Bu, bu satırlardaki ilk yazım değil, ama bu göze batan, her iş parçacığında bunu görmek iki saniyenin hepsini aldı.

Hepimiz hep biliyoruz ki, bu altta şilin içinde çekilen dev bir mıknatıs vardı. Ama şimdi kimsenin olmadığı noktaya kadar, HİÇBİR YENİ herhangi birini ciddiye alamayacak.

Sorun, bir yorumun sadece bazı görüşlere karşıt olarak iyi yazılmış bir yanıt olması değil, yorumlardaki birisinin onlara bazı konular için makul olabilecek bir şilin olarak adlandırılmasıdır. Bu yorumdan hemen sonra onlarla aynı fikirde olan birileri vardı ve hemen ardından başka bir şilin yorumu yapıldı.

Boğa bokunu sıralamaya çalışırken oldukça tecrübeli olan ben pes ettim. İki ayrı tamamen ilgisiz, ama çok önemli konularda.

Ben onların içine girmeyeceğim. Ama konuyu ve konuştuğum yorumu verebilecek bir şey söyleyeceğim.

Görev, belirli bir "grup" adına işlenen vahşet hakkındaydı. Yorum "grubu" desteklemek için çıktı. OP'nin (orijinal yazı) aslında “grup” a saldıran şilin olduğunu nasıl düşündüklerine dikkat çekiyor.

Aslında OP şilin olsaydı, bu delicesine korkar. Şilin buraya bu "gruba" karşı nefret tohumları ekmek için dikilmişse. Bu "grup" ile ilgili yüzlerce gönderi, şilin olduğu ortaya çıktıysa, bu, sosyal medyayı süpüren ve sayısız genç insanın düşüncesine sızan başarılı bir kampanya olurdu. Özünde onları zihinsel olarak yok ettiklerini görmek için hazırlamak.

Söylediğim şey, bu sızmanın savaş öncesi birikimden ÇOK EDEBİYAT olabileceğidir. Onlar şartlandırma bile onlarla bir savaş söylenti duymadan önce onlardan nefret etmektir.

Biri için çok Korkunç bir farkındalık anı yaşadım …. Ya üçüncüsü ya da üçüncü dünya savaşının ortasında olduğumuzu sanıyordum, ama farkındalığım biz değiliz ve hala olabileceğini düşündüm Gerçek yükselişten 10-20 yıl uzakta, ama gerçekleştiğinde … karanlık olacak …. hepimiz zihinsel olarak onlarla savaşmaya ve onları ikinci bir düşünce olmadan öldürmeye hazırız …. neredeyse gibi Askerlerin avlandıkları bir tür uzaylı gördükleri Siyah ayna bölümü, ama gerçekten uyuşturucu kullandıkları veya düşmanlarını gizlemek için teknolojiye sahip olan insanlardı.

Genç nesillerin gerçekten doğru olduğu ortaya çıkarsa zaten buna düştüğünden oldukça korkuyorum.

Öte yandan bazı video oyunları oynamak ve duygularımı bu konuya sıkmak için oldukça memnunum …. XD: '(

Gönderen … Wolfinthesno
(Bağlantı) (Yorum)

Author

137 Comments

  1. Çorum merkezden ben mehmet. selamun aleyküm paylaşımınız yeminle hoşuma gitti, şukuladım 23-01-2020 13:02:06

  2. Afyon merkezden ben ali. Slm sayfan ciddiyim dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 23-01-2020 15:41:55

  3. Hatay merkezden ben banu. Selamlar paylaşımın inan ki dikkat çekici, face de paylaştım 23-01-2020 16:19:17

  4. selam arkadaşlar paylaşımınız yeminle çok iyi, teraziye tıkladım

  5. Slm paylaşımınız vallaha billaha dikkatimi çekti, tebrikler

  6. elif yılmaz Reply

    Selamlar paylaşımın ciddiyim güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  7. selamun aleyküm web siten inanki ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  8. Afyon merkezden ben Gürbüz. Slm paylaşımınız inanki dikkat çekici, facebookta paylaştım 10-02-2020 08:29:23

  9. Bolu merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar web sitesi cidden mükemmel, saolun 12-02-2020 23:09:39

  10. Zonguldak merkezden ben ziya. Mrb web sitesi inan ki hayran bıraktı, sağolun 13-02-2020 05:59:25

  11. Gaziantep merkezden ben Aylin. selamun aleyküm web siten vallaha billaha çok güzel, twitter da paylaştım 14-02-2020 20:19:59

