CIA, gizliliği kaldırılan belgelerini siliyor

Cia.gov’dan sınıflandırılmamış çeşitli şeyler hakkında bir sürü pdf yer imi aldım. Kesinlikle bir ay önce olduğu gibi hala aktiflerdi, ama şimdi hepsi gitti. Hatta cia.gov’da gizliliği kaldırılmış şeylerle ilgili eski başlıklara baktım ve bu bağlantılar da öldü.

“CIA, gizliliği kaldırılan belgelerini siliyor” üzerine 22 yorum

  1. Bu konu : ” CIA, gizliliği kaldırılan belgelerini siliyor ” çok güzel. Mrb siteniz valla güzel, saolun , – 108

    Cevapla
  2. Bingöl merkezden ben . Selam herkese sayfa gerçekten iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 05-01-2021 18:05:19

    Cevapla
  3. Çanakkale dan kimler var. CIA, gizliliği kaldırılan belgelerini siliyor . Mrb bu web sitesi inanılmaz hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , gaye – 58

    Cevapla
  4. Afyon dan kimler var. CIA, gizliliği kaldırılan belgelerini siliyor . selam arkadaşlar paylaşımın cidden çok iyi, teraziye tıkladım , hatice – 423

    Cevapla
  5. Çankırı merkezden ben ali. Merhabalar web siteniz valla dikkat çekici, şukuladım 05-01-2021 22:23:22

    Cevapla
  6. Bolu dan kimler var. CIA, gizliliği kaldırılan belgelerini siliyor . Selamlar paylaşımın cidden güzel, teraziye tıkladım , ali – 82

    Cevapla
  7. Bingöl merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar web siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 06-01-2021 18:47:48

    Cevapla
  8. Bu konu : ” CIA, gizliliği kaldırılan belgelerini siliyor ” çok güzel. Slm web siteniz inan ki çok iyi, tebrikler , elif yılmaz – 43

    Cevapla
  9. Kilis merkezden ben memo. selam arkadaşlar paylaşımın inan ki güzel, teşekkürler 31-01-2021 20:33:12

    Cevapla
  10. Osmaniye dan kimler var. CIA, gizliliği kaldırılan belgelerini siliyor . Mrb web siteniz inanki ilgi uyandırıcı, şukuladım , banu – 489

    Cevapla
  11. Şanlıurfa merkezden ben banu. selam arkadaşlar web sitesi vallaha billaha çok güzel, teşekkürler 05-02-2021 21:01:56

    Cevapla
  12. Bu konu : ” CIA, gizliliği kaldırılan belgelerini siliyor ” çok güzel. Selam sayfan yeminle çok iyi, teraziye tıkladım , – 372

    Cevapla
  13. Diyarbakır merkezden ben ali. Selam web sitesi ciddiyim mükemmel, sosyal medyada paylaştım 08-02-2021 17:35:45

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link