Burada yorum yaparsanız ve ayrıca herhangi bir ana akış aboneliği hakkında yorum yaparsanız, genellikle burada yorum yaptığınız ilk hafta içinde yasaklanırsınız.

4 aydır bu isimle buradayım, sorun yok. Ve garanti ederim ki yaklaşık 5 gün içinde perma yasağı alacağım.

Siz komplonun bir tür ifade özgürlüğü kalesi olduğunu düşünüyorsunuz. Öyle değil. Hemen hemen herkes, modlar, ana kullanıcılar, herkes yasaklanıyor.

Ninja666 bir kullanıcı yasaklandı. Putin kedileri seviyor, ne yaptığını bilmiyorum ama onu yasaklamaya çalıştılar. Ve diğer kullanıcılar. Topluluğa gerçekten katkıda bulunan herhangi bir şey gönderirseniz, yasaklanırsınız. Burada çok iyi bilinen bir hesaptan gönderi paylaşıyordum.

Reddit propagandadır, sade ve basittir.

Author

41 Comments

  1. Malatya dan kimler var. Burada yorum yaparsanız, sizi çoğu aboneden yasakladıkları bir tür dosya var. . Selam siteniz inanki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , doruk – 92

  2. Afyon dan kimler var. Burada yorum yaparsanız, sizi çoğu aboneden yasakladıkları bir tür dosya var. . Selamın aleyküm paylaşımın yeminle mükemmel, face de paylaştım , ziya – 101

  3. Ankara merkezden ben doruk. Selamın aleyküm web siten süper ötesi güzel, saolun 09-02-2021 06:10:13

  4. Kilis dan kimler var. Burada yorum yaparsanız, sizi çoğu aboneden yasakladıkları bir tür dosya var. . Mrb siteniz yeminle ilgi uyandırıcı, tebrikler , banu – 46

  5. Düzce dan kimler var. Burada yorum yaparsanız, sizi çoğu aboneden yasakladıkları bir tür dosya var. . selamun aleyküm siteniz vallaha billaha iyi, saolun , memo – 136

  6. Bu konu : ” Burada yorum yaparsanız, sizi çoğu aboneden yasakladıkları bir tür dosya var. ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın cidden güzel, sağolun , ali – 277

  7. Tekirdağ merkezden ben ziya. Selam sayfanız gerçekten dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 09-02-2021 07:19:44

  8. Gürbüz Reply

    Çanakkale dan kimler var. Burada yorum yaparsanız, sizi çoğu aboneden yasakladıkları bir tür dosya var. . Merhaba sayfanız harbiden çok hoşuma gitti, teşekkürler , Gürbüz – 439

  9. Adıyaman merkezden ben doruk. Merhabalar paylaşım vallaha billaha ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 09-02-2021 13:56:15

  10. Bu konu : ” Burada yorum yaparsanız, sizi çoğu aboneden yasakladıkları bir tür dosya var. ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımınız ciddiyim çok güzel, linkedinde paylaştım , Hasan – 178

  11. Gürbüz Reply

    Hakkari merkezden ben Gürbüz. Mrb bu web sitesi cidden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 15-02-2021 22:07:42

  12. Iğdır dan kimler var. Burada yorum yaparsanız, sizi çoğu aboneden yasakladıkları bir tür dosya var. . Slm bu web sitesi inanılmaz güzel, linkedinde paylaştım , ali – 362

  13. Burdur dan kimler var. Burada yorum yaparsanız, sizi çoğu aboneden yasakladıkları bir tür dosya var. . selamun aleyküm paylaşım yeminle ilgi uyandırıcı, saolun , ahmet – 351

  14. Adana merkezden ben Hasan. Merhabalar paylaşım inanki iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 26-02-2021 09:52:38

  15. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Burada yorum yaparsanız, sizi çoğu aboneden yasakladıkları bir tür dosya var. ” çok güzel. Merhaba web siteniz inan ki hayran edici, linkedinde paylaştım , Gürbüz – 54

  16. Selamın aleyküm sayfan cidden hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  17. Amasya dan kimler var. Burada yorum yaparsanız, sizi çoğu aboneden yasakladıkları bir tür dosya var. . Selamlar sayfa vallaha billaha çok güzel, sağolun , memo – 423

  18. Antalya dan kimler var. Burada yorum yaparsanız, sizi çoğu aboneden yasakladıkları bir tür dosya var. . Selamlar sayfa süper ötesi çok güzel, linkedinde paylaştım , Emine – 178

  19. Bu konu : ” Burada yorum yaparsanız, sizi çoğu aboneden yasakladıkları bir tür dosya var. ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşım süper ötesi ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım , – 483

  20. Van dan kimler var. Burada yorum yaparsanız, sizi çoğu aboneden yasakladıkları bir tür dosya var. . Selam web sitesi inan ki ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , Emine – 211

  21. Gürbüz Reply

    Tunceli dan kimler var. Burada yorum yaparsanız, sizi çoğu aboneden yasakladıkları bir tür dosya var. . Mrb sayfa cidden dikkat çekici, tebrikler , Gürbüz – 154

  22. elif yılmaz Reply

    Muğla merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm bu web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 15-04-2021 03:49:13

  23. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Burada yorum yaparsanız, sizi çoğu aboneden yasakladıkları bir tür dosya var. ” çok güzel. Selam paylaşım harbiden dikkatimi çekti, şukuladım , elif yılmaz – 343

  24. Bu konu : ” Burada yorum yaparsanız, sizi çoğu aboneden yasakladıkları bir tür dosya var. ” çok güzel. Selamlar siten inanki çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 131

  25. Selam sayfanız ciddiyim çok güzel, facebookta paylaştım

  26. Bu konu : ” Burada yorum yaparsanız, sizi çoğu aboneden yasakladıkları bir tür dosya var. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siten harbiden dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , Emine – 252

  27. selam arkadaşlar paylaşım vallaha billaha mükemmel, linkedinde paylaştım

  28. Bu konu : ” Burada yorum yaparsanız, sizi çoğu aboneden yasakladıkları bir tür dosya var. ” çok güzel. Slm paylaşımınız yeminle çok güzel, sağolun , ali – 390

  29. Gaziantep dan kimler var. Burada yorum yaparsanız, sizi çoğu aboneden yasakladıkları bir tür dosya var. . selamun aleyküm paylaşımın vallaha çok iyi, teraziye tıkladım , mehmet – 498

  30. Kilis dan kimler var. Burada yorum yaparsanız, sizi çoğu aboneden yasakladıkları bir tür dosya var. . Merhaba paylaşım ciddiyim hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , mehmet – 423

  31. Antalya merkezden ben . Merhabalar siten inanki çok iyi, teşekkürler 02-06-2021 11:33:12

  32. Kilis merkezden ben . merhaba arkadaşlar web siten inanılmaz iyi, şukuladım 11-06-2021 14:21:53

  33. Bu konu : ” Burada yorum yaparsanız, sizi çoğu aboneden yasakladıkları bir tür dosya var. ” çok güzel. Selamlar web sitesi inan ki iyi, facebookta paylaştım , memo – 71

  34. elif yılmaz Reply

    Şanlıurfa dan kimler var. Burada yorum yaparsanız, sizi çoğu aboneden yasakladıkları bir tür dosya var. . merhaba arkadaşlar web sitesi ciddiyim iyi, şukuladım , elif yılmaz – 103

  35. Nevşehir merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar bu web sitesi cidden dikkat çekici, teşekkürler 27-06-2021 08:59:07

  36. Tokat merkezden ben ahmet. Slm web sitesi yeminle hayran edici, teraziye tıkladım 04-07-2021 11:26:56

  37. Kars merkezden ben doruk. Selam siten valla mükemmel, face de paylaştım 19-07-2021 14:31:11

  38. Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha hayran bıraktı, şukuladım

  39. Edirne dan kimler var. Burada yorum yaparsanız, sizi çoğu aboneden yasakladıkları bir tür dosya var. . Mrb siten süper ötesi hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 15

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link