Özellikle bu hafta göç sırasında bu kuşlardan hiç görmediğim pek çok şey gördüm.

Genelde gördüğüm şey, bir V oluşumunun bazı varyasyonlarında uçan 5-10’dur ve bu paketlerin çoğu aynı nesil yönünde uçmaktadır.

Bütün bu hafta gördüğüm şey (gün boyunca çok araba kullanmak)

1 Kocaman toplam kaz miktarı

Grup başına çılgınca değişen 2 sayı. Bazen bir veya iki, bazen yüz kadar.

3 farklı yönlere uçuyor. Tamamen kaybolmuş görünüyorlar. Bazen sayılar yeterince büyük olduğunda, karıncaların bir döngüde sıkışıp kalması gibi dairesel bir formasyonda uçuyor gibi görünürler.

4 normalden çok daha düşük yüksekliklerde uçuyor. Onlar için alçak olmaları normaldir .. bilirsiniz .. uçarken ya da inerken .. ama ben insanların çatılarının 5 fit yukarısında kayan v oluşumlar görüyorum.

Author

22 Comments

  1. İstanbul merkezden ben . Selamlar paylaşım inanılmaz hoşuma gitti, teşekkürler 13-01-2021 21:06:26

  2. Uşak dan kimler var. Bu yıl Kanada kazlarının düzensiz uçuş davranışını fark eden başka biri var mı? . Selam bu web sitesi vallaha hoşuma gitti, twitter da paylaştım , hatice – 437

  3. Trabzon merkezden ben doruk. selam arkadaşlar web siten inanki ilgi uyandırıcı, tebrikler 13-01-2021 23:31:05

  4. Bu konu : ” Bu yıl Kanada kazlarının düzensiz uçuş davranışını fark eden başka biri var mı? ” çok güzel. selamun aleyküm sayfan cidden güzel, face de paylaştım , memo – 477

  5. Bu konu : ” Bu yıl Kanada kazlarının düzensiz uçuş davranışını fark eden başka biri var mı? ” çok güzel. Selam sayfa vallaha çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , hatice – 261

  6. Merhaba sayfan yeminle hayran edici, teraziye tıkladım

  7. Gürbüz Reply

    Bursa merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm paylaşımın inan ki hoşuma gitti, facebookta paylaştım 15-01-2021 15:15:06

  8. Selamlar web siteniz harbiden dikkatimi çekti, şukuladım

  9. Gürbüz Reply

    Selamın aleyküm paylaşımın vallaha billaha çok iyi, twitter da paylaştım

  10. Karabük merkezden ben mehmet. Mrb sayfanız ciddiyim çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 25-01-2021 17:47:51

  11. Isparta dan kimler var. Bu yıl Kanada kazlarının düzensiz uçuş davranışını fark eden başka biri var mı? . Selam paylaşımınız yeminle ilgi uyandırıcı, tebrikler , gaye – 347

  12. Gürbüz Reply

    Mrb sayfanız inanılmaz çok hoşuma gitti, saolun

  13. Gümüşhane dan kimler var. Bu yıl Kanada kazlarının düzensiz uçuş davranışını fark eden başka biri var mı? . Selam siten valla güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , ahmet – 457

  14. Tokat dan kimler var. Bu yıl Kanada kazlarının düzensiz uçuş davranışını fark eden başka biri var mı? . Selamın aleyküm paylaşımın cidden iyi, linkedinde paylaştım , Aylin – 39

  15. Tekirdağ merkezden ben memo. Selam bu web sitesi inanılmaz dikkat çekici, şukuladım 09-03-2021 02:57:46

  16. Kayseri dan kimler var. Bu yıl Kanada kazlarının düzensiz uçuş davranışını fark eden başka biri var mı? . selam arkadaşlar sayfan yeminle çok güzel, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 199

  17. Gürbüz Reply

    Artvin merkezden ben Gürbüz. Selam paylaşımınız süper ötesi çok güzel, facebookta paylaştım 14-03-2021 02:44:04

  18. Bu konu : ” Bu yıl Kanada kazlarının düzensiz uçuş davranışını fark eden başka biri var mı? ” çok güzel. Merhabalar web siteniz valla çok güzel, şukuladım , memo – 310

  19. selam arkadaşlar web siteniz inanılmaz çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  20. Malatya merkezden ben mehmet. Selam paylaşımınız gerçekten çok iyi, saolun 07-04-2021 18:52:36

  21. Tekirdağ dan kimler var. Bu yıl Kanada kazlarının düzensiz uçuş davranışını fark eden başka biri var mı? . Slm siten vallaha billaha dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , memo – 462

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link