Herkese merhaba, bu olasılık okuyacağınız en saçma teori olacak ama görüşlerinizi dinlemek istiyorum.

Gianni versace yaşıyor ve Donatella Versace öldü mü?

Sanırım Dontalla Versace aslında Gianni Versace veya Dontella ücretli bir oyuncu.

Birlikte herhangi bir video bulamadım, Donatella’nın herhangi bir eski videosunu internette bulamadım. Estetik ameliyat olmadan hiç röportajı yok.

Sadece tüm estetik ameliyatlarla bir canavar gibi göründüğü videoları bulabildim, ama eskisinden değil.

O da pek kamuya açık biri değil, nadiren röportaj veriyor ve son röportajlarını izlerseniz çok tuhaf oluyor. Sanki her zaman bir karakteri canlandırıyor, söylediği her şey çok saçma. Sesi Gianni’ye çok benziyor

Çocukken Donatella’nın transseksüel olduğunu bile öğretmiştim, görünüşü, sesi (bu yorumla kimseyi incitmek niyetinde değil), ben çocukken asla kadın olduğunu düşünmemiştim.

Bunun aptalca gelebileceğini biliyorum ama belki Gianni Hollywood’dan ve her şeyden saklanmak ve kendi ölümünü yapmak istiyordu?

Belki Donetella hiçbir zaman gerçek olmadı, yani o resimlerde var ve hepsi ama belki de o kadın hiçbir zaman gerçek kız kardeşi olmadı? Sadece işe alınan bir aktris mi?

Resimleri aradım ve çok tuhaf bir şey buldum .. Gianni’nin cenazesinin resimlerinde Donatella çok normal görünüyor, gerçekten estetik ameliyat geçirmiş gibi görünmüyor ama Gianni ve Donatella’nın son fotoğraflarında göründüğü gibi görünüyor bugün. Bu nasıl mümkün olabilir?

Garip çünkü geri döndüklerinde Hollywood’dan bir süre uzaklaşan ve plastik cerrahi yüzünden başka biri gibi görünen herkes: Amanda Bynes, Renee zellghewer, meg Ryan, vb. Belki de gerçek insanlara benzeyen aktörler ve kendileriymiş gibi davranmaları için para alıyorlar? Ve her zaman şunu duyarız: Estetik ameliyatı oldu ve bu yüzden yeni yüzlerini kabul ediyoruz, ama aslında onlar orijinal yüzlerine benzeyen ve estetik ameliyat geçiren insanlar, bu yüzden onların gerçek olmadıklarını anlamayalım mı?

Kulağa garip geldiğini biliyorum ama ne zaman birisinin hollywod’da estetik ameliyat geçirdiğini ve yeni bir yüzle göründüğünü duyduğumda aniden Los Angeles’ta evlerini falan sattıklarını duyuyorsunuz. Sanki ölmüşlerse, repleace ve birileri parasını mülklerinden alıyorlar …

Herhangi bir görüş var mı?

Ps: Diana Spencer, Gianni’nin cenazesindeydi ve bir ay sonra öldü …..

Lütfen bana karşı çok sert olma … teşekkürler.

20 Comments

  1. Muş merkezden ben Hasan. Merhaba web sitesi inanki ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 13-05-2021 03:30:44

  2. Mrb siten gerçekten ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  3. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Burada okuyacağın zorunlu saçma teori ” çok güzel. Slm sayfan inan ki çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , Gürbüz – 382

  4. Siirt dan kimler var. Burada okuyacağın zorunlu saçma teori . Selamlar sayfa harbiden çok hoşuma gitti, tebrikler , mehmet – 57

  5. Bu konu : ” Burada okuyacağın zorunlu saçma teori ” çok güzel. Selamlar web siten inanılmaz hayran edici, twitter da paylaştım , emin – 230

  6. Edirne merkezden ben doruk. Mrb sayfanız cidden dikkat çekici, şukuladım 26-05-2021 01:50:57

  7. Zonguldak dan kimler var. Burada okuyacağın zorunlu saçma teori . Merhaba sayfan inanki güzel, teşekkürler , Hasan – 17

  8. Amasya dan kimler var. Burada okuyacağın zorunlu saçma teori . Merhabalar siteniz vallaha mükemmel, teşekkürler , mehmet – 130

  9. Bu konu : ” Burada okuyacağın zorunlu saçma teori ” çok güzel. Selamlar siten ciddiyim güzel, tebrikler , ziya – 2

  10. Ordu merkezden ben ali. selamun aleyküm bu web sitesi inanılmaz hayran bıraktı, teraziye tıkladım 07-06-2021 05:49:50

  11. Selam herkese bu web sitesi inanki çok güzel, face de paylaştım

  12. Mrb sayfanız vallaha billaha hayran edici, facebookta paylaştım

  13. Tekirdağ dan kimler var. Burada okuyacağın zorunlu saçma teori . selamun aleyküm bu web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , – 455

  14. selam arkadaşlar sayfan vallaha hayran edici, şukuladım

  15. selamun aleyküm web siteniz gerçekten çok iyi, teraziye tıkladım

  16. Adıyaman dan kimler var. Burada okuyacağın zorunlu saçma teori . selam arkadaşlar web sitesi inanılmaz mükemmel, sağolun , emin – 149

  17. Hakkari merkezden ben memo. Slm web siten yeminle iyi, teraziye tıkladım 07-07-2021 06:28:40

  18. Karaman merkezden ben mehmet. Slm sayfa harbiden dikkatimi çekti, şukuladım 08-07-2021 07:50:04

  19. Bu konu : ” Burada okuyacağın zorunlu saçma teori ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfa ciddiyim güzel, linkedinde paylaştım , gaye – 295

  20. elif yılmaz Reply

    Bartın merkezden ben elif yılmaz. Slm paylaşım inan ki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 19-07-2021 20:40:20

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link