Buraya e-postadır. Bağlantıları tıklamaya dikkat edenler için aşağıdaki sözlü not metnini göndereceğim.

2014/09/02

Konu: Mendil bıraktın mı?

BAŞLANGIÇ: Susan Sandler Alıcı: John Podesta

Emlakçı bir mendil buldu (sanırım pizza ile ilgili bir harita var. Senin mi? İstersen gönderebilirler. Meşgul olduğunu biliyorum, bu yüzden senin değilse ya da yapmadığın zaman cevap vermekten çekinmeyin istemiyorum.


09-04-2014

FROM: John Podesta

TO: Susan Sandler
**It's mine, but not worth worrying about.**


So what do you guys speculate they are talking about? A handkerchief is nothing out of the ordinary. But one with a **map on it, that seems pizza-related**? What would that even mean in normal context?

I'd love to hear your thoughts. Please link any other examples, so we can dissect them.

Author

195 Comments

  1. Sinop merkezden ben ziya. Selam herkese web siten harbiden çok güzel, şukuladım 15-01-2020 05:32:15

  2. Niğde merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar bu web sitesi valla çok güzel, facebookta paylaştım 15-01-2020 06:05:06

  3. Merhaba herkese paylaşımınız vallaha çok iyi, teşekkürler

  4. selam arkadaşlar sayfa ciddiyim çok iyi, face de paylaştım

  5. İzmir merkezden ben mehmet. Merhaba herkese web siteniz yeminle çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 15-01-2020 14:01:29

  6. Tekirdağ merkezden ben ahmet. Selamlar bu web sitesi inanki çok güzel, linkedinde paylaştım 15-01-2020 14:05:59

  7. selamun aleyküm bu web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, sağolun

  8. Yozgat merkezden ben ahmet. Selam herkese sayfa inan ki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 17-01-2020 10:29:49

  9. Erzurum merkezden ben mehmet. Slm web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 19-01-2020 21:39:20

  10. Karabük merkezden ben Aylin. Slm sayfanız inanki mükemmel, linkedinde paylaştım 25-01-2020 17:02:18

  11. elif yılmaz Reply

    Selamlar web siten vallaha billaha ilgi uyandırıcı, şukuladım

  12. Artvin merkezden ben Aylin. Merhabalar sayfanız vallaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 31-01-2020 13:46:44

  13. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar paylaşımın vallaha billaha çok iyi, şukuladım

  14. elif yılmaz Reply

    Samsun merkezden ben elif yılmaz. Merhaba siten gerçekten çok hoşuma gitti, tebrikler 07-02-2020 20:15:08

  15. Selamın aleyküm web siteniz ciddiyim çok güzel, twitter da paylaştım

  16. Çankırı merkezden ben mehmet. Merhabalar siteniz vallaha billaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım 13-02-2020 19:52:59

  17. Selam web sitesi inan ki iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  18. elif yılmaz Reply

    Manisa merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese paylaşımın yeminle hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 14-02-2020 20:21:51

  19. Selam sayfa yeminle dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  20. Yozgat merkezden ben ziya. Merhaba bu web sitesi ciddiyim çok güzel, face de paylaştım 23-02-2020 12:34:59

  21. Karaman merkezden ben doruk. Selam herkese web sitesi süper ötesi hayran edici, saolun 28-02-2020 08:26:04

  22. Kocaeli merkezden ben gaye. selam arkadaşlar paylaşımınız vallaha çok güzel, face de paylaştım 29-02-2020 13:35:32

  23. Kahramanmaraş merkezden ben ziya. Selam herkese paylaşımınız valla çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 01-03-2020 04:32:06

  24. Bayburt merkezden ben gaye. Merhabalar paylaşım cidden çok iyi, tebrikler 02-03-2020 08:17:36

  25. Selamın aleyküm siten ciddiyim hayran edici, twitter da paylaştım

  26. selamun aleyküm siten süper ötesi çok hoşuma gitti, teşekkürler

  27. Eskişehir merkezden ben ali. Merhaba herkese paylaşımınız inanılmaz hayran edici, şukuladım 19-03-2020 01:51:10

  28. Selamlar web siten inan ki dikkat çekici, face de paylaştım

  29. Karaman merkezden ben Emine. Merhaba herkese bu web sitesi inanki çok güzel, sosyal medyada paylaştım 26-03-2020 10:00:06

  30. Adıyaman merkezden ben banu. selamun aleyküm sayfa yeminle ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 31-03-2020 16:44:32

  31. elif yılmaz Reply

    Selamlar bu web sitesi valla çok güzel, linkedinde paylaştım

  32. Mrb sayfan vallaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  33. Kilis merkezden ben gaye. Merhabalar sayfanız süper ötesi iyi, şukuladım 05-04-2020 03:08:45

  34. Adana merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm bu web sitesi cidden iyi, twitter da paylaştım 08-04-2020 03:35:54

  35. merhaba arkadaşlar paylaşımın vallaha hayran bıraktı, şukuladım

  36. Kayseri merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar paylaşımın cidden dikkatimi çekti, teşekkürler 08-04-2020 23:44:40

  37. Trabzon merkezden ben ziya. Selam herkese paylaşımınız ciddiyim dikkatimi çekti, face de paylaştım 08-04-2020 23:44:42

  38. Selamın aleyküm sayfan valla çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  39. selam arkadaşlar paylaşımınız harbiden ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  40. Kırklareli merkezden ben gaye. Merhaba sayfan ciddiyim çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 08-04-2020 23:44:48

  41. selam arkadaşlar web sitesi ciddiyim dikkat çekici, sağolun

  42. selamun aleyküm siteniz harbiden güzel, linkedinde paylaştım

  43. Edirne merkezden ben ziya. Merhabalar siten süper ötesi iyi, facebookta paylaştım 11-04-2020 03:39:32

  44. Selam bu web sitesi inan ki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  45. Bartın merkezden ben ahmet. Selam herkese paylaşımın valla hayran bıraktı, teraziye tıkladım 18-04-2020 00:33:25

  46. Van merkezden ben ali. Selamlar web sitesi yeminle iyi, face de paylaştım 19-04-2020 14:13:34

  47. elif yılmaz Reply

    Merhaba bu web sitesi vallaha billaha çok iyi, teraziye tıkladım

  48. selamun aleyküm sayfan cidden hoşuma gitti, face de paylaştım

  49. Artvin merkezden ben gaye. Mrb sayfan inanılmaz hoşuma gitti, face de paylaştım 21-04-2020 02:10:25

  50. Malatya merkezden ben ali. Mrb sayfa inan ki mükemmel, linkedinde paylaştım 23-04-2020 00:38:39

  51. Bartın merkezden ben doruk. Merhaba herkese paylaşım vallaha billaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım 23-04-2020 16:14:59

  52. Selamın aleyküm sayfan inanılmaz çok güzel, teşekkürler

  53. selam arkadaşlar sayfanız vallaha mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  54. elif yılmaz Reply

    Ağrı merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese sayfa cidden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 06-05-2020 14:53:21

  55. Kütahya merkezden ben Emine. Mrb sayfan vallaha billaha hayran edici, teraziye tıkladım 06-05-2020 20:22:26

  56. merhaba arkadaşlar siten gerçekten hayran bıraktı, sağolun

  57. Merhabalar paylaşımınız cidden ilgi uyandırıcı, şukuladım

  58. Artvin merkezden ben Gürbüz. Merhabalar sayfan süper ötesi hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 31-05-2020 01:55:10

  59. Selam web siteniz vallaha billaha hayran edici, şukuladım

  60. merhaba arkadaşlar sayfan ciddiyim hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  61. selam arkadaşlar sayfa inan ki ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  62. Selamın aleyküm bu web sitesi yeminle hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  63. merhaba arkadaşlar siteniz yeminle çok güzel, sağolun

  64. Selam siten süper ötesi dikkatimi çekti, teşekkürler

  65. Kahramanmaraş merkezden ben ali. Slm sayfa ciddiyim hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 07-07-2020 08:04:08

  66. Merhabalar paylaşımın yeminle mükemmel, teşekkürler

  67. Şanlıurfa merkezden ben Emine. selam arkadaşlar paylaşım gerçekten çok iyi, teşekkürler 09-07-2020 02:06:05

  68. Kayseri merkezden ben Gürbüz. Merhabalar siten vallaha billaha çok hoşuma gitti, face de paylaştım 10-07-2020 05:48:07

  69. Antalya merkezden ben mehmet. Mrb web sitesi ciddiyim güzel, saolun 10-07-2020 16:28:55

  70. Karabük merkezden ben doruk. selam arkadaşlar web siteniz yeminle dikkat çekici, saolun 10-07-2020 20:36:41

  71. Nevşehir merkezden ben mehmet. Merhaba herkese bu web sitesi süper ötesi güzel, twitter da paylaştım 10-07-2020 20:36:47

  72. Antalya merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese paylaşımınız cidden çok güzel, linkedinde paylaştım 10-07-2020 20:36:52

  73. Merhabalar paylaşımınız cidden mükemmel, teraziye tıkladım

  74. Selam herkese web sitesi gerçekten hayran edici, tebrikler

  75. merhaba arkadaşlar web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, tebrikler

  76. Adıyaman merkezden ben doruk. selamun aleyküm paylaşımınız yeminle güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 10-07-2020 20:43:51

  77. Karabük merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar web siten inanki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 10-07-2020 20:43:58

  78. Kırklareli merkezden ben ahmet. Slm paylaşım valla hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 13-07-2020 12:05:23

  79. elif yılmaz Reply

    Niğde merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar paylaşım vallaha billaha çok güzel, teşekkürler 15-07-2020 13:14:45

  80. Merhabalar sayfan süper ötesi çok hoşuma gitti, saolun

  81. Slm siten gerçekten hayran edici, teraziye tıkladım

  82. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese paylaşımınız harbiden dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  83. Edirne merkezden ben ali. Mrb bu web sitesi vallaha ilgi uyandırıcı, teşekkürler 21-07-2020 23:26:35

  84. elif yılmaz Reply

    Kahramanmaraş merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese paylaşımınız süper ötesi çok iyi, saolun 24-07-2020 21:40:02

  85. Yozgat merkezden ben gaye. Selam paylaşımınız inanki mükemmel, sosyal medyada paylaştım 29-07-2020 06:18:33

  86. Kütahya merkezden ben gaye. Merhaba paylaşımınız inan ki ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 02-08-2020 03:43:36

  87. Ardahan merkezden ben ziya. selam arkadaşlar web sitesi harbiden iyi, teraziye tıkladım 04-08-2020 12:06:20

  88. Sinop merkezden ben Emine. Merhabalar sayfan inanılmaz hoşuma gitti, sağolun 07-08-2020 01:00:34

  89. Gürbüz Reply

    Selamın aleyküm siteniz yeminle çok hoşuma gitti, saolun

  90. Mrb web siten cidden çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  91. Selam paylaşım inanki hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  92. Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha billaha çok iyi, teşekkürler

  93. Merhabalar paylaşımın vallaha billaha hayran bıraktı, face de paylaştım

  94. elif yılmaz Reply

    Elazığ merkezden ben elif yılmaz. Selamlar siten harbiden çok hoşuma gitti, sağolun 17-08-2020 18:36:23

  95. elif yılmaz Reply

    Merhabalar sayfa valla hayran edici, tebrikler

  96. Trabzon merkezden ben gaye. Selam bu web sitesi harbiden hayran bıraktı, tebrikler 27-08-2020 23:50:05

  97. Iğdır merkezden ben ziya. Mrb web siten harbiden iyi, şukuladım 30-08-2020 16:45:21

  98. elif yılmaz Reply

    Kocaeli merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar paylaşım süper ötesi güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 31-08-2020 07:36:41

  99. Erzurum merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar sayfanız ciddiyim güzel, teraziye tıkladım 07-09-2020 12:18:42

  100. Gürbüz Reply

    Selamlar sayfanız yeminle dikkat çekici, twitter da paylaştım

  101. Diyarbakır merkezden ben Emine. Mrb bu web sitesi vallaha mükemmel, linkedinde paylaştım 08-09-2020 12:21:48

  102. Slm web siteniz harbiden çok iyi, facebookta paylaştım

  103. Selamlar web siteniz süper ötesi hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  104. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar web siten valla ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  105. Hakkari merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar web siten ciddiyim çok güzel, saolun 02-10-2020 11:38:36

  106. Gürbüz Reply

    Sakarya merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese web siteniz valla hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 04-10-2020 07:38:58

  107. Uşak merkezden ben gaye. Selamlar paylaşım gerçekten çok iyi, facebookta paylaştım 20-10-2020 14:14:58

  108. Bartın dan kimler var. Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? . Merhabalar bu web sitesi cidden çok güzel, sosyal medyada paylaştım , ali – 106

  109. İzmir merkezden ben hatice. selam arkadaşlar web siteniz inanılmaz hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 01-11-2020 21:20:48

  110. elif yılmaz Reply

    Hakkari dan kimler var. Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? . Selam web sitesi ciddiyim dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 354

  111. Gümüşhane dan kimler var. Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? . Selam web siteniz valla dikkatimi çekti, face de paylaştım , Emine – 288

  112. selamun aleyküm siten ciddiyim çok iyi, linkedinde paylaştım

  113. Mrb bu web sitesi gerçekten mükemmel, teraziye tıkladım

  114. Bu konu : ” Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? ” çok güzel. Selam herkese bu web sitesi vallaha hayran bıraktı, şukuladım , ziya – 107

  115. Bu konu : ” Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? ” çok güzel. Selam web siteniz inanki çok iyi, şukuladım , ali – 172

  116. Bu konu : ” Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? ” çok güzel. Merhaba herkese sayfa gerçekten çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 264

  117. Kırşehir dan kimler var. Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? . Selam herkese web sitesi harbiden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 38

  118. Kilis merkezden ben Hasan. selam arkadaşlar sayfa inanılmaz ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 28-11-2020 14:27:19

  119. selamun aleyküm paylaşımın yeminle çok güzel, teşekkürler

  120. Kocaeli dan kimler var. Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? . merhaba arkadaşlar paylaşımınız vallaha billaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım , ziya – 6

  121. Merhaba herkese paylaşımınız cidden hayran bıraktı, şukuladım

  122. Bu konu : ” Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? ” çok güzel. Merhaba web siteniz harbiden çok iyi, tebrikler , – 291

  123. Van merkezden ben gaye. Mrb siten cidden dikkatimi çekti, teşekkürler 06-12-2020 20:52:10

  124. Bu konu : ” Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? ” çok güzel. Selam herkese web siteniz vallaha billaha dikkatimi çekti, face de paylaştım , Emine – 364

  125. Kırıkkale merkezden ben banu. Selam paylaşımınız inan ki çok hoşuma gitti, şukuladım 06-12-2020 20:52:18

  126. Elazığ merkezden ben Hasan. Merhaba web siten vallaha billaha çok güzel, tebrikler 06-12-2020 20:52:21

  127. Giresun merkezden ben doruk. Merhaba paylaşımın gerçekten güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 06-12-2020 20:52:24

  128. Bu konu : ” Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? ” çok güzel. Merhaba web sitesi inanılmaz çok güzel, teraziye tıkladım , mehmet – 14

  129. Bu konu : ” Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? ” çok güzel. Merhaba web sitesi inanılmaz hayran bıraktı, teşekkürler , Hasan – 283

  130. Erzincan merkezden ben hatice. merhaba arkadaşlar web siten inan ki dikkatimi çekti, teşekkürler 15-12-2020 23:09:51

  131. Konya dan kimler var. Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? . Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha hayran bıraktı, tebrikler , ahmet – 338

  132. Selam paylaşımın cidden hayran bıraktı, teşekkürler

  133. Tekirdağ merkezden ben hatice. Selamlar bu web sitesi ciddiyim hayran edici, teraziye tıkladım 27-12-2020 08:22:07

  134. Bu konu : ” Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? ” çok güzel. Selam herkese web sitesi yeminle hoşuma gitti, teşekkürler , Emine – 441

  135. Slm web siten cidden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  136. Karaman merkezden ben ali. Selam bu web sitesi vallaha hayran bıraktı, şukuladım 01-01-2021 06:19:14

  137. Bu konu : ” Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? ” çok güzel. Selam siteniz inanki hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , gaye – 365

  138. elif yılmaz Reply

    Ankara dan kimler var. Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? . Selam herkese siten vallaha dikkat çekici, tebrikler , elif yılmaz – 445

  139. Mardin dan kimler var. Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? . Selam paylaşımınız gerçekten çok güzel, şukuladım , Aylin – 228

  140. Gaziantep dan kimler var. Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? . Selamın aleyküm web sitesi cidden çok güzel, sağolun , ziya – 38

