Yoğun karantina sırasında bu denizaltı eğlence ve ilginç teoriler için harikaydı. Şimdi, insanların anti vax ve anti Biden gönderileri gönderdiği ve binlerce olumlu oy aldığı bir sağ kanat bok çukuru. Gerçek komplolara ve saçma varsayımlardan ziyade kanıtlanmış şeylere geri dönebilir miyiz?

gönderen … whodatbae
[comments]

Author

37 Comments

  1. Selamlar sayfanız valla çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  2. Bayburt dan kimler var. Burada ne oldu? . Selam web siten valla dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , ziya – 88

  3. Gürbüz Reply

    Çankırı merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar siten ciddiyim iyi, linkedinde paylaştım 20-02-2021 13:37:04

  4. Adıyaman dan kimler var. Burada ne oldu? . Merhaba paylaşımın vallaha billaha hayran bıraktı, teşekkürler , ali – 209

  5. Bu konu : ” Burada ne oldu? ” çok güzel. Merhaba paylaşımınız vallaha billaha çok güzel, linkedinde paylaştım , banu – 272

  6. Gürbüz Reply

    Merhaba herkese web siteniz inan ki mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  7. Elazığ dan kimler var. Burada ne oldu? . Mrb paylaşımın yeminle çok iyi, face de paylaştım , – 384

  8. elif yılmaz Reply

    Çorum merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar paylaşımınız inanki ilgi uyandırıcı, sağolun 03-03-2021 08:08:36

  9. selam arkadaşlar paylaşımınız süper ötesi güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  10. elif yılmaz Reply

    Kütahya merkezden ben elif yılmaz. Selamlar paylaşımınız harbiden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 13-03-2021 16:43:04

  11. Selamlar paylaşımınız valla dikkatimi çekti, teşekkürler

  12. Bu konu : ” Burada ne oldu? ” çok güzel. selamun aleyküm sayfan inanılmaz ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , – 168

  13. merhaba arkadaşlar web siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, tebrikler

  14. Bu konu : ” Burada ne oldu? ” çok güzel. Merhaba siten inan ki güzel, sağolun , ali – 472

  15. Sakarya dan kimler var. Burada ne oldu? . Selam sayfa süper ötesi dikkatimi çekti, sağolun , ali – 488

  16. Gürbüz Reply

    Merhaba sayfan inanılmaz dikkat çekici, teşekkürler

  17. Bartın dan kimler var. Burada ne oldu? . Selamlar sayfanız yeminle hayran edici, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 242

  18. Düzce dan kimler var. Burada ne oldu? . Slm paylaşımınız inan ki hayran bıraktı, saolun , Hasan – 453

  19. Merhaba herkese siteniz cidden dikkatimi çekti, teşekkürler

  20. Amasya merkezden ben hatice. Mrb paylaşım gerçekten güzel, teraziye tıkladım 09-05-2021 18:08:49

  21. Giresun merkezden ben memo. Selamlar paylaşımınız cidden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 20-05-2021 02:44:38

  22. Karabük merkezden ben hatice. Merhaba web sitesi inanılmaz hayran bıraktı, teşekkürler 22-05-2021 10:26:54

  23. Bu konu : ” Burada ne oldu? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşım inan ki dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , banu – 107

  24. Konya merkezden ben memo. Selam web sitesi inan ki çok iyi, twitter da paylaştım 09-06-2021 13:14:51

  25. Kastamonu dan kimler var. Burada ne oldu? . Selam bu web sitesi harbiden ilgi uyandırıcı, sağolun , doruk – 473

  26. Rize dan kimler var. Burada ne oldu? . Slm siteniz valla hoşuma gitti, teşekkürler , Hasan – 144

  27. Merhabalar web siten valla çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  28. Bu konu : ” Burada ne oldu? ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfa cidden hoşuma gitti, şukuladım , Emine – 139

  29. Antalya dan kimler var. Burada ne oldu? . Slm bu web sitesi inanılmaz güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 331

  30. Tekirdağ dan kimler var. Burada ne oldu? . Slm siteniz yeminle çok güzel, tebrikler , mehmet – 191

  31. Iğdır dan kimler var. Burada ne oldu? . Selam herkese sayfan inanılmaz iyi, teşekkürler , hatice – 449

  32. Bu konu : ” Burada ne oldu? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siten inanki çok güzel, sağolun , ali – 374

  33. Bitlis merkezden ben Gürbüz. Mrb web sitesi valla hoşuma gitti, teraziye tıkladım 12-07-2021 10:05:44

  34. Bilecik dan kimler var. Burada ne oldu? . Selam herkese sayfan inanılmaz dikkatimi çekti, tebrikler , Hasan – 182

  35. İzmir dan kimler var. Burada ne oldu? . Selam sayfa gerçekten çok güzel, şukuladım , mehmet – 53

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link