Ve eğer değilse, mevcut sistemimizin vatandaşlarına verdiği sosyo-politik zararı tersine çevirmek zorunda kalırsanız başka hangi çözümler önerirsiniz?

Bu noktada hala Reddit’te aktif olan son açık fikirli, siyasi olmayan önyargılı bireylerden biri gibi göründüğünüz için sizlerden biraz hayal gücü esnekliğini görmek isterim.

Sizin kendiniz için düşündüğünüzü biliyorum, bu yüzden burada böyle bir konuda sivil bir söylemin gerçekleşebileceğini biliyorum. Bugünlerde nadir bir şey.

Author

96 Comments

  1. Kocaeli merkezden ben ziya. Merhabalar sayfanız valla hayran bıraktı, saolun 06-06-2020 00:23:30

  2. elif yılmaz Reply

    Mrb sayfanız cidden hoşuma gitti, face de paylaştım

  3. Burdur merkezden ben mehmet. Slm bu web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 16-06-2020 18:04:16

  4. Merhabalar web siteniz inanılmaz hayran edici, face de paylaştım

  5. elif yılmaz Reply

    Konya merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar web sitesi valla çok güzel, linkedinde paylaştım 01-07-2020 13:20:42

  6. Selamlar paylaşım valla hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  7. Iğdır merkezden ben ali. Selam herkese sayfanız inanılmaz çok iyi, tebrikler 09-07-2020 01:33:23

  8. elif yılmaz Reply

    Gaziantep merkezden ben elif yılmaz. Merhaba web siten gerçekten çok güzel, face de paylaştım 11-07-2020 12:00:20

  9. Siirt merkezden ben Emine. Merhaba herkese paylaşımın yeminle iyi, face de paylaştım 17-07-2020 02:36:35

  10. selamun aleyküm web siten vallaha dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  11. İstanbul merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar siteniz gerçekten güzel, sağolun 18-07-2020 03:18:22

  12. Bilecik merkezden ben ziya. Mrb sayfanız inan ki çok güzel, teraziye tıkladım 20-07-2020 02:22:02

  13. Selam herkese siten harbiden hayran bıraktı, teşekkürler

  14. Adıyaman merkezden ben ahmet. Merhabalar sayfanız valla dikkat çekici, face de paylaştım 02-08-2020 12:11:02

  15. Diyarbakır merkezden ben Emine. Mrb paylaşımınız inanılmaz hayran bıraktı, face de paylaştım 06-08-2020 20:40:59

  16. Amasya merkezden ben banu. Selam paylaşımınız yeminle çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 06-08-2020 22:15:53

  17. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar siteniz vallaha güzel, sosyal medyada paylaştım

  18. elif yılmaz Reply

    Kilis merkezden ben elif yılmaz. Selam bu web sitesi inanılmaz çok iyi, sosyal medyada paylaştım 10-08-2020 05:37:24

  19. Sinop merkezden ben banu. Merhaba herkese web sitesi inanki hayran edici, teraziye tıkladım 15-08-2020 10:52:21

  20. merhaba arkadaşlar paylaşımınız cidden hoşuma gitti, saolun

  21. Mardin merkezden ben ali. Selam sayfan harbiden hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 26-08-2020 10:59:12

  22. Isparta merkezden ben banu. Selamın aleyküm bu web sitesi cidden dikkat çekici, teşekkürler 30-08-2020 06:59:07

  23. Aydın merkezden ben gaye. Merhaba paylaşımınız harbiden çok hoşuma gitti, saolun 03-09-2020 07:16:28

  24. Düzce merkezden ben gaye. Selamın aleyküm siteniz cidden dikkat çekici, twitter da paylaştım 11-09-2020 06:29:23

  25. elif yılmaz Reply

    Kayseri merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese paylaşımınız harbiden güzel, saolun 13-09-2020 22:00:35

  26. Balıkesir merkezden ben mehmet. Selamlar siteniz inanılmaz hayran edici, saolun 15-09-2020 20:02:36

  27. elif yılmaz Reply

    Mardin merkezden ben elif yılmaz. Selamlar web sitesi vallaha billaha ilgi uyandırıcı, tebrikler 21-09-2020 06:34:18

  28. Adıyaman merkezden ben ahmet. Slm sayfan valla hayran bıraktı, teşekkürler 21-09-2020 12:19:49

  29. Uşak merkezden ben ali. Selam web sitesi harbiden çok güzel, teraziye tıkladım 02-10-2020 11:28:09

  30. elif yılmaz Reply

    Selam herkese paylaşımınız valla hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  31. Mersin dan kimler var. Burada sorunlarımıza çözümün siyasi reform olduğuna gerçekten inanan biri var mı? . Selam herkese siteniz valla hayran bıraktı, tebrikler , memo – 63

  32. Bu konu : ” Burada sorunlarımıza çözümün siyasi reform olduğuna gerçekten inanan biri var mı? ” çok güzel. Selamlar sayfan vallaha billaha hayran bıraktı, şukuladım , ali – 436

  33. Bu konu : ” Burada sorunlarımıza çözümün siyasi reform olduğuna gerçekten inanan biri var mı? ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımın vallaha billaha hayran bıraktı, face de paylaştım , ahmet – 461

  34. Siirt dan kimler var. Burada sorunlarımıza çözümün siyasi reform olduğuna gerçekten inanan biri var mı? . Slm sayfan vallaha çok güzel, teşekkürler , Hasan – 107

  35. Bu konu : ” Burada sorunlarımıza çözümün siyasi reform olduğuna gerçekten inanan biri var mı? ” çok güzel. selamun aleyküm siteniz harbiden çok iyi, teraziye tıkladım , ziya – 347

  36. Bu konu : ” Burada sorunlarımıza çözümün siyasi reform olduğuna gerçekten inanan biri var mı? ” çok güzel. Merhabalar bu web sitesi harbiden çok güzel, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 414

  37. Merhaba herkese web siteniz ciddiyim hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  38. Konya dan kimler var. Burada sorunlarımıza çözümün siyasi reform olduğuna gerçekten inanan biri var mı? . merhaba arkadaşlar web siten inanılmaz iyi, şukuladım , ziya – 104

  39. selam arkadaşlar paylaşım cidden güzel, teraziye tıkladım

  40. Merhabalar web sitesi yeminle hayran edici, linkedinde paylaştım

  41. Bu konu : ” Burada sorunlarımıza çözümün siyasi reform olduğuna gerçekten inanan biri var mı? ” çok güzel. Mrb sayfan valla hayran edici, facebookta paylaştım , – 433

  42. Bu konu : ” Burada sorunlarımıza çözümün siyasi reform olduğuna gerçekten inanan biri var mı? ” çok güzel. Selam herkese web siten harbiden hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , ahmet – 175

  43. Slm web siteniz vallaha billaha çok güzel, twitter da paylaştım

  44. Slm web siteniz cidden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  45. Selam herkese web siten ciddiyim dikkat çekici, facebookta paylaştım

  46. Kastamonu merkezden ben memo. Selamlar sayfanız vallaha dikkatimi çekti, tebrikler 02-01-2021 15:51:33

  47. Erzurum merkezden ben emin. Merhaba siten süper ötesi hoşuma gitti, saolun 12-01-2021 18:50:29

  48. Bu konu : ” Burada sorunlarımıza çözümün siyasi reform olduğuna gerçekten inanan biri var mı? ” çok güzel. Slm sayfanız inanılmaz güzel, tebrikler , doruk – 186

  49. Eskişehir merkezden ben doruk. Merhaba web siteniz yeminle çok iyi, sağolun 17-01-2021 00:27:54

  50. Bingöl merkezden ben mehmet. Selam web sitesi inanılmaz güzel, teraziye tıkladım 20-01-2021 15:30:38

  51. Karabük merkezden ben emin. Merhabalar sayfanız ciddiyim hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 21-01-2021 20:10:16

  52. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Burada sorunlarımıza çözümün siyasi reform olduğuna gerçekten inanan biri var mı? ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşım vallaha iyi, face de paylaştım , elif yılmaz – 268

  53. Bu konu : ” Burada sorunlarımıza çözümün siyasi reform olduğuna gerçekten inanan biri var mı? ” çok güzel. selamun aleyküm web sitesi valla hoşuma gitti, twitter da paylaştım , banu – 97

  54. Selamın aleyküm siten harbiden dikkat çekici, şukuladım

  55. Kayseri dan kimler var. Burada sorunlarımıza çözümün siyasi reform olduğuna gerçekten inanan biri var mı? . selamun aleyküm paylaşımın inan ki mükemmel, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 329

  56. Selam herkese web siten inanılmaz çok iyi, face de paylaştım

  57. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Burada sorunlarımıza çözümün siyasi reform olduğuna gerçekten inanan biri var mı? ” çok güzel. Merhabalar web siten gerçekten mükemmel, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 460

  58. Bu konu : ” Burada sorunlarımıza çözümün siyasi reform olduğuna gerçekten inanan biri var mı? ” çok güzel. Merhaba web sitesi inan ki hayran edici, tebrikler , Hasan – 426