  12. Selam bu web sitesi inan ki hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  13. Merhaba sayfanız inanki ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  14. Selamın aleyküm bu web sitesi valla hoşuma gitti, tebrikler

  15. Kilis merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar web siten inanılmaz dikkatimi çekti, sağolun 19-02-2020 11:17:06

  16. selam arkadaşlar paylaşımınız gerçekten dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  17. Selam paylaşımınız süper ötesi ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  18. selamun aleyküm sayfan inan ki hoşuma gitti, şukuladım

  19. Selam herkese paylaşımınız vallaha billaha ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  20. Bingöl merkezden ben ali. Selam web siten ciddiyim iyi, twitter da paylaştım 07-03-2020 06:05:08

  21. Bursa merkezden ben ali. Selam herkese web sitesi inanki hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 11-03-2020 02:52:59

  22. Ordu merkezden ben doruk. Merhaba herkese sayfa yeminle güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 11-03-2020 07:24:50

  23. Kayseri merkezden ben doruk. Merhaba herkese web siteniz harbiden mükemmel, face de paylaştım 11-03-2020 21:21:19

  24. Muğla merkezden ben gaye. Selam siten cidden hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 11-03-2020 21:39:51

  25. Selamlar web siteniz gerçekten hoşuma gitti, face de paylaştım

  26. Malatya merkezden ben ahmet. Selam herkese paylaşımınız vallaha hayran edici, linkedinde paylaştım 20-03-2020 08:05:47

  27. Yalova merkezden ben doruk. Selam paylaşımın harbiden güzel, twitter da paylaştım 20-03-2020 23:26:47

  28. Karabük merkezden ben banu. Merhaba herkese paylaşım harbiden çok iyi, linkedinde paylaştım 22-03-2020 15:55:22

  29. Çanakkale merkezden ben doruk. Merhaba web sitesi cidden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 23-03-2020 14:51:29

  30. Adıyaman merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm web sitesi inanılmaz güzel, saolun 28-03-2020 09:13:36

  31. Çankırı merkezden ben ahmet. selamun aleyküm web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, sağolun 28-03-2020 22:21:45

  32. elif yılmaz Reply

    Selamlar bu web sitesi inan ki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  33. Uşak merkezden ben ziya. Selam herkese sayfan valla çok iyi, facebookta paylaştım 31-03-2020 05:54:54

  34. Merhaba paylaşım cidden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  35. Malatya merkezden ben ziya. Merhaba sayfa inanılmaz dikkatimi çekti, face de paylaştım 06-04-2020 04:06:51

  36. Adana merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm siteniz inan ki güzel, tebrikler 08-04-2020 05:40:15

  37. elif yılmaz Reply

    Kırşehir merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese sayfa vallaha billaha çok iyi, teraziye tıkladım 09-04-2020 05:56:46

  38. selamun aleyküm siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, sağolun

  39. Adıyaman merkezden ben banu. Mrb siteniz yeminle ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 16-04-2020 13:04:20

  40. Diyarbakır merkezden ben doruk. selam arkadaşlar paylaşımın valla çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 29-04-2020 12:17:16

  41. Amasya merkezden ben Aylin. Merhabalar bu web sitesi valla güzel, tebrikler 02-05-2020 14:44:41

  42. Denizli merkezden ben banu. Merhaba paylaşımınız inan ki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 03-05-2020 17:20:09

  43. Adana merkezden ben Emine. Merhabalar siteniz yeminle hayran edici, tebrikler 04-05-2020 05:28:29

  44. selamun aleyküm siteniz inan ki mükemmel, linkedinde paylaştım

  45. Ardahan merkezden ben gaye. Merhabalar bu web sitesi inan ki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 09-05-2020 16:13:35

  46. Bilecik merkezden ben banu. selam arkadaşlar web siten vallaha billaha dikkatimi çekti, sağolun 12-05-2020 04:08:08

  47. Muğla merkezden ben mehmet. Merhaba siteniz ciddiyim dikkatimi çekti, sağolun 14-05-2020 09:51:45

  48. Diyarbakır merkezden ben mehmet. Mrb web sitesi harbiden çok güzel, facebookta paylaştım 30-05-2020 22:06:48

  49. selam arkadaşlar paylaşım harbiden hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  50. merhaba arkadaşlar paylaşım inanki dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  51. Diyarbakır merkezden ben Gürbüz. Selam herkese sayfa harbiden çok hoşuma gitti, saolun 11-06-2020 12:53:56

