Mantıklı olan tek şey bu gibi görünüyor. Bir oyun sonu var ve bundan hoşlanmayacağız?

Et yeni bir şey ve düşüşü …. ama bu devam edecek … özellikle ikinci bir dalga geliyorsa? Yavaş yavaş daha fazla … Ve bu tarih her uzandığında .. daha iyi olmayacak mı?

Author

120 Comments

  1. Kırşehir merkezden ben mehmet. Selam herkese sayfan vallaha billaha çok iyi, twitter da paylaştım 01-05-2020 08:47:52

  2. Aydın merkezden ben Gürbüz. Selam herkese paylaşımınız yeminle hayran edici, teşekkürler 01-05-2020 11:36:54

  3. Şanlıurfa merkezden ben ali. Merhabalar paylaşım vallaha ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 01-05-2020 11:53:41

  4. Samsun merkezden ben ali. Mrb paylaşımın yeminle ilgi uyandırıcı, saolun 05-05-2020 06:33:41

  5. Selamın aleyküm web siten cidden dikkat çekici, facebookta paylaştım

  6. Selamın aleyküm siten süper ötesi hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  7. Selamın aleyküm paylaşım yeminle çok güzel, face de paylaştım

  8. Selamın aleyküm web sitesi inan ki hayran bıraktı, sağolun

  9. Selamlar siteniz ciddiyim dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  10. Selamlar bu web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  11. elif yılmaz Reply

    Merhabalar bu web sitesi harbiden dikkat çekici, tebrikler

  12. Çorum merkezden ben gaye. Selamın aleyküm web sitesi inan ki dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 14-05-2020 10:02:03

  13. Mrb siteniz inanılmaz güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  14. Kırklareli merkezden ben doruk. Slm siten inanılmaz dikkatimi çekti, face de paylaştım 14-05-2020 10:02:27

  15. Merhabalar web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  16. Denizli merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar paylaşımınız inan ki iyi, linkedinde paylaştım 22-05-2020 02:33:15

  17. Siirt merkezden ben gaye. selam arkadaşlar sayfanız vallaha ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 29-05-2020 05:33:57

  18. selam arkadaşlar paylaşımınız inanki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  19. İzmir merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar web sitesi inanılmaz güzel, saolun 08-06-2020 07:16:38

  20. merhaba arkadaşlar siteniz inan ki çok güzel, facebookta paylaştım

  21. Kastamonu merkezden ben gaye. Merhaba herkese paylaşımınız inan ki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 13-06-2020 19:55:40

  22. Erzincan merkezden ben Emine. selam arkadaşlar paylaşımın vallaha billaha çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 16-06-2020 23:16:27

  23. Mersin merkezden ben gaye. Selamlar web siten harbiden hayran bıraktı, teşekkürler 19-06-2020 04:59:22

  24. Bursa merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar siteniz cidden çok iyi, teşekkürler 28-06-2020 08:23:46

  25. Niğde merkezden ben ali. Merhaba paylaşımın gerçekten dikkatimi çekti, teşekkürler 30-06-2020 09:07:11

  26. Antalya merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese web siteniz inanılmaz çok iyi, linkedinde paylaştım 05-07-2020 00:14:42

  27. Merhaba herkese paylaşım yeminle dikkatimi çekti, sağolun

  28. Elazığ merkezden ben mehmet. Slm paylaşımınız inanılmaz mükemmel, teşekkürler 07-07-2020 13:26:06

  29. Merhaba paylaşımın inanılmaz hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  30. selamun aleyküm web sitesi inanki çok güzel, teraziye tıkladım

  31. Niğde merkezden ben ahmet. Merhaba siten ciddiyim hayran edici, saolun 18-07-2020 21:07:32

  32. Selam sayfanız vallaha billaha dikkat çekici, face de paylaştım

  33. Malatya merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm paylaşım harbiden mükemmel, twitter da paylaştım 26-07-2020 21:15:03

  34. Merhabalar web siteniz yeminle güzel, teraziye tıkladım

  35. Gürbüz Reply

    Karaman merkezden ben Gürbüz. Selam herkese sayfan yeminle iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 06-08-2020 23:06:01

  36. Giresun merkezden ben ali. Selam paylaşımın cidden mükemmel, sağolun 09-08-2020 11:02:55

  37. Bilecik merkezden ben Aylin. Mrb bu web sitesi harbiden ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 10-08-2020 03:21:51

  38. selamun aleyküm siten yeminle çok iyi, face de paylaştım

  39. Osmaniye merkezden ben ali. Selamın aleyküm web siteniz cidden hayran edici, face de paylaştım 18-08-2020 16:31:22

  40. Selamın aleyküm sayfan ciddiyim çok güzel, twitter da paylaştım

  41. merhaba arkadaşlar web sitesi valla dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  42. Düzce merkezden ben ali. Slm web siten inan ki çok hoşuma gitti, teşekkürler 26-08-2020 08:04:22

  43. Konya merkezden ben ahmet. selamun aleyküm siten gerçekten hoşuma gitti, face de paylaştım 26-08-2020 15:21:14

  44. selamun aleyküm web siten vallaha billaha iyi, tebrikler

  45. Burdur merkezden ben banu. Merhaba herkese web sitesi valla iyi, facebookta paylaştım 29-08-2020 07:19:01

  46. Merhaba sayfanız vallaha çok güzel, linkedinde paylaştım

  47. Gürbüz Reply

    Tunceli merkezden ben Gürbüz. Selamlar sayfa vallaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 04-09-2020 20:53:52

  48. Manisa merkezden ben ahmet. Selamlar web siten vallaha billaha çok hoşuma gitti, teşekkürler 06-09-2020 10:15:14

  49. selamun aleyküm paylaşım vallaha hayran bıraktı, face de paylaştım

  50. Manisa merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar web siten gerçekten dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 08-09-2020 17:54:45

  51. Merhaba sayfan vallaha billaha hayran edici, facebookta paylaştım

  52. Antalya merkezden ben banu. Slm paylaşımın inanki mükemmel, twitter da paylaştım 20-09-2020 15:36:44

  53. elif yılmaz Reply

    Selamın aleyküm web siteniz inan ki çok iyi, face de paylaştım

  54. Osmaniye merkezden ben ahmet. Merhaba herkese sayfanız süper ötesi çok güzel, teraziye tıkladım 02-10-2020 11:31:35

  55. elif yılmaz Reply

    Osmaniye merkezden ben elif yılmaz. Slm siteniz yeminle güzel, facebookta paylaştım 03-10-2020 19:58:53

  56. Afyon merkezden ben ziya. Merhaba herkese sayfanız inanılmaz güzel, sosyal medyada paylaştım 22-10-2020 13:05:52

  57. Kilis merkezden ben ali. Selamın aleyküm sayfa yeminle dikkatimi çekti, tebrikler 23-10-2020 05:15:35

  58. Merhaba herkese paylaşımınız inan ki dikkatimi çekti, tebrikler

  59. elif yılmaz Reply

    Çankırı dan kimler var. Bu ne kadar uzun sürerse … daha da kötüye gidecek mi? . Merhaba herkese siteniz vallaha iyi, saolun , elif yılmaz – 47

  60. Çanakkale dan kimler var. Bu ne kadar uzun sürerse … daha da kötüye gidecek mi? . selamun aleyküm web sitesi valla mükemmel, tebrikler , Aylin – 186

  61. Mrb web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  62. Tokat dan kimler var. Bu ne kadar uzun sürerse … daha da kötüye gidecek mi? . Merhaba herkese web sitesi ciddiyim güzel, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 300

  63. Merhaba herkese sayfanız inanki hoşuma gitti, face de paylaştım

  64. Kırşehir dan kimler var. Bu ne kadar uzun sürerse … daha da kötüye gidecek mi? . Selamın aleyküm paylaşımın cidden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , ali – 34

  65. Isparta dan kimler var. Bu ne kadar uzun sürerse … daha da kötüye gidecek mi? . Slm paylaşımınız ciddiyim çok iyi, teraziye tıkladım , ahmet – 451

  66. Bu konu : ” Bu ne kadar uzun sürerse … daha da kötüye gidecek mi? ” çok güzel. Merhaba web siteniz vallaha billaha çok iyi, linkedinde paylaştım , doruk – 490

  67. Giresun merkezden ben hatice. Merhaba sayfan inanılmaz çok güzel, face de paylaştım 03-12-2020 00:33:23

  68. Bursa dan kimler var. Bu ne kadar uzun sürerse … daha da kötüye gidecek mi? . selamun aleyküm bu web sitesi inan ki çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 64

  69. Zonguldak merkezden ben gaye. selam arkadaşlar paylaşımınız gerçekten mükemmel, teşekkürler 07-12-2020 11:05:13

  70. Rize dan kimler var. Bu ne kadar uzun sürerse … daha da kötüye gidecek mi? . selam arkadaşlar paylaşımın vallaha billaha güzel, twitter da paylaştım , ahmet – 374

  71. selamun aleyküm paylaşımın harbiden ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  72. Eskişehir dan kimler var. Bu ne kadar uzun sürerse … daha da kötüye gidecek mi? . Merhaba herkese paylaşım inanılmaz hayran bıraktı, face de paylaştım , ali – 197

  73. elif yılmaz Reply

    Selam siteniz inanki iyi, teraziye tıkladım

  74. Bu konu : ” Bu ne kadar uzun sürerse … daha da kötüye gidecek mi? ” çok güzel. selamun aleyküm bu web sitesi vallaha billaha iyi, teraziye tıkladım , Emine – 343

  75. Kastamonu merkezden ben Emine. Merhaba paylaşımınız vallaha billaha çok iyi, tebrikler 24-12-2020 20:40:56

  76. elif yılmaz Reply

    Selamlar siten ciddiyim iyi, sosyal medyada paylaştım

  77. Karabük dan kimler var. Bu ne kadar uzun sürerse … daha da kötüye gidecek mi? . Merhaba herkese paylaşımın ciddiyim hayran bıraktı, sağolun , banu – 469

  78. Kütahya merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm sayfa inan ki hayran edici, şukuladım 01-01-2021 14:30:13

  79. Bu konu : ” Bu ne kadar uzun sürerse … daha da kötüye gidecek mi? ” çok güzel. Selamlar paylaşım gerçekten dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , – 370

  80. Gürbüz Reply

    Düzce dan kimler var. Bu ne kadar uzun sürerse … daha da kötüye gidecek mi? . Merhabalar siten cidden hayran edici, şukuladım , Gürbüz – 402

  81. Zonguldak dan kimler var. Bu ne kadar uzun sürerse … daha da kötüye gidecek mi? . Merhabalar sayfanız valla çok iyi, saolun , ahmet – 348

  82. Burdur dan kimler var. Bu ne kadar uzun sürerse … daha da kötüye gidecek mi? . Merhaba herkese web siten gerçekten dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , emin – 170

  83. Merhabalar paylaşımın gerçekten ilgi uyandırıcı, saolun

  84. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Bu ne kadar uzun sürerse … daha da kötüye gidecek mi? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşım yeminle mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 500

  85. selam arkadaşlar bu web sitesi harbiden mükemmel, linkedinde paylaştım

  86. Bursa merkezden ben mehmet. Selam herkese web siteniz inanki iyi, şukuladım 06-02-2021 17:14:41

  87. Selam herkese siteniz ciddiyim çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  88. Trabzon dan kimler var. Bu ne kadar uzun sürerse … daha da kötüye gidecek mi? . Merhabalar paylaşımınız yeminle hoşuma gitti, teraziye tıkladım , Hasan – 9

  89. Mardin merkezden ben banu. Selam herkese paylaşımın harbiden çok iyi, sağolun 09-02-2021 07:41:43

  90. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Bu ne kadar uzun sürerse … daha da kötüye gidecek mi? ” çok güzel. Mrb paylaşımın vallaha billaha çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 295

  91. Gümüşhane dan kimler var. Bu ne kadar uzun sürerse … daha da kötüye gidecek mi? . selamun aleyküm siten süper ötesi dikkat çekici, face de paylaştım , emin – 114

  92. Kayseri merkezden ben doruk. Selamın aleyküm web siten inan ki güzel, teşekkürler 05-03-2021 03:04:57

  93. elif yılmaz Reply

    Mrb web siteniz harbiden hayran edici, facebookta paylaştım

  94. Hatay merkezden ben Emine. Merhabalar sayfa vallaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 10-03-2021 20:53:58

  95. Selamlar paylaşımın yeminle güzel, face de paylaştım

  96. Uşak dan kimler var. Bu ne kadar uzun sürerse … daha da kötüye gidecek mi? . Selam herkese paylaşımınız vallaha çok güzel, şukuladım , ahmet – 216

  97. Bu konu : ” Bu ne kadar uzun sürerse … daha da kötüye gidecek mi? ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımınız inan ki ilgi uyandırıcı, saolun , Emine – 150

  98. Ağrı merkezden ben emin. Merhaba herkese paylaşım harbiden hayran bıraktı, saolun 25-03-2021 11:33:07

  99. Adana dan kimler var. Bu ne kadar uzun sürerse … daha da kötüye gidecek mi? . Selam paylaşımınız vallaha billaha dikkatimi çekti, tebrikler , ahmet – 427

  100. Kilis merkezden ben hatice. selamun aleyküm bu web sitesi inanki iyi, şukuladım 28-03-2021 03:39:42

  101. Gümüşhane merkezden ben banu. Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha güzel, saolun 28-03-2021 20:49:37

  102. Kırklareli merkezden ben mehmet. Slm web siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 29-03-2021 13:04:13

  103. Ordu merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşımınız gerçekten hoşuma gitti, teraziye tıkladım 10-04-2021 12:30:19

  104. Artvin dan kimler var. Bu ne kadar uzun sürerse … daha da kötüye gidecek mi? . selamun aleyküm web sitesi cidden çok iyi, teraziye tıkladım , doruk – 89

  105. elif yılmaz Reply

    Selam herkese web siteniz gerçekten iyi, teraziye tıkladım

  106. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Bu ne kadar uzun sürerse … daha da kötüye gidecek mi? ” çok güzel. Merhaba herkese siteniz cidden çok iyi, facebookta paylaştım , elif yılmaz – 392

  107. Hakkari dan kimler var. Bu ne kadar uzun sürerse … daha da kötüye gidecek mi? . selam arkadaşlar sayfanız inanki hoşuma gitti, facebookta paylaştım , gaye – 78

  108. Bu konu : ” Bu ne kadar uzun sürerse … daha da kötüye gidecek mi? ” çok güzel. Mrb web siten ciddiyim ilgi uyandırıcı, tebrikler , emin – 111

  109. elif yılmaz Reply

    Iğdır dan kimler var. Bu ne kadar uzun sürerse … daha da kötüye gidecek mi? . Merhaba paylaşımın harbiden hayran edici, şukuladım , elif yılmaz – 106

  110. Trabzon merkezden ben ali. selam arkadaşlar paylaşımın vallaha billaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 08-05-2021 00:11:14

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link