Bu bilgi, kanseri yeniden tarama takibi yapan tanıdığım birine verildi ve mevcut olduğunda ASAP aşısı istediler. Mümkün olduğunda bir ilk atış, daha sonra da üç yükseltici atış olacağı söylendi. Bu yüzden aşı için çeşitli formüller yapıyorlar mı? Herkesin koluna dört boşluklu çok katmanlı yaklaşım? Bu konuda ondan başka bir bilgi bulamıyorum. Haberlerden memnun (radyasyon ve kemodan yeni geçtiğini ve “doktorlarının önerilerine inanıyor”).

Author

65 Comments

  1. selam arkadaşlar bu web sitesi ciddiyim güzel, facebookta paylaştım

  2. Kahramanmaraş merkezden ben doruk. selam arkadaşlar sayfanız inanılmaz çok iyi, sağolun 05-08-2020 18:01:50

  3. Van merkezden ben ali. Slm sayfa süper ötesi ilgi uyandırıcı, tebrikler 05-08-2020 18:14:00

  4. Edirne merkezden ben mehmet. Merhabalar web sitesi vallaha billaha çok iyi, şukuladım 05-08-2020 18:33:06

  5. Siirt merkezden ben Aylin. Merhabalar siten cidden iyi, linkedinde paylaştım 06-08-2020 09:48:08

  6. Yozgat merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar bu web sitesi harbiden iyi, linkedinde paylaştım 06-08-2020 11:37:29

  7. Düzce merkezden ben banu. Slm web siten inanılmaz ilgi uyandırıcı, tebrikler 06-08-2020 18:53:19

  8. Bilecik merkezden ben banu. Selam web siten valla çok iyi, facebookta paylaştım 07-08-2020 18:19:35

  9. Gürbüz Reply

    Erzurum merkezden ben Gürbüz. Selam herkese bu web sitesi yeminle iyi, linkedinde paylaştım 08-08-2020 14:25:41

  10. Selam siteniz vallaha billaha dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  11. Merhaba herkese sayfanız inanılmaz hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  12. Gürbüz Reply

    Selamlar bu web sitesi süper ötesi hayran edici, face de paylaştım

  13. Samsun merkezden ben banu. Selam siten yeminle çok iyi, sağolun 27-08-2020 04:38:34

  14. Selamın aleyküm siteniz gerçekten hayran edici, face de paylaştım

  15. Kayseri merkezden ben banu. Selam web siten valla mükemmel, sağolun 17-09-2020 15:48:05

  16. Merhabalar siteniz ciddiyim hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  17. selamun aleyküm sayfa inanılmaz iyi, sosyal medyada paylaştım

  18. Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha billaha hayran edici, saolun

  19. Merhaba herkese paylaşımınız yeminle hayran bıraktı, tebrikler

  20. Adana merkezden ben ahmet. Mrb sayfan inanki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 09-10-2020 13:36:18

  21. Selamlar paylaşımın inan ki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  22. Merhaba web siteniz inanki güzel, linkedinde paylaştım

  23. Merhaba herkese bu web sitesi harbiden dikkat çekici, saolun

  24. Kocaeli merkezden ben doruk. selam arkadaşlar paylaşım valla çok iyi, linkedinde paylaştım 29-10-2020 08:39:20

  25. Bu konu : ” Bu Covid19 düzeltmesi mi? Bir enjeksiyon, sonra üç güçlendirici? Bu 4 enjeksiyon! ” çok güzel. Merhabalar paylaşımınız ciddiyim hayran edici, teşekkürler , Hasan – 116

  26. Çorum merkezden ben hatice. Slm web sitesi inanki çok iyi, sağolun 29-10-2020 08:40:22

  27. Kars dan kimler var. Bu Covid19 düzeltmesi mi? Bir enjeksiyon, sonra üç güçlendirici? Bu 4 enjeksiyon! . Merhabalar paylaşım yeminle güzel, teşekkürler , ali – 319

  28. Hakkari dan kimler var. Bu Covid19 düzeltmesi mi? Bir enjeksiyon, sonra üç güçlendirici? Bu 4 enjeksiyon! . Merhaba herkese web sitesi süper ötesi iyi, face de paylaştım , ali – 357

  29. merhaba arkadaşlar siteniz vallaha hayran bıraktı, teşekkürler

  30. Çorum dan kimler var. Bu Covid19 düzeltmesi mi? Bir enjeksiyon, sonra üç güçlendirici? Bu 4 enjeksiyon! . Merhabalar bu web sitesi inanılmaz iyi, tebrikler , banu – 8

  31. Selam herkese sayfan gerçekten çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  32. Bu konu : ” Bu Covid19 düzeltmesi mi? Bir enjeksiyon, sonra üç güçlendirici? Bu 4 enjeksiyon! ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın inan ki güzel, sağolun , ahmet – 214

