Yaptıkları Yanlış Bayrakları kullanma geçmişine sahip değiller.

Hayır. Bu…

Sahte Bayrak İnşa Etmek ve eylemlerini ve amaçlarını örtmek için aldatmayı kullanmak onların 1 Numaralı Hareketi – sanki yasal, şeffaf bir değişiklik yapmayı bile akıl edemiyorlar ve bilirsiniz, SEÇİLDİKLERİ İŞİ YAPARLAR .

Dadı-devlete tapanlar böyle bir inancı nasıl koruyor???

Author

59 Comments

  1. Bu konu : ” Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. ” çok güzel. Merhaba herkese sayfan harbiden hayran edici, tebrikler , gaye – 173

  2. İzmir merkezden ben doruk. Selam herkese web sitesi yeminle çok iyi, face de paylaştım 12-07-2021 19:52:13

  3. Afyon merkezden ben hatice. selamun aleyküm siten valla hayran bıraktı, teraziye tıkladım 12-07-2021 20:04:19

  4. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. ” çok güzel. Selam siteniz valla çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , elif yılmaz – 469

  5. Bu konu : ” Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. ” çok güzel. Merhaba sayfan ciddiyim çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , Aylin – 434

  6. selam arkadaşlar siten süper ötesi hayran edici, şukuladım

  7. Karaman dan kimler var. Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. . Merhabalar siten harbiden çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , gaye – 171

  8. Mrb bu web sitesi inan ki çok iyi, teraziye tıkladım

  9. Bartın dan kimler var. Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. . Mrb siteniz inan ki dikkat çekici, saolun , – 130

  10. Bu konu : ” Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfan vallaha güzel, linkedinde paylaştım , hatice – 445

  11. Gürbüz Reply

    Bolu merkezden ben Gürbüz. Selam herkese sayfa yeminle hayran edici, twitter da paylaştım 12-07-2021 20:38:29

  12. Bingöl dan kimler var. Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. . Selamlar web sitesi valla hayran edici, saolun , ziya – 493

  13. elif yılmaz Reply

    Bilecik merkezden ben elif yılmaz. Merhaba siteniz gerçekten iyi, face de paylaştım 12-07-2021 20:41:05

  14. Bu konu : ” Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. ” çok güzel. selamun aleyküm sayfanız harbiden güzel, sosyal medyada paylaştım , – 439

  15. Muş dan kimler var. Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. . Slm web siten süper ötesi hayran bıraktı, twitter da paylaştım , ali – 265

  16. Van merkezden ben emin. selamun aleyküm siten inanki dikkat çekici, face de paylaştım 12-07-2021 21:57:06

  17. Bu konu : ” Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. ” çok güzel. Merhabalar siten gerçekten mükemmel, facebookta paylaştım , memo – 471

  18. Bursa dan kimler var. Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. . Selamın aleyküm siteniz yeminle çok güzel, tebrikler , ali – 363

  19. Bu konu : ” Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. ” çok güzel. Mrb bu web sitesi vallaha billaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , hatice – 141

  20. Bu konu : ” Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. ” çok güzel. Selam paylaşımın vallaha hayran bıraktı, face de paylaştım , Aylin – 47

  21. Bu konu : ” Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. ” çok güzel. Selam sayfan inan ki hoşuma gitti, facebookta paylaştım , ali – 368

  22. Bu konu : ” Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. ” çok güzel. Merhaba sayfa harbiden ilgi uyandırıcı, sağolun , banu – 313

  23. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. ” çok güzel. Selam herkese siten ciddiyim hayran edici, twitter da paylaştım , Gürbüz – 291

  24. Bu konu : ” Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. ” çok güzel. Selam bu web sitesi vallaha iyi, facebookta paylaştım , ziya – 285

  25. merhaba arkadaşlar web sitesi cidden dikkatimi çekti, sağolun

  26. Kahramanmaraş dan kimler var. Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. . Selamlar paylaşımın harbiden çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , ziya – 431

  27. elif yılmaz Reply

    Mersin merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm paylaşım vallaha billaha ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 12-07-2021 22:08:54

  28. Adana merkezden ben Hasan. Selam herkese web sitesi valla ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 12-07-2021 22:09:21

  29. elif yılmaz Reply

    Merhabalar paylaşımınız harbiden ilgi uyandırıcı, tebrikler

  30. Merhaba herkese bu web sitesi harbiden dikkat çekici, facebookta paylaştım

  31. elif yılmaz Reply

    Karabük dan kimler var. Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. . Selamlar sayfan valla güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 101

  32. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. ” çok güzel. selam arkadaşlar web siteniz inanki hayran bıraktı, teşekkürler , elif yılmaz – 353

  33. Selam herkese paylaşımın vallaha mükemmel, linkedinde paylaştım

  34. Gürbüz Reply

    Bingöl merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar web siten cidden hayran edici, saolun 12-07-2021 22:13:57

  35. Gürbüz Reply

    Selam siten süper ötesi çok hoşuma gitti, saolun

  36. Kilis merkezden ben memo. selamun aleyküm bu web sitesi vallaha güzel, saolun 12-07-2021 23:42:40

  37. Kayseri dan kimler var. Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. . Merhaba herkese siten vallaha hayran edici, twitter da paylaştım , doruk – 94

  38. Konya dan kimler var. Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. . Selamlar sayfan inanki dikkatimi çekti, tebrikler , Emine – 294

  39. Selamın aleyküm siten valla çok güzel, şukuladım

  40. Nevşehir dan kimler var. Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. . Merhaba herkese paylaşım vallaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , gaye – 266

  41. Selamlar web sitesi harbiden hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  42. Çanakkale dan kimler var. Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. . Merhaba paylaşımınız süper ötesi güzel, sağolun , mehmet – 417

  43. Bu konu : ” Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımın inanılmaz çok güzel, sosyal medyada paylaştım , – 119

  44. Bu konu : ” Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımınız valla hayran edici, şukuladım , mehmet – 430

  45. Kırıkkale merkezden ben Emine. Merhaba siteniz ciddiyim güzel, facebookta paylaştım 31-07-2021 02:40:06

  46. Kastamonu dan kimler var. Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. . selam arkadaşlar sayfanız yeminle çok iyi, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 59

  47. selam arkadaşlar paylaşım ciddiyim dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  48. Bu konu : ” Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. ” çok güzel. Selam paylaşımınız yeminle hayran edici, şukuladım , Hasan – 416

  49. Bitlis merkezden ben . Merhaba bu web sitesi inan ki hoşuma gitti, twitter da paylaştım 04-08-2021 08:55:45

  50. selam arkadaşlar sayfanız inanılmaz güzel, twitter da paylaştım

  51. Sivas dan kimler var. Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. . Merhabalar sayfan yeminle ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , – 291

  52. Bartın merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm siten ciddiyim iyi, şukuladım 26-08-2021 20:18:58

  53. Bolu merkezden ben Hasan. Merhaba siteniz süper ötesi dikkatimi çekti, şukuladım 31-08-2021 19:22:43

  54. Bu konu : ” Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. ” çok güzel. Selam web siteniz inan ki hayran bıraktı, teşekkürler , – 263

  55. Sakarya merkezden ben Hasan. Selamlar siteniz yeminle çok hoşuma gitti, teşekkürler 03-09-2021 20:41:10

  56. Bu konu : ” Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. ” çok güzel. Merhaba paylaşımın valla güzel, şukuladım , Hasan – 263

  57. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web sitesi valla hayran edici, saolun , elif yılmaz – 330

  58. Bu konu : ” Bu, kötü bir karar anında, GOVT bir zamanlar Yanlış Bayrak kullanmış değil. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, saolun , ali – 12

  59. Rize merkezden ben banu. Selamlar sayfan vallaha güzel, twitter da paylaştım 26-09-2021 14:46:17

Write A Comment