Bunun hakkında çok düşün. Kampüslerimizde okuyan ve ülkemizde yaşayan en fazla sayıda Çinli vatandaşımız var. Virüsün havadan taşındığından şüphelenilse de, vaka sayısı burada hala 5'tir. Bu sayının yükseldiği gösteriliyorsa, paniğe neden olabilir. Makaleler, 100 kişinin kuzeyinde 26 eyalette test ediliyordu, ancak hala yeni vaka yok mu? Oranlar, özellikle herhangi bir semptomdan önce yayılabileceği göz önüne alındığında, 5'in durgun sayısını desteklemiyor gibi görünüyor ve ABD'de ileri geri seyahat eden vatandaşları olan başka birçok ülkeye sahip.

Gerçekten tuhaf görünüyor. Hükümetimiz daha az yalan söyledi.

Author

147 Comments

  1. selam arkadaşlar web siten inan ki hoşuma gitti, tebrikler

  2. Kırklareli merkezden ben Aylin. Selamlar web siteniz gerçekten çok hoşuma gitti, şukuladım 05-02-2020 10:40:35

  3. Merhaba sayfan harbiden hayran edici, linkedinde paylaştım

  4. Düzce merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm bu web sitesi harbiden iyi, saolun 08-02-2020 12:21:19

  5. Bartın merkezden ben Gürbüz. Selamlar paylaşımınız inan ki dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 09-02-2020 17:23:31

  6. Merhaba herkese bu web sitesi inanılmaz çok hoşuma gitti, tebrikler

  7. Merhaba herkese paylaşımın vallaha billaha çok iyi, facebookta paylaştım

  8. Afyon merkezden ben Gürbüz. Selamlar sayfan vallaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 14-02-2020 20:41:46

  9. Çankırı merkezden ben Gürbüz. Merhabalar sayfanız gerçekten dikkat çekici, face de paylaştım 15-02-2020 14:26:27

  10. Bursa merkezden ben gaye. selamun aleyküm web siten ciddiyim mükemmel, teraziye tıkladım 18-02-2020 10:21:25

  11. Niğde merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm siteniz gerçekten dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 18-02-2020 19:54:56

  12. Nevşehir merkezden ben ahmet. selamun aleyküm sayfa gerçekten iyi, face de paylaştım 21-02-2020 19:32:27

  13. Merhaba herkese paylaşım cidden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  14. selamun aleyküm bu web sitesi inanki dikkatimi çekti, tebrikler

  15. elif yılmaz Reply

    Eskişehir merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese paylaşım inanki çok iyi, şukuladım 27-02-2020 07:10:51

  16. Karaman merkezden ben Aylin. Merhaba herkese web sitesi inanki çok hoşuma gitti, sağolun 28-02-2020 08:13:05

  17. Bilecik merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar sayfanız süper ötesi ilgi uyandırıcı, tebrikler 12-03-2020 03:25:22

  18. elif yılmaz Reply

    Selam herkese web sitesi ciddiyim güzel, face de paylaştım

  19. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar web sitesi süper ötesi ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  20. Zonguldak merkezden ben ziya. Slm sayfa yeminle dikkatimi çekti, sağolun 22-03-2020 11:25:01

  21. Merhaba sayfanız vallaha billaha dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  22. Merhaba herkese bu web sitesi süper ötesi hayran edici, twitter da paylaştım

  23. elif yılmaz Reply

    Mardin merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese sayfan gerçekten güzel, sağolun 23-03-2020 10:32:49

  24. Kayseri merkezden ben gaye. Merhaba herkese paylaşımınız inan ki güzel, twitter da paylaştım 25-03-2020 03:27:44

  25. Manisa merkezden ben doruk. Selam sayfa vallaha çok güzel, tebrikler 25-03-2020 04:39:27

  26. Merhaba herkese sayfanız harbiden çok güzel, teşekkürler

  27. merhaba arkadaşlar siteniz ciddiyim dikkat çekici, teraziye tıkladım

  28. Slm paylaşımın inanılmaz çok iyi, linkedinde paylaştım

  29. Diyarbakır merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm siteniz inanki hayran edici, teraziye tıkladım 02-04-2020 18:48:10

  30. merhaba arkadaşlar sayfanız süper ötesi güzel, şukuladım

  31. Selamlar paylaşımın vallaha billaha çok iyi, teraziye tıkladım

  32. Çanakkale merkezden ben mehmet. Selam herkese paylaşım vallaha billaha çok güzel, tebrikler 08-04-2020 17:57:04

  33. elif yılmaz Reply

    Selamın aleyküm web siteniz inan ki dikkat çekici, şukuladım

  34. Mrb paylaşımınız vallaha billaha dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  35. Mardin merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese paylaşımın vallaha billaha dikkat çekici, teşekkürler 15-04-2020 08:01:14

  36. Adana merkezden ben ali. Selam herkese web sitesi cidden güzel, tebrikler 16-04-2020 19:43:16

  37. Çanakkale merkezden ben gaye. Selam herkese sayfanız süper ötesi çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 17-04-2020 10:53:01

  38. Merhabalar paylaşımınız harbiden çok güzel, twitter da paylaştım

  39. Karabük merkezden ben banu. selam arkadaşlar bu web sitesi vallaha dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 20-04-2020 04:18:25

  40. Selam herkese bu web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  41. elif yılmaz Reply

    Mersin merkezden ben elif yılmaz. Selam web siten inan ki güzel, twitter da paylaştım 26-04-2020 05:39:11

  42. elif yılmaz Reply

    Hatay merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar paylaşım vallaha billaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 29-04-2020 00:24:48

  43. Denizli merkezden ben Aylin. Merhaba herkese paylaşım valla hoşuma gitti, facebookta paylaştım 29-04-2020 06:57:38

  44. Mardin merkezden ben Aylin. Mrb paylaşımın cidden dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 06-05-2020 23:40:32

  45. elif yılmaz Reply

    İstanbul merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar web siten yeminle güzel, face de paylaştım 14-05-2020 09:45:17

  46. Iğdır merkezden ben ahmet. Merhabalar web siten süper ötesi mükemmel, facebookta paylaştım 14-05-2020 11:01:55

  47. Malatya merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar sayfanız vallaha billaha hayran bıraktı, teraziye tıkladım 14-05-2020 23:47:43

  48. Denizli merkezden ben ziya. selamun aleyküm web sitesi gerçekten hoşuma gitti, facebookta paylaştım 24-05-2020 07:20:31

  49. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar siten inanılmaz hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  50. Bingöl merkezden ben ali. selam arkadaşlar web siteniz valla ilgi uyandırıcı, şukuladım 07-06-2020 15:30:44

  51. Erzurum merkezden ben ziya. Selam web siten inan ki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 11-06-2020 06:54:06

  52. Mrb web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, sağolun

  53. Merhabalar paylaşım inan ki çok iyi, face de paylaştım

  54. Nevşehir merkezden ben ali. Mrb bu web sitesi cidden çok güzel, şukuladım 20-06-2020 00:41:12

  55. Erzurum merkezden ben ahmet. Merhaba sayfan harbiden çok güzel, tebrikler 20-06-2020 03:33:20

  56. Merhaba paylaşımın vallaha dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  57. Uşak merkezden ben banu. Mrb sayfan vallaha billaha ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 29-06-2020 06:32:38

  58. Mardin merkezden ben ziya. Selam paylaşım ciddiyim çok iyi, teşekkürler 30-06-2020 10:58:25

  59. Rize merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm paylaşımınız inanki güzel, tebrikler 05-07-2020 12:35:54

  60. Merhaba herkese paylaşımınız yeminle mükemmel, sağolun

  61. elif yılmaz Reply

    Şırnak merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar sayfan ciddiyim mükemmel, teşekkürler 09-07-2020 22:41:25

  62. Çankırı merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar web sitesi inan ki hayran bıraktı, facebookta paylaştım 10-07-2020 16:54:15

  63. merhaba arkadaşlar paylaşım gerçekten hayran bıraktı, sağolun

  64. elif yılmaz Reply

    Selam bu web sitesi inan ki iyi, facebookta paylaştım

  65. Merhaba paylaşımınız harbiden hayran edici, sağolun

  66. Kırklareli merkezden ben Emine. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha billaha hoşuma gitti, facebookta paylaştım 30-07-2020 07:00:49

  67. Tunceli merkezden ben ahmet. Selam siten harbiden dikkat çekici, twitter da paylaştım 06-08-2020 23:14:25

  68. Selamlar web siten vallaha billaha dikkatimi çekti, tebrikler

  69. Merhabalar siteniz inan ki çok iyi, teraziye tıkladım

  70. Merhaba bu web sitesi inanılmaz çok iyi, teraziye tıkladım

  71. Diyarbakır merkezden ben ali. Selam herkese web sitesi vallaha dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 16-08-2020 09:13:09

