… eski, tek tek hanelerin atomize edilmesi ve tecrit edilmesi, aşı muafiyeti sınırlamaları, devlet tarafından takip ve gözetime tecavüz, medya propagandası yoluyla halk üzerinde kontrol, sosyal medya sansürü, bilimsel diktatörlük / teknokrasi, tamamen güvenme her türlü sosyal etkileşim için teknoloji, intihar ve işsizlikte artış, banka kurtarmaları, küresel borsa çöküşü … ve dış dünyanın genel terörü.

Bu sadece mevcut sosyo-kültürel manipülasyonun hızlanmasıdır, yön değişikliği değil. Açıkça, oyunun sonlarına doğru yapılacak keşif için uygun aracın bir virüs olduğuna karar verdiler. Prensipte hiçbir şey değişmedi. Daha da kötüye gitti. Çok daha kötü.

… secretymology tarafından gönderildi
[comments]

Author

92 Comments

  1. Denizli merkezden ben mehmet. Merhaba herkese sayfanız yeminle dikkat çekici, şukuladım 18-08-2020 00:29:08

  2. Niğde merkezden ben ziya. Merhaba herkese siten gerçekten ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 18-08-2020 01:22:09

  3. Selamın aleyküm web siten inanılmaz dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  4. Denizli merkezden ben Emine. Slm web sitesi yeminle dikkat çekici, tebrikler 18-08-2020 01:52:59

  5. Selamın aleyküm web siteniz inan ki çok iyi, şukuladım

  6. Bitlis merkezden ben ziya. selam arkadaşlar sayfa vallaha hayran edici, linkedinde paylaştım 20-08-2020 06:10:36

  7. Merhaba siteniz inan ki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  8. elif yılmaz Reply

    Rize merkezden ben elif yılmaz. Slm bu web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, saolun 25-08-2020 03:34:12

  9. Elazığ merkezden ben Aylin. Merhaba sayfa yeminle hayran bıraktı, şukuladım 01-09-2020 11:04:18

  10. Selamın aleyküm siten vallaha billaha hayran edici, sağolun

  11. Selam web siten valla mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  12. Bitlis merkezden ben doruk. Mrb sayfa inan ki dikkat çekici, teşekkürler 01-10-2020 01:44:55

  13. Rize merkezden ben ali. selam arkadaşlar web siten ciddiyim hayran edici, sağolun 02-10-2020 10:07:54

  14. elif yılmaz Reply

    Mersin merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese paylaşım yeminle çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 02-10-2020 11:21:49

  15. elif yılmaz Reply

    Sivas merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar web siteniz vallaha dikkatimi çekti, şukuladım 07-10-2020 20:07:23

  16. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inan ki iyi, twitter da paylaştım

  17. Malatya dan kimler var. Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … . Selamın aleyküm web siten harbiden çok hoşuma gitti, saolun , ziya – 275

  18. Bu konu : ” Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … ” çok güzel. Merhaba herkese sayfanız inanki iyi, teraziye tıkladım , emin – 197

  19. Van merkezden ben ziya. Slm sayfa harbiden dikkatimi çekti, sağolun 07-11-2020 00:25:46

  20. Eskişehir dan kimler var. Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … . Selam herkese sayfan harbiden çok iyi, facebookta paylaştım , ali – 115

  21. Adıyaman merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz çok iyi, teşekkürler 08-11-2020 00:14:10

  22. Iğdır dan kimler var. Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … . selam arkadaşlar sayfan yeminle ilgi uyandırıcı, sağolun , Aylin – 493

  23. Selamın aleyküm web siten ciddiyim hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  24. Gürbüz Reply

    Kırıkkale merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar web siten inanki dikkat çekici, tebrikler 23-11-2020 22:37:09

  25. Çorum merkezden ben Hasan. selamun aleyküm web siten süper ötesi iyi, teşekkürler 23-11-2020 23:55:15

  26. Bu konu : ” Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … ” çok güzel. Mrb web sitesi inanki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 478

