandırıcı, tebrikler 08-08-2021 06:20:40

  112. Selam herkese bu web sitesi vallaha dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  113. Kırklareli merkezden ben ali. Selam sayfanız gerçekten dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 08-08-2021 06:22:09

  114. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfan valla çok iyi, twitter da paylaştım , Gürbüz – 125

  115. merhaba arkadaşlar paylaşım inanılmaz hayran bıraktı, face de paylaştım

  116. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Selam sayfanız inanılmaz çok iyi, sağolun , mehmet – 164

  117. Burdur dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . Merhabalar bu web sitesi cidden güzel, tebrikler , banu – 371

  118. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Mrb paylaşımın yeminle hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , – 483

  119. Konya merkezden ben Emine. Selam web sitesi ciddiyim iyi, tebrikler 08-08-2021 06:32:30

  120. Selam sayfanız cidden hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  121. elif yılmaz Reply

    Selamın aleyküm siteniz ciddiyim hayran edici, teraziye tıkladım

  122. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımın inanılmaz hayran bıraktı, facebookta paylaştım , ali – 284

  123. Tekirdağ merkezden ben hatice. Merhaba herkese sayfan süper ötesi hayran edici, facebookta paylaştım 08-08-2021 06:42:46

  124. Merhaba herkese sayfan yeminle güzel, sosyal medyada paylaştım

  125. Selamın aleyküm paylaşım valla iyi, teşekkürler

  126. Selamlar bu web sitesi vallaha mükemmel, facebookta paylaştım

  127. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfa valla dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , Aylin – 348

  128. Merhaba herkese web siten inanki hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  129. Merhaba siten gerçekten hayran edici, facebookta paylaştım

  130. Elazığ merkezden ben banu. selamun aleyküm sayfa inanılmaz mükemmel, teşekkürler 13-08-2021 19:46:55

  131. Osmaniye dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . Mrb siteniz cidden dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , – 87

  132. elif yılmaz Reply

    Selamın aleyküm web siteniz yeminle çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  133. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Selam herkese web sitesi süper ötesi güzel, tebrikler , gaye – 79

  134. Sinop merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar siteniz valla çok güzel, facebookta paylaştım 19-08-2021 12:32:12

  135. Selamın aleyküm sayfanız inanılmaz hayran bıraktı, face de paylaştım

  136. Selamlar web siten valla çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  137. Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Selam herkese paylaşım ciddiyim ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 254

  138. Düzce merkezden ben memo. Merhaba herkese siten inan ki ilgi uyandırıcı, teşekkürler 27-08-2021 19:58:50

  139. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… ” çok güzel. Selamlar paylaşım gerçekten hayran bıraktı, tebrikler , elif yılmaz – 328

  140. Hatay dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . Merhaba herkese sayfanız vallaha billaha dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , mehmet – 478

  141. Ağrı dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . selam arkadaşlar paylaşımın ciddiyim dikkat çekici, tebrikler , ziya – 342

  142. Merhaba herkese siteniz süper ötesi ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  143. Karaman dan kimler var. Bu (çoğunlukla) bir AI tarafından yazılmıştır. Ve bu iyi… . Selam paylaşım inanılmaz dikkatimi çekti, saolun , – 40

  144. Yozgat merkezden ben Hasan. Merhabalar siten valla hoşuma gitti, twitter da paylaştım 24-09-2021 18:20:19

Write A Comment