Büyük komplo hakkındaki şüpheler ..

Küresel seçkinlerin bizi zayıf, köle, dilsiz yapma amacı nedir?
Biri cevap verebilir: eski dünyayı yok etmek ve bir NWO getirmek. Ama neden?
Neden bize acı çektirmek / görmek istiyorlar? Belki sadece sadist ve sinirli olabilirler? Sadece bu?
Ve eğer her şey zaten planlanmışsa ve biz sadece tek bir yöne gidiyorsak, Dünya’daki yaşamımızın anlamı nedir? Evet bir sürü soru xD

… Professional_Ad7071 tarafından gönderildi
[comments]

“Büyük komplo hakkındaki şüpheler ..” üzerine 35 yorum

  1. Ordu merkezden ben elif yılmaz. Selam sayfanız harbiden çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 02-10-2020 03:14:34

    Cevapla
  2. Gaziantep merkezden ben elif yılmaz. Merhaba siten ciddiyim mükemmel, şukuladım 02-10-2020 11:02:35

    Cevapla
  3. Artvin merkezden ben elif yılmaz. Selamlar sayfa ciddiyim çok güzel, linkedinde paylaştım 02-10-2020 11:02:47

    Cevapla
  4. Adıyaman merkezden ben Gürbüz. Merhabalar siteniz cidden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 02-10-2020 11:05:22

    Cevapla
  5. Artvin merkezden ben ahmet. Selam paylaşımınız gerçekten hayran bıraktı, teraziye tıkladım 02-10-2020 11:06:59

    Cevapla
  6. Muş merkezden ben banu. Merhaba herkese web siten inanki hayran bıraktı, twitter da paylaştım 02-10-2020 11:08:37

    Cevapla
  7. Afyon merkezden ben banu. Slm web siteniz cidden çok güzel, sosyal medyada paylaştım 02-10-2020 11:09:17

    Cevapla
  8. Kars merkezden ben ali. Selamlar siteniz inanılmaz hayran edici, sosyal medyada paylaştım 02-10-2020 11:09:51

    Cevapla
  9. Trabzon merkezden ben doruk. Merhabalar sayfan gerçekten hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 02-10-2020 11:17:48

    Cevapla
  10. İstanbul merkezden ben mehmet. selamun aleyküm web siten cidden mükemmel, face de paylaştım 02-10-2020 11:17:56

    Cevapla
  11. Ankara merkezden ben mehmet. Selam herkese siteniz inan ki dikkat çekici, facebookta paylaştım 02-10-2020 11:44:38

    Cevapla
  12. Osmaniye merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar paylaşım vallaha billaha güzel, twitter da paylaştım 02-10-2020 12:10:30

    Cevapla
  13. Karaman merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar web sitesi cidden dikkat çekici, sağolun 02-10-2020 12:24:19

    Cevapla
  14. Manisa merkezden ben banu. Selamlar web sitesi ciddiyim ilgi uyandırıcı, tebrikler 02-10-2020 12:42:06

    Cevapla
  15. Selamın aleyküm web siteniz gerçekten hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

    Cevapla
  16. Trabzon merkezden ben elif yılmaz. Merhaba web siteniz inanki çok güzel, twitter da paylaştım 02-10-2020 19:32:33

    Cevapla
  17. Nevşehir merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar paylaşım gerçekten çok güzel, linkedinde paylaştım 02-10-2020 19:36:38

    Cevapla
  18. Bartın merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar paylaşım harbiden dikkat çekici, teraziye tıkladım 11-10-2020 11:06:53

    Cevapla
  19. Aksaray merkezden ben hatice. Selamlar sayfanız yeminle hayran edici, tebrikler 19-10-2020 05:18:07

    Cevapla
  20. Bu konu : ” Büyük komplo hakkındaki şüpheler .. ” çok güzel. Slm sayfanız harbiden dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 299

    Cevapla

Yorum yapın