  141. Aksaray merkezden ben mehmet. Merhabalar sayfanız yeminle hoşuma gitti, teşekkürler 12-01-2021 03:38:38

  142. Tokat dan kimler var. Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? . Merhaba herkese siten vallaha billaha hoşuma gitti, teraziye tıkladım , Aylin – 403

  143. Bu konu : ” Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? ” çok güzel. selamun aleyküm web sitesi inanki hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , emin – 361

  144. Malatya merkezden ben doruk. selamun aleyküm web siteniz ciddiyim dikkat çekici, face de paylaştım 26-01-2021 15:36:09

  145. Sivas dan kimler var. Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? . merhaba arkadaşlar sayfan gerçekten çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , memo – 176

  146. Samsun dan kimler var. Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? . Selamlar web siteniz ciddiyim çok güzel, teşekkürler , emin – 101

  147. elif yılmaz Reply

    Mrb sayfa süper ötesi dikkatimi çekti, tebrikler

  148. Tunceli dan kimler var. Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? . merhaba arkadaşlar web sitesi vallaha iyi, face de paylaştım , mehmet – 407

  149. Giresun dan kimler var. Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? . Selam herkese bu web sitesi cidden çok iyi, saolun , ziya – 120

  150. elif yılmaz Reply

    Van merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm web sitesi valla çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 04-02-2021 11:02:46

  151. Bitlis dan kimler var. Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? . Slm web siten gerçekten çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 341

  152. Bu konu : ” Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inanki çok iyi, şukuladım , banu – 294

  153. elif yılmaz Reply

    Kocaeli dan kimler var. Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? . Selamın aleyküm paylaşımın ciddiyim ilgi uyandırıcı, tebrikler , elif yılmaz – 182

  154. Kütahya dan kimler var. Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? . Selamlar sayfanız valla iyi, şukuladım , hatice – 285

  155. Van merkezden ben Emine. Mrb web siten vallaha dikkat çekici, şukuladım 19-02-2021 12:19:11

  156. Bu konu : ” Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? ” çok güzel. selam arkadaşlar siteniz vallaha ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , doruk – 215

  157. merhaba arkadaşlar siten vallaha billaha çok iyi, tebrikler

  158. Gürbüz Reply

    Yalova merkezden ben Gürbüz. Mrb paylaşım inanılmaz çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 03-03-2021 11:33:00

  159. Bu konu : ” Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? ” çok güzel. Selamın aleyküm siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , Emine – 265

  160. Niğde dan kimler var. Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? . merhaba arkadaşlar paylaşımınız gerçekten hayran edici, teşekkürler , Emine – 491

  161. Bu konu : ” Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfan vallaha çok iyi, teşekkürler , emin – 326

  162. Slm paylaşımın yeminle ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  163. Denizli dan kimler var. Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? . Merhaba web sitesi vallaha çok iyi, teşekkürler , hatice – 329

  164. Bu konu : ” Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? ” çok güzel. Slm siten ciddiyim çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , emin – 143

  165. Hakkari merkezden ben banu. Slm siten vallaha iyi, saolun 21-03-2021 14:08:20

  166. Bu konu : ” Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? ” çok güzel. Selamlar web siten yeminle çok güzel, face de paylaştım , ahmet – 350

  167. Kırşehir merkezden ben emin. Selamlar web sitesi ciddiyim hoşuma gitti, tebrikler 01-04-2021 20:59:26

  168. Selam herkese bu web sitesi gerçekten çok hoşuma gitti, saolun

  169. Ardahan merkezden ben Hasan. Selam herkese paylaşım yeminle hayran edici, tebrikler 02-05-2021 23:28:27

  170. Bu konu : ” Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? ” çok güzel. Selam herkese paylaşımınız ciddiyim hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ali – 250

  171. Bu konu : ” Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? ” çok güzel. Selam herkese sayfa valla iyi, sağolun , emin – 415

  172. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Bu Podesta e-postasını bir saniyeliğine nesnel olarak tartışabilir miyiz? ” çok güzel. Selamlar web siten cidden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , elif yılmaz – 427

  173. Selamın aleyküm paylaşımınız yeminle hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  174. elif yılmaz Reply

    Bitlis merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm sayfan inan ki hayran edici, şukuladım 13-05-2021 15:58:27

  175. Merhaba herkese web sitesi gerçekten mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link