  72. Selam herkese web siteniz vallaha billaha çok iyi, linkedinde paylaştım

  73. Burdur merkezden ben mehmet. Mrb siteniz gerçekten mükemmel, şukuladım 19-08-2020 08:23:31

  74. Selamın aleyküm web siten inanılmaz çok güzel, teraziye tıkladım

  75. Selamlar paylaşımınız süper ötesi mükemmel, şukuladım

  76. Mrb web sitesi ciddiyim çok güzel, linkedinde paylaştım

  77. merhaba arkadaşlar siten cidden dikkat çekici, saolun

  78. merhaba arkadaşlar paylaşım gerçekten dikkat çekici, tebrikler

  79. Selamın aleyküm sayfa inan ki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  80. Gürbüz Reply

    Uşak merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar sayfa ciddiyim dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 11-09-2020 21:10:30

  81. Adıyaman merkezden ben doruk. selam arkadaşlar web siteniz gerçekten çok güzel, face de paylaştım 30-09-2020 04:46:56

  82. Isparta merkezden ben mehmet. Selam herkese paylaşım ciddiyim güzel, teraziye tıkladım 02-10-2020 11:44:25

  83. selam arkadaşlar web siten inanki çok iyi, şukuladım

  84. Bayburt merkezden ben Aylin. Selam sayfanız yeminle mükemmel, saolun 05-10-2020 14:14:35

  85. Selamın aleyküm web siteniz valla ilgi uyandırıcı, şukuladım

  86. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” CDC, ABD'deki gerçek sayıda koronavirüs vakasını bastırıyor mu? ” çok güzel. Merhabalar paylaşım valla ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 239

  87. Antalya merkezden ben ali. Selam sayfanız harbiden dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 01-11-2020 06:38:21

  88. Kırşehir dan kimler var. CDC, ABD'deki gerçek sayıda koronavirüs vakasını bastırıyor mu? . Selamlar sayfanız inanki dikkatimi çekti, sağolun , ali – 377

  89. Tokat merkezden ben mehmet. Merhaba herkese web siteniz gerçekten çok güzel, facebookta paylaştım 08-11-2020 13:58:18

  90. Gümüşhane dan kimler var. CDC, ABD'deki gerçek sayıda koronavirüs vakasını bastırıyor mu? . selam arkadaşlar web siten cidden çok iyi, facebookta paylaştım , ahmet – 443

  91. Çankırı dan kimler var. CDC, ABD'deki gerçek sayıda koronavirüs vakasını bastırıyor mu? . Selamın aleyküm web siten süper ötesi çok iyi, tebrikler , Emine – 322

  92. Bu konu : ” CDC, ABD'deki gerçek sayıda koronavirüs vakasını bastırıyor mu? ” çok güzel. Merhabalar web sitesi gerçekten hayran edici, saolun , mehmet – 42

  93. Bu konu : ” CDC, ABD'deki gerçek sayıda koronavirüs vakasını bastırıyor mu? ” çok güzel. Selam paylaşımınız vallaha billaha mükemmel, teraziye tıkladım , ali – 463

  94. Erzincan dan kimler var. CDC, ABD'deki gerçek sayıda koronavirüs vakasını bastırıyor mu? . Mrb web siteniz gerçekten çok iyi, linkedinde paylaştım , hatice – 234

  95. Kırıkkale merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 24-11-2020 19:56:00

  96. Kastamonu dan kimler var. CDC, ABD'deki gerçek sayıda koronavirüs vakasını bastırıyor mu? . Merhabalar sayfan inanki mükemmel, teşekkürler , memo – 452

  97. Bu konu : ” CDC, ABD'deki gerçek sayıda koronavirüs vakasını bastırıyor mu? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfa inanki mükemmel, sosyal medyada paylaştım , emin – 496

  98. Nevşehir merkezden ben ziya. Mrb paylaşım gerçekten ilgi uyandırıcı, teşekkürler 06-12-2020 14:32:05

  99. Yozgat dan kimler var. CDC, ABD'deki gerçek sayıda koronavirüs vakasını bastırıyor mu? . selam arkadaşlar siten vallaha billaha dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , mehmet – 234

  100. Merhaba herkese paylaşım inanılmaz çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  101. Bayburt merkezden ben Emine. selamun aleyküm sayfan harbiden çok hoşuma gitti, sağolun 13-12-2020 14:05:29

  102. Tunceli dan kimler var. CDC, ABD'deki gerçek sayıda koronavirüs vakasını bastırıyor mu? . Merhabalar siteniz inanki mükemmel, twitter da paylaştım , emin – 344

  103. Bu konu : ” CDC, ABD'deki gerçek sayıda koronavirüs vakasını bastırıyor mu? ” çok güzel. Slm web siten harbiden mükemmel, teşekkürler , – 164

  104. Selam herkese web siteniz inanılmaz hoşuma gitti, face de paylaştım

  105. Adana dan kimler var. CDC, ABD'deki gerçek sayıda koronavirüs vakasını bastırıyor mu? . Selamın aleyküm web siten valla çok iyi, twitter da paylaştım , doruk – 141

  106. Bingöl dan kimler var. CDC, ABD'deki gerçek sayıda koronavirüs vakasını bastırıyor mu? . Selam siteniz ciddiyim hayran bıraktı, teraziye tıkladım , hatice – 290

  107. Gürbüz Reply

    Merhabalar paylaşımınız yeminle hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  108. Adana merkezden ben memo. selamun aleyküm sayfanız süper ötesi çok güzel, sosyal medyada paylaştım 24-12-2020 22:34:09

  109. Elazığ dan kimler var. CDC, ABD'deki gerçek sayıda koronavirüs vakasını bastırıyor mu? . selamun aleyküm web sitesi harbiden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , ahmet – 166

  110. Çankırı merkezden ben emin. Slm bu web sitesi gerçekten ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 01-01-2021 01:33:56

  111. elif yılmaz Reply

    Bartın dan kimler var. CDC, ABD'deki gerçek sayıda koronavirüs vakasını bastırıyor mu? . Selam herkese paylaşım vallaha dikkat çekici, teraziye tıkladım , elif yılmaz – 380

  112. Burdur merkezden ben gaye. Merhaba web siteniz vallaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım 13-01-2021 11:52:29

  113. selam arkadaşlar web sitesi cidden hayran bıraktı, teşekkürler

  114. Kilis merkezden ben ali. Merhabalar web siten süper ötesi dikkatimi çekti, face de paylaştım 28-01-2021 13:54:34

  115. Tekirdağ dan kimler var. CDC, ABD'deki gerçek sayıda koronavirüs vakasını bastırıyor mu? . Mrb paylaşımınız vallaha billaha dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , Aylin – 426

  116. Kocaeli merkezden ben Hasan. Merhabalar web siteniz harbiden iyi, linkedinde paylaştım 06-02-2021 15:01:25

  117. Kayseri merkezden ben Emine. Mrb sayfa cidden hoşuma gitti, teraziye tıkladım 09-02-2021 09:55:15

  118. Bu konu : ” CDC, ABD'deki gerçek sayıda koronavirüs vakasını bastırıyor mu? ” çok güzel. Mrb web siteniz gerçekten dikkat çekici, linkedinde paylaştım , ahmet – 258

  119. Bu konu : ” CDC, ABD'deki gerçek sayıda koronavirüs vakasını bastırıyor mu? ” çok güzel. Selam herkese siten inanki dikkat çekici, teraziye tıkladım , banu – 262

  120. Bu konu : ” CDC, ABD'deki gerçek sayıda koronavirüs vakasını bastırıyor mu? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfa ciddiyim dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , ali – 331

  121. Çanakkale dan kimler var. CDC, ABD'deki gerçek sayıda koronavirüs vakasını bastırıyor mu? . Selamlar web sitesi ciddiyim güzel, şukuladım , ali – 483

  122. Bilecik dan kimler var. CDC, ABD'deki gerçek sayıda koronavirüs vakasını bastırıyor mu? . Selamın aleyküm web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, sağolun , ziya – 412

  123. Şırnak merkezden ben memo. Mrb siten vallaha billaha hayran bıraktı, teşekkürler 29-03-2021 09:03:44

  124. Bu konu : ” CDC, ABD'deki gerçek sayıda koronavirüs vakasını bastırıyor mu? ” çok güzel. Selamın aleyküm web siteniz yeminle mükemmel, face de paylaştım , banu – 486

  125. Gürbüz Reply

    Kastamonu merkezden ben Gürbüz. Selam paylaşım inanki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 04-04-2021 19:22:54

  126. selam arkadaşlar paylaşımınız gerçekten ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  127. Bu konu : ” CDC, ABD'deki gerçek sayıda koronavirüs vakasını bastırıyor mu? ” çok güzel. Selamlar siteniz vallaha billaha hayran edici, tebrikler , mehmet – 411

  128. Bu konu : ” CDC, ABD'deki gerçek sayıda koronavirüs vakasını bastırıyor mu? ” çok güzel. Slm web siten cidden ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım , ahmet – 91

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link