Kategoriler
Genel

Bu, zor konuları tartışırken IRL'ye yardımcı olacak bir araç olabilir.

Geçen gün berbat ettim. İklim değişikliği konusunda biriyle tartıştım (bence iyi kiracı olmalıyız ama hype'a inanmayız).

Bunu henüz test etmedim ama bence çözüm geliyor: İyi sorular sormak.

Kartlarınızı göstermeden önce bunu çerçeveleyelim, kişiye neden buna inandıklarını sorun.

Kişi: O çılgın anti vaxxerslardan biri

Siz: Evet, bazı insanlar aklını hazırlıyor ve kanıtlar başlarına düşse bile değiştiremiyor, neden aşıların iyi bir şey olduğuna inanıyorsunuz?

Kişi: Bilim bize iyi olduklarını söylüyor.

Siz: Bugün bilim, kolada sigara içen ve kokain alan doktorlar gibi 100 yıl sonra komik görünecek mi?

Kişi: Haha, İnsanların bu facebook Mom Group saçmalıklarına, uçucu yağlar ve bok gibi satın almaları saçma.

Siz: Haha, bazıları tamamen delirmiş, size sorum, mahkemede konuyla ilgili hiç sorgulanan doktorları gördünüz mü?

Sahip olduğunuz en ilgi çekici verilerin bir arşivini tutun, tercihen insanların saçma göstergelerini boğazı metnini okumak için kullanabileceği video. Video çok güçlü çünkü daha fazla duyu kullanıyoruz ve vücut dilini okuyoruz, eğer ifade edemezseniz, başka birinin yardım etmesine izin verin.

“Bu, zor konuları tartışırken IRL'ye yardımcı olacak bir araç olabilir.” için 75 yanıt

Uşak merkezden ben Gürbüz. Selam herkese sayfanız ciddiyim çok güzel, face de paylaştım 18-02-2020 05:08:07

Bitlis merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm siten vallaha billaha hayran bıraktı, sağolun 22-02-2020 11:53:42

Mardin merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm sayfan inanılmaz hayran bıraktı, tebrikler 25-02-2020 20:42:31

Balıkesir merkezden ben Emine. selamun aleyküm siten harbiden mükemmel, face de paylaştım 28-02-2020 14:38:56

Erzurum merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm web sitesi yeminle hayran edici, tebrikler 04-03-2020 22:45:22

Tekirdağ merkezden ben banu. Selam bu web sitesi gerçekten hayran bıraktı, tebrikler 06-03-2020 03:19:29

Gümüşhane merkezden ben elif yılmaz. Slm sayfanız inan ki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 07-03-2020 18:13:48

Kocaeli merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar paylaşımın gerçekten dikkat çekici, sağolun 10-03-2020 08:36:28

Şırnak merkezden ben gaye. Selamın aleyküm paylaşım inan ki hayran bıraktı, şukuladım 15-03-2020 21:53:32

Rize merkezden ben gaye. Selam herkese paylaşım yeminle ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 16-03-2020 06:21:46

Gümüşhane merkezden ben ahmet. Selamlar paylaşımın harbiden dikkatimi çekti, face de paylaştım 21-03-2020 14:12:11

Muğla merkezden ben Gürbüz. Selamlar web siteniz vallaha çok hoşuma gitti, teşekkürler 23-03-2020 08:15:07

Diyarbakır merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar sayfanız inanki güzel, teşekkürler 31-03-2020 02:03:35

Kilis merkezden ben ali. Selam herkese sayfanız harbiden dikkat çekici, linkedinde paylaştım 02-04-2020 17:17:11

Şanlıurfa merkezden ben mehmet. Merhaba herkese sayfanız süper ötesi hoşuma gitti, face de paylaştım 06-04-2020 01:10:02

Düzce merkezden ben doruk. Merhaba paylaşımın cidden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 08-04-2020 03:04:33

Bolu merkezden ben ali. Selam herkese paylaşımınız valla güzel, teraziye tıkladım 08-04-2020 15:31:21

Erzurum merkezden ben Emine. Merhaba siteniz vallaha billaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 16-04-2020 17:48:02

Balıkesir merkezden ben gaye. Merhaba herkese siteniz inanki çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 17-04-2020 09:18:18

Erzincan merkezden ben Aylin. Merhaba herkese bu web sitesi inan ki çok güzel, teraziye tıkladım 28-04-2020 21:51:10

Balıkesir merkezden ben Aylin. Selam siten inanki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 03-05-2020 08:33:25

Rize merkezden ben gaye. Selamlar paylaşımınız inanılmaz hoşuma gitti, face de paylaştım 12-05-2020 16:56:50

Giresun merkezden ben ahmet. selamun aleyküm sayfa vallaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 12-05-2020 22:30:37

Malatya merkezden ben gaye. Merhaba sayfan valla hayran edici, twitter da paylaştım 13-05-2020 08:52:42

Konya merkezden ben Gürbüz. Selam herkese siten valla çok güzel, sosyal medyada paylaştım 05-06-2020 01:33:55

Bursa merkezden ben banu. Merhabalar sayfan vallaha ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 30-06-2020 02:10:25

Tunceli merkezden ben Gürbüz. Merhaba paylaşımınız valla hoşuma gitti, facebookta paylaştım 01-07-2020 09:57:54

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir