Aşağıda, COVID ile ilgili bu ay CDC sürümü bulunmaktadır ve sonunda, SONUNDA, SV40’ın küçük, küçük bir referansla var olduğunu kabul ettiler. Gösteren araştırma yokmuş gibi davranıyorlar SARS / MERS HEK-293T hücreleri, SV40 ile enfekte insan böbrek hücreleri arasında hızlanıyor ve ardından SARS-COV-2 ile SV40 arasında bir ilişki olmadığını iddia ediyor. Her zamanki gibi, onu hile yaparak halının altına gizlemeye çalışıyorlar, esasen tüm bunlarda gerçek kötü adamın Vero-E6 hücreleri (klonal böbrek hücreleri) olduğunu iddia etmeye çalışıyorlar, ancak bu ancak Vero-E6 hücrelerinden sonra kanıtlandı. HEK-293T hücreleri ile transfekte edilir – SV40 İLE İNSAN HÜCRELERİ !!!!!!! Tüm leke testlerinde HEK-293T / SARS-COV-2 testi olmadığına dikkat edin !!! Neden? NEDEN BİR NOEL AĞACI GİBİ YUKARI AYDINLATILIR. ONLAR. ARE. YALAN !!! Fauci, yüzlerce HIV pozitif insan öldüğünde hiçbir şey yapmadı – senin hakkında hiçbir Bok yapmıyor! Bunu nüfus kontrolü olarak görüyorlar !!!!
Tl, dr; Çocuk felci aşılarının orijinal kontaminantı olan SV40, SARS-COV-2’ye neden oluyor.
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwjI8tjF18DwAhXWv54KHe2cCLEQFjADegQIDBAD&url=https%3A%2F%2Fwwwnc.cd%c.gov%2Fwwwn%%c.gov%2 2Fv27-n5.pdf & usg = AOvVaw0xYNmP4eZl2EcqzqFBU_P7

20 Comments

  1. Merhaba herkese paylaşımın inanki ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  2. Bu konu : ” CDC umutsuzca endemik SV40’ı gizlemeye çalışıyor – yanlışlıkla SV40’ın SARS-COV-2’ye neden olduğunu kanıtladı ” çok güzel. selamun aleyküm siten yeminle çok hoşuma gitti, saolun , gaye – 101

  3. Gümüşhane merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar web siteniz inanılmaz hayran edici, şukuladım 11-05-2021 13:54:11

  4. Bu konu : ” CDC umutsuzca endemik SV40’ı gizlemeye çalışıyor – yanlışlıkla SV40’ın SARS-COV-2’ye neden olduğunu kanıtladı ” çok güzel. Merhaba herkese siteniz inan ki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , doruk – 55

  5. Yozgat merkezden ben Emine. Slm siten harbiden mükemmel, teşekkürler 16-05-2021 22:28:58

  6. Kastamonu merkezden ben . merhaba arkadaşlar web siteniz inanki güzel, saolun 17-05-2021 04:49:07

  7. Kütahya dan kimler var. CDC umutsuzca endemik SV40’ı gizlemeye çalışıyor – yanlışlıkla SV40’ın SARS-COV-2’ye neden olduğunu kanıtladı . Selamlar web siteniz ciddiyim hayran bıraktı, face de paylaştım , memo – 25

  8. Kars merkezden ben ahmet. selamun aleyküm bu web sitesi inanılmaz çok iyi, sosyal medyada paylaştım 28-05-2021 03:42:25

  9. Gürbüz Reply

    Selamlar web siteniz inanılmaz ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  10. selamun aleyküm paylaşımın cidden hayran edici, saolun

  11. Merhaba web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, sağolun

  12. Malatya merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar siteniz süper ötesi güzel, face de paylaştım 06-06-2021 01:55:29

  13. Bayburt merkezden ben hatice. Mrb paylaşımınız süper ötesi iyi, linkedinde paylaştım 09-06-2021 19:45:28

  14. Giresun dan kimler var. CDC umutsuzca endemik SV40’ı gizlemeye çalışıyor – yanlışlıkla SV40’ın SARS-COV-2’ye neden olduğunu kanıtladı . Slm web sitesi vallaha billaha ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , memo – 33

  15. Kayseri merkezden ben ali. selam arkadaşlar web sitesi vallaha billaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 28-06-2021 00:18:40

  16. Merhaba herkese siteniz ciddiyim iyi, sosyal medyada paylaştım

  17. elif yılmaz Reply

    Balıkesir dan kimler var. CDC umutsuzca endemik SV40’ı gizlemeye çalışıyor – yanlışlıkla SV40’ın SARS-COV-2’ye neden olduğunu kanıtladı . Selamın aleyküm web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, saolun , elif yılmaz – 495

  18. Bu konu : ” CDC umutsuzca endemik SV40’ı gizlemeye çalışıyor – yanlışlıkla SV40’ın SARS-COV-2’ye neden olduğunu kanıtladı ” çok güzel. Merhabalar bu web sitesi gerçekten çok iyi, teşekkürler , Emine – 311

  19. Sinop merkezden ben ali. Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha mükemmel, teraziye tıkladım 20-07-2021 10:46:29

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link