Başlık ne diyor. Ama daha ayrıntılı olarak: Ödemeye ne olacak? Birden fazla ülkeden para bastığımı veya borç aldığımı varsayıyorum ama emin değil misiniz? Ne olursa olsun hiper enflasyonun başlamasını beklesem de, bu doğru mu? ABD ekonomisi nasıl değişir? Herkes temelde Büyük Buhran’a gider miydi? Yoksa USD’nin değerini geri kazanırken bir süre asgari dış ihracat yapılmaması dışında temelde aynı eski mi olur?

Ne kadar hızlı hatırlayabilirler? Hepsini bir ay içinde istediklerini söyleyebilirler mi yoksa sadece sorun çıkarmama yeteneklerine sahipler mi? Sadece varsayımsal bir savaşın patlak vermesi durumunda bunun sadece bu açıdan nasıl görüneceğini düşündüm.

Author

20 Comments

  1. Afyon dan kimler var. Çin ABD’nin borcunu ararsa ne olur? . Selam web siten süper ötesi çok güzel, facebookta paylaştım , – 174

  2. selam arkadaşlar sayfa inan ki mükemmel, şukuladım

  3. Bingöl merkezden ben banu. Slm siteniz inan ki hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 08-03-2021 22:27:01

  4. Bu konu : ” Çin ABD’nin borcunu ararsa ne olur? ” çok güzel. Selamlar paylaşım süper ötesi güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 405

  5. Zonguldak dan kimler var. Çin ABD’nin borcunu ararsa ne olur? . Selam paylaşım harbiden dikkat çekici, facebookta paylaştım , ali – 202

  6. Bingöl dan kimler var. Çin ABD’nin borcunu ararsa ne olur? . Merhaba herkese siteniz valla hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 331

  7. Diyarbakır dan kimler var. Çin ABD’nin borcunu ararsa ne olur? . Selam herkese paylaşımınız ciddiyim çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , doruk – 488

  8. Bu konu : ” Çin ABD’nin borcunu ararsa ne olur? ” çok güzel. selamun aleyküm siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , – 340

  9. Bu konu : ” Çin ABD’nin borcunu ararsa ne olur? ” çok güzel. Merhabalar paylaşımınız cidden iyi, sağolun , banu – 194

  10. Tokat merkezden ben . Mrb paylaşımınız vallaha iyi, tebrikler 14-03-2021 05:45:58

  11. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Çin ABD’nin borcunu ararsa ne olur? ” çok güzel. Selam herkese siten cidden ilgi uyandırıcı, saolun , elif yılmaz – 66

  12. Zonguldak merkezden ben Aylin. selamun aleyküm paylaşımınız süper ötesi güzel, sağolun 17-03-2021 03:18:51

  13. Aydın merkezden ben mehmet. Selam herkese paylaşımın inanki çok güzel, teşekkürler 19-03-2021 00:39:17

  14. İzmir merkezden ben Aylin. Merhaba bu web sitesi inan ki iyi, şukuladım 23-03-2021 00:08:56

  15. Malatya dan kimler var. Çin ABD’nin borcunu ararsa ne olur? . Slm sayfa harbiden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , gaye – 308

  16. Bolu dan kimler var. Çin ABD’nin borcunu ararsa ne olur? . Merhabalar sayfan inan ki çok iyi, twitter da paylaştım , emin – 135

  17. Mardin merkezden ben emin. Mrb paylaşımınız yeminle çok iyi, linkedinde paylaştım 31-03-2021 23:04:42

  18. Yalova dan kimler var. Çin ABD’nin borcunu ararsa ne olur? . Merhaba paylaşımın süper ötesi dikkatimi çekti, saolun , hatice – 51

  19. Bu konu : ” Çin ABD’nin borcunu ararsa ne olur? ” çok güzel. Selam paylaşımın harbiden çok güzel, linkedinde paylaştım , gaye – 318

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link