Arkadaşlarımdan herhangi biri komplo türü insanlarsa veya hükümetin bu * virüsün * arkasındaki bir şeyi sakladığını düşünüyorsanız bu altın madenini kontrol edin.

Bu boku kontrol et

Tamam, biri beni bir gruba ekledi ve grubun sahibi bu yayını yaptı.

Bu sabah saat 4: 30'da, Kanada Başbakanı Justin Trudeau'ya ABD tarafından kurumsal ve mali suçlar nedeniyle suç duyurusunda bulunuldu. Medya sahiplerine Trudeau ve karısının Corona virüsünün olduğu ve bir süre evlerinden ayrılmayacakları konusunda herkese beyinleri yıkama talimatı verildi.

Tom Hanks, 48 ​​saat önce pedofili nedeniyle tutuklandı ve şu anda Avustralya'da bir otel odasında tutuluyor ve ABD'ye geri dönmeyi reddediyor. Bir sonraki ünlü tutuklamalar Celine Dion, Madonna, Charles Barkley ve Kevin Spacey olacak. Herkes Corona virüsü enfeksiyonlarını iddia edecek

80'den fazla Vatikan ve mali yetkiliye mali suç, pedofili, çocuk kaçakçılığı ve cinsel istismar için aynı suçlulara hizmet verildiği için İtalya'nın havalimanları tamamen kapatıldı

Birleşik Krallık, kendi Kraliyet Ailesi ve bağlı kuruluşlarının toplu tutuklamalarını tamamladı

Hüküm giymiş Hollywood tecavüzcü Harvey Weinstein, yüzlerce ünlü Hollywood ünlüsüne tanıklık etmesi ve uyuşturucu ticareti, pedofili ve çocuk kaçakçılığına katılımı konusunda anlaşma sağladı. 55 yıl hapis cezası yerine sadece 23 yıl hapis cezası aldı. Buna karşılık, İngiltere Prensi Andrew, eski başkan Bill Clinton, eski başkan yardımcısı Joe Biden, Tom Hanks, Oprah, Ellen DeGeneres, Quentin Tarantino, Charlie Sheen, Bob Saget, Kevin Spacey, John Travolta, Steven Spielberg, Podesta, NXIVM ve PIZZAGATE seks kaçakçılığı kulüpleri ve yüzlerce kişi daha doğrudan Jeffrey Epstein ile ilgilendi

Jeffrey Epstein'ın da benzer şekilde bir anlaşma yapmasına ve ifadesine karşılık olarak hapishanede intihar etmesine izin verildi

Bazı büyük dünya şirketlerinin CEO'ları suçlandı / tutuklandı ve bazıları son 30-60 gün içinde NBA, Harley Davidson, Bill Gates Vakfı, Intel, McDonald's, Cesar'ın CEO'ları gibi istifaya zorlandı. Ödüller ve Disney; Vatikan Emniyet Müdürü; vb. Önümüzdeki 3 ayda yaklaşık 700-800 istifa daha geliyor

Laboratuvarda yaratılan Corona virüsü, kitle zorunlu aşılama gündeminin örtbasıydı. Şimdi dünyanın gördüğü en büyük ABD İstihbarat operasyonu haline geldi. Bu toplu 158.000 tutuklama operasyonu, küresel seçkinler ve George Soros, BM yetkilileri ve GRETA'nın kurucuları gibi bankacılar da dahil olmak üzere en büyük kötü ve bozuk politikacıları, ünlüleri ve CEO'ları kaldıracak ve ele geçirecek.

Başkan Trump 2020 seçimlerini kazanacak ve eski ABD başkanlarının tutuklanması 2021'in başlarında gerçekleşecek. Tüm büyük tutuklamalar medya tarafından kazara veya komplo teorileri olarak gösterilecek. Tutuklanan tüm kişilere "Rommel Ölümü" verilecek, yani itibarlarının bozulmadan kalacağına dair güvenceler karşılığında halka intihar ya da kazayla ölüm olarak tasvir edilen ölüm getirileri arasında bir seçim yapacaklar. halkın utanç vermesine yol açacak bir ceza davası açmayı seçebilirler

Bazı üst düzey dini liderler tutuklanacak veya istifa etmeye zorlanacak ve bazıları aniden "hastalanacak". Vatikan ilk olacak ve Papa 2020'de kaldırılacak. İnsan çıkarılan Adrenokrom üretimi ortaya çıkacak ve Hollywood ve Vatikan bundan doğrudan sorumlu olacaklar

Gelecekte, okullar, borsa, bazı bankalar, havaalanları, nakliye, seyahat, etkinlikler, galalar, sergiler, spor oyunları, spor şampiyonaları, müzik ödülü törenleri gibi dünyanın en yaygın operasyonlarının 2 aylık tam kapanması olacak. , NBA / NHL / Beyzbol oyunları ve gemi yolculukları. (GEÇİCİ) >> Gıda kıtlığı ve kademeli elektrik enerjisi kaybı olacaktır. Gaz fiyatları düşecek, yiyecek maliyetleri yükselecek, sigorta yükselecek, altın ve gümüş stokları düşecek ve birçok şirket iflas edecek ya da Air'e ne olacağı gibi önemli bir finansal kayıp alacak Kanada, Disney ve Coca-Cola

Büyük Uyanış'a hoş geldiniz. Bu yaz ve sonbaharda olacaklar dünyanın tarihini değiştirecek.

Author

131 Comments

  1. Selamın aleyküm web sitesi cidden güzel, sosyal medyada paylaştım

  2. Yalova merkezden ben gaye. Selamın aleyküm sayfanız gerçekten dikkatimi çekti, face de paylaştım 17-03-2020 23:04:02

  3. Manisa merkezden ben mehmet. selamun aleyküm bu web sitesi gerçekten hoşuma gitti, tebrikler 18-03-2020 00:53:11

  4. Merhabalar web siten vallaha dikkat çekici, twitter da paylaştım

  5. Balıkesir merkezden ben mehmet. Merhaba herkese web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, saolun 18-03-2020 23:03:42

  6. Merhaba paylaşım harbiden hayran bıraktı, face de paylaştım

  7. Selam web sitesi vallaha dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  8. Erzurum merkezden ben banu. Slm sayfan vallaha billaha hoşuma gitti, twitter da paylaştım 29-03-2020 13:53:34

  9. Kırklareli merkezden ben ahmet. Mrb siten ciddiyim çok iyi, sağolun 30-03-2020 14:39:05

  10. Trabzon merkezden ben Emine. Selam web siteniz gerçekten çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 06-04-2020 08:45:00

  11. Osmaniye merkezden ben ahmet. Mrb sayfan inanılmaz hoşuma gitti, sağolun 06-04-2020 11:18:21

  12. Hakkari merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar web siten inanki hayran edici, tebrikler 06-04-2020 20:59:26

  13. İzmir merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar sayfan vallaha iyi, tebrikler 15-04-2020 02:04:40

  14. Hatay merkezden ben doruk. Slm siteniz vallaha hayran edici, teraziye tıkladım 17-04-2020 04:35:18

  15. Elazığ merkezden ben Gürbüz. Selam sayfa gerçekten iyi, facebookta paylaştım 19-04-2020 02:18:31

  16. selamun aleyküm web siteniz vallaha billaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  17. Aydın merkezden ben Gürbüz. Slm paylaşımın inanılmaz hayran edici, teşekkürler 22-04-2020 22:26:23

  18. Selam herkese paylaşımın ciddiyim dikkatimi çekti, tebrikler

  19. Uşak merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar paylaşım gerçekten çok iyi, linkedinde paylaştım 23-04-2020 18:38:36

  20. Ankara merkezden ben ahmet. Merhabalar siteniz ciddiyim hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 24-04-2020 10:20:07

  21. Kocaeli merkezden ben Gürbüz. Selam sayfanız inan ki iyi, saolun 01-05-2020 16:29:58

  22. Muğla merkezden ben Aylin. Selam sayfan inanılmaz mükemmel, teşekkürler 02-05-2020 01:20:56

  23. İstanbul merkezden ben doruk. selamun aleyküm web siteniz yeminle ilgi uyandırıcı, sağolun 07-05-2020 06:04:15

  24. Merhaba herkese paylaşımınız ciddiyim çok iyi, sağolun

  25. Siirt merkezden ben ahmet. Selam paylaşımın cidden hayran bıraktı, teşekkürler 14-05-2020 09:06:59

  26. selamun aleyküm siten ciddiyim güzel, twitter da paylaştım

  27. Muğla merkezden ben ali. Merhabalar paylaşımınız vallaha çok iyi, tebrikler 18-05-2020 23:20:49

  28. merhaba arkadaşlar sayfa yeminle çok hoşuma gitti, sağolun

  29. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar sayfan gerçekten ilgi uyandırıcı, sağolun

  30. Nevşehir merkezden ben ahmet. Merhaba bu web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, şukuladım 29-05-2020 11:48:49

  31. Merhaba herkese siteniz yeminle ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  32. Kilis merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar siten gerçekten hayran edici, facebookta paylaştım 11-06-2020 03:05:59

  33. Gaziantep merkezden ben Gürbüz. Selamlar bu web sitesi cidden çok iyi, facebookta paylaştım 13-06-2020 18:01:54

  34. elif yılmaz Reply

    Bingöl merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar sayfan gerçekten dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 17-06-2020 13:23:18

  35. Tekirdağ merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar siten gerçekten iyi, linkedinde paylaştım 20-06-2020 04:57:57

  36. Merhaba herkese web siteniz harbiden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  37. Isparta merkezden ben mehmet. Selam sayfanız gerçekten iyi, şukuladım 06-07-2020 06:04:15

  38. Tekirdağ merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm siteniz harbiden dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 09-07-2020 13:54:13

  39. Mrb sayfanız ciddiyim dikkat çekici, teraziye tıkladım

  40. Selam herkese sayfan inanki hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  41. Bolu merkezden ben ziya. Merhabalar sayfanız süper ötesi çok güzel, linkedinde paylaştım 22-07-2020 02:30:40

  42. Sakarya merkezden ben doruk. Merhaba web siten ciddiyim hayran edici, sağolun 04-08-2020 17:15:06

  43. selamun aleyküm web siten gerçekten güzel, teraziye tıkladım

  44. Malatya merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm web sitesi valla mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 06-08-2020 23:04:56

  45. elif yılmaz Reply

    Ankara merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar paylaşımın inan ki çok iyi, facebookta paylaştım 13-08-2020 14:56:26

  46. Kars merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar sayfa süper ötesi güzel, şukuladım 18-08-2020 14:16:03

  47. selamun aleyküm sayfan süper ötesi çok hoşuma gitti, şukuladım

  48. Kırklareli merkezden ben Emine. Selamın aleyküm bu web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 23-08-2020 00:18:25

  49. elif yılmaz Reply

    Rize merkezden ben elif yılmaz. Selam sayfan inanki güzel, linkedinde paylaştım 01-09-2020 03:27:06

  50. Gürbüz Reply

    Ordu merkezden ben Gürbüz. Mrb paylaşımınız süper ötesi hayran edici, linkedinde paylaştım 04-09-2020 03:12:12

  51. elif yılmaz Reply

    Ankara merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm paylaşımınız inan ki iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 10-09-2020 09:44:26

  52. Bursa merkezden ben mehmet. selamun aleyküm sayfan valla hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 10-09-2020 13:36:51

  53. Afyon merkezden ben ali. selam arkadaşlar sayfa süper ötesi dikkat çekici, saolun 16-09-2020 06:16:51

  54. Antalya merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar bu web sitesi yeminle dikkat çekici, şukuladım 18-09-2020 14:01:09

  55. Selamlar sayfan inan ki hoşuma gitti, face de paylaştım

  56. Merhaba herkese web siten harbiden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  57. Bingöl merkezden ben doruk. Merhabalar sayfan vallaha mükemmel, teraziye tıkladım 03-10-2020 05:35:49

  58. Selamlar web siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  59. Selam herkese web sitesi cidden çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  60. Aksaray dan kimler var. Bu süper ilginç buldum. . Slm siteniz inanılmaz çok hoşuma gitti, saolun , Emine – 305

  61. elif yılmaz Reply

    Selamlar web siten yeminle çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  62. Selam siteniz ciddiyim güzel, facebookta paylaştım

  63. selam arkadaşlar bu web sitesi vallaha mükemmel, linkedinde paylaştım

  64. elif yılmaz Reply

    Rize dan kimler var. Bu süper ilginç buldum. . merhaba arkadaşlar paylaşımın vallaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 374

  65. Osmaniye merkezden ben . Selamın aleyküm web siten süper ötesi iyi, teşekkürler 06-11-2020 22:50:25

  66. Muğla dan kimler var. Bu süper ilginç buldum. . selam arkadaşlar web sitesi inan ki hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , memo – 379

  67. Bu konu : ” Bu süper ilginç buldum. ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfa vallaha billaha çok iyi, face de paylaştım , – 8

  68. selam arkadaşlar siten vallaha billaha mükemmel, tebrikler

  69. Merhaba herkese bu web sitesi harbiden dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  70. Zonguldak merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar sayfan inan ki dikkatimi çekti, sağolun 15-12-2020 19:38:22

  71. elif yılmaz Reply

    Ankara merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar bu web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 15-12-2020 23:05:15

  72. Gürbüz Reply

    Selam herkese paylaşımınız süper ötesi çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  73. Bu konu : ” Bu süper ilginç buldum. ” çok güzel. Slm siteniz gerçekten dikkat çekici, face de paylaştım , banu – 83

  74. Artvin merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar paylaşımın vallaha ilgi uyandırıcı, şukuladım 23-12-2020 18:22:40

  75. Kilis dan kimler var. Bu süper ilginç buldum. . Merhaba sayfa yeminle hayran edici, face de paylaştım , emin – 101

  76. Selamlar siteniz inanılmaz mükemmel, facebookta paylaştım

  77. Merhabalar siteniz inanki hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  78. Gürbüz Reply

    Kars dan kimler var. Bu süper ilginç buldum. . Slm paylaşımın vallaha billaha mükemmel, teşekkürler , Gürbüz – 112

  79. Antalya merkezden ben memo. merhaba arkadaşlar paylaşımınız yeminle mükemmel, sağolun 18-01-2021 13:55:56

  80. Bu konu : ” Bu süper ilginç buldum. ” çok güzel. Slm paylaşımın cidden hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , ziya – 170

  81. Bolu dan kimler var. Bu süper ilginç buldum. . Selam paylaşımın inanki mükemmel, face de paylaştım , ahmet – 234

  82. Siirt merkezden ben Hasan. Merhaba bu web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 23-01-2021 06:57:46

  83. Şırnak dan kimler var. Bu süper ilginç buldum. . Selamlar web sitesi yeminle dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , Emine – 106

  84. Kayseri merkezden ben gaye. Merhabalar web siten vallaha billaha dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 29-01-2021 04:26:20

  85. Erzincan dan kimler var. Bu süper ilginç buldum. . selam arkadaşlar paylaşımın süper ötesi ilgi uyandırıcı, sağolun , banu – 479

  86. Bu konu : ” Bu süper ilginç buldum. ” çok güzel. Selam paylaşımın vallaha mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 493

  87. Bu konu : ” Bu süper ilginç buldum. ” çok güzel. Selam paylaşım vallaha billaha hayran edici, sağolun , mehmet – 497

  88. Aydın dan kimler var. Bu süper ilginç buldum. . Merhabalar sayfanız ciddiyim iyi, sosyal medyada paylaştım , Emine – 21

  89. Bolu dan kimler var. Bu süper ilginç buldum. . merhaba arkadaşlar bu web sitesi süper ötesi çok iyi, linkedinde paylaştım , doruk – 144

  90. Gürbüz Reply

    Selamlar paylaşımınız harbiden çok güzel, teşekkürler

  91. Merhaba web siten vallaha billaha dikkat çekici, teşekkürler

  92. selamun aleyküm sayfa yeminle dikkatimi çekti, saolun

  93. Yalova merkezden ben banu. Merhabalar web siten cidden mükemmel, facebookta paylaştım 28-02-2021 08:29:14

  94. merhaba arkadaşlar siteniz ciddiyim çok iyi, teşekkürler

  95. selam arkadaşlar paylaşımınız inanki hayran edici, twitter da paylaştım

  96. Kars merkezden ben memo. Mrb siteniz vallaha billaha güzel, linkedinde paylaştım 04-03-2021 14:44:06

  97. Bu konu : ” Bu süper ilginç buldum. ” çok güzel. Slm paylaşımınız valla dikkatimi çekti, teşekkürler , ahmet – 75

  98. selamun aleyküm sayfanız valla ilgi uyandırıcı, tebrikler

  99. Bu konu : ” Bu süper ilginç buldum. ” çok güzel. Merhabalar web siteniz inan ki hoşuma gitti, tebrikler , doruk – 324

  100. Sakarya merkezden ben hatice. Selamlar siten inanki hayran edici, teraziye tıkladım 20-03-2021 05:17:04

  101. Selamın aleyküm sayfan vallaha billaha güzel, linkedinde paylaştım

  102. Balıkesir merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar siteniz harbiden mükemmel, twitter da paylaştım 24-03-2021 21:35:06

  103. Kahramanmaraş dan kimler var. Bu süper ilginç buldum. . Merhaba herkese siten gerçekten çok iyi, teşekkürler , Hasan – 92

  104. Şırnak dan kimler var. Bu süper ilginç buldum. . Selamlar sayfa ciddiyim mükemmel, saolun , Hasan – 189

  105. Düzce merkezden ben ahmet. Merhaba paylaşımın yeminle hayran edici, tebrikler 30-03-2021 18:21:06

  106. Bu konu : ” Bu süper ilginç buldum. ” çok güzel. Selam herkese paylaşım cidden hoşuma gitti, saolun , emin – 143

  107. Kars dan kimler var. Bu süper ilginç buldum. . Merhaba web siten vallaha billaha çok iyi, sosyal medyada paylaştım , hatice – 79

  108. Gürbüz Reply

    Merhabalar web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, saolun

  109. İzmir merkezden ben emin. Selam paylaşımınız gerçekten hoşuma gitti, face de paylaştım 16-04-2021 12:03:05

  110. Bu konu : ” Bu süper ilginç buldum. ” çok güzel. Selamın aleyküm siten inan ki mükemmel, face de paylaştım , Hasan – 281

  111. Bu konu : ” Bu süper ilginç buldum. ” çok güzel. Selam herkese paylaşımınız valla çok hoşuma gitti, face de paylaştım , mehmet – 75

  112. Tekirdağ merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar sayfanız vallaha hayran bıraktı, teşekkürler 07-05-2021 00:33:26

  113. Bu konu : ” Bu süper ilginç buldum. ” çok güzel. Selam sayfanız cidden çok güzel, twitter da paylaştım , mehmet – 225

  114. Selam sayfanız vallaha billaha hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  115. İstanbul merkezden ben ali. selam arkadaşlar web sitesi inanılmaz güzel, facebookta paylaştım 22-05-2021 11:56:18

  116. elif yılmaz Reply

    Selam herkese web sitesi gerçekten çok hoşuma gitti, şukuladım

  117. Uşak dan kimler var. Bu süper ilginç buldum. . Selam herkese sayfan valla çok iyi, linkedinde paylaştım , mehmet – 345

  118. Bu konu : ” Bu süper ilginç buldum. ” çok güzel. selamun aleyküm sayfan vallaha billaha iyi, face de paylaştım , ahmet – 105

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link