Kategoriler
Genel

Bu Demokratik bok fırtınası her dakika daha da kötüye gidiyor. Kendi partilerini bilerek sabote ediyorlar mı?

Bu, gelmeye başladığım sonuç. Gerçekten başka bir açıklama yok gibi görünüyor. Aşırı tepki göstermekten AOC etkisine, itirazdaki tüm stratejik yanlış adımlar, tartışma tartışmaları – ve şimdi de caucus clusterfuck. Eğer denediyseniz neredeyse bu şeyleri kötü idare edemiyordu gibi.

Acaba DNC gizlice kaybetme modunda mı ve 2024'te yeniden inşa etmek için partiyi yakmak istiyor mu? Gerçekten kazanmak istiyorlar gibi davranmıyorlar. Aslında kaybetmek için akla gelebilecek her şeyi ve düşünülemez bazı şeyleri yapıyorlar.

“Bu Demokratik bok fırtınası her dakika daha da kötüye gidiyor. Kendi partilerini bilerek sabote ediyorlar mı?” için 60 yanıt

Şanlıurfa merkezden ben ali. selamun aleyküm web siten süper ötesi dikkatimi çekti, sağolun 06-02-2020 21:57:33

Çorum merkezden ben gaye. Merhabalar paylaşımın inan ki dikkat çekici, face de paylaştım 07-02-2020 10:29:15

Bursa merkezden ben doruk. Selam herkese web sitesi vallaha billaha ilgi uyandırıcı, şukuladım 13-02-2020 00:36:46

Nevşehir merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar sayfanız inanki mükemmel, face de paylaştım 17-02-2020 06:53:37

Samsun merkezden ben ahmet. Selam herkese web sitesi cidden çok güzel, teşekkürler 25-02-2020 02:04:32

Kırıkkale merkezden ben Gürbüz. Selamlar web siten gerçekten ilgi uyandırıcı, sağolun 26-02-2020 18:44:24

Çankırı merkezden ben ali. Mrb sayfan ciddiyim hoşuma gitti, twitter da paylaştım 03-03-2020 20:16:23

Kütahya merkezden ben gaye. Merhaba herkese web siteniz ciddiyim çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 07-03-2020 09:38:57

Kırıkkale merkezden ben ali. Selam herkese sayfan harbiden çok güzel, linkedinde paylaştım 17-03-2020 15:23:11

Kocaeli merkezden ben banu. selamun aleyküm siteniz inanki dikkatimi çekti, saolun 20-03-2020 23:56:58

Kocaeli merkezden ben Gürbüz. Merhaba paylaşımın valla çok güzel, twitter da paylaştım 23-03-2020 12:03:42

Batman merkezden ben Aylin. Selam herkese paylaşımın harbiden hayran edici, saolun 24-03-2020 19:35:58

Adıyaman merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar siten vallaha çok iyi, tebrikler 28-03-2020 19:21:13

Karabük merkezden ben ali. Merhaba herkese paylaşımın gerçekten hayran bıraktı, sağolun 30-03-2020 01:28:30

Aksaray merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm paylaşımınız vallaha billaha iyi, şukuladım 01-04-2020 15:48:05

Kars merkezden ben Aylin. Merhaba herkese web siten gerçekten güzel, face de paylaştım 02-04-2020 23:21:26

Çankırı merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar siten süper ötesi hayran bıraktı, teşekkürler 04-04-2020 23:46:04

Bitlis merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm web sitesi vallaha güzel, linkedinde paylaştım 21-04-2020 14:55:31

Bolu merkezden ben ahmet. Merhaba herkese web siten inanılmaz dikkat çekici, twitter da paylaştım 26-04-2020 06:32:39

Karabük merkezden ben banu. Selamın aleyküm sayfa harbiden mükemmel, tebrikler 30-04-2020 18:55:16

Bitlis merkezden ben banu. Selam herkese sayfan vallaha çok güzel, face de paylaştım 02-05-2020 04:00:58

Ardahan merkezden ben gaye. Merhabalar siten cidden hayran edici, face de paylaştım 14-05-2020 09:41:23

Tekirdağ merkezden ben ali. Selamlar sayfa ciddiyim dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 31-05-2020 02:40:45

Trabzon merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar paylaşımınız vallaha billaha güzel, saolun 08-06-2020 01:16:10

Karaman merkezden ben doruk. selam arkadaşlar paylaşımın vallaha hayran edici, saolun 09-06-2020 00:27:26

Bingöl merkezden ben gaye. Selamın aleyküm paylaşımın süper ötesi güzel, sağolun 08-07-2020 00:40:54

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir