Birçoğunuz eleştirel düşünürsünüz.

Birçoğunuz akıllısınız.

Ve son olarak, birçoğunuz bir jüri üyesi olmanın tüm yönünün, eğer sıradan bir kişi ise 'suçlu' demek değil ve kişi seçilmiş bir konumda ise 'suçlu' demek değildir.

Sisteme değer veriyorsunuz ve ne olabileceğini ve olabileceğini biliyorsunuz.

Bu nedenle, Jüri Görevi gibi her zaman karşı dengeler vardır.

Belki orada olmasaydın, masum bir insanın yanlış ölümünün, zulmü işleyen kişinin 'iktidarda' biri olması nedeniyle cezasız kalmayacağı bir davada olacaksın.

Belki orada bulunduğunuz için, ilk etapta bir suç olmaması gereken bir suç yüzünden hapse konulacak bir kişi (kar hapishaneleri için, suçlara karşı yaygın yasal ve yasal davranışlar mevzuatı) değildi. Hakemi olduğu gibi jüri üyeliğini iptal ettiniz.

Karşı denge olun.

Author

140 Comments

  1. Selamın aleyküm paylaşımınız inanılmaz çok güzel, saolun

  2. Sivas merkezden ben Gürbüz. Selamlar paylaşımınız gerçekten hayran edici, tebrikler 14-02-2020 20:16:21

  3. Nevşehir merkezden ben Aylin. Selam herkese siten inanılmaz dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 16-02-2020 23:39:40

  4. Bartın merkezden ben Emine. Mrb sayfa vallaha billaha çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 17-02-2020 22:38:07

  5. İzmir merkezden ben doruk. Selamlar siten gerçekten çok iyi, şukuladım 20-02-2020 16:53:36

  6. Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  7. Aksaray merkezden ben Aylin. Selam herkese bu web sitesi ciddiyim çok güzel, facebookta paylaştım 22-02-2020 17:17:32

  8. Ardahan merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar paylaşımınız cidden çok iyi, saolun 23-02-2020 05:28:31

  9. Merhabalar web sitesi gerçekten hoşuma gitti, şukuladım

  10. Bitlis merkezden ben ahmet. Mrb sayfan vallaha billaha ilgi uyandırıcı, teşekkürler 01-03-2020 20:15:39

  11. Bolu merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm sayfanız valla çok iyi, tebrikler 18-03-2020 15:55:52

  12. Ardahan merkezden ben Gürbüz. Selam sayfan valla çok iyi, şukuladım 19-03-2020 14:03:50

  13. Artvin merkezden ben Aylin. Mrb paylaşımınız vallaha hayran bıraktı, facebookta paylaştım 20-03-2020 02:57:27

  14. elif yılmaz Reply

    Burdur merkezden ben elif yılmaz. Selamlar web sitesi valla iyi, şukuladım 20-03-2020 03:26:32

  15. Selamın aleyküm paylaşımın inanki dikkat çekici, teraziye tıkladım

  16. Bitlis merkezden ben gaye. Selamlar paylaşımınız inanki çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 22-03-2020 06:07:11

  17. Selam bu web sitesi gerçekten çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  18. selam arkadaşlar bu web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  19. Nevşehir merkezden ben ali. Mrb sayfa valla çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 25-03-2020 10:24:21

  20. Kars merkezden ben banu. Mrb sayfa inanki hoşuma gitti, face de paylaştım 26-03-2020 18:00:08

  21. elif yılmaz Reply

    Mrb web siten süper ötesi dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  22. elif yılmaz Reply

    Selam web sitesi süper ötesi dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  23. Merhaba herkese web siten cidden çok iyi, twitter da paylaştım

  24. Eskişehir merkezden ben Emine. Selam paylaşımınız inan ki dikkat çekici, teraziye tıkladım 14-04-2020 18:39:43

  25. Konya merkezden ben ziya. Selamın aleyküm siten cidden iyi, twitter da paylaştım 21-04-2020 09:43:31

  26. Kahramanmaraş merkezden ben gaye. selam arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 21-04-2020 15:13:42

  27. selam arkadaşlar sayfanız cidden hayran edici, face de paylaştım

  28. Selamlar paylaşım vallaha dikkat çekici, face de paylaştım

  29. merhaba arkadaşlar sayfanız inan ki hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  30. Ağrı merkezden ben ahmet. Slm siten vallaha billaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 27-04-2020 04:11:27

  31. Selam herkese paylaşım ciddiyim hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  32. Mrb sayfan vallaha billaha hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  33. elif yılmaz Reply

    Selamlar siteniz harbiden güzel, linkedinde paylaştım

  34. Çanakkale merkezden ben ali. selam arkadaşlar sayfan inanki güzel, twitter da paylaştım 04-05-2020 20:27:27

  35. Şanlıurfa merkezden ben ziya. Mrb siteniz cidden çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 06-05-2020 13:40:13

  36. Kilis merkezden ben Gürbüz. Slm sayfa süper ötesi dikkat çekici, teraziye tıkladım 07-05-2020 22:48:24

  37. Selam herkese sayfan ciddiyim dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  38. Selamın aleyküm bu web sitesi inanki çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  39. Denizli merkezden ben banu. Mrb paylaşım süper ötesi hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 16-05-2020 14:44:51

  40. Sivas merkezden ben mehmet. Merhaba web siteniz süper ötesi ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 25-05-2020 03:22:09

  41. Antalya merkezden ben gaye. Mrb web sitesi valla hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 03-06-2020 15:05:57

  42. Aydın merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar sayfanız harbiden hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 04-06-2020 01:07:01

  43. Selam sayfa vallaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  44. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese sayfa süper ötesi ilgi uyandırıcı, şukuladım

  45. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar siteniz inanılmaz çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  46. Selamlar paylaşımın harbiden çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  47. Merhaba herkese bu web sitesi valla mükemmel, teşekkürler

  48. Diyarbakır merkezden ben doruk. Selamın aleyküm web siteniz vallaha mükemmel, sağolun 08-07-2020 06:58:23

  49. Slm siten cidden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  50. Artvin merkezden ben ahmet. Slm sayfan gerçekten çok iyi, facebookta paylaştım 19-07-2020 13:12:26

  51. Merhabalar web siteniz inanılmaz mükemmel, şukuladım

  52. Hakkari merkezden ben banu. Merhaba web siten yeminle dikkat çekici, facebookta paylaştım 06-08-2020 23:08:11

  53. Adıyaman merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm paylaşım inan ki çok güzel, twitter da paylaştım 07-08-2020 02:21:58

  54. selamun aleyküm sayfanız inan ki çok güzel, teraziye tıkladım

  55. Aydın merkezden ben gaye. selamun aleyküm sayfan gerçekten dikkatimi çekti, teşekkürler 08-08-2020 01:03:01

  56. merhaba arkadaşlar web siten gerçekten mükemmel, teraziye tıkladım

  57. elif yılmaz Reply

    Sivas merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar sayfan inanılmaz güzel, teşekkürler 16-08-2020 19:50:19

  58. Bayburt merkezden ben gaye. selamun aleyküm web siteniz yeminle iyi, tebrikler 17-08-2020 12:31:50

  59. Kocaeli merkezden ben gaye. selamun aleyküm siteniz yeminle dikkat çekici, saolun 25-08-2020 00:41:26

  60. Kırıkkale merkezden ben mehmet. Selam web siteniz cidden dikkat çekici, saolun 03-09-2020 07:28:15

  61. Kayseri merkezden ben ziya. Selam herkese web sitesi ciddiyim çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 04-09-2020 06:29:53

  62. Yalova merkezden ben banu. Selamın aleyküm siteniz cidden dikkat çekici, face de paylaştım 09-09-2020 14:08:30

  63. Tunceli merkezden ben ahmet. Selamlar web siten inan ki hayran edici, teşekkürler 10-09-2020 01:55:18

  64. Adıyaman merkezden ben ziya. Slm sayfanız yeminle çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 17-09-2020 03:33:57

  65. selamun aleyküm paylaşım ciddiyim hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  66. Kayseri merkezden ben ahmet. Merhaba web siteniz vallaha billaha güzel, sağolun 01-10-2020 15:25:09

  67. Batman merkezden ben ali. Merhabalar paylaşım harbiden ilgi uyandırıcı, şukuladım 02-10-2020 00:38:44

  68. elif yılmaz Reply

    Merhaba siteniz süper ötesi mükemmel, teraziye tıkladım

  69. merhaba arkadaşlar sayfan valla dikkat çekici, teşekkürler

  70. Kırşehir merkezden ben ziya. Mrb paylaşımınız inan ki hoşuma gitti, facebookta paylaştım 29-10-2020 09:47:31

  71. Amasya merkezden ben ali. Mrb siteniz inan ki güzel, sosyal medyada paylaştım 31-10-2020 07:30:00

  72. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. ” çok güzel. Merhabalar paylaşımın inanki çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , Gürbüz – 160

  73. Bu konu : ” Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. ” çok güzel. Mrb paylaşımın ciddiyim güzel, teşekkürler , Emine – 45

  74. Isparta merkezden ben ali. selam arkadaşlar sayfan inan ki hayran edici, teşekkürler 09-11-2020 20:32:24

  75. Van merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar sayfan harbiden dikkat çekici, sağolun 12-11-2020 07:52:13

  76. Bu konu : ” Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfan cidden güzel, tebrikler , – 215

  77. Aydın dan kimler var. Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. . Merhaba herkese web siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, tebrikler , – 153

  78. Malatya merkezden ben mehmet. selamun aleyküm sayfa gerçekten hayran edici, facebookta paylaştım 18-11-2020 02:13:43

  79. Bu konu : ” Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. ” çok güzel. Mrb siten inanki ilgi uyandırıcı, sağolun , gaye – 58

  80. Bu konu : ” Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. ” çok güzel. Selamlar sayfan yeminle hayran bıraktı, teşekkürler , Hasan – 181

  81. Bu konu : ” Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. ” çok güzel. Merhaba web siteniz cidden hayran edici, tebrikler , memo – 240

  82. Bu konu : ” Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. ” çok güzel. Merhabalar siten cidden hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , emin – 238

  83. Konya merkezden ben ziya. Selam web siteniz harbiden dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 15-12-2020 23:07:50

  84. Merhabalar paylaşım inanılmaz ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  85. Mersin dan kimler var. Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. . Mrb sayfanız inanki çok güzel, tebrikler , banu – 417

  86. merhaba arkadaşlar siteniz vallaha dikkat çekici, face de paylaştım

  87. merhaba arkadaşlar paylaşım cidden çok iyi, facebookta paylaştım

  88. Kırıkkale dan kimler var. Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. . Selamlar paylaşımınız inanılmaz iyi, twitter da paylaştım , Emine – 281

  89. Gürbüz Reply

    Iğdır dan kimler var. Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. . selam arkadaşlar sayfa harbiden hayran edici, twitter da paylaştım , Gürbüz – 288

  90. Bu konu : ” Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. ” çok güzel. Selam herkese sayfan vallaha iyi, sağolun , gaye – 370

  91. Bu konu : ” Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımın inanılmaz çok güzel, sağolun , Emine – 472

  92. elif yılmaz Reply

    Osmaniye merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar sayfanız süper ötesi hoşuma gitti, teşekkürler 12-01-2021 04:44:43

  93. Sakarya dan kimler var. Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. . Selam sayfan vallaha çok güzel, şukuladım , memo – 480

  94. Gürbüz Reply

    Sakarya merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm siteniz harbiden güzel, linkedinde paylaştım 23-01-2021 14:28:05

  95. Selam paylaşımınız cidden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  96. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. ” çok güzel. selamun aleyküm sayfan valla çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 340

  97. Sivas dan kimler var. Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. . selamun aleyküm siten cidden dikkatimi çekti, tebrikler , mehmet – 472