  59. Iğdır merkezden ben emin. Selamlar paylaşımın yeminle çok hoşuma gitti, face de paylaştım 27-02-2021 20:55:37

  60. Giresun merkezden ben doruk. Merhaba paylaşım inanki mükemmel, şukuladım 20-03-2021 20:09:22

  61. Hatay dan kimler var. Burada sorunlarımıza çözümün siyasi reform olduğuna gerçekten inanan biri var mı? . Selam herkese siten cidden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , banu – 299

  62. Hatay merkezden ben Hasan. Mrb sayfa süper ötesi dikkat çekici, teraziye tıkladım 05-04-2021 07:08:54

  63. Bu konu : ” Burada sorunlarımıza çözümün siyasi reform olduğuna gerçekten inanan biri var mı? ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfan vallaha billaha hayran bıraktı, twitter da paylaştım , Emine – 483

  64. Sakarya merkezden ben mehmet. Merhaba bu web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 12-04-2021 09:14:13

  65. Sivas merkezden ben memo. selamun aleyküm paylaşım inan ki çok güzel, teraziye tıkladım 12-04-2021 09:35:51

  66. Gürbüz Reply

    Bolu merkezden ben Gürbüz. Selam herkese sayfa cidden güzel, facebookta paylaştım 22-04-2021 03:06:04

  67. Uşak merkezden ben Emine. Selamın aleyküm sayfanız valla çok hoşuma gitti, tebrikler 28-04-2021 19:01:33

  68. Bu konu : ” Burada sorunlarımıza çözümün siyasi reform olduğuna gerçekten inanan biri var mı? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfa gerçekten hayran bıraktı, teşekkürler , banu – 18

  69. Merhabalar paylaşımınız inanki dikkat çekici, şukuladım

  70. Bu konu : ” Burada sorunlarımıza çözümün siyasi reform olduğuna gerçekten inanan biri var mı? ” çok güzel. Mrb sayfanız valla mükemmel, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 121

  71. Mardin merkezden ben emin. Selam herkese sayfa cidden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 18-05-2021 09:12:06

  72. Muş merkezden ben doruk. Selamlar web sitesi cidden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 20-05-2021 05:06:03

  73. elif yılmaz Reply

    İstanbul merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar paylaşımınız vallaha çok güzel, tebrikler 24-05-2021 06:10:42

  74. Selam herkese paylaşım inanki iyi, linkedinde paylaştım

  75. Gürbüz Reply

    Erzincan dan kimler var. Burada sorunlarımıza çözümün siyasi reform olduğuna gerçekten inanan biri var mı? . Merhaba herkese bu web sitesi gerçekten hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , Gürbüz – 217

  76. Gürbüz Reply

    Muğla dan kimler var. Burada sorunlarımıza çözümün siyasi reform olduğuna gerçekten inanan biri var mı? . Selam siten cidden çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , Gürbüz – 338

  77. Bu konu : ” Burada sorunlarımıza çözümün siyasi reform olduğuna gerçekten inanan biri var mı? ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşım vallaha iyi, facebookta paylaştım , Aylin – 237

  78. Denizli merkezden ben ziya. Selamın aleyküm siten gerçekten çok iyi, twitter da paylaştım 20-06-2021 05:53:42

  79. selam arkadaşlar web sitesi harbiden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  80. Gürbüz Reply

    Çanakkale dan kimler var. Burada sorunlarımıza çözümün siyasi reform olduğuna gerçekten inanan biri var mı? . selam arkadaşlar web siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , Gürbüz – 226

  81. Kırşehir merkezden ben Emine. Merhaba paylaşım gerçekten dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 03-07-2021 22:23:51

  82. Trabzon merkezden ben ali. Mrb paylaşım valla mükemmel, face de paylaştım 08-07-2021 15:58:46

  83. Bu konu : ” Burada sorunlarımıza çözümün siyasi reform olduğuna gerçekten inanan biri var mı? ” çok güzel. Merhaba paylaşım yeminle çok iyi, sosyal medyada paylaştım , memo – 232

  84. Selamlar web siten vallaha billaha hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  85. Bu konu : ” Burada sorunlarımıza çözümün siyasi reform olduğuna gerçekten inanan biri var mı? ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın valla hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , mehmet – 402

  86. Eskişehir dan kimler var. Burada sorunlarımıza çözümün siyasi reform olduğuna gerçekten inanan biri var mı? . Selam herkese siten valla iyi, face de paylaştım , ahmet – 90

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link