Kategoriler
Genel

Candace Owens

Bunun eski bir haber olduğunu biliyorum ama şu anda gerçekten tetiklendim ve sadece bunun hakkında konuşmak zorundayım. Bir süre önce siyah Nazi Candace Owens, Hitler hakkında bir konuşma yaptı ve onunla tek sorununu iddia etti, tüm dünyayı sadece kendi ulusunu büyütmek yerine Almanya yapmak istiyordu. Siktir mi? Hitler ile olan tek sorunun bu mu ?! Hitler'in soğuk kanla öldürdüğü 500.000 Yahudi ne olacak? Müttefik bombalama ve Nazi ihmalinin bir kombinasyonu nedeniyle hastalık ve açlıktan ölen 2.5 milyon kişi ne olacak? Onlar hakkında ne? Hitler hakkında konuşabileceği ve Yahudilerden bahsetmediği için hayretler içinde kaldım! Bundan kaçamayacağı ADL ve SPLC'yi arıyorum.

Açıkçası şaka yapıyorum, herkes bunun en az 6 milyon olduğunu biliyor. Hükümetin söylediği her şey doğrudur, hiçbir şeyi sorgulamayın.

“Candace Owens” için 37 yanıt

Manisa merkezden ben ahmet. selamun aleyküm web siteniz inanılmaz ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 28-12-2019 03:27:11

Erzincan merkezden ben doruk. Selamın aleyküm siteniz cidden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 29-12-2019 22:13:57

Hatay merkezden ben ali. Selamın aleyküm sayfan süper ötesi iyi, face de paylaştım 02-01-2020 16:55:17

Trabzon merkezden ben banu. Merhabalar web siten süper ötesi hoşuma gitti, şukuladım 09-01-2020 01:22:43

Eskişehir merkezden ben elif yılmaz. Merhaba web siteniz yeminle ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 07-02-2020 10:39:08

Kocaeli merkezden ben doruk. selamun aleyküm siten ciddiyim çok güzel, facebookta paylaştım 13-02-2020 22:33:18

Elazığ merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar paylaşımın cidden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 15-02-2020 16:24:25

Artvin merkezden ben banu. Mrb sayfanız inanki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 02-03-2020 02:12:52

Kastamonu merkezden ben Aylin. selamun aleyküm sayfanız inanki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 04-03-2020 08:07:00

Isparta merkezden ben gaye. Merhaba herkese bu web sitesi yeminle çok hoşuma gitti, face de paylaştım 15-03-2020 09:38:03

Manisa merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar web sitesi vallaha billaha hayran bıraktı, saolun 18-03-2020 22:14:31

Erzurum merkezden ben ziya. selam arkadaşlar web sitesi vallaha ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 22-03-2020 07:32:38

Bolu merkezden ben elif yılmaz. Merhaba paylaşımınız valla iyi, tebrikler 27-03-2020 20:43:50

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir