Başbakan Scott Morrison geçen hafta ABD, Almanya ve Fransa’nın liderleriyle konuşarak, Dünya Sağlık Örgütü’ne (WHO) – veya başka bir organa – bir başka müfettişten kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek için uluslararası bir koalisyon kurmaya çalıştı. felaket salgını.

Evet, DSÖ Çin’e ait olduğu için komünist partide Çinli ustaları orada hiçbir zaman araştıramazlar. DSÖ’ye Silah Denetimine eşit güçler vermek korkunçtur. Bu organizasyon Tayvan’ı bir dTibet bile tanımıyor çünkü Çin hayır dedi.

Bir Çin Dışişleri Bakanlığı sözcüsü gazetecilere, “salgınla mücadelede uluslararası işbirliğini bozacağını” söyledi ve dünyanın ortak isteklerine karşı çıktı. Avustralya’nın Federal Hükümetini “ideolojik önyargıları ve siyasi oyunları” bir kenara bırakmaya ve Avustralya halkının refahına ve küresel halk sağlığı güvenliğine odaklamaya çağırdı.

Bu virüsün kökenlerini keşfetmek ideolojik midir? Haha şimdi komik.

Çin Dışişleri Bakanlığı sözcüsü Geng Shuang, “Şu anda pandemi hala dünyaya yayılmışken, en acil görev insanların hayatını ve sağlığını önce koymak ve virüsü yenmek için birlikte çalışmaktır.” Dedi.

Yalan Sayısı 1.

Böyle kritik bir noktada politik olarak motive olmuş şüphe ve suçlamaya başvurmak son derece sorumsuzdur.

Ne saklıyorsun?

“Avustralya tarafına ideolojik önyargıları ve siyasi oyunları bir kenara bırakmalarını, Avustralya halkının refahına ve küresel halk sağlığı güvenliğine odaklanmalarını, uluslararası toplumun işbirliği için ortak iradesini takip etmelerini ve virüsle mücadelede küresel işbirliğine katkıda bulunmalarını öneriyoruz. tersine bir şeyler yapmak. “

Şimdi Avustralya halkı için bir tehdit. Çin Virüsüyle savaşmak ayrıca Çin Virüsünün kökenlerini keşfetmeyi de içerir. Şüphesiz eğer kamu ıslak pazarlarından geldiyse Çin hükümeti kesinlikle uluslararası bir soruşturmanın yapılmasına izin verecekti.

Author

123 Comments

  1. Mersin merkezden ben doruk. Slm siten inanılmaz dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 26-04-2020 23:24:59

  2. Zonguldak merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar siteniz süper ötesi çok iyi, teşekkürler 27-04-2020 04:53:45

  3. Selamın aleyküm bu web sitesi cidden çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  4. Hatay merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm web siteniz vallaha hayran bıraktı, teraziye tıkladım 30-04-2020 11:20:07

  5. Kilis merkezden ben banu. Selam herkese siten inanılmaz hoşuma gitti, saolun 03-05-2020 05:00:20

  6. İzmir merkezden ben Emine. selamun aleyküm web siteniz valla hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 07-05-2020 01:09:41

  7. Ağrı merkezden ben Gürbüz. Merhaba paylaşımınız vallaha mükemmel, face de paylaştım 07-05-2020 05:16:09

  8. Kütahya merkezden ben banu. Mrb web siten ciddiyim çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 07-05-2020 23:24:48

  9. Mardin merkezden ben ahmet. Merhaba sayfa inanılmaz çok güzel, saolun 14-05-2020 08:22:46

  10. Merhabalar bu web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  11. Merhaba herkese paylaşımınız cidden çok hoşuma gitti, sağolun

  12. Aksaray merkezden ben ali. selam arkadaşlar paylaşımın süper ötesi dikkatimi çekti, saolun 14-05-2020 11:34:08

  13. Slm web siten vallaha billaha dikkatimi çekti, face de paylaştım

  14. Slm paylaşımınız vallaha çok güzel, linkedinde paylaştım

  15. selamun aleyküm web siteniz inanılmaz mükemmel, facebookta paylaştım

  16. Merhabalar paylaşımın vallaha çok iyi, facebookta paylaştım

  17. merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha dikkatimi çekti, sağolun

  18. Düzce merkezden ben doruk. selamun aleyküm sayfanız süper ötesi hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 14-05-2020 11:34:42

  19. selamun aleyküm web siten inan ki dikkat çekici, twitter da paylaştım

  20. Selamlar paylaşımınız inanılmaz mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  21. Selamın aleyküm web siten inanılmaz iyi, teraziye tıkladım

  22. selamun aleyküm paylaşımınız yeminle hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  23. selam arkadaşlar web sitesi cidden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  24. Van merkezden ben Gürbüz. Selam sayfan süper ötesi dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 11-06-2020 02:14:13

  25. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese web siten cidden hayran edici, sağolun

  26. Siirt merkezden ben Aylin. Mrb web sitesi harbiden hayran edici, twitter da paylaştım 18-06-2020 16:24:34

  27. Elazığ merkezden ben doruk. Merhaba herkese siten inanılmaz çok iyi, tebrikler 19-06-2020 21:07:43

  28. Merhaba herkese sayfanız cidden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  29. Mersin merkezden ben banu. Mrb web sitesi ciddiyim mükemmel, face de paylaştım 04-07-2020 12:49:22

  30. Denizli merkezden ben banu. Selam herkese siten inan ki hoşuma gitti, face de paylaştım 05-07-2020 21:12:13

  31. İstanbul merkezden ben banu. selamun aleyküm sayfan gerçekten çok iyi, teşekkürler 25-07-2020 16:48:08

  32. Çanakkale merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar sayfa inanki dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 27-07-2020 22:48:41

  33. Bayburt merkezden ben ali. Merhaba herkese sayfa cidden dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 03-08-2020 03:03:00

  34. selamun aleyküm paylaşım gerçekten hoşuma gitti, teşekkürler

  35. Merhaba herkese paylaşım gerçekten hayran edici, şukuladım

  36. Malatya merkezden ben banu. selamun aleyküm sayfanız valla çok güzel, teşekkürler 09-08-2020 11:29:12

  37. Çorum merkezden ben gaye. Selamın aleyküm web siteniz vallaha iyi, saolun 13-08-2020 06:10:01

  38. Selam herkese web sitesi vallaha billaha çok iyi, linkedinde paylaştım

  39. Ağrı merkezden ben mehmet. Merhaba herkese web sitesi süper ötesi çok güzel, linkedinde paylaştım 20-08-2020 08:57:20

  40. Merhaba herkese bu web sitesi inan ki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  41. Hatay merkezden ben ziya. Merhaba herkese paylaşımın ciddiyim mükemmel, linkedinde paylaştım 25-08-2020 11:52:23

  42. Selamın aleyküm web siteniz gerçekten hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  43. elif yılmaz Reply

    Selam paylaşımınız yeminle çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  44. selam arkadaşlar paylaşım vallaha mükemmel, twitter da paylaştım

  45. Selam herkese paylaşım vallaha billaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  46. Ardahan merkezden ben doruk. Merhaba herkese paylaşım inanılmaz güzel, twitter da paylaştım 23-09-2020 06:29:22

  47. Nevşehir merkezden ben gaye. Merhabalar sayfa inan ki hayran edici, teşekkürler 25-09-2020 05:30:21

  48. Kırşehir merkezden ben ziya. Merhabalar sayfan yeminle hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 26-09-2020 08:32:40

  49. Şırnak merkezden ben mehmet. Selam herkese web siteniz cidden mükemmel, teraziye tıkladım 29-09-2020 07:07:23

  50. Selam sayfa vallaha billaha mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  51. Gürbüz Reply

    Sakarya merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar paylaşım süper ötesi dikkat çekici, face de paylaştım 06-10-2020 17:56:00

  52. Bu konu : ” Çin’i araştırmak isteyen Avustralya, bu silahı dünyaya açmaya yönelik eylemleri için, DSÖ’ye başka bir felaket pandemisinden kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek istiyor. ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımınız harbiden çok güzel, teraziye tıkladım , ali – 28

  53. Bu konu : ” Çin’i araştırmak isteyen Avustralya, bu silahı dünyaya açmaya yönelik eylemleri için, DSÖ’ye başka bir felaket pandemisinden kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek istiyor. ” çok güzel. Merhabalar web sitesi valla mükemmel, linkedinde paylaştım , gaye – 243

  54. Yalova dan kimler var. Çin’i araştırmak isteyen Avustralya, bu silahı dünyaya açmaya yönelik eylemleri için, DSÖ’ye başka bir felaket pandemisinden kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek istiyor. . selamun aleyküm web siten yeminle hayran bıraktı, teşekkürler , ziya – 396

  55. Manisa merkezden ben Aylin. Merhabalar web sitesi inan ki hayran edici, linkedinde paylaştım 03-11-2020 12:53:07

  56. Bu konu : ” Çin’i araştırmak isteyen Avustralya, bu silahı dünyaya açmaya yönelik eylemleri için, DSÖ’ye başka bir felaket pandemisinden kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek istiyor. ” çok güzel. Selam herkese sayfanız inanılmaz dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , hatice – 142

  57. Bu konu : ” Çin’i araştırmak isteyen Avustralya, bu silahı dünyaya açmaya yönelik eylemleri için, DSÖ’ye başka bir felaket pandemisinden kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek istiyor. ” çok güzel. Slm siteniz süper ötesi hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , mehmet – 283

  58. Amasya dan kimler var. Çin’i araştırmak isteyen Avustralya, bu silahı dünyaya açmaya yönelik eylemleri için, DSÖ’ye başka bir felaket pandemisinden kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek istiyor. . merhaba arkadaşlar web sitesi gerçekten hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 28

  59. Slm sayfanız cidden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  60. Siirt dan kimler var. Çin’i araştırmak isteyen Avustralya, bu silahı dünyaya açmaya yönelik eylemleri için, DSÖ’ye başka bir felaket pandemisinden kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek istiyor. . Selamlar siten ciddiyim dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , banu – 243

  61. Bu konu : ” Çin’i araştırmak isteyen Avustralya, bu silahı dünyaya açmaya yönelik eylemleri için, DSÖ’ye başka bir felaket pandemisinden kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek istiyor. ” çok güzel. Selamlar sayfan harbiden hayran bıraktı, tebrikler , Aylin – 190

  62. Diyarbakır merkezden ben ali. Selam herkese web sitesi yeminle hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 15-12-2020 23:01:15

  63. Bu konu : ” Çin’i araştırmak isteyen Avustralya, bu silahı dünyaya açmaya yönelik eylemleri için, DSÖ’ye başka bir felaket pandemisinden kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek istiyor. ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımınız vallaha billaha dikkat çekici, twitter da paylaştım , hatice – 139

  64. Rize merkezden ben ali. Merhabalar web sitesi inan ki hayran bıraktı, saolun 21-12-2020 12:48:51

  65. Ankara merkezden ben ali. Merhabalar sayfanız inan ki çok hoşuma gitti, saolun 23-12-2020 05:31:43

  66. Selam herkese sayfan yeminle hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  67. Muş merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar web sitesi vallaha çok iyi, tebrikler 02-01-2021 21:03:14

  68. selamun aleyküm web sitesi inanılmaz dikkat çekici, şukuladım

  69. Slm sayfa inan ki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  70. Çanakkale dan kimler var. Çin’i araştırmak isteyen Avustralya, bu silahı dünyaya açmaya yönelik eylemleri için, DSÖ’ye başka bir felaket pandemisinden kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek istiyor. . selam arkadaşlar paylaşımınız vallaha iyi, teşekkürler , ali – 439

  71. Bu konu : ” Çin’i araştırmak isteyen Avustralya, bu silahı dünyaya açmaya yönelik eylemleri için, DSÖ’ye başka bir felaket pandemisinden kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek istiyor. ” çok güzel. Selamlar sayfa inanki ilgi uyandırıcı, şukuladım , Hasan – 284

  72. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Çin’i araştırmak isteyen Avustralya, bu silahı dünyaya açmaya yönelik eylemleri için, DSÖ’ye başka bir felaket pandemisinden kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek istiyor. ” çok güzel. Selamlar web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, şukuladım , elif yılmaz – 455

  73. Sakarya merkezden ben Hasan. Selam bu web sitesi inan ki çok güzel, facebookta paylaştım 21-01-2021 12:12:33

  74. elif yılmaz Reply

    Bartın merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar siteniz yeminle hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 24-01-2021 18:50:58

  75. Adana merkezden ben Hasan. selam arkadaşlar web siten cidden hayran edici, şukuladım 25-01-2021 22:16:03

  76. Merhaba web siten cidden dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  77. Isparta dan kimler var. Çin’i araştırmak isteyen Avustralya, bu silahı dünyaya açmaya yönelik eylemleri için, DSÖ’ye başka bir felaket pandemisinden kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek istiyor. . Merhaba herkese sayfanız gerçekten çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , emin – 132

  78. Gürbüz Reply

    Hatay dan kimler var. Çin’i araştırmak isteyen Avustralya, bu silahı dünyaya açmaya yönelik eylemleri için, DSÖ’ye başka bir felaket pandemisinden kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek istiyor. . Merhaba herkese sayfan inan ki hoşuma gitti, saolun , Gürbüz – 401

  79. Düzce dan kimler var. Çin’i araştırmak isteyen Avustralya, bu silahı dünyaya açmaya yönelik eylemleri için, DSÖ’ye başka bir felaket pandemisinden kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek istiyor. . Slm siten harbiden iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , – 301

  80. Ordu merkezden ben . Selam sayfa inanılmaz çok iyi, facebookta paylaştım 05-02-2021 06:52:28

  81. Şanlıurfa dan kimler var. Çin’i araştırmak isteyen Avustralya, bu silahı dünyaya açmaya yönelik eylemleri için, DSÖ’ye başka bir felaket pandemisinden kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek istiyor. . merhaba arkadaşlar siteniz vallaha ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , Emine – 181

  82. Aydın merkezden ben doruk. Mrb paylaşım vallaha billaha hayran bıraktı, twitter da paylaştım 10-02-2021 01:07:36

  83. Elazığ dan kimler var. Çin’i araştırmak isteyen Avustralya, bu silahı dünyaya açmaya yönelik eylemleri için, DSÖ’ye başka bir felaket pandemisinden kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek istiyor. . Selam paylaşımınız valla mükemmel, teşekkürler , mehmet – 168

  84. Zonguldak dan kimler var. Çin’i araştırmak isteyen Avustralya, bu silahı dünyaya açmaya yönelik eylemleri için, DSÖ’ye başka bir felaket pandemisinden kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek istiyor. . Merhaba siteniz ciddiyim dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , ahmet – 470

  85. Bu konu : ” Çin’i araştırmak isteyen Avustralya, bu silahı dünyaya açmaya yönelik eylemleri için, DSÖ’ye başka bir felaket pandemisinden kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek istiyor. ” çok güzel. Selam herkese siten valla çok iyi, facebookta paylaştım , Emine – 42

  86. selamun aleyküm web sitesi gerçekten çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  87. Bu konu : ” Çin’i araştırmak isteyen Avustralya, bu silahı dünyaya açmaya yönelik eylemleri için, DSÖ’ye başka bir felaket pandemisinden kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek istiyor. ” çok güzel. Selamın aleyküm web siteniz cidden mükemmel, linkedinde paylaştım , hatice – 274

  88. Merhabalar web siten cidden hayran edici, twitter da paylaştım

  89. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  90. Bu konu : ” Çin’i araştırmak isteyen Avustralya, bu silahı dünyaya açmaya yönelik eylemleri için, DSÖ’ye başka bir felaket pandemisinden kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek istiyor. ” çok güzel. Merhaba web siten cidden iyi, sosyal medyada paylaştım , doruk – 209

  91. Bolu dan kimler var. Çin’i araştırmak isteyen Avustralya, bu silahı dünyaya açmaya yönelik eylemleri için, DSÖ’ye başka bir felaket pandemisinden kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek istiyor. . selam arkadaşlar web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 170

  92. Ağrı merkezden ben emin. Selamın aleyküm paylaşım cidden çok hoşuma gitti, teşekkürler 10-03-2021 21:51:56

  93. Merhaba paylaşımın cidden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  94. Selamın aleyküm siteniz yeminle hayran edici, sağolun

  95. Afyon merkezden ben Hasan. selamun aleyküm siteniz gerçekten güzel, şukuladım 23-03-2021 18:30:47

  96. Kocaeli dan kimler var. Çin’i araştırmak isteyen Avustralya, bu silahı dünyaya açmaya yönelik eylemleri için, DSÖ’ye başka bir felaket pandemisinden kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek istiyor. . Selamın aleyküm paylaşım cidden dikkat çekici, facebookta paylaştım , doruk – 43

  97. Merhaba herkese web siten inanki güzel, face de paylaştım

  98. Malatya dan kimler var. Çin’i araştırmak isteyen Avustralya, bu silahı dünyaya açmaya yönelik eylemleri için, DSÖ’ye başka bir felaket pandemisinden kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek istiyor. . selam arkadaşlar bu web sitesi yeminle güzel, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 391

  99. Bu konu : ” Çin’i araştırmak isteyen Avustralya, bu silahı dünyaya açmaya yönelik eylemleri için, DSÖ’ye başka bir felaket pandemisinden kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek istiyor. ” çok güzel. selamun aleyküm web siteniz inanki hayran bıraktı, twitter da paylaştım , memo – 411

  100. Bu konu : ” Çin’i araştırmak isteyen Avustralya, bu silahı dünyaya açmaya yönelik eylemleri için, DSÖ’ye başka bir felaket pandemisinden kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek istiyor. ” çok güzel. Merhabalar paylaşım vallaha billaha hoşuma gitti, facebookta paylaştım , ziya – 350

  101. Merhabalar siteniz inan ki çok güzel, teraziye tıkladım

  102. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Çin’i araştırmak isteyen Avustralya, bu silahı dünyaya açmaya yönelik eylemleri için, DSÖ’ye başka bir felaket pandemisinden kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek istiyor. ” çok güzel. Selamlar siteniz vallaha hoşuma gitti, teraziye tıkladım , elif yılmaz – 11

  103. Bu konu : ” Çin’i araştırmak isteyen Avustralya, bu silahı dünyaya açmaya yönelik eylemleri için, DSÖ’ye başka bir felaket pandemisinden kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek istiyor. ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın vallaha billaha hoşuma gitti, şukuladım , memo – 407

  104. elif yılmaz Reply

    Hakkari merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm bu web sitesi cidden hayran bıraktı, sağolun 02-05-2021 15:20:53

  105. Iğdır dan kimler var. Çin’i araştırmak isteyen Avustralya, bu silahı dünyaya açmaya yönelik eylemleri için, DSÖ’ye başka bir felaket pandemisinden kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek istiyor. . selamun aleyküm web sitesi ciddiyim dikkatimi çekti, face de paylaştım , Hasan – 290

  106. Bu konu : ” Çin’i araştırmak isteyen Avustralya, bu silahı dünyaya açmaya yönelik eylemleri için, DSÖ’ye başka bir felaket pandemisinden kaçınmak için silah müfettişine eşdeğer güçler vermek istiyor. ” çok güzel. Mrb sayfan vallaha billaha hoşuma gitti, tebrikler , emin – 87

  107. Diyarbakır merkezden ben Emine. Merhaba sayfan inanılmaz mükemmel, şukuladım 10-05-2021 02:03:11

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link