  27. Selamın aleyküm web siteniz süper ötesi dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  28. Bu konu : ” Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfan inanki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , hatice – 245

  29. Mrb sayfan ciddiyim hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  30. Kahramanmaraş merkezden ben Aylin. Selam sayfa valla hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 09-12-2020 12:30:56

  31. elif yılmaz Reply

    Şanlıurfa merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar paylaşım süper ötesi güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 11-12-2020 14:13:54

  32. Sinop merkezden ben Hasan. Slm paylaşımın süper ötesi çok iyi, şukuladım 13-12-2020 05:09:05

  33. Adıyaman merkezden ben hatice. Merhaba siten ciddiyim mükemmel, face de paylaştım 15-12-2020 22:47:40

  34. Gürbüz Reply

    Merhaba herkese bu web sitesi inanılmaz çok iyi, teraziye tıkladım

  35. Bu konu : ” Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … ” çok güzel. Selamlar sayfa inanki dikkatimi çekti, şukuladım , banu – 262

  36. Gaziantep dan kimler var. Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … . Slm web siteniz ciddiyim güzel, şukuladım , doruk – 145

  37. Selamlar siteniz vallaha billaha ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  38. Gürbüz Reply

    Karaman dan kimler var. Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … . Selam sayfan inanki hoşuma gitti, saolun , Gürbüz – 287

  39. Mrb web sitesi süper ötesi hoşuma gitti, face de paylaştım

  40. Merhabalar sayfa cidden mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  41. Balıkesir dan kimler var. Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … . Selam bu web sitesi cidden hoşuma gitti, saolun , ali – 453

  42. Erzurum merkezden ben memo. Selam bu web sitesi süper ötesi hoşuma gitti, sağolun 10-01-2021 16:05:46

  43. Sakarya dan kimler var. Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … . Slm sayfa vallaha mükemmel, sağolun , emin – 252

  44. Merhaba herkese bu web sitesi inan ki hayran bıraktı, saolun

  45. Nevşehir dan kimler var. Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … . Selamlar sayfa cidden hayran edici, facebookta paylaştım , emin – 401

  46. Gürbüz Reply

    Ankara merkezden ben Gürbüz. Merhaba paylaşım inan ki mükemmel, face de paylaştım 16-01-2021 10:00:18

  47. Bu konu : ” Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … ” çok güzel. Selamlar paylaşım inanılmaz çok iyi, tebrikler , Aylin – 233

  48. Şırnak merkezden ben doruk. selam arkadaşlar paylaşım ciddiyim çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 26-01-2021 23:45:52

  49. Kastamonu dan kimler var. Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … . Selamın aleyküm siten vallaha billaha hayran bıraktı, sağolun , ali – 244

  50. elif yılmaz Reply

    Selamlar paylaşımınız valla güzel, sosyal medyada paylaştım

  51. Ankara merkezden ben gaye. Merhaba herkese paylaşımınız ciddiyim hayran bıraktı, teraziye tıkladım 11-02-2021 13:00:47

  52. Artvin merkezden ben hatice. merhaba arkadaşlar web sitesi süper ötesi mükemmel, linkedinde paylaştım 11-02-2021 22:56:19

  53. Bu konu : ” Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … ” çok güzel. selamun aleyküm web siteniz vallaha hayran edici, facebookta paylaştım , mehmet – 368

  54. Merhaba herkese paylaşımınız gerçekten hoşuma gitti, face de paylaştım

  55. Kocaeli merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar siten inanılmaz güzel, sosyal medyada paylaştım 06-03-2021 03:10:54

  56. Eskişehir merkezden ben ziya. Selam herkese bu web sitesi inanılmaz hayran edici, sağolun 06-03-2021 07:11:25

  57. Muş dan kimler var. Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … . merhaba arkadaşlar web sitesi valla hayran edici, sosyal medyada paylaştım , ali – 265

  58. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siten vallaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 102

  59. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … ” çok güzel. Mrb paylaşımın vallaha ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , elif yılmaz – 64

  60. Gürbüz Reply

    Giresun merkezden ben Gürbüz. Merhaba siteniz inanılmaz iyi, teraziye tıkladım 11-04-2021 06:42:51

  61. Bu konu : ” Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … ” çok güzel. Selam paylaşımın inanki dikkat çekici, face de paylaştım , ziya – 2

  62. Selamın aleyküm sayfan vallaha billaha güzel, sosyal medyada paylaştım

  63. Bartın merkezden ben hatice. merhaba arkadaşlar siten inan ki çok güzel, sağolun 02-05-2021 22:35:09

  64. Kırklareli dan kimler var. Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … . Merhabalar sayfan inanılmaz çok güzel, şukuladım , emin – 356

  65. Kırşehir dan kimler var. Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … . Mrb web siteniz vallaha dikkat çekici, tebrikler , banu – 429

  66. Isparta dan kimler var. Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … . selamun aleyküm siten inanılmaz hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , banu – 28

  67. Bu konu : ” Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … ” çok güzel. Slm bu web sitesi gerçekten hayran edici, saolun , hatice – 314

  68. Selam sayfa yeminle dikkat çekici, teraziye tıkladım

  69. Gürbüz Reply

    Düzce merkezden ben Gürbüz. Merhaba sayfanız vallaha iyi, şukuladım 02-06-2021 15:47:43

  70. Kırıkkale dan kimler var. Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … . Selamlar sayfanız süper ötesi hayran edici, twitter da paylaştım , ali – 231

  71. Sakarya dan kimler var. Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … . Selamın aleyküm sayfa valla mükemmel, teşekkürler , doruk – 294

  72. Tokat merkezden ben gaye. Mrb siten vallaha çok güzel, facebookta paylaştım 07-06-2021 22:45:18

  73. Bu konu : ” Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … ” çok güzel. selamun aleyküm web sitesi ciddiyim ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , – 323

  74. Sivas dan kimler var. Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … . Selamlar sayfan inan ki çok iyi, tebrikler , Aylin – 24

  75. Selam herkese paylaşımın yeminle çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  76. Kahramanmaraş merkezden ben ziya. Merhabalar sayfan süper ötesi hoşuma gitti, şukuladım 30-06-2021 17:09:32

  77. elif yılmaz Reply

    Tunceli dan kimler var. Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … . selam arkadaşlar web sitesi yeminle çok güzel, teşekkürler , elif yılmaz – 314

  78. Bu konu : ” Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımın cidden çok güzel, teraziye tıkladım , ali – 462

  79. Bartın dan kimler var. Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … . merhaba arkadaşlar paylaşımın vallaha ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , memo – 165

  80. Ordu dan kimler var. Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … . Slm web siten yeminle ilgi uyandırıcı, teşekkürler , memo – 78

  81. Hakkari dan kimler var. Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … . selamun aleyküm siten vallaha ilgi uyandırıcı, sağolun , Aylin – 255

  82. Nevşehir dan kimler var. Bunun önceden planlandığını nereden bileceğiz? Geçilen her yeni kural, önceki eğilimlerin hızlandırılmış bir uzantısı / devamıdır – topluluk parçalanması ve şüphesi, nakit ve ana cadde ölümü, geniş ailenin yabancılaşması, okul devamsızlık istatistikleri, çevrimiçi çalışma ve alışveriş, OKB / mikrop korkusu … . Merhaba web sitesi inanki çok hoşuma gitti, saolun , gaye – 226

  83. Merhaba sayfanız harbiden ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  84. Selam paylaşımın yeminle çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  85. Trabzon merkezden ben ahmet. Selamlar paylaşım gerçekten ilgi uyandırıcı, tebrikler 28-07-2021 18:52:36

  86. Selamın aleyküm paylaşımınız valla dikkat çekici, tebrikler

  87. Zonguldak merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz çok hoşuma gitti, face de paylaştım 29-07-2021 20:04:03

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link