Kategoriler
Genel

Cevaplara ihtiyacım var lütfen

Esrar içiyordum ve yükseklere çıktım, Kelimeler nasıl hissettiğimi tarif edemezdi. Baygın mıyım, hala uyanık mıyım bilmiyorum. Uyum hissettim. Bu gezegendeki herkesin daha büyük bir şeye bağlı olduğunu hissettim. Evrendeki her şeyi hissedebildiğimi hissettim. tüm bunların nasıl mükemmel bir şekilde birleştiği. Bir şey ya da hepimizden daha büyük biri tarafından izlendiğimi hissettim. hepimiz birbirimizde var. Nasıl açıklayacağımı bilmiyorum çünkü bilinçsiz ya da hala uyanık olsaydım idk ama bir daire vardı ve patladı ya da bir şey ve ben bilinçliydim. Havadan çıkmış gibi nefes alıyorum.

Bunu kafamdan çıkaramıyorum, tüm arkadaşlarım bunun benim epifiz bezimin veya üçüncü gözüm olduğunu söyledi. ama dürüst olmak gerekirse, arpa dumanı içtiğim için yüksek olduğumu düşünüyorum. Birisi bunu çözmeme yardım edebilir mi?

Sadece bir not: Her gün sigara içiyormuşum gibi geliyor gerçekten ve gerçekten dürüstçe buna neyin neden olduğunu bilmiyorum.

… Shxmwow tarafından gönderildi
[Bağlantı] [Yorum]

“Cevaplara ihtiyacım var lütfen” için 45 yanıt

Kilis merkezden ben ali. Selamın aleyküm siteniz inan ki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 13-12-2019 15:13:05

Isparta merkezden ben ahmet. Slm paylaşımın inanki iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 13-12-2019 16:13:48

Balıkesir merkezden ben ziya. selam arkadaşlar sayfan cidden hayran edici, face de paylaştım 14-12-2019 01:56:46

Yozgat merkezden ben banu. Selam herkese siteniz süper ötesi dikkatimi çekti, face de paylaştım 17-12-2019 21:51:45

Samsun merkezden ben elif yılmaz. Merhaba web siten harbiden çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 17-12-2019 23:45:17

Adıyaman merkezden ben gaye. Merhaba bu web sitesi harbiden dikkat çekici, teşekkürler 20-12-2019 06:58:34

Nevşehir merkezden ben doruk. Selamın aleyküm paylaşım cidden ilgi uyandırıcı, sağolun 20-12-2019 06:58:36

Amasya merkezden ben banu. Mrb paylaşımınız valla hoşuma gitti, face de paylaştım 04-01-2020 16:08:51

Bilecik merkezden ben Emine. Selamlar paylaşım vallaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 19-01-2020 21:43:29

Kars merkezden ben ziya. selam arkadaşlar siten vallaha dikkat çekici, sağolun 29-01-2020 07:18:12

Osmaniye merkezden ben ali. Mrb web siteniz yeminle mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 09-02-2020 02:44:04

Batman merkezden ben banu. Selamlar web siteniz gerçekten hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 21-02-2020 14:47:00

Kütahya merkezden ben banu. Selam herkese siteniz inanki hayran bıraktı, face de paylaştım 09-03-2020 14:15:21

Tokat merkezden ben ziya. Selamlar web siteniz inanılmaz çok hoşuma gitti, saolun 10-03-2020 07:26:47

Mersin merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar siten inan ki mükemmel, teşekkürler 12-03-2020 20:37:17

Kırşehir merkezden ben ali. Selam siteniz vallaha billaha hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 21-03-2020 11:37:54

Siirt merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese sayfan valla hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 25-03-2020 19:12:21

Kırklareli merkezden ben gaye. Slm web siten vallaha billaha hayran bıraktı, saolun 04-04-2020 00:48:01

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir