Kategoriler
Genel

Bu komplo videosunu bulmama yardım et.

Reddit / 4 kanallı tavşan deliği gizemi olarak başladı. Nexpo ve Someordinarygamer bir keresinde bir video izlemişlerdi ve şimdi internetten tıpkı komplolar gibi yok oldu.

Komplo, internet geçmişi olmayan bir kadın hakkında ve tüm web siteleri birbiriyle bağlantılı (kendisi için yarattığı), tanrı tarafından seçildiğini ve başarılı bir oyuncu, model, emlakçı ve iş kadını olduğunu iddia ediyor. Kızı ve kocası olduğunu iddia ediyor, ancak isimlerini ararken, yaptıkları web sitelerinde onlardan bahsettiği yer dışında hiçbir şey çıkmıyor. Duyduğum ve izlediğim en çılgınca komplolardan biri. Lütfen bu videoları veya bu komployu adını ve bu konunun adıyla bulmama yardım et. YARDIM GÖNDER. Beni korkutuyor bu videoların artık var olmadığını.

DÜZENLEME EDİYORUM: PADMA MCCORD

“Bu komplo videosunu bulmama yardım et.” için 49 yanıt

Isparta merkezden ben elif yılmaz. Selamlar web siten yeminle dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 26-11-2019 12:36:18

Bingöl merkezden ben ali. selam arkadaşlar web siten süper ötesi mükemmel, facebookta paylaştım 22-12-2019 09:16:13

selam arkadaşlar sayfanız cidden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

Amasya merkezden ben ali. selamun aleyküm web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, teşekkürler 07-01-2020 03:14:22

Balıkesir merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm siteniz süper ötesi dikkatimi çekti, tebrikler 08-01-2020 18:06:51

Erzincan merkezden ben Aylin. Merhaba web siteniz harbiden hoşuma gitti, şukuladım 17-01-2020 11:19:38

Nevşehir merkezden ben gaye. selam arkadaşlar siten gerçekten hayran bıraktı, face de paylaştım 20-01-2020 12:01:49

Düzce merkezden ben mehmet. Merhaba sayfa inanılmaz dikkatimi çekti, face de paylaştım 07-02-2020 23:40:43

Ağrı merkezden ben banu. Merhaba siten ciddiyim çok güzel, sosyal medyada paylaştım 07-02-2020 23:46:59

Bingöl merkezden ben ziya. Slm paylaşım inanılmaz hayran edici, linkedinde paylaştım 14-02-2020 20:41:18

Hatay merkezden ben Gürbüz. Selamlar web siteniz ciddiyim hayran edici, facebookta paylaştım 16-02-2020 20:13:13

Denizli merkezden ben doruk. selamun aleyküm web siteniz vallaha billaha çok hoşuma gitti, tebrikler 22-02-2020 06:26:24

Bilecik merkezden ben mehmet. Merhaba herkese sayfan gerçekten güzel, linkedinde paylaştım 24-02-2020 15:59:56

Çorum merkezden ben ahmet. Mrb sayfa ciddiyim çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 07-03-2020 17:05:42

Niğde merkezden ben doruk. Selam web siteniz valla çok güzel, şukuladım 14-03-2020 19:33:51

Bolu merkezden ben gaye. Selamın aleyküm sayfan gerçekten hayran bıraktı, şukuladım 15-03-2020 19:28:13

Trabzon merkezden ben doruk. Selam web siten inanki hayran bıraktı, saolun 18-03-2020 19:33:41

Kilis merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar siteniz inanki ilgi uyandırıcı, şukuladım 19-03-2020 13:40:48

Konya merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar siten vallaha iyi, tebrikler 28-03-2020 16:50:02

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir