Çin’de 100.000’den fazla insanın Corona Virüsünden öldüğüne inanıyorum. Ölümler kalp krizi ve zatürre olarak yazılıyor.

Buna işaret eden makaleler sonsuz …

https://www.theguardian.com/world/2020/mar/05/chinese-social-media-censoring-officially-sanctioned-facts-on-coronavirus

https://www.nytimes.com/2020/04/02/us/politics/cia-coronavirus-china.html

https://www.forbes.com/sites/carlieporterfield/2020/04/07/china-heavily-criticized-for-its-coronavirus-numbers-claims-no-new-deaths/#5379988377ad

https://thefederalist.com/2020/04/07/no-new-china-deaths-reported-does-not-mean-no-new-china-deaths/

DSÖ Çin’in ceplerinde. ÇKP’nin söylediklerini papağan ediyorlar. Tek kelimeye inanmıyorum. Resmi rakamlar milyonlarca insanın sadece 1 veya 2 covid ölümüne sahip olduğu birkaç bölgeyi gösteriyor. Bu en iyi senaryoda bile mümkün değildir.

… HierEncore tarafından gönderildi
[comments]

“Çin’de 100.000’den fazla insanın Corona Virüsünden öldüğüne inanıyorum. Ölümler kalp krizi ve zatürre olarak yazılıyor.” üzerine 76 yorum

  1. Van merkezden ben Emine. Selamlar bu web sitesi vallaha billaha ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 12-04-2020 15:59:58

    Cevapla
  2. Bartın merkezden ben doruk. Mrb paylaşımınız valla dikkatimi çekti, şukuladım 12-04-2020 16:52:17

    Cevapla
  3. Kırşehir merkezden ben banu. Selamın aleyküm paylaşım gerçekten hayran bıraktı, facebookta paylaştım 13-04-2020 07:40:20

    Cevapla
  4. Kastamonu merkezden ben Aylin. Selam sayfa vallaha billaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 15-04-2020 00:13:07

    Cevapla
  5. Düzce merkezden ben gaye. Slm bu web sitesi vallaha hayran bıraktı, face de paylaştım 23-04-2020 04:54:54

    Cevapla
  6. Afyon merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar siteniz inan ki çok güzel, sağolun 25-04-2020 14:15:56

    Cevapla
  7. Niğde merkezden ben doruk. Selamlar web siten yeminle dikkat çekici, facebookta paylaştım 08-05-2020 22:48:14

    Cevapla
  8. Tunceli merkezden ben Emine. Selam paylaşımın süper ötesi dikkatimi çekti, tebrikler 11-05-2020 13:00:25

    Cevapla
  9. Adana merkezden ben banu. Selamlar web sitesi cidden hayran bıraktı, twitter da paylaştım 13-05-2020 05:57:36

    Cevapla
  10. Malatya merkezden ben ahmet. Merhabalar bu web sitesi gerçekten hoşuma gitti, tebrikler 17-05-2020 08:06:57

    Cevapla
  11. Uşak merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm paylaşımınız inanılmaz hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 14-07-2020 07:35:22

    Cevapla
  12. Aksaray merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar web siten yeminle ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 30-07-2020 18:17:39

    Cevapla
  13. Gümüşhane merkezden ben ali. Selamlar web siteniz inanki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 01-08-2020 17:28:47

    Cevapla
  14. İzmir merkezden ben ali. Selamın aleyküm web siten vallaha hayran edici, sosyal medyada paylaştım 24-08-2020 12:10:58

    Cevapla
  15. Ardahan merkezden ben elif yılmaz. Selam paylaşım valla hayran bıraktı, teraziye tıkladım 26-08-2020 19:57:41

    Cevapla
  16. Balıkesir merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar paylaşımın süper ötesi dikkatimi çekti, saolun 04-09-2020 14:53:51

    Cevapla
  17. Bilecik merkezden ben ahmet. selamun aleyküm paylaşım inan ki dikkat çekici, facebookta paylaştım 20-09-2020 03:35:18

    Cevapla
  18. Diyarbakır merkezden ben ali. Selamın aleyküm sayfan vallaha billaha çok güzel, linkedinde paylaştım 02-10-2020 11:33:23

    Cevapla
  19. Eskişehir merkezden ben elif yılmaz. Selamlar sayfa inanki çok güzel, teşekkürler 10-10-2020 01:13:26

    Cevapla
  20. Malatya dan kimler var. Çin’de 100.000’den fazla insanın Corona Virüsünden öldüğüne inanıyorum. Ölümler kalp krizi ve zatürre olarak yazılıyor. . Mrb siteniz gerçekten hoşuma gitti, facebookta paylaştım , Aylin – 83

    Cevapla
  21. Samsun merkezden ben elif yılmaz. Selam bu web sitesi cidden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 19-10-2020 08:39:15

    Cevapla
  22. Tokat merkezden ben ziya. Selamlar paylaşımınız süper ötesi çok güzel, sağolun 08-11-2020 05:50:24

    Cevapla
  23. Muş dan kimler var. Çin’de 100.000’den fazla insanın Corona Virüsünden öldüğüne inanıyorum. Ölümler kalp krizi ve zatürre olarak yazılıyor. . merhaba arkadaşlar paylaşımınız gerçekten güzel, face de paylaştım , doruk – 149

    Cevapla
  24. Artvin dan kimler var. Çin’de 100.000’den fazla insanın Corona Virüsünden öldüğüne inanıyorum. Ölümler kalp krizi ve zatürre olarak yazılıyor. . Merhaba herkese sayfa inanki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , Gürbüz – 166

    Cevapla
  25. Bartın dan kimler var. Çin’de 100.000’den fazla insanın Corona Virüsünden öldüğüne inanıyorum. Ölümler kalp krizi ve zatürre olarak yazılıyor. . Merhaba sayfanız inan ki güzel, twitter da paylaştım , ahmet – 253

    Cevapla
  26. Niğde dan kimler var. Çin’de 100.000’den fazla insanın Corona Virüsünden öldüğüne inanıyorum. Ölümler kalp krizi ve zatürre olarak yazılıyor. . selamun aleyküm web siten inanılmaz iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , mehmet – 425

    Cevapla
  27. Bu konu : ” Çin’de 100.000’den fazla insanın Corona Virüsünden öldüğüne inanıyorum. Ölümler kalp krizi ve zatürre olarak yazılıyor. ” çok güzel. Slm sayfan süper ötesi dikkat çekici, sağolun , Emine – 472

    Cevapla
  28. Kocaeli dan kimler var. Çin’de 100.000’den fazla insanın Corona Virüsünden öldüğüne inanıyorum. Ölümler kalp krizi ve zatürre olarak yazılıyor. . merhaba arkadaşlar paylaşımın inanılmaz çok iyi, sağolun , emin – 208

    Cevapla
  29. Aksaray merkezden ben elif yılmaz. Slm paylaşım vallaha billaha çok güzel, sağolun 30-12-2020 23:24:57

    Cevapla
  30. Bu konu : ” Çin’de 100.000’den fazla insanın Corona Virüsünden öldüğüne inanıyorum. Ölümler kalp krizi ve zatürre olarak yazılıyor. ” çok güzel. Mrb siteniz harbiden çok iyi, teraziye tıkladım , Aylin – 50

    Cevapla
  31. Bu konu : ” Çin’de 100.000’den fazla insanın Corona Virüsünden öldüğüne inanıyorum. Ölümler kalp krizi ve zatürre olarak yazılıyor. ” çok güzel. Merhaba sayfan gerçekten dikkat çekici, saolun , gaye – 139

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link