Kategoriler
Genel

Bu Q şey garipleşiyor

QAnon GOP Propaganda Gerilla Pazarlanıyor

DIG

ELEŞTİREL DÜŞÜN

HERŞEYİ SORGULA

Fox News neden Qanon'un kim olduğunu sormuyor?

Michael Cohen'in bilinen diğer tek müşterisi Sean Hannity neden Trump'la olan düzenli segmentini kapsamıyor?

Q neden Trumps'ı Epstein ile geçmiyor?

Yoksa Dershowitz?

Yoksa Barr mı?

Neden Q sadece herkesin okuyabileceği ve gündemlerine uyan herhangi bir sonuca varabileceği bir fal kurabiyesi gibi açık uçlu yollarla iletişim kuruyor?

… BlindingTwilight tarafından gönderildi
[Bağlantı] [Yorum]

“Bu Q şey garipleşiyor” için 74 yanıt

Burdur merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar paylaşımın valla dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 24-01-2020 17:26:27

Denizli merkezden ben ziya. Selamlar siteniz inanki iyi, linkedinde paylaştım 26-01-2020 21:43:39

Gaziantep merkezden ben banu. Selamlar sayfan cidden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 28-01-2020 03:48:31

Aksaray merkezden ben ali. Selamlar web siten cidden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 01-02-2020 07:05:52

İstanbul merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar siten gerçekten çok güzel, şukuladım 05-02-2020 13:59:24

Elazığ merkezden ben gaye. selam arkadaşlar sayfan inan ki hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 10-02-2020 16:18:41

Bilecik merkezden ben Aylin. selamun aleyküm siteniz yeminle güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 11-02-2020 23:06:38

Yozgat merkezden ben mehmet. Selam paylaşımın yeminle iyi, linkedinde paylaştım 27-02-2020 06:28:07

Diyarbakır merkezden ben ziya. selam arkadaşlar siteniz inanılmaz hayran edici, tebrikler 01-03-2020 23:27:01

Konya merkezden ben banu. Merhaba herkese bu web sitesi inanki iyi, şukuladım 02-03-2020 00:03:20

Trabzon merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar paylaşımın inanılmaz güzel, saolun 06-03-2020 10:57:00

Tunceli merkezden ben Emine. Mrb siteniz vallaha dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 15-03-2020 03:22:51

Osmaniye merkezden ben ziya. Merhaba paylaşımınız inanki çok güzel, linkedinde paylaştım 18-03-2020 07:45:31

Gaziantep merkezden ben Gürbüz. Selam web siteniz valla çok iyi, face de paylaştım 23-03-2020 08:18:59

Van merkezden ben Aylin. Selamlar web siten harbiden hayran edici, face de paylaştım 29-03-2020 14:50:55

Bilecik merkezden ben ziya. Selam herkese web siten ciddiyim hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 01-04-2020 10:35:46

Eskişehir merkezden ben Emine. selamun aleyküm bu web sitesi gerçekten çok hoşuma gitti, sağolun 01-04-2020 23:38:34

Nevşehir merkezden ben ziya. Merhaba bu web sitesi harbiden hoşuma gitti, face de paylaştım 08-04-2020 05:25:12

Siirt merkezden ben ali. Selamlar paylaşım vallaha billaha güzel, sosyal medyada paylaştım 09-04-2020 19:54:02

Samsun merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha iyi, şukuladım 09-04-2020 20:09:51

İzmir merkezden ben ziya. selam arkadaşlar paylaşımın valla dikkatimi çekti, şukuladım 10-04-2020 02:31:26

Sakarya merkezden ben ziya. Selamlar web sitesi gerçekten güzel, face de paylaştım 10-04-2020 13:21:51

İstanbul merkezden ben Emine. selam arkadaşlar paylaşım ciddiyim hoşuma gitti, face de paylaştım 11-04-2020 09:06:03

Kırklareli merkezden ben Gürbüz. Mrb sayfa gerçekten mükemmel, linkedinde paylaştım 26-04-2020 21:50:16

Bitlis merkezden ben Gürbüz. Selam herkese web siteniz cidden çok güzel, twitter da paylaştım 03-05-2020 13:01:50

Muş merkezden ben ziya. selamun aleyküm siteniz vallaha çok güzel, linkedinde paylaştım 11-05-2020 09:13:57

Ağrı merkezden ben mehmet. Merhaba herkese sayfa inan ki mükemmel, twitter da paylaştım 11-05-2020 23:52:36

Kahramanmaraş merkezden ben Gürbüz. Mrb bu web sitesi gerçekten iyi, şukuladım 22-05-2020 20:19:46

Şırnak merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar sayfanız yeminle mükemmel, sağolun 04-07-2020 04:25:04

Erzincan merkezden ben mehmet. Merhaba web siteniz inanılmaz ilgi uyandırıcı, şukuladım 09-07-2020 01:21:32

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir