Yeni şeyler öğrenmekten ve sürekli bilgilendirici şeyler okumaktan/izlemekten hoşlanırım. Ve bunlardan bazıları ana akım olmayan şeylerle ilgili. Açık fikirli olmanın ve sürekli bilgi aramanın ve mantığa dayalı eğitimli sonuçlar oluşturmanın önemli olduğunu düşünüyorum.

Bazı şeyleri çok etkileyici buluyorum ve sonunda arkadaşlarımla paylaşıyorum ve görünüşe göre çoğu insan rahatlık alanından çıkmak istemiyor ve dünyamızla ilgili rahatsız edici gerçekleri öğrenmek bazı insanları çok rahatsız ediyor ve sürekli bu tür şeyler göndermenin fark ettim. beni uç noktadaymışım gibi ya da bir “komplo teorisyeni” ya da bu günlerde etiketlendiğimiz başka bir şey gibi gösterebilir.

Neden sürekli başkalarına bir şeyler gönderme dürtüsü duyuyorum? Belki de kendimi bunalmış hissettiğim için ve sizinle aynı sayfada olan veya konuyla ilgili bilgisi olan başka insanların olması güzel. İlerlemek için nasıl komploları tüketebilirim ve dünyamız hakkında yeni şeyler öğrenebilirim ve hala iyi bir boşlukta olabilirim

97 Comments

  1. Bu konu : ” Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? ” çok güzel. Mrb web siteniz cidden mükemmel, teraziye tıkladım , ali – 35

  2. Antalya dan kimler var. Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? . merhaba arkadaşlar siteniz harbiden hoşuma gitti, saolun , gaye – 420

  3. Gürbüz Reply

    Hakkari merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar siten cidden dikkat çekici, saolun 13-07-2021 13:35:31

  4. Burdur merkezden ben ali. Selamın aleyküm web siten süper ötesi iyi, teraziye tıkladım 13-07-2021 13:36:48

  5. Bu konu : ” Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? ” çok güzel. Merhaba web sitesi inanılmaz iyi, facebookta paylaştım , ziya – 390

  6. Bitlis merkezden ben doruk. Mrb sayfa valla dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 13-07-2021 13:39:45

  7. Erzurum dan kimler var. Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? . Selam paylaşımın gerçekten mükemmel, linkedinde paylaştım , mehmet – 449

  8. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? ” çok güzel. Mrb web siteniz gerçekten mükemmel, teraziye tıkladım , Gürbüz – 83

  9. Bursa dan kimler var. Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? . Selam herkese web sitesi inanki mükemmel, linkedinde paylaştım , mehmet – 128

  10. Mersin dan kimler var. Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? . Selam herkese paylaşımınız gerçekten mükemmel, şukuladım , Aylin – 6

  11. merhaba arkadaşlar paylaşım harbiden hayran edici, teşekkürler

  12. Bu konu : ” Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? ” çok güzel. Selam herkese web siteniz cidden çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , ziya – 463

  13. Bu konu : ” Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha billaha çok güzel, şukuladım , Aylin – 124

  14. Selam paylaşımınız harbiden dikkat çekici, teşekkürler

  15. merhaba arkadaşlar paylaşımınız yeminle hayran edici, teraziye tıkladım

  16. Bu konu : ” Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? ” çok güzel. Merhaba herkese sayfanız vallaha billaha çok güzel, şukuladım , banu – 447

  17. Diyarbakır dan kimler var. Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? . Selam herkese web sitesi vallaha hayran bıraktı, face de paylaştım , ahmet – 480

  18. merhaba arkadaşlar web siteniz valla hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  19. Afyon merkezden ben ziya. Merhaba herkese paylaşım cidden çok iyi, facebookta paylaştım 13-07-2021 13:56:49

  20. Bingöl merkezden ben gaye. selamun aleyküm bu web sitesi inanılmaz dikkat çekici, face de paylaştım 13-07-2021 13:57:12

  21. Muş merkezden ben mehmet. Slm sayfan harbiden hayran bıraktı, teşekkürler 13-07-2021 13:58:38

  22. Giresun dan kimler var. Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? . Selamlar web siteniz inanılmaz hayran edici, tebrikler , emin – 222

  23. Bitlis merkezden ben gaye. Merhaba bu web sitesi süper ötesi hayran edici, teraziye tıkladım 13-07-2021 13:59:14

  24. Kilis merkezden ben hatice. Merhabalar paylaşımınız süper ötesi çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 13-07-2021 14:00:52

  25. Bu konu : ” Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? ” çok güzel. selamun aleyküm siten inanki çok güzel, tebrikler , – 49

  26. selam arkadaşlar paylaşımın yeminle çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  27. Selam web sitesi vallaha hayran edici, teraziye tıkladım

  28. Artvin dan kimler var. Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? . Selamın aleyküm paylaşım gerçekten iyi, face de paylaştım , Aylin – 10

  29. Bingöl dan kimler var. Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? . Slm paylaşımın vallaha hoşuma gitti, facebookta paylaştım , Hasan – 402

  30. selamun aleyküm paylaşımınız yeminle dikkatimi çekti, teşekkürler

  31. Çanakkale merkezden ben emin. Merhaba herkese paylaşımınız süper ötesi çok güzel, saolun 13-07-2021 14:06:43

  32. Merhaba herkese siteniz cidden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  33. Van dan kimler var. Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? . Merhabalar paylaşım harbiden hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , memo – 241

  34. Bu konu : ” Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfa inan ki hoşuma gitti, face de paylaştım , ziya – 494

  35. Çankırı dan kimler var. Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? . Selamın aleyküm web sitesi harbiden hoşuma gitti, tebrikler , doruk – 457

  36. Merhabalar paylaşımın vallaha billaha çok iyi, tebrikler

  37. Mrb siteniz valla mükemmel, linkedinde paylaştım

  38. Batman dan kimler var. Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? . Mrb bu web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 332

  39. Tekirdağ dan kimler var. Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? . Selamın aleyküm siten yeminle ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , Emine – 343

  40. Nevşehir dan kimler var. Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? . Mrb siteniz valla dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , Hasan – 119

  41. Merhabalar web sitesi cidden dikkat çekici, şukuladım

  42. Afyon merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar paylaşımın harbiden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 13-07-2021 14:13:02

  43. selamun aleyküm bu web sitesi valla hayran edici, teşekkürler

  44. Elazığ merkezden ben ziya. Slm paylaşımınız cidden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 13-07-2021 14:14:10

  45. Slm sayfa yeminle ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  46. Konya dan kimler var. Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? . Merhaba paylaşımınız harbiden dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , emin – 333

  47. Tokat merkezden ben hatice. merhaba arkadaşlar paylaşımınız vallaha hoşuma gitti, teşekkürler 13-07-2021 14:15:54

  48. Bu konu : ” Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? ” çok güzel. Selamlar bu web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, saolun , Hasan – 128

  49. Karabük merkezden ben memo. Selam bu web sitesi yeminle mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 13-07-2021 14:19:39

  50. Gürbüz Reply

    merhaba arkadaşlar web siten inan ki ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  51. Batman dan kimler var. Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? . Selamın aleyküm sayfa inanılmaz hoşuma gitti, tebrikler , emin – 277

  52. Nevşehir merkezden ben emin. merhaba arkadaşlar siteniz vallaha dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 13-07-2021 14:28:38

  53. Selamlar web siten harbiden çok hoşuma gitti, teşekkürler

  54. Batman merkezden ben ahmet. Merhaba herkese siteniz vallaha billaha çok iyi, teşekkürler 13-07-2021 14:30:10

  55. Afyon dan kimler var. Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? . Selam herkese web siten vallaha billaha hayran edici, sosyal medyada paylaştım , banu – 136

  56. Bu konu : ” Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? ” çok güzel. Selam herkese sayfa inan ki ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , hatice – 338

  57. Batman dan kimler var. Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? . selamun aleyküm siten cidden hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , – 45

  58. Antalya dan kimler var. Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? . Slm bu web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, teşekkürler , Emine – 491

  59. Karaman dan kimler var. Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? . Selamın aleyküm web siteniz valla mükemmel, twitter da paylaştım , Aylin – 222

  60. Kocaeli merkezden ben hatice. Selamın aleyküm paylaşım gerçekten çok hoşuma gitti, saolun 15-07-2021 08:17:40

  61. Bu konu : ” Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? ” çok güzel. Merhaba herkese sayfa süper ötesi iyi, teraziye tıkladım , Hasan – 218

  62. Gürbüz Reply

    Diyarbakır merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar web sitesi gerçekten dikkat çekici, saolun 19-07-2021 01:46:05

  63. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar bu web sitesi cidden güzel, teşekkürler

  64. Adana dan kimler var. Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? . Selamlar sayfan inan ki güzel, sağolun , Hasan – 384

  65. Bu konu : ” Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? ” çok güzel. Selamlar sayfan süper ötesi çok iyi, twitter da paylaştım , ahmet – 237

  66. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar siten valla çok güzel, teraziye tıkladım

  67. Tokat merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar sayfan inan ki hayran edici, saolun 24-07-2021 20:20:43

  68. Samsun merkezden ben Hasan. merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha mükemmel, facebookta paylaştım 27-07-2021 16:39:26

  69. Selamlar siteniz ciddiyim hayran edici, teşekkürler

  70. selamun aleyküm web siteniz yeminle çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  71. Bitlis dan kimler var. Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? . selam arkadaşlar paylaşım harbiden iyi, linkedinde paylaştım , ali – 182

  72. Çankırı merkezden ben ahmet. Selamlar paylaşımınız ciddiyim hayran edici, teşekkürler 11-08-2021 01:25:46

  73. Selam herkese siten vallaha dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  74. Bu konu : ” Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? ” çok güzel. Mrb sayfanız vallaha çok iyi, linkedinde paylaştım , doruk – 476

  75. Eskişehir merkezden ben ziya. Mrb web sitesi vallaha billaha hoşuma gitti, saolun 21-08-2021 04:15:32

  76. Gürbüz Reply

    Mrb paylaşımınız vallaha mükemmel, face de paylaştım

  77. Muş merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar web siten harbiden dikkat çekici, face de paylaştım 25-08-2021 13:18:59

  78. Kocaeli dan kimler var. Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? . Merhaba sayfan vallaha billaha hoşuma gitti, teşekkürler , gaye – 51

  79. Kayseri merkezden ben Emine. Selam web siteniz cidden dikkatimi çekti, saolun 28-08-2021 23:27:45

  80. Burdur dan kimler var. Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? . Merhaba herkese sayfa süper ötesi çok güzel, twitter da paylaştım , memo – 46

  81. Kahramanmaraş merkezden ben memo. Merhaba web siteniz vallaha hoşuma gitti, teşekkürler 09-09-2021 22:33:27

  82. Eskişehir merkezden ben Aylin. Selam siteniz cidden hoşuma gitti, sağolun 10-09-2021 22:23:38

  83. Isparta dan kimler var. Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? . Selamlar web siteniz harbiden çok güzel, twitter da paylaştım , – 227

  84. Bu konu : ” Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siteniz valla hayran edici, saolun , doruk – 414

  85. Eskişehir dan kimler var. Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? . selam arkadaşlar sayfan inanılmaz dikkatimi çekti, saolun , ali – 442

  86. Kastamonu merkezden ben gaye. Merhabalar web siten süper ötesi dikkat çekici, linkedinde paylaştım 23-09-2021 22:56:39

  87. Bu konu : ” Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfan süper ötesi hayran bıraktı, twitter da paylaştım , mehmet – 333

  88. Erzincan dan kimler var. Bulduklarınızı ve okuduklarınızı başkalarıyla paylaşır mısınız yoksa kendinize mi saklarsınız? . Selam herkese web siten gerçekten hayran bıraktı, tebrikler , hatice – 48

Write A Comment