  52. Selamlar paylaşımın cidden mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  53. elif yılmaz Reply

    Selam sayfa vallaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  54. elif yılmaz Reply

    Kilis merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar sayfanız inan ki çok güzel, teşekkürler 20-06-2020 11:37:04

  55. selam arkadaşlar sayfa harbiden hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  56. Sakarya merkezden ben Gürbüz. Merhaba paylaşımınız inan ki mükemmel, sosyal medyada paylaştım 02-07-2020 01:15:48

  57. Ordu merkezden ben ahmet. Selamlar siteniz valla dikkat çekici, teraziye tıkladım 11-07-2020 11:42:04

  58. Selam paylaşım süper ötesi hayran edici, facebookta paylaştım

  59. Yozgat merkezden ben doruk. selam arkadaşlar sayfa inan ki çok güzel, face de paylaştım 28-07-2020 23:18:50

  60. elif yılmaz Reply

    Mrb bu web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  61. Selamın aleyküm sayfanız inan ki mükemmel, sağolun

  62. Merhaba herkese web sitesi vallaha güzel, facebookta paylaştım

  63. Selamlar siten valla çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  64. Selamın aleyküm web sitesi harbiden dikkatimi çekti, sağolun

  65. Erzurum merkezden ben Aylin. Selam herkese paylaşımınız vallaha çok hoşuma gitti, teşekkürler 05-09-2020 14:44:09

  66. Merhaba herkese paylaşımın süper ötesi çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  67. selamun aleyküm web siteniz inan ki hoşuma gitti, face de paylaştım

  68. Niğde merkezden ben ali. Merhaba herkese sayfa vallaha güzel, şukuladım 23-09-2020 18:40:51

  69. Selam herkese bu web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, face de paylaştım

  70. Edirne merkezden ben doruk. Merhabalar sayfanız vallaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım 05-10-2020 07:24:54

  71. Gürbüz Reply

    Kayseri merkezden ben Gürbüz. Selamlar paylaşımınız süper ötesi mükemmel, tebrikler 22-10-2020 11:06:49

  72. elif yılmaz Reply

    Malatya dan kimler var. Bu Sub'un büyük bir sorunu var. . merhaba arkadaşlar paylaşımın ciddiyim hayran edici, şukuladım , elif yılmaz – 239

  73. elif yılmaz Reply

    Kayseri merkezden ben elif yılmaz. Merhaba paylaşımınız ciddiyim iyi, tebrikler 22-10-2020 11:18:30

  74. elif yılmaz Reply

    Selamın aleyküm web siteniz vallaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  75. elif yılmaz Reply

    Giresun merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar web sitesi inanki dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 02-11-2020 13:23:38

  76. selamun aleyküm sayfan inanki dikkat çekici, facebookta paylaştım

  77. Malatya merkezden ben ahmet. Slm sayfan cidden çok hoşuma gitti, tebrikler 04-11-2020 08:39:39

  78. Bu konu : ” Bu Sub'un büyük bir sorunu var. ” çok güzel. Selam sayfanız inanki dikkat çekici, linkedinde paylaştım , memo – 309

  79. Niğde dan kimler var. Bu Sub'un büyük bir sorunu var. . Merhaba siten vallaha ilgi uyandırıcı, tebrikler , ali – 278

  80. elif yılmaz Reply

    Aksaray merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar paylaşımın gerçekten çok güzel, sağolun 30-11-2020 19:35:20

  81. Bu konu : ” Bu Sub'un büyük bir sorunu var. ” çok güzel. Merhaba herkese web siteniz süper ötesi çok güzel, teraziye tıkladım , Aylin – 429

  82. Şırnak merkezden ben ziya. Merhaba herkese paylaşımın valla güzel, linkedinde paylaştım 10-12-2020 09:47:30

  83. Zonguldak merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm sayfa vallaha hayran edici, sağolun 15-12-2020 08:55:52

  84. Kırıkkale merkezden ben Aylin. Selam herkese bu web sitesi gerçekten hayran edici, sağolun 15-12-2020 23:09:11

  85. Selam sayfan inanki hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  86. Yalova merkezden ben emin. Selamın aleyküm paylaşımın valla çok güzel, tebrikler 21-12-2020 16:33:10

  87. Sinop merkezden ben doruk. Selamın aleyküm sayfan inanki çok güzel, sosyal medyada paylaştım 25-12-2020 04:03:27

  88. Afyon dan kimler var. Bu Sub'un büyük bir sorunu var. . Slm siteniz cidden hayran bıraktı, facebookta paylaştım , ahmet – 387

  89. selamun aleyküm siteniz vallaha güzel, face de paylaştım

  90. Elazığ merkezden ben banu. selamun aleyküm paylaşım vallaha billaha çok iyi, face de paylaştım 08-01-2021 17:38:56

  91. Bu konu : ” Bu Sub'un büyük bir sorunu var. ” çok güzel. Selam herkese web sitesi inanılmaz çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , hatice – 380

  92. Elazığ merkezden ben ahmet. Selamlar bu web sitesi yeminle çok iyi, sağolun 12-01-2021 22:18:21

  93. elif yılmaz Reply

    Giresun merkezden ben elif yılmaz. Mrb sayfan vallaha ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 13-01-2021 17:38:00

  94. Sinop dan kimler var. Bu Sub'un büyük bir sorunu var. . Slm paylaşım gerçekten güzel, sağolun , ahmet – 229

  95. Iğdır dan kimler var. Bu Sub'un büyük bir sorunu var. . Selam herkese web sitesi vallaha ilgi uyandırıcı, saolun , doruk – 350

  96. Manisa merkezden ben mehmet. selamun aleyküm paylaşım vallaha billaha çok iyi, face de paylaştım 16-01-2021 02:44:03

  97. Bolu merkezden ben ziya. Slm siteniz süper ötesi çok iyi, facebookta paylaştım 16-01-2021 13:36:04

  98. Bu konu : ” Bu Sub'un büyük bir sorunu var. ” çok güzel. Merhaba siteniz süper ötesi hoşuma gitti, saolun , emin – 272

  99. Gürbüz Reply

    Kayseri dan kimler var. Bu Sub'un büyük bir sorunu var. . Merhaba web sitesi inanılmaz iyi, facebookta paylaştım , Gürbüz – 430

  100. Selam herkese sayfan harbiden hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  101. Selam herkese paylaşım süper ötesi hayran bıraktı, saolun

  102. Edirne merkezden ben ali. Selamın aleyküm siteniz vallaha dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 12-02-2021 07:14:35

  103. Bu konu : ” Bu Sub'un büyük bir sorunu var. ” çok güzel. Selamın aleyküm siten inanılmaz hayran edici, saolun , banu – 41

  104. Gaziantep merkezden ben ali. selam arkadaşlar sayfanız ciddiyim çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 03-03-2021 20:34:49

  105. Batman merkezden ben gaye. Selamlar web siten gerçekten iyi, saolun 05-03-2021 00:26:06

  106. elif yılmaz Reply

    Malatya dan kimler var. Bu Sub'un büyük bir sorunu var. . Slm siteniz süper ötesi mükemmel, teşekkürler , elif yılmaz – 299

  107. Bu konu : ” Bu Sub'un büyük bir sorunu var. ” çok güzel. Selam siten inanılmaz çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , gaye – 177

  108. Kocaeli merkezden ben ali. Selam herkese paylaşımın gerçekten ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 25-03-2021 14:39:42

  109. Karabük dan kimler var. Bu Sub'un büyük bir sorunu var. . Merhaba paylaşımınız vallaha billaha çok güzel, tebrikler , ali – 221

  110. Bu konu : ” Bu Sub'un büyük bir sorunu var. ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşım yeminle dikkatimi çekti, şukuladım , gaye – 197

  111. Giresun merkezden ben Aylin. Merhaba herkese sayfa cidden çok iyi, sağolun 11-04-2021 17:26:41

  112. Mrb sayfanız cidden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  113. Bu konu : ” Bu Sub'un büyük bir sorunu var. ” çok güzel. Selam web sitesi inanki iyi, şukuladım , emin – 141

  114. Artvin merkezden ben ali. Selam web sitesi süper ötesi ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 03-05-2021 00:02:08

  115. Rize merkezden ben ali. Merhaba herkese sayfa ciddiyim dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 04-05-2021 02:37:40

  116. Niğde dan kimler var. Bu Sub'un büyük bir sorunu var. . Merhaba herkese sayfan cidden iyi, facebookta paylaştım , mehmet – 420

  117. selam arkadaşlar siten inanki dikkat çekici, teşekkürler

  118. Çanakkale dan kimler var. Bu Sub'un büyük bir sorunu var. . merhaba arkadaşlar paylaşımın gerçekten dikkatimi çekti, teşekkürler , Emine – 327

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link