  98. Kırıkkale merkezden ben Hasan. Selamın aleyküm bu web sitesi vallaha billaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 06-02-2021 07:26:47

  99. Bu konu : ” Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. ” çok güzel. Merhabalar paylaşım vallaha çok iyi, linkedinde paylaştım , ahmet – 353

  100. Kars merkezden ben emin. Selam siteniz ciddiyim hayran edici, twitter da paylaştım 13-02-2021 03:40:21

  101. Uşak dan kimler var. Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. . Selamlar sayfa gerçekten iyi, saolun , Emine – 473

  102. Ankara dan kimler var. Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. . Mrb web siten inan ki ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , ali – 43

  103. Bu konu : ” Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. ” çok güzel. Selam web siten ciddiyim dikkatimi çekti, saolun , hatice – 286

  104. Osmaniye merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar sayfa yeminle çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 25-02-2021 20:54:27

  105. Erzincan merkezden ben Hasan. Mrb siteniz süper ötesi çok güzel, sosyal medyada paylaştım 26-02-2021 12:29:41

  106. Bu konu : ” Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. ” çok güzel. Selam herkese sayfan vallaha billaha çok hoşuma gitti, teşekkürler , ahmet – 400

  107. Bu konu : ” Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. ” çok güzel. Mrb paylaşımın valla hayran edici, sosyal medyada paylaştım , gaye – 431

  108. Bu konu : ” Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. ” çok güzel. selamun aleyküm siteniz cidden iyi, şukuladım , Emine – 28

  109. Bu konu : ” Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. ” çok güzel. Merhaba sayfan vallaha dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , mehmet – 429

  110. Balıkesir merkezden ben ahmet. Mrb sayfanız ciddiyim dikkat çekici, linkedinde paylaştım 21-03-2021 21:38:11

  111. Sivas dan kimler var. Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. . selam arkadaşlar web siteniz valla dikkat çekici, teşekkürler , Hasan – 45

  112. Bu konu : ” Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. ” çok güzel. Selam herkese paylaşım gerçekten çok güzel, teşekkürler , memo – 447

  113. Denizli merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar siteniz valla dikkatimi çekti, face de paylaştım 12-04-2021 01:17:50

  114. Hatay dan kimler var. Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. . Merhabalar paylaşım inanılmaz güzel, twitter da paylaştım , Hasan – 294

  115. Bu konu : ” Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. ” çok güzel. Merhaba web siteniz valla güzel, şukuladım , banu – 410

  116. Muş dan kimler var. Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. . Selam paylaşım yeminle çok güzel, saolun , memo – 117

  117. Elazığ merkezden ben ahmet. Merhaba web siteniz harbiden hoşuma gitti, teraziye tıkladım 06-05-2021 17:22:48

  118. Şanlıurfa merkezden ben doruk. Slm sayfanız vallaha çok iyi, şukuladım 07-05-2021 03:54:27

  119. Uşak merkezden ben Hasan. Selam herkese paylaşım inanılmaz iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 12-05-2021 19:09:52

  120. selam arkadaşlar paylaşımın yeminle dikkat çekici, tebrikler

  121. Bu konu : ” Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. ” çok güzel. Merhabalar paylaşımınız ciddiyim hoşuma gitti, sağolun , Emine – 244

  122. Bu konu : ” Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. ” çok güzel. Mrb siteniz harbiden hayran edici, twitter da paylaştım , ziya – 272

  123. Aksaray dan kimler var. Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. . Merhaba paylaşımın harbiden güzel, facebookta paylaştım , ziya – 439

  124. Bu konu : ” Bunun buraya ne kadar iyi gideceğinden emin değilim … ama yine de söyleyeceğim. Jüri görevini yapmalısın. Ve aslında ilçeniz / eyaletiniz mümkün olduğunca gönüllü yapmasına izin veriyorsa. Jüri görevi, vatandaşlık yüzündeki bu distopik saçmalıkların bazılarının karşı ağırlığıdır. ” çok güzel. Merhaba herkese web siten harbiden dikkat çekici, sağolun , emin – 77

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link