Büyük Dük bekliyor.

Yıllarca hak ettiğimi elde etmeye çalıştım. Karanlık ağın kireç ışığı hayatımı kontrolden çıkardı. Cincinnati’de bir çim sandalyede oturup, bildiğim ve tuttuğum gerçeği yudumlarken insanların kiliseye gitmesini izleyeceğim. Bana kimse inanmayacak. Beni çevreleyen mutluluktan cennete bağırıyorum. Derimin altında sadece kirli bir ceset yatıyordu. Elimde tuttuğum ev temelde parçalanıyor. Beni arıyorlar. Lütfen Büyük Dük hakkındaki gerçeği bilin. İsimleri Fradle. Ve sizi uçuruma büyük bir memnuniyetle karşılamak istiyorlar.

“Büyük Dük bekliyor.” üzerine 33 yorum

  1. Bu konu : ” Büyük Dük bekliyor. ” çok güzel. Selam herkese web sitesi harbiden dikkat çekici, şukuladım , elif yılmaz – 141

    Cevapla
  2. İzmir dan kimler var. Büyük Dük bekliyor. . Merhaba siten harbiden güzel, sosyal medyada paylaştım , ali – 67

    Cevapla
  3. Kahramanmaraş dan kimler var. Büyük Dük bekliyor. . Merhaba herkese web sitesi inanılmaz iyi, face de paylaştım , – 4

    Cevapla
  4. Sinop dan kimler var. Büyük Dük bekliyor. . Slm paylaşımınız cidden mükemmel, sağolun , – 382

    Cevapla
  5. Bu konu : ” Büyük Dük bekliyor. ” çok güzel. Selam herkese sayfanız valla mükemmel, sağolun , ali – 358

    Cevapla
  6. Bu konu : ” Büyük Dük bekliyor. ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşım valla dikkat çekici, şukuladım , ziya – 333

    Cevapla
  7. Bu konu : ” Büyük Dük bekliyor. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siten yeminle hayran bıraktı, şukuladım , Gürbüz – 398

    Cevapla
  8. Kırıkkale merkezden ben ahmet. Merhaba herkese paylaşımınız gerçekten güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 26-11-2020 08:33:48

    Cevapla
  9. Bu konu : ” Büyük Dük bekliyor. ” çok güzel. Slm sayfanız cidden hoşuma gitti, twitter da paylaştım , Emine – 138

    Cevapla
  10. Şırnak dan kimler var. Büyük Dük bekliyor. . Mrb sayfa cidden çok hoşuma gitti, tebrikler , Hasan – 206

    Cevapla
  11. İzmir dan kimler var. Büyük Dük bekliyor. . Selam paylaşım inanki çok iyi, teraziye tıkladım , hatice – 120

    Cevapla
  12. Karabük dan kimler var. Büyük Dük bekliyor. . Selamın aleyküm web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, facebookta paylaştım , hatice – 455

    Cevapla
  13. Bu konu : ” Büyük Dük bekliyor. ” çok güzel. Merhaba web sitesi cidden dikkatimi çekti, sağolun , Gürbüz – 272

    Cevapla
  14. İstanbul dan kimler var. Büyük Dük bekliyor. . Merhaba sayfanız cidden çok iyi, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 451

    Cevapla
  15. Antalya dan kimler var. Büyük Dük bekliyor. . Merhabalar web sitesi inanılmaz dikkat çekici, şukuladım , ali – 122

    Cevapla
  16. Bu konu : ” Büyük Dük bekliyor. ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın inan ki iyi, linkedinde paylaştım , gaye – 310

    Cevapla
  17. İzmir merkezden ben hatice. selamun aleyküm siteniz vallaha ilgi uyandırıcı, tebrikler 30-12-2020 23:38:28

    Cevapla
  18. Kayseri dan kimler var. Büyük Dük bekliyor. . merhaba arkadaşlar sayfan valla iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , ziya – 241

    Cevapla
  19. Kırklareli dan kimler var. Büyük Dük bekliyor. . Merhabalar sayfan inanılmaz dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , Hasan – 349

    Cevapla
  20. Ağrı merkezden ben ziya. Selamlar web siten inanılmaz hoşuma gitti, tebrikler 14-01-2021 21:22:12

    Cevapla
  21. Bu konu : ” Büyük Dük bekliyor. ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfanız valla hoşuma gitti, tebrikler , banu – 256

    Cevapla
  22. Aydın merkezden ben ali. Merhabalar paylaşımın ciddiyim dikkat çekici, şukuladım 05-02-2021 21:29:08

    Cevapla
  23. Hatay dan kimler var. Büyük Dük bekliyor. . Selam paylaşım gerçekten çok iyi, sağolun , ali – 16

    Cevapla
  24. Ankara merkezden ben ali. selamun aleyküm paylaşımınız vallaha billaha hayran edici, sosyal medyada paylaştım 14-02-2021 05:45:32

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link