Kategoriler
Genel

C h i n a fabrika yangınları bir sürü?

Twitter’da bazı C h i n e s e gazetecilerini takip ediyorum ve bazen şifreli şeyler gönderiyorlar ya da çok şifreli değiller ama çok açık değiller. Son birkaç ay içinde sanki sanki sanki sanki sanki sanki şüpheli sanki bir çok yangın için yazı yazıyor / yazıyor? Fabrika yangınları yayılıyor, ya da “başka bir fabrika kendini ateşe verdi” .. ama neden olarak doğrudan bir cevap yok, sadece burada daha büyük bir şey önermek. Bunu bilen var mı? herhangi bir teori var mı?

Covid Ölümlerini Kurtarmak Mı?

-C / C / P’ye isyan eden ve yangınları başlatabilecek vatandaşlar yapabilecekleri tek şey bu mu?

nedeniyle eski ölçeklerde eski moda sigorta aldatmaca

??

(düzenle: yazım ve resim)

Resim yayınla

“C h i n a fabrika yangınları bir sürü?” için 31 yanıt

Ardahan merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm bu web sitesi yeminle dikkat çekici, linkedinde paylaştım 22-05-2020 09:53:17

Uşak merkezden ben mehmet. selamun aleyküm paylaşımınız vallaha billaha iyi, facebookta paylaştım 22-05-2020 10:51:07

Gümüşhane merkezden ben doruk. selamun aleyküm sayfanız inan ki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 22-05-2020 10:51:37

Erzincan merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar bu web sitesi harbiden çok iyi, facebookta paylaştım 22-05-2020 10:51:52

Kayseri merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm sayfa vallaha çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 05-06-2020 05:52:17

Osmaniye merkezden ben gaye. selam arkadaşlar sayfa inan ki güzel, sosyal medyada paylaştım 12-06-2020 11:48:59

Artvin merkezden ben ali. Slm paylaşımınız gerçekten ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 17-06-2020 17:15:55

Manisa merkezden ben Emine. Selamlar web sitesi gerçekten hayran bıraktı, teraziye tıkladım 28-06-2020 08:13:48

Uşak merkezden ben Gürbüz. Slm paylaşım yeminle dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 29-06-2020 13:47:10

Kayseri merkezden ben ziya. Merhabalar siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 01-07-2020 13:26:10

Karaman merkezden ben banu. selam arkadaşlar paylaşımınız cidden çok iyi, teşekkürler 26-07-2020 14:10:25

Sakarya merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar web siteniz inan ki çok güzel, şukuladım 02-08-2020 17:34:02

Yalova merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar sayfa harbiden hayran bıraktı, tebrikler 04-08-2020 15:34:55

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir