Hong Kong, limanda ticaret yapmak için neredeyse hiçbir ücret ödemeden ve çok iyi kurulmuş bir uluslararası pazara sahip bir serbest pazarın merkezidir. GSYİH 2017’de 454,9 milyardı ve ÇKP’nin tüm vatandaşları olabildiğince çabuk boyun eğmek istediği bir sır değil. 1984 yılında 50 yıl sürecek şekilde tasarlanan sözde “1 ülke, 2 sistem” politikasına rağmen (2047) ÇKP bunu hızla attı. İngiltere’nin korona virüsü ile meşgul olacağını ve halihazırda devam etmekte olan insan hakları ihlallerini protesto etme ihtimalinin düşük olduğunu biliyorlar. Hong Kong halkı, koronaların aşırı bulaşıcı doğasına rağmen protestolara devam etmeyi başardı. ÇKP’nin bu virüsten kazandığı şey, tüm demokrasi yanlısı milletvekillerinin zorla kaldırılması, etkin bir şekilde protesto gösterememesi nedeniyle protestocuların ahlakını azaltma ve her seferinde bir gün yavaş bir distopi damgasının hızlanmasıdır. Büyük olasılıkla Hong Kong vatandaşlarını derhal iade etmeyecekler, çünkü bayraklar yükselecekti. Yapabilecekleri ve büyük olasılıkla yapacakları protestocuların saflarına implant yerleştiriyor ve sonunda en çok konuşulanları ayıklıyor ve gerisini liderlik ve umut olmadan bırakıyor. Milyonlarca insanı öldüren bir virüsün serbest bırakılmasının stratejik bir hareket olmadığını anlıyorum, ancak kendi yatılılarının içinde açıkça öldürülmeleri ile iyi olduklarını biliyoruz (Tiananmen meydanı). Hong Kong bölgesini elde etmenin planlanan günden 27 yıl önce elde edilmesinin ekonomik ve stratejik avantajının göz ardı edilemeyecek bir gerçek olduğunu düşünüyorum.

Author

89 Comments

  1. Merhaba web siteniz vallaha hayran edici, twitter da paylaştım

  2. merhaba arkadaşlar sayfan harbiden güzel, twitter da paylaştım

  3. Bingöl merkezden ben ahmet. Selamlar sayfan süper ötesi ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 30-05-2020 01:26:42

  4. elif yılmaz Reply

    Denizli merkezden ben elif yılmaz. Mrb siteniz vallaha billaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 03-06-2020 19:30:24

  5. selam arkadaşlar web siten vallaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  6. Yalova merkezden ben ahmet. Slm web sitesi cidden hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 07-06-2020 04:35:57

  7. selamun aleyküm web sitesi ciddiyim çok iyi, facebookta paylaştım

  8. Merhabalar sayfa inanılmaz hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  9. Kayseri merkezden ben Gürbüz. Merhaba paylaşımınız valla çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 29-06-2020 02:19:53

  10. Erzincan merkezden ben ahmet. Merhaba herkese web siteniz vallaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 30-06-2020 11:16:07

  11. elif yılmaz Reply

    Afyon merkezden ben elif yılmaz. Merhaba sayfan inanılmaz hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 01-07-2020 13:26:00

  12. elif yılmaz Reply

    Sinop merkezden ben elif yılmaz. Selamlar web sitesi ciddiyim dikkat çekici, twitter da paylaştım 07-07-2020 09:49:16

  13. Selamın aleyküm sayfanız gerçekten iyi, sosyal medyada paylaştım

  14. Çanakkale merkezden ben Gürbüz. Slm web sitesi inanılmaz dikkat çekici, saolun 17-07-2020 10:14:29

  15. Merhaba herkese sayfa ciddiyim hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  16. elif yılmaz Reply

    Erzurum merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese sayfanız süper ötesi ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 06-08-2020 01:35:58

  17. Selam herkese sayfan yeminle dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  18. Çorum merkezden ben mehmet. Merhaba herkese web sitesi ciddiyim hayran edici, linkedinde paylaştım 07-08-2020 05:44:07

  19. Selam herkese sayfanız süper ötesi hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  20. Ardahan merkezden ben Aylin. Selamlar web sitesi harbiden çok hoşuma gitti, face de paylaştım 17-08-2020 07:15:40

  21. Osmaniye merkezden ben Emine. Selam herkese web sitesi inanki çok iyi, tebrikler 18-08-2020 06:08:31

  22. Kayseri merkezden ben gaye. Merhaba web sitesi vallaha billaha ilgi uyandırıcı, sağolun 23-08-2020 19:16:35

  23. selamun aleyküm web siteniz cidden ilgi uyandırıcı, saolun

  24. Selamlar bu web sitesi inan ki dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  25. selam arkadaşlar paylaşımın harbiden çok güzel, facebookta paylaştım

  26. elif yılmaz Reply

    Slm siten inanılmaz hayran bıraktı, sağolun

  27. Sinop merkezden ben ahmet. Merhabalar bu web sitesi yeminle hayran edici, sağolun 15-09-2020 10:47:52

  28. Selamın aleyküm bu web sitesi gerçekten çok hoşuma gitti, teşekkürler

  29. Gürbüz Reply

    Bartın merkezden ben Gürbüz. Slm siteniz cidden çok hoşuma gitti, sağolun 17-09-2020 18:16:04

  30. selamun aleyküm sayfanız inan ki dikkatimi çekti, sağolun

  31. Yalova merkezden ben ahmet. Selam herkese web siten cidden iyi, twitter da paylaştım 23-09-2020 07:48:44

  32. Manisa merkezden ben ahmet. Mrb siten gerçekten hayran bıraktı, sağolun 27-09-2020 20:09:26

  33. Artvin merkezden ben Emine. Mrb paylaşımınız inan ki mükemmel, sosyal medyada paylaştım 02-10-2020 11:29:30

  34. Gürbüz Reply

    Antalya merkezden ben Gürbüz. Selam web siteniz inanılmaz hayran bıraktı, twitter da paylaştım 08-10-2020 04:32:57

  35. Kars dan kimler var. Çin, Hong Kong üzerinde daha hızlı bir şekilde kontrol sahibi olmak için korona virüsünü serbest bıraktı mı? . Merhabalar siteniz vallaha billaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , memo – 95

  36. Bu konu : ” Çin, Hong Kong üzerinde daha hızlı bir şekilde kontrol sahibi olmak için korona virüsünü serbest bıraktı mı? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, tebrikler , Emine – 78

  37. elif yılmaz Reply

    Slm siteniz ciddiyim güzel, teraziye tıkladım

  38. Sinop dan kimler var. Çin, Hong Kong üzerinde daha hızlı bir şekilde kontrol sahibi olmak için korona virüsünü serbest bıraktı mı? . Merhabalar paylaşım harbiden ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , ali – 3

  39. Mrb sayfanız ciddiyim dikkat çekici, teşekkürler

  40. elif yılmaz Reply

    Hatay dan kimler var. Çin, Hong Kong üzerinde daha hızlı bir şekilde kontrol sahibi olmak için korona virüsünü serbest bıraktı mı? . Selam bu web sitesi ciddiyim güzel, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 276

  41. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Çin, Hong Kong üzerinde daha hızlı bir şekilde kontrol sahibi olmak için korona virüsünü serbest bıraktı mı? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siteniz ciddiyim güzel, şukuladım , elif yılmaz – 458

  42. Bu konu : ” Çin, Hong Kong üzerinde daha hızlı bir şekilde kontrol sahibi olmak için korona virüsünü serbest bıraktı mı? ” çok güzel. selamun aleyküm bu web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , Emine – 1

  43. Bu konu : ” Çin, Hong Kong üzerinde daha hızlı bir şekilde kontrol sahibi olmak için korona virüsünü serbest bıraktı mı? ” çok güzel. Merhabalar bu web sitesi ciddiyim çok iyi, sağolun , Aylin – 389

  44. Zonguldak dan kimler var. Çin, Hong Kong üzerinde daha hızlı bir şekilde kontrol sahibi olmak için korona virüsünü serbest bıraktı mı? . Merhaba herkese paylaşımınız vallaha billaha mükemmel, şukuladım , Aylin – 244

  45. Kırşehir merkezden ben Emine. Selamlar siten harbiden hayran edici, twitter da paylaştım 29-12-2020 16:01:20

  46. Bu konu : ” Çin, Hong Kong üzerinde daha hızlı bir şekilde kontrol sahibi olmak için korona virüsünü serbest bıraktı mı? ” çok güzel. Merhabalar paylaşımınız yeminle hayran edici, teraziye tıkladım , – 128

  47. Ağrı merkezden ben doruk. Selamın aleyküm paylaşım inan ki hoşuma gitti, teşekkürler 02-01-2021 01:10:02

  48. Adıyaman dan kimler var. Çin, Hong Kong üzerinde daha hızlı bir şekilde kontrol sahibi olmak için korona virüsünü serbest bıraktı mı? . Slm bu web sitesi süper ötesi dikkat çekici, şukuladım , ali – 21

  49. Kastamonu merkezden ben emin. Selam web siten vallaha güzel, sosyal medyada paylaştım 09-01-2021 23:45:00

  50. Van merkezden ben ali. Selam herkese siteniz inanki dikkat çekici, tebrikler 17-01-2021 16:05:20

  51. Selam herkese web sitesi süper ötesi dikkat çekici, saolun

  52. Ardahan merkezden ben Emine. selam arkadaşlar web siteniz harbiden iyi, sağolun 04-02-2021 07:20:57

  53. Osmaniye merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inanki hayran edici, teşekkürler 06-02-2021 13:41:54

  54. Mrb web siten harbiden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  55. Elazığ dan kimler var. Çin, Hong Kong üzerinde daha hızlı bir şekilde kontrol sahibi olmak için korona virüsünü serbest bıraktı mı? . selam arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz güzel, face de paylaştım , mehmet – 498

  56. Ağrı dan kimler var. Çin, Hong Kong üzerinde daha hızlı bir şekilde kontrol sahibi olmak için korona virüsünü serbest bıraktı mı? . Slm sayfanız vallaha billaha ilgi uyandırıcı, şukuladım , ziya – 425

  57. Bu konu : ” Çin, Hong Kong üzerinde daha hızlı bir şekilde kontrol sahibi olmak için korona virüsünü serbest bıraktı mı? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşım inanki iyi, sosyal medyada paylaştım , emin – 368

  58. Burdur merkezden ben Hasan. selam arkadaşlar web siteniz vallaha billaha iyi, şukuladım 13-03-2021 00:35:05

  59. Adıyaman merkezden ben Emine. Selamın aleyküm siten yeminle mükemmel, teşekkürler 21-03-2021 08:00:32

  60. İstanbul dan kimler var. Çin, Hong Kong üzerinde daha hızlı bir şekilde kontrol sahibi olmak için korona virüsünü serbest bıraktı mı? . selamun aleyküm web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, sağolun , ali – 407

  61. Merhaba herkese web sitesi vallaha dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  62. Bu konu : ” Çin, Hong Kong üzerinde daha hızlı bir şekilde kontrol sahibi olmak için korona virüsünü serbest bıraktı mı? ” çok güzel. Slm paylaşımınız harbiden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , ahmet – 28

  63. Merhaba herkese web siteniz vallaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  64. Sakarya dan kimler var. Çin, Hong Kong üzerinde daha hızlı bir şekilde kontrol sahibi olmak için korona virüsünü serbest bıraktı mı? . Selamlar sayfanız vallaha billaha çok güzel, twitter da paylaştım , Aylin – 111

  65. Bu konu : ” Çin, Hong Kong üzerinde daha hızlı bir şekilde kontrol sahibi olmak için korona virüsünü serbest bıraktı mı? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siteniz cidden çok güzel, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 373

  66. Bu konu : ” Çin, Hong Kong üzerinde daha hızlı bir şekilde kontrol sahibi olmak için korona virüsünü serbest bıraktı mı? ” çok güzel. Mrb siten ciddiyim hoşuma gitti, face de paylaştım , ahmet – 412

  67. Bolu dan kimler var. Çin, Hong Kong üzerinde daha hızlı bir şekilde kontrol sahibi olmak için korona virüsünü serbest bıraktı mı? . Selam sayfanız ciddiyim çok iyi, facebookta paylaştım , gaye – 114

  68. Bu konu : ” Çin, Hong Kong üzerinde daha hızlı bir şekilde kontrol sahibi olmak için korona virüsünü serbest bıraktı mı? ” çok güzel. Merhaba herkese sayfanız inanki çok iyi, teşekkürler , ahmet – 233

  69. Van dan kimler var. Çin, Hong Kong üzerinde daha hızlı bir şekilde kontrol sahibi olmak için korona virüsünü serbest bıraktı mı? . Merhaba web sitesi valla hoşuma gitti, facebookta paylaştım , ahmet – 376

  70. Merhaba siten inanılmaz hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  71. Selam herkese web siteniz vallaha billaha dikkat çekici, şukuladım

  72. selamun aleyküm sayfa valla hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  73. Gürbüz Reply

    Balıkesir merkezden ben Gürbüz. Selamlar siteniz ciddiyim iyi, sağolun 01-05-2021 23:12:59

  74. Bartın merkezden ben Emine. Selamlar web siteniz harbiden hayran edici, şukuladım 06-05-2021 09:05:06

  75. Bu konu : ” Çin, Hong Kong üzerinde daha hızlı bir şekilde kontrol sahibi olmak için korona virüsünü serbest bıraktı mı? ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfanız harbiden hayran bıraktı, saolun , Hasan – 424

  76. Selam sayfan vallaha billaha çok hoşuma gitti, teşekkürler

  77. Iğdır merkezden ben ali. Selamın aleyküm web siten harbiden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 24-05-2021 02:02:57

  78. Bitlis dan kimler var. Çin, Hong Kong üzerinde daha hızlı bir şekilde kontrol sahibi olmak için korona virüsünü serbest bıraktı mı? . Merhaba siteniz ciddiyim çok iyi, tebrikler , Aylin – 29

  79. Bu konu : ” Çin, Hong Kong üzerinde daha hızlı bir şekilde kontrol sahibi olmak için korona virüsünü serbest bıraktı mı? ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşım ciddiyim çok hoşuma gitti, teşekkürler , Gürbüz – 144

  80. Nevşehir dan kimler var. Çin, Hong Kong üzerinde daha hızlı bir şekilde kontrol sahibi olmak için korona virüsünü serbest bıraktı mı? . Mrb sayfan vallaha billaha hoşuma gitti, sağolun , doruk – 192

  81. Aksaray dan kimler var. Çin, Hong Kong üzerinde daha hızlı bir şekilde kontrol sahibi olmak için korona virüsünü serbest bıraktı mı? . Selamlar web siteniz inan ki çok iyi, tebrikler , Emine – 441

  82. Bu konu : ” Çin, Hong Kong üzerinde daha hızlı bir şekilde kontrol sahibi olmak için korona virüsünü serbest bıraktı mı? ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşım vallaha billaha ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım , – 249

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link