  33. Bu konu : ” Bu Covid19 düzeltmesi mi? Bir enjeksiyon, sonra üç güçlendirici? Bu 4 enjeksiyon! ” çok güzel. merhaba arkadaşlar bu web sitesi harbiden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 374

  34. Gürbüz Reply

    Selam web siteniz ciddiyim hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  35. selam arkadaşlar siten valla ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  36. Bu konu : ” Bu Covid19 düzeltmesi mi? Bir enjeksiyon, sonra üç güçlendirici? Bu 4 enjeksiyon! ” çok güzel. Selam paylaşımınız inanki hayran edici, şukuladım , Hasan – 485

  37. Merhaba herkese sayfanız yeminle dikkatimi çekti, şukuladım

  38. Slm sayfa yeminle çok güzel, twitter da paylaştım

  39. Gürbüz Reply

    Selamlar bu web sitesi cidden çok iyi, teraziye tıkladım

  40. Giresun merkezden ben ziya. Mrb paylaşımın inan ki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 15-12-2020 10:56:45

  41. Edirne merkezden ben emin. Merhaba herkese siten harbiden çok iyi, face de paylaştım 15-12-2020 22:48:59

  42. elif yılmaz Reply

    Amasya dan kimler var. Bu Covid19 düzeltmesi mi? Bir enjeksiyon, sonra üç güçlendirici? Bu 4 enjeksiyon! . Selam herkese web siteniz inanki ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , elif yılmaz – 334

  43. Gürbüz Reply

    Mrb web siteniz cidden çok hoşuma gitti, saolun

  44. Bu konu : ” Bu Covid19 düzeltmesi mi? Bir enjeksiyon, sonra üç güçlendirici? Bu 4 enjeksiyon! ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımın vallaha çok hoşuma gitti, teşekkürler , emin – 418

  45. Siirt merkezden ben banu. Merhabalar web sitesi vallaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 31-12-2020 18:36:43

  46. Adana merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar paylaşımın süper ötesi iyi, face de paylaştım 02-01-2021 05:29:30

  47. Bu konu : ” Bu Covid19 düzeltmesi mi? Bir enjeksiyon, sonra üç güçlendirici? Bu 4 enjeksiyon! ” çok güzel. Selamın aleyküm web siten valla hayran bıraktı, sağolun , ali – 372

  48. Nevşehir merkezden ben ziya. Selam paylaşımın inan ki ilgi uyandırıcı, sağolun 11-01-2021 22:16:55

  49. Gürbüz Reply

    Isparta dan kimler var. Bu Covid19 düzeltmesi mi? Bir enjeksiyon, sonra üç güçlendirici? Bu 4 enjeksiyon! . merhaba arkadaşlar siten vallaha çok hoşuma gitti, tebrikler , Gürbüz – 366

  50. Kırıkkale dan kimler var. Bu Covid19 düzeltmesi mi? Bir enjeksiyon, sonra üç güçlendirici? Bu 4 enjeksiyon! . Merhaba web sitesi gerçekten dikkat çekici, teraziye tıkladım , gaye – 373

  51. merhaba arkadaşlar sayfa yeminle iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  52. Artvin merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar bu web sitesi inanki mükemmel, teraziye tıkladım 04-02-2021 10:56:09

  53. Kocaeli dan kimler var. Bu Covid19 düzeltmesi mi? Bir enjeksiyon, sonra üç güçlendirici? Bu 4 enjeksiyon! . selam arkadaşlar sayfan valla çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , banu – 244

  54. Elazığ dan kimler var. Bu Covid19 düzeltmesi mi? Bir enjeksiyon, sonra üç güçlendirici? Bu 4 enjeksiyon! . Merhaba herkese paylaşımınız süper ötesi çok iyi, tebrikler , Aylin – 56

  55. Uşak merkezden ben mehmet. Slm sayfan vallaha billaha ilgi uyandırıcı, tebrikler 27-02-2021 17:48:05

  56. selamun aleyküm paylaşımın vallaha billaha dikkat çekici, teraziye tıkladım

  57. Trabzon merkezden ben ahmet. Selam bu web sitesi harbiden iyi, saolun 01-04-2021 14:33:31

  58. Bu konu : ” Bu Covid19 düzeltmesi mi? Bir enjeksiyon, sonra üç güçlendirici? Bu 4 enjeksiyon! ” çok güzel. Selam herkese web sitesi yeminle mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , – 335

  59. Selamlar sayfanız süper ötesi hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  60. Merhaba sayfanız gerçekten hayran edici, facebookta paylaştım

  61. Antalya dan kimler var. Bu Covid19 düzeltmesi mi? Bir enjeksiyon, sonra üç güçlendirici? Bu 4 enjeksiyon! . Mrb bu web sitesi yeminle çok iyi, tebrikler , emin – 318

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link