Tek yolu bu. Herkes maske takmak yerine bodycam kullanmalıdır. Sadece isyan sırasında değil, her zaman. Sadece bir şey olduğunda değil, her zaman. Şu anda bu tür bilgilere sahip olan tek kişi, sizi kontrol etmeye ve manipüle etmeye çalışan aynı kişilerdir. Sizi televizyonunuzdan, telefonunuzdan izliyorlar. Aklınıza gelebilecek her cihazdan sizi dinlemek ve hatta sizi uzaydan izlemek. Yıllar önce insanlar “yapamazlar çünkü kim orada oturup hepsini izleyecek / dinleyecek” bahanesini bulurlardı. Pekala, artık bir bahaneniz yok çünkü AI her şeyi yapabilir.

Gerçek kitle kaynaklı olmalıdır. Durmayacaklar. Hangi yasanın var olduğu önemli değil çünkü zaten yasalara uymuyorlar. Her ne kadar istemeseniz de tek yol bu.

Bir polis, birini tuzağa düşürmek için kaç kez vücut kamerasını kapattı? Bir subay, bilmediği bir kameraya kaç kez yakalandı? Sizce hükümet ve hatta DAHA FAZLA BLACK OPS ne yapıyor? Ya uyuşturucu kartelleri? Sence şöminelerini ısıtmak için haftada milyar dolarlarını kullanıyorlar mı?

Kendi gerçekliğimizin tüm bu manipülasyonunun ortaya çıkmasının nedeni, bunun gerçekleştiğine dair hiçbir kanıt olmaması, çünkü bize bunun başlayacağını bile söylemiyorlar.

Bunun asla olmayacağının farkındayım. Ve öyle olsa bile, veri kaybolması gerektiğinde “kaybolur”. Ama anlatıyı yok etmenin ve gerçeği geri getirmenin gerçekten başka bir yolu yok.

Author

28 Comments

  1. Gürbüz Reply

    merhaba arkadaşlar siten gerçekten çok hoşuma gitti, teşekkürler

  2. Gürbüz Reply

    Selamlar paylaşımın yeminle çok güzel, şukuladım

  3. Sinop merkezden ben emin. Selamın aleyküm web siteniz inan ki hoşuma gitti, face de paylaştım 28-12-2020 22:03:25

  4. Sivas dan kimler var. Bu dünyada olan biteni durdurmanın tek yolu, herkesin her şeyi kaydetmeye başlamasıdır … tıpkı zaten yaptıkları gibi. . Selamın aleyküm paylaşımınız gerçekten çok güzel, sağolun , banu – 164

  5. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Bu dünyada olan biteni durdurmanın tek yolu, herkesin her şeyi kaydetmeye başlamasıdır … tıpkı zaten yaptıkları gibi. ” çok güzel. Merhaba herkese sayfa vallaha billaha mükemmel, twitter da paylaştım , Gürbüz – 334

  6. Manisa merkezden ben ziya. selamun aleyküm paylaşımınız cidden çok güzel, linkedinde paylaştım 01-01-2021 14:09:43

  7. Bu konu : ” Bu dünyada olan biteni durdurmanın tek yolu, herkesin her şeyi kaydetmeye başlamasıdır … tıpkı zaten yaptıkları gibi. ” çok güzel. Selamlar web sitesi inanılmaz hayran edici, saolun , Emine – 332

  8. Erzincan merkezden ben Aylin. Selam bu web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 08-01-2021 00:39:45

  9. Bu konu : ” Bu dünyada olan biteni durdurmanın tek yolu, herkesin her şeyi kaydetmeye başlamasıdır … tıpkı zaten yaptıkları gibi. ” çok güzel. Merhabalar web siteniz harbiden güzel, face de paylaştım , doruk – 49

  10. Selam web siteniz inanılmaz mükemmel, linkedinde paylaştım

  11. Muş dan kimler var. Bu dünyada olan biteni durdurmanın tek yolu, herkesin her şeyi kaydetmeye başlamasıdır … tıpkı zaten yaptıkları gibi. . Selam web siten ciddiyim güzel, facebookta paylaştım , Hasan – 496

  12. Bu konu : ” Bu dünyada olan biteni durdurmanın tek yolu, herkesin her şeyi kaydetmeye başlamasıdır … tıpkı zaten yaptıkları gibi. ” çok güzel. Merhaba herkese siten harbiden hayran edici, linkedinde paylaştım , Emine – 207

  13. İstanbul merkezden ben ziya. Selamlar web siteniz inanki çok güzel, teraziye tıkladım 17-01-2021 07:18:43

  14. Sivas merkezden ben banu. Selam sayfan süper ötesi güzel, teraziye tıkladım 20-01-2021 14:50:50

  15. Merhaba herkese paylaşımın inanki ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  16. Merhaba herkese sayfanız harbiden dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  17. Tokat merkezden ben ali. Merhaba sayfanız cidden çok hoşuma gitti, şukuladım 07-02-2021 06:49:19

  18. Selam herkese sayfanız inanılmaz dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  19. selamun aleyküm web sitesi inanılmaz dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  20. Bu konu : ” Bu dünyada olan biteni durdurmanın tek yolu, herkesin her şeyi kaydetmeye başlamasıdır … tıpkı zaten yaptıkları gibi. ” çok güzel. Mrb siten gerçekten dikkat çekici, tebrikler , – 448

  21. Konya merkezden ben . merhaba arkadaşlar sayfanız süper ötesi çok güzel, facebookta paylaştım 09-03-2021 22:02:44

  22. elif yılmaz Reply

    Van merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar paylaşım harbiden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 16-03-2021 07:35:31

  23. elif yılmaz Reply

    Antalya merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese web siten harbiden ilgi uyandırıcı, sağolun 17-03-2021 14:49:34

  24. Bu konu : ” Bu dünyada olan biteni durdurmanın tek yolu, herkesin her şeyi kaydetmeye başlamasıdır … tıpkı zaten yaptıkları gibi. ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşım vallaha dikkat çekici, şukuladım , ali – 216

  25. Merhabalar paylaşımınız vallaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  26. Bu konu : ” Bu dünyada olan biteni durdurmanın tek yolu, herkesin her şeyi kaydetmeye başlamasıdır … tıpkı zaten yaptıkları gibi. ” çok güzel. Selamın aleyküm web sitesi süper ötesi iyi, şukuladım , banu